Přejít na obsah

Plusy a mínusy Fábie


Vinnic

Doporučené příspěvky

Srovnávám sice hodně oprti minulému autu (Felicii), ale beru to i globálně.

Tak co se mi moc nelíbí :angry:

- posilovač řízení - nanic, akorát drahý opravy, jde to sice zlehka ale abych pak při

poruše měl vypláznout 21000Kč, tak to bych raději oželel takovýho žrouta peněz

- venkovní teplota klesne pod 4 stupně a palubovka varovně pípne, v té chvílí

mě zamrazí že má motor poruchu, až za chvíli zjistím že se nic neděje, jen že mi

řídící jednotka vnucuje své názory

- občas mi nejde zařadit jednička, což mě na křižovatce dokáže dosti naštvat, když

mám jet a já se nemůžu rozjet, vyřazování a máčkání spojky nemá smysl, pomůže

jen dát "2" a pak "1" (někdy)

- couvání, při couvání nic nevidím, z okna je malý výhled je moc vysoko, už jsem

oklepal pár SPZ na autech, blbě se odhaduje vzádlenost, hlavně když je

zaparkované auto také např. Fábie, nebo jiné s nízkým čumákem

- něco se pokazí, rozsvítí se kontrolka poruchy motoru a musí se do autorizovaného

servisu (se kterým mám jen špatné zkušenosti, nic neumí), kde mají diagnostiku,

pomocí které se smaže záznam v paměti (myslím drobné závady)

- svépomocí si člověk sám nic neopraví, jen ať není moc co zpravovat

- tříválcový motor, nevím proč něco takového vymýšleli, tohle se nikdy se čtyřmi

válci v Felici o objemu 1.3 50KW nemůže rovnat, ale co už, na dálnici při 110km/h

si připadám jako kdybych měl deisel (takový ten klapavý zvuk)

- kufr, no další kapitola sama pro sebe, prostr menší než u Felice, to mi nevadí, ale

že si není schopna sama odvézt kola na ráfcích na výměnu (v kufru s vytaženým

platem) tak to přehnali, musí se sklopit sedadla, ale pak je v autě místo jen pro

dva....

- cyklovač stěračů, nemožnost nastavení vlastního času, ale jen přednastaveného

A co se mi líbí :)

- velký a pěkný výhled do předu, pokud tedy pominu problémy se sloupky na

kruhových objezdech a né jen tam (kdy sloupek zakryje chodce, cyklistu)

- výškově stavitelný volant a sedadlo, při mé výšce 197cm jsem ve Felici mohl

levým kolenem ukazovat v pravo, nebo blinkr zaplý v levo vypnout

- řazení zpátečky, postavení hned vedle jedničky při rychlém řazení přesun probíhá

rychle což je velké plus

- možnost nasazení 14" kol což je oproti 13", kde je cítit každý malý výmol velký

přínos

- dobré jízdní vlastnosti, podvozek je kvalitní v zatáčkách sedí dobře, nikam

neuskakuje (myslím při normální rychlosti, ne nějaké závodění nebo moc příliš

opatrné jízdě)

- naklánění světel pomocí elektrického serva, ve Felici hydrokorektor velice rád před

STK vypověděl svou funkci

- elektrické nastavování zrcátek a vyhřívání, splujezdec mi občas ve Felici při

vystupování pravé zrcátko přenastavil, a pak to seřídit zabralo chvíli práce, člověk

se musí natahovat přes celé auto až k páčce, což zde je vyřešeno elektronicky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže:

-posilovač - jde o to, zda si člověk pod tímto pojmem představí posilování řízení nebo posilování paží - pokud myslíš to druhé, měl sis nechat Filcku. A že je to drahé? Tak doufám, že nemáš klimu, xenony, atd....tam se teprve prohneš.

