MELLO Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Dáš tam kočárek a už nazatáhneš plato..... Jinak jsem porovnával rozměry a kufr FIIcombi je větší skutečně jen na výšku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 proč nejsou proboha oplastované páté dveře okolo oknaTo je to šetření-bohužel na nesprávném místě, vypadá to hrozně. jako Felicia - Simply Clever - ach jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 F II Combi sem si prohlížel u prodejce... to auto je takový zvláštní... řekl bych, že jako Růmstr, bude se líbit hodně anebo vůbec... mě osobně se moc nelíbí, ale na druhou stranu u něj záleží hodně na barvě. live sem viděl cappuccino, stone a červenou uni... první dvě hodně slušivý, červená ja na tom combiku příšerná... ale to je věc vkusu každého z nás. jinak si dovolui tvrdit, kdybych si mohl vybírat mezi F II C a Růmstrem, tak jdu do Růma... vepředu je to stejný, ale Rům má vzádu víc místa a je celkově variabilnější! a motor bych do toho dal 1.6, má to kámoš a jede to super! taky jsem se svezl v krátky F II s motorem 51 kW a mile mě to překvapilo, celkem dobře odhlučněný ... autí se moc hezky řídí, jako stará Fabča... tu máme v rodině v combiku s 47 kW motorem a není to špatný! hlavně se Fabča hrozně dobře řídí, např. oproti starý O I. je to mnohem lepší! ještě bych chtěl poprosit, zda sem můžeš hodit víc fotek exteriéru... ta modrá na tom vypadá docela dobře... jo ještě k tomu vzhledu, dle mě, tohle auto tzv "udělaj" kola ještě víc jak obvykle... dát na to nějaký 15" alu, tak je to zase jinde... atd. sry za OT, ale po přečtění diskuze, jsem měl potřebu to napsat... hihi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ress Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 ještě bych chtěl poprosit, zda sem můžeš hodit víc fotek exteriéru... ta modrá na tom vypadá docela dobře... jo ještě k tomu vzhledu, dle mě, tohle auto tzv "udělaj" kola ještě víc jak obvykle... dát na to nějaký 15" alu, tak je to zase jinde... atd. O víkendu ji nafotím. Jinak na léto jsou připraveny 15" ALU Antares. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 super! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 sry za OT, ale po přečtění diskuze, jsem měl potřebu to napsat... hihi super, díky za názor, neboj jseš tu vítán, fabiatici neremcají kvůli příspěvkům od octaviánů, jako někteří z vás Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 taky bych raději volil rooma, jen ještě nevím o kolik je dražší proti FII combi, jinak když jsem si u rooma začal vymýšlet, tak jsem skončil cca na 540.000,- kč s 1,6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 Já skončil u 1.9 TDI DPF na 600tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 Jakr: Ja som to nedávno prerátaval, prepočítal som to teraz nanovo podľa cenníkov platných k 1.1.2008 a ak so zobral Fabiu Combi Elegance vs. Roomster Comfort a oba dovybavil na rovnakú úroveň, bol cenový rozdiel pri motore 1.4 16V vcelku nezanedbateľných 74300 Sk. A čo za tie peniaze dostanem navyše? Jedine posuvné zadné sedačky a o kúsok viac miesta nad hlavou a zanedbateľný nárast šírky v oblasti zadných sedadiel... Nemyslím si, že Roomster by bol o tých 74tisíc praktickejší, než FII Combi. Objem batožinového priestoru je takmer rovnaký, Fabia ho má hlbší, Roomster vyšší. Výbava rovnaká, motor rovnaký... Aj keď vezmem do úvahy fakt, že na Roomster sa dá vyhádať väčšia zľava, než na novú FIIC, aj tak tam bude vcelku veľký rozdiel. Úplne férové by bolo, keby bol mediz FIIC a Roomsterom rovnaký cenový rozdiel, ako je medzi FII a FIIC - teda tých 25tisíc Sk. Inak s tým neoplastovaním zadných dverí to nie je až také zlé, ako to na prvý pohľad vyzerá. Vôbec to neruší a nijak to neznižuje celkový image auta resp. jeho prevedenia. Stačí sa pozrieť ku konkurencii aj vo vyšších cenových hladinách, proste šetrí sa každý groš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 si musím zajít pro ceník na FIIC, schválně je pak oskenuju a dám je sem, pro porovnání cenové politiky CZ a SK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 toto si myslím by sa dalo prehodiť Ako to má krátka? rovnako ako FI? teda lankom od prahu? - uzáver palivovej nádrže je vždy na kľúč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 profor: Veruže nie, aj krátka má vždy