Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

dnes jsem to udelal,resil jsem jiny problem popsany jinde,tak jsem mel sundany plast podbeh,za pul hodky hotove otvurky.........Dik za navod,prvne jsem tam chtel dat takove zaluzie,ale nikde jsem je nemohl sehnat,ale tohle je mnohem jednodusi a stejne funkcni

Vloženo (editace)

Super návod, díky, taky se do toho pustim, viděl sem to nabízet na stránkach sportmotoru, chtěj za to asi dvojku i s montáží (za pitomou mřížku dost), sem si řikal že si to vyrobim z tahokovu, ale nebyl by tam ten sklon mřížky pro hladší odvod vzduchu pod kolo, tak sem váhal co s tim, tvoje řešení je krásně jednoduchý a levný, díky ti chlape :kol-35:

Editováno: , autor: Sam Vool
  • o 2 týdny později...
Vloženo
Čágo.Hele a co si myslíte o tomto...

Docela se mi to líbí i vzhledově a pokud by i funkčnost se zlepšila,nemělo by to chybičku

Podle mě to nebude mít funkčnost jaky to v podběhu.

Vloženo

Hosi, vy co mate trochu agresivnejsi styl jizdy, tak vyrezte to cele nekde v polovine na obou stranach!

(je tam z vnejsi strany takova vyztuha na podbehu, tak tesne i ni - je to voditko aby to clovek udelal stejne na obou stranach)

1) vyresite zminovany problem s nedostatecnym odvetranim IC

2) budete mit lepe chlazene brzdy, verte je to dost poznat.

Ja mam docela dravy styl jizdy, tak na moji octe mam IC cca 3x vetsi uprostred pred chladicovou stenou a je to samo poznat...

Kazdopadne potvrdim slova, ktere jiz zde padly, zvetsi se turbodira, ale ja to uspesne kompnezuji BOV ventilem (MKIV).

Nastup je sice nepatrne pozdeji, ale to je taky dano i mapami, ktere mam v ECU. Ale pri sportovni jizde je vetsi IC velkym prinosem.

Vloženo
Hosi, vy co mate trochu agresivnejsi styl jizdy, tak vyrezte to cele nekde v polovine na obou stranach!

(je tam z vnejsi strany takova vyztuha na podbehu, tak tesne i ni - je to voditko aby to clovek udelal stejne na obou stranach)

1) vyresite zminovany problem s nedostatecnym odvetranim IC

2) budete mit lepe chlazene brzdy, verte je to dost poznat.

Ja mam docela dravy styl jizdy, tak na moji octe mam IC cca 3x vetsi uprostred pred chladicovou stenou a je to samo poznat...

Kazdopadne potvrdim slova, ktere jiz zde padly, zvetsi se turbodira, ale ja to uspesne kompnezuji BOV ventilem (MKIV).

Nastup je sice nepatrne pozdeji, ale to je taky dano i mapami, ktere mam v ECU. Ale pri sportovni jizde je vetsi IC velkym prinosem.

Muzes nam sem hodit nejaky fotecky toho IC jak to mas udelany atp ? Dik.

Vloženo

MichalF:

neboj uz se nejaky ten patek chystam zalozit svuj threat v sekci Vase octavie, tak to tam budu hazet.. ;)

kazdopadne mam zname, kteri jezdi s 1.8T zavody (LeMost, LeBrno) takze jsem trochu nacuchnul a zacinam to postupne predelavat na zavodaka (joke) :D

hned jak bude po laku moje octula, udelam fotos a hodim je tady ;)

Vloženo
MichalF:

neboj uz se nejaky ten patek chystam zalozit svuj threat v sekci Vase octavie, tak to tam budu hazet.. ;)

kazdopadne mam zname, kteri jezdi s 1.8T zavody (LeMost, LeBrno) takze jsem trochu nacuchnul a zacinam to postupne predelavat na zavodaka (joke) :D

hned jak bude po laku moje octula, udelam fotos a hodim je tady ;)

A kdy de na lak :D ?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...