- venkovní teplota/pípnutí - co ti na tom vadí? To, že ti pípne rezerva benzínu je podle mě horší zvuk. Nehledě na to, že se ta pípání nechají povypínat

- parkování? Ty máš sedana? Já se totiž u hatche nebo combi neumím představit problém, s parkováním (díky rovné zádi). Máš-li problém a nezaspal -li jsi dobu, dnešní doba již zná vychytávku v podobě parkovacích čidel

- Oprava svépomocí? Proč by nešlo nic opravit svépomocí? Už mi to přijde jako klišé.

- třívalcový motor? někdo ti ho vnutil? nebo proč sis ho kupoval? nabídka motorů je přece poměrně široká

- kufr? Ty jsi ho před koupí neviděl? Filcka hatch má nějak enormě velký kufr?

ještě se pozastavím nad tím argumentem 13" kola na Filcce a 14" na Fobii. Nebude to spíše jinak laděným podvozkem?

Zkrátka a dobře....tento topic nějak nechápu.

pěkný den

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to že se ozve gong při 4 stupních bych já osobně zařadil jako + a pokud to někoho tak straší, tak možná navštívit kliniku ;) .

Jinak pokud si někdo koupí auto do kterého nenarve kolo ač chce, tak to je spíš chyba kupujícího než výrobce. :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže:

-posilovač - jde o to, zda si člověk pod tímto pojmem představí posilování řízení nebo posilování paží - pokud myslíš to druhé, měl sis nechat Filcku. A že je to drahé? Tak doufám, že nemáš klimu, xenony, atd....tam se teprve prohneš.

- venkovní teplota/pípnutí - co ti na tom vadí? To, že ti pípne rezerva benzínu je podle mě horší zvuk. Nehledě na to, že se ta pípání nechají povypínat

- parkování? Ty máš sedana? Já se totiž u hatche nebo combi neumím představit problém, s parkováním (díky rovné zádi). Máš-li problém a nezaspal -li jsi dobu, dnešní doba již zná vychytávku v podobě parkovacích čidel

- Oprava svépomocí? Proč by nešlo nic opravit svépomocí? Už mi to přijde jako klišé.

- třívalcový motor? někdo ti ho vnutil? nebo proč sis ho kupoval? nabídka motorů je přece poměrně široká

- kufr? Ty jsi ho před koupí neviděl? Filcka hatch má nějak enormě velký kufr?

ještě se pozastavím nad tím argumentem 13" kola na Filcce a 14" na Fobii. Nebude to spíše jinak laděným podvozkem?

Zkrátka a dobře....tento topic nějak nechápu.

pěkný den

No vidíš na pípání při rezervě jsem zapoměl to je také dosti nepříjemné.

Čidla jsou na na nic zaznamenaj jen překážky ve stejné výši.

Při koupi jsem kola do kufru nedával, to v té chvíli mě nanapadlo.

Pokud vím na junioru jsou standart 13"

A k motoru u té felcky 1.3 výhodné pojištění a u 1.4 fábky je cena dosti vysoká

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čidla jsou na na nic zaznamenaj jen překážky ve stejné výši.

A k motoru u té felcky 1.3 výhodné pojištění a u 1.4 fábky je cena dosti vysoká

Je vidět že čidla jsou pro tebe španělská vesnice.

Co to je dosti vysoká, rozdíl cca 1000,-Kč za rok? A mimochodem tříválec je 1,2 :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nad některýma těma mínusama by se dalo diskutovat, k těm ostatním ti můžu jen říct: "Proč sis to teda kupoval?" -_-;)

Protože je nová doba Felcka a Favouš už jsou za zenitem, moderní technologie ohledně bezpečí pasažérů, konstrukce podvozků a přebytečných technologii.

Marfiho zákon: "Co se může pokazit to se pokazí"

A proč jsem kupoval, protože věřím "české značce", no prostě Škoda auto, dostupnost náhradních dílů. I dnes je ještě možnost sehnat náhradní díly na Škodu 120.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nad některýma těma mínusama by se dalo diskutovat, k těm ostatním ti můžu jen říct: "Proč sis to teda kupoval?" -_-;)

Protože je nová doba Felcka a Favouš už jsou za zenitem, moderní technologie ohledně bezpečí pasažérů, konstrukce podvozků a přebytečných technologii.

