Přejít na obsah

Nová FABIA II COMBI ??


neon

Doporučené příspěvky

F II Combi sem si prohlížel u prodejce... to auto je takový zvláštní... řekl bych, že jako Růmstr, bude se líbit hodně anebo vůbec... mě osobně se moc nelíbí, ale na druhou stranu u něj záleží hodně na barvě. live sem viděl cappuccino, stone a červenou uni... první dvě hodně slušivý, červená ja na tom combiku příšerná... ale to je věc vkusu každého z nás. jinak si dovolui tvrdit, kdybych si mohl vybírat mezi F II C a Růmstrem, tak jdu do Růma... vepředu je to stejný, ale Rům má vzádu víc místa a je celkově variabilnější! a motor bych do toho dal 1.6, má to kámoš a jede to super! ;) taky jsem se svezl v krátky F II s motorem 51 kW a mile mě to překvapilo, celkem dobře odhlučněný ... autí se moc hezky řídí, jako stará Fabča... tu máme v rodině v combiku s 47 kW motorem a není to špatný! ;) hlavně se Fabča hrozně dobře řídí, např. oproti starý O I. je to mnohem lepší! ;)

ještě bych chtěl poprosit, zda sem můžeš hodit víc fotek exteriéru... ta modrá na tom vypadá docela dobře... jo ještě k tomu vzhledu, dle mě, tohle auto tzv "udělaj" kola ještě víc jak obvykle... dát na to nějaký 15" alu, tak je to zase jinde... atd. :)

sry za OT, ale po přečtění diskuze, jsem měl potřebu to napsat... hihi kol5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě bych chtěl poprosit, zda sem můžeš hodit víc fotek exteriéru... ta modrá na tom vypadá docela dobře... jo ještě k tomu vzhledu, dle mě, tohle auto tzv "udělaj" kola ještě víc jak obvykle... dát na to nějaký 15" alu, tak je to zase jinde... atd. :)

O víkendu ji nafotím. Jinak na léto jsou připraveny 15" ALU Antares.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakr: Ja som to nedávno prerátaval, prepočítal som to teraz nanovo podľa cenníkov platných k 1.1.2008 a ak so zobral Fabiu Combi Elegance vs. Roomster Comfort a oba dovybavil na rovnakú úroveň, bol cenový rozdiel pri motore 1.4 16V vcelku nezanedbateľných 74300 Sk.

A čo za tie peniaze dostanem navyše? Jedine posuvné zadné sedačky a o kúsok viac miesta nad hlavou a zanedbateľný nárast šírky v oblasti zadných sedadiel... Nemyslím si, že Roomster by bol o tých 74tisíc praktickejší, než FII Combi. Objem batožinového priestoru je takmer rovnaký, Fabia ho má hlbší, Roomster vyšší. Výbava rovnaká, motor rovnaký... Aj keď vezmem do úvahy fakt, že na Roomster sa dá vyhádať väčšia zľava, než na novú FIIC, aj tak tam bude vcelku veľký rozdiel. Úplne férové by bolo, keby bol mediz FIIC a Roomsterom rovnaký cenový rozdiel, ako je medzi FII a FIIC - teda tých 25tisíc Sk.

Inak s tým neoplastovaním zadných dverí to nie je až také zlé, ako to na prvý pohľad vyzerá. Vôbec to neruší a nijak to neznižuje celkový image auta resp. jeho prevedenia. Stačí sa pozrieť ku konkurencii aj vo vyšších cenových hladinách, proste šetrí sa každý groš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

profor: Veruže nie, aj krátka má vždy uzáver na kľúč, lanko tam nie je žiadne... Všetky krytky na uzáver sú len so zobáčikom na uchopenie pri otváraní. Aj keď nejak mi hlava neberie, že pridať zámok na uzáver je lacnejšie, než potiahnuť lanko a pridať páčku k sedadlu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No zaujimave, ale myslim že by to mohlo isť prehodiť ten uzaver na ovladatelny z vnutra. to viecko je rovnake? myslim velkosťou? nemáš jeho číslo (to na FII) aby sme porovnali?

ak bude to isté tak myslím že by to šlo

otázka je že prečo to neni vo výbave

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No zaujimave, ale myslim že by to mohlo isť prehodiť ten uzaver na ovladatelny z vnutra. to viecko je rovnake? myslim velkosťou? nemáš jeho číslo (to na FII) aby sme porovnali?

ak bude to isté tak myslím že by to šlo

otázka je že prečo to neni vo výbave

Víčko i uzávěr se zdají identické s F1. Také mi vrtá hlavou, proč F2 nemá otevírání tlačítkem ani v Elegance. Někde jsem četl, že to bylo poruchové, ale spíš to vypadá na šetření a asi i pokus o "odlišení" v rámci koncernu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no chlape, kde jsou ty fotky??? ;)

Sorry, nepřálo počasí. Hned jak to půjde, auto projde očistou a provedu nafocení.

Jinak zatím přikládám dojmy z motoru 1.4 16V 63 kW, který ale mohu porovnat jen s 1.2 HTP 47 kW.

Hlučnost

Po zajetí (cca 1500 km) se motor znatelně ztišil, ale i tak mi připradne např. při 3000 ot dunivější než HTP. Inu válec navíc..

Dynamika

Největší změna po zajetí. Lépe táhne odspodu a rozhodně je lepší než 1.2 HTP. Cca od 3500 ot slušně táhne a téměř zmizelo i vadnutí okolo 4800 ot. Do červeného zatím netočím, zkoušel jsem max 5500ot.

Spotřeba

Žere, kombinace syrový motor + zima je smrtící. S velmi lehkou nohou jezdím ve městě za 7.5 - 8l, mimo město o litr méně. Rekord zatím 6l.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ress:

Největší změna po zajetí. Lépe táhne odspodu a rozhodně je lepší než 1.2 HTP. Cca od 3500 ot slušně táhne a téměř zmizelo i vadnutí okolo 4800 ot. Do červeného zatím netočím, zkoušel jsem max 5500ot.

to uz teda je fakt vela od cerveneho cca 200-250 :);):plol

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to máš 1.4 16 V že? jedete to teda líp jak 1.2 HTP, ale my máme doma HTPko a jasem spokjoenej... na pohodlné přesuny po městě na chalupu to stačí... :)

HTP je do města je úplně v pohodě. Prakticky rozdíl je jen v lepším tahu do kopce a při naložení, 1.4 16V neumírá tak brzy.

Větší rozdíl člověk pozná až po přiložení cihly na pedál a vytočení cca nad 3 500 ot.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...