uzáver na kľúč, lanko tam nie je žiadne... Všetky krytky na uzáver sú len so zobáčikom na uchopenie pri otváraní. Aj keď nejak mi hlava neberie, že pridať zámok na uzáver je lacnejšie, než potiahnuť lanko a pridať páčku k sedadlu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 No zaujimave, ale myslim že by to mohlo isť prehodiť ten uzaver na ovladatelny z vnutra. to viecko je rovnake? myslim velkosťou? nemáš jeho číslo (to na FII) aby sme porovnali? ak bude to isté tak myslím že by to šlo otázka je že prečo to neni vo výbave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ress Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 No zaujimave, ale myslim že by to mohlo isť prehodiť ten uzaver na ovladatelny z vnutra. to viecko je rovnake? myslim velkosťou? nemáš jeho číslo (to na FII) aby sme porovnali?ak bude to isté tak myslím že by to šlo otázka je že prečo to neni vo výbave Víčko i uzávěr se zdají identické s F1. Také mi vrtá hlavou, proč F2 nemá otevírání tlačítkem ani v Elegance. Někde jsem četl, že to bylo poruchové, ale spíš to vypadá na šetření a asi i pokus o "odlišení" v rámci koncernu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 Igor: plně souhlasím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bill1 Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 som ju kupil 28.12.2007, fabia sporty..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 No som rád že si založil nový príspevok, lebo tá tvoja sem, kde sa preberá FII Combi nepatrí podla obrázku som ju kupil 28.12.2007, fabia sporty..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 O víkendu ji nafotím. no chlape, kde jsou ty fotky??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ress Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 no chlape, kde jsou ty fotky??? Sorry, nepřálo počasí. Hned jak to půjde, auto projde očistou a provedu nafocení. Jinak zatím přikládám dojmy z motoru 1.4 16V 63 kW, který ale mohu porovnat jen s 1.2 HTP 47 kW. Hlučnost Po zajetí (cca 1500 km) se motor znatelně ztišil, ale i tak mi připradne např. při 3000 ot dunivější než HTP. Inu válec navíc.. Dynamika Největší změna po zajetí. Lépe táhne odspodu a rozhodně je lepší než 1.2 HTP. Cca od 3500 ot slušně táhne a téměř zmizelo i vadnutí okolo 4800 ot. Do červeného zatím netočím, zkoušel jsem max 5500ot. Spotřeba Žere, kombinace syrový motor + zima je smrtící. S velmi lehkou nohou jezdím ve městě za 7.5 - 8l, mimo město o litr méně. Rekord zatím 6l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 jezdím ve městě za 7.5 - 8l, mimo město o litr méně. Rekord zatím 6l. tak za co ty jezdíš ve městě, za to jezdím mimo město hh jo a mimochodem.... stále čekám na fotky!!! hh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ress Vloženo 13. leden 2008 Sdílet Vloženo 13. leden 2008 Nerad se vymlouvám, ale ... špinavý to je, času málo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 13. leden 2008 Sdílet Vloženo 13. leden 2008 (editace) ress: Největší změna po zajetí. Lépe táhne odspodu a rozhodně je lepší než 1.2 HTP. Cca od 3500 ot slušně táhne a téměř zmizelo i vadnutí okolo 4800 ot. Do červeného zatím netočím, zkoušel jsem max 5500ot. to uz teda je fakt vela od cerveneho cca 200-250 Editováno: 13. leden 2008, autor: houmr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xman Vloženo 13. leden 2008 Sdílet Vloženo 13. leden 2008 Nerad se vymlouvám, ale ... špinavý to je, času málo... no jo, nabuduce pred fotenim umyt, vyzera ako po zapase v bahne ale hlavne blahozelam k rozhodnutiu kupit si stvorvalec, verim ze nebudes lutovat! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 to máš 1.4 16 V že? jedete to teda líp jak 1.2 HTP, ale my máme doma HTPko a jasem spokjoenej... na pohodlné přesuny po městě na chalupu to stačí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ress Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 to máš 1.4 16 V že? jedete to teda líp jak 1.2 HTP, ale my máme doma HTPko a jasem spokjoenej... na pohodlné přesuny po městě na chalupu to stačí... HTP je do města je úplně v pohodě. Prakticky rozdíl je jen v lepším tahu do kopce a při naložení, 1.4 16V neumírá tak brzy. Větší rozdíl člověk pozná až po přiložení cihly na pedál a vytočení cca nad 3 500 ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.