Marfiho zákon: "Co se může pokazit to se pokazí"

A proč jsem kupoval, protože věřím "české značce", no prostě Škoda auto, dostupnost náhradních dílů. I dnes je ještě možnost sehnat náhradní díly na Škodu 120.

To jo, až budeš v roce 2017 měnit rezatej blatník, tak si pogratuluješ jak jsi dobře koupil :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čidla jsou na na nic zaznamenaj jen překážky ve stejné výši.

A k motoru u té felcky 1.3 výhodné pojištění a u 1.4 fábky je cena dosti vysoká

Je vidět že čidla jsou pro tebe španělská vesnice.

Co to je dosti vysoká, rozdíl cca 1000,-Kč za rok? A mimochodem tříválec je 1,2 :huh:

Ano ale Fábie, ne Felicie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nad některýma těma mínusama by se dalo diskutovat, k těm ostatním ti můžu jen říct: "Proč sis to teda kupoval?" -_-;)

Protože je nová doba Felcka a Favouš už jsou za zenitem, moderní technologie ohledně bezpečí pasažérů, konstrukce podvozků a přebytečných technologii.

Marfiho zákon: "Co se může pokazit to se pokazí"

A proč jsem kupoval, protože věřím "české značce", no prostě Škoda auto, dostupnost náhradních dílů. I dnes je ještě možnost sehnat náhradní díly na Škodu 120.

To jo, až budeš v roce 2017 měnit rezatej blatník, tak si pogratuluješ jak jsi dobře koupil :D

A co máš za auto ty?

Já tady nikomu nic nevnucuju, jen jsem shrnul plusy a mínusy, podle mě. Cílem bylo jestli tyto poznatky sdílím jen a jsem tedy "exot", kterému se nic nelíbí (což nejsem).

Klidně mi to vyvracejte, od toho jsou snad diskuze, ne?

Nečekal jsem že tímto otevřu pandořinu skříňku a vše co napíši mi omláceno o hlavu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nad některýma těma mínusama by se dalo diskutovat, k těm ostatním ti můžu jen říct: "Proč sis to teda kupoval?" -_-;)

Protože je nová doba Felcka a Favouš už jsou za zenitem, moderní technologie ohledně bezpečí pasažérů, konstrukce podvozků a přebytečných technologii.

Marfiho zákon: "Co se může pokazit to se pokazí"

A proč jsem kupoval, protože věřím "české značce", no prostě Škoda auto, dostupnost náhradních dílů. I dnes je ještě možnost sehnat náhradní díly na Škodu 120.

To jo, až budeš v roce 2017 měnit rezatej blatník, tak si pogratuluješ jak jsi dobře koupil :D

A co máš za auto ty?

Já tady nikomu nic nevnucuju, jen jsem shrnul plusy a mínusy, podle mě. Cílem bylo jestli tyto poznatky sdílím jen a jsem tedy "exot", kterému se nic nelíbí (což nejsem).

Klidně mi to vyvracejte, od toho jsou snad diskuze, ne?

Nečekal jsem že tímto otevřu pandořinu skříňku a vše co napíši mi omláceno o hlavu.

Já ještě nic, čekám na řidičák

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měl sem fábku a až na chudou základní výbavu a vyšší spotřebu 1.4MPI sem byl moooooc spokojenej B) pohodlná tuhá karoserie aj podvozek prostě paráda takže bych dotyčnému poradil že fábka je mnohem technicky výše než felda od toho se pohybují ceny oprav atd navíc ta bezpečnost :unsure: pokud názor nechce změnit a chce mýt nakané ruce při párkování kup feldu v kombíku na LPG a budeš spokojen

samozřejmě názor na tohle auto nikomu neberu -_-

ps: když couveš používej zpětná zrcátka moc to pomáhá pokud otočíš hlavu dozadu uvidíš maximálně opěrky hlavy jo a pokud se opřeš mojí spz tak tě nakopu prrrrdel to se nedělá :w00t1:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měl sem fábku a až na chudou základní výbavu a vyšší spotřebu 1.4MPI sem byl moooooc spokojenej B) pohodlná tuhá karoserie aj podvozek prostě paráda takže bych dotyčnému poradil že fábka je mnohem technicky výše než felda od toho se pohybují ceny oprav atd navíc ta bezpečnost :unsure: pokud názor nechce změnit a chce mýt nakané ruce při párkování kup feldu v kombíku na LPG a budeš spokojen

samozřejmě názor na tohle auto nikomu neberu -_-

ps: když couveš používej zpětná zrcátka moc to pomáhá pokud otočíš hlavu dozadu uvidíš maximálně opěrky hlavy jo a pokud se opřeš mojí spz tak tě nakopu prrrrdel to se nedělá :w00t1:

No i mistr tesař se někdy utne. Pokud vím tak učený z nebe naspadl, auto mám teprve asi 3 měsíce, ale neboj už mi to jde lépe.

Jednou mě dva magoři když jsem stál podélně chytli do kleští nechali mi ve předu i v zadu od nárazníků a značky asi 10cm, a to byla legrace, s autem vyjet ven. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jsem zapoměl dodat jaká je sranda když blinkry mají tu funkci trojbliku.

Lechce se zavadí o páčku a už nechtěně bliká "třikrát"

Nebo po novelizaci silničního zákonu při objíždění cyklisty (i když to bylo už i předtím platné) to samo blikne třikrát, proč ne, ale v situaci kdy jsem kousek před křižovatkou, pokud to udělám při tom objíždění cyklisty, tak poté co dojedu do křižovatky tak to vypadá že chci odbočit v levo. Pak se tedy při takové situaci naskýtá otázka blikat či neblikat, a když budou kousek policisté, tak to pak budou body a penízky za úplnou kravinu.

Je to sice dosti přitažené za vlasy, ale z vlastní zkušenosti vím že když se narazí na protivného a nepříčetného policistu tak mi vytkne i to že mi zadní lampa nesvítí, i když svítit bude. B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měl sem fábku a až na chudou základní výbavu a vyšší spotřebu 1.4MPI sem byl moooooc spokojenej  B)  pohodlná tuhá karoserie aj podvozek prostě paráda takže bych dotyčnému poradil že fábka je mnohem technicky výše než felda od toho se pohybují ceny oprav atd navíc ta bezpečnost  :unsure:  pokud názor nechce změnit a chce mýt nakané ruce při párkování kup feldu v kombíku na LPG a budeš spokojen

samozřejmě názor na tohle auto nikomu neberu  -_-

ps: když couveš používej zpětná zrcátka moc to pomáhá pokud otočíš hlavu dozadu uvidíš maximálně opěrky hlavy jo a pokud se opřeš mojí spz tak tě nakopu prrrrdel to se nedělá  :w00t1:

No i mistr tesař se někdy utne. Pokud vím tak učený z nebe naspadl, auto mám teprve asi 3 měsíce, ale neboj už mi to jde lépe.

Jednou mě dva magoři když jsem stál podélně chytli do kleští nechali mi ve předu i v zadu od nárazníků a značky asi 10cm, a to byla legrace, s autem vyjet ven. :D

si zvykneš a nebo to prodáš :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vinnic nič si z toho nerob na toto si zvykneš.Ja mam juniora a som vcelku spokojny.No občas mi vadi široky zadny stlpik -_-

Už si zvykám, ve vnitř to vypadá pěkně, v sedačkách se dobře sedí což je důležité (např. když jsem jezdil se služebním Oplem Zafirou, tak po dvou hodinách mě hodně bolel zadek z tvrdých sedaček a když jsem musel jet z Olomouce do Bratislavy pak do Pardubic a zpět do Olomouce, tak jsem druhý den nemohl ani chodit, najel jsem asi 700km vše v jednom dni)

Je to jen o zvyku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...