Publikováno Duben 11, 200718 r Ahoj,nemohl by se někdo prosím mrknout do etky kolik maj rozvody na SDI kladek. Je pravda že do 4/2001 maj 3 kladky a od 4/2001 4 kladky. Někdo tvrdí že maj pořád 3...... Díky za odpověď
Duben 11, 200718 r Autor Díky,to sem potřeboval mít potvrzený,všude na mne koukaj jako na blázna proč chci sakra čtyři kladky.
Leden 6, 200817 r Ahoj, chtěl bych vás poprosit o radu kdy se mění rozvody na Fabia SDi r.v. 5/2003? a kde koupit(levněji) připadně i vyměnit v okolí Brna Díky
Leden 7, 200817 r Každých 90t km viz. formulář servisní prohlídky... formularservistourfabiapevnyintervaly.pdf
Leden 7, 200817 r Ahoj, chtěl bych vás poprosit o radu kdy se mění rozvody na Fabia SDi r.v. 5/2003?a kde koupit(levněji) připadně i vyměnit v okolí Brna Díky CAU. pri 150.000km VYMENA OZUBENEHO REMENA + KLADKY.
Leden 7, 200817 r Ahoj, tak podle servisního manuálu by měla být výměna při 150 000km, platí pro SDi od 5/2002 Já budu kupovat 5/2003 která má najeto 150 000km a bliká servis takže mě asi čeká výměna rozvodů Jenom nevím jaké koupit a u koho vyměnit + garančka. Volal jsem do jednoho nejmenovaného servisu Škoda a tam mě nabídli buď origo rozvody za nějakejh 8000 - 9000 kč nebo prej Bosch za půlku. Tak fakt nevím, nemáte někdo zkušenosti? Díky
Leden 7, 200817 r Ahoj, tak podle servisního manuálu by měla být výměna při 150 000km, platí pro SDi od 5/2002Já budu kupovat 5/2003 která má najeto 150 000km a bliká servis takže mě asi čeká výměna rozvodů Jenom nevím jaké koupit a u koho vyměnit + garančka. Volal jsem do jednoho nejmenovaného servisu Škoda a tam mě nabídli buď origo rozvody za nějakejh 8000 - 9000 kč nebo prej Bosch za půlku. Tak fakt nevím, nemáte někdo zkušenosti? Díky Zkus napsat třeba členovi fora SEBO. Nebo www.njauto.cz sídlí v Židenicích
Leden 8, 200817 r Autor Já sem rozvody pro moje SDI kupoval na www.mevek.cz Sekce autodíly Škoda.Až to budeš měnit tak nezapomeň vyměnit i vodní pumpu!Jinak se "SEBO" je taky dobrá domluva!
Duben 18, 201213 r Zdravím, poradí mi někdo nějaký servis v Praze a okolí, kde by dělali rozvody na 1.9 SDI rv. 2000 levně? Případně pište Vaše zkušenosti a ceny, které jste měli. Vím jen o jednom servisu (mám krátce své 1. auto) a nevím, zda není zbytečně drahý - říkal že rozvody mi udělá za cca 6tis (ale nevím, jestli i s vodní pumpou). Dík za Vaše názory!
Září 27, 201410 r Hoši, potrebujem kupit rozvody a vodnu pumpu na SDI ASY. Požiadavky su take aby to bolo čo najbližie k tej prvovýrobe. čosi som čital že INA je dobry vyrobca. Jednoducho dačo spolahlive aj čo sa týka tej pumpy. Napr keď som menil predne ložiska tak som volil FAG, tak reku aj ta INA by bola OK. Hlavne chcem vedieť daky obchod -eshop- kde su spolahlivy a nepredavaju daake napodobeniny či dačo iné než si objednám.Cosi som pozeral ale som zvedavý na Váš názor kde dobre kúpiť. Dík.
Září 28, 201410 r Já beru škodadíly.cz (škodadiely.sk) nebo ccautodíly.cz , pumpu jsem dával již do dvakrát HEPA - němec. výrobce. př. link : http://www.skoda-diely.sk/eshop/038198119d-rozvody-1-9-tdi-1-9-sdi.html , Upraveno Září 28, 201410 r od Casy
Září 28, 201410 r jj. Som hladal tu vhodnu sadu.A skusim to teda z tych skodadielov.Hlavne kôli tomu,že tam maju hneď aj tu pumpu v ponuke. Ta Hepa bude asi najlepšia. A ide tam aj novšia pumpa. Dúfam ,že ta hepa bude dobrá voľba a bude to tam pasovať a vydrži do ďalšej výmeny. Dúfam že pošlú to čo chcem . Upraveno Září 29, 201410 r od Piaggio
Září 28, 201410 r Piaggio, co to vlastně máš za auto? Trošku jsi mě zmátnul tím, žes to dal do OI 1.9 TDI, já jsem to pak oddělil.
Září 28, 201410 r Ja mam F I. Aha, ja som hladal daake vhodne vlakno kde to šupnút a vôbec som si nevšimol že som v inej sekcii .
Říjen 5, 201410 r Ľudia, neviem keru vodnu pumpu do FI SDI rv.2005. cislo podvozku 449440. Nevie mi daaka erudovana osoba povedať aky je rozdiel medzi tymito kusmi? http://www.skoda-diely.sk/nahradni-dil/045121011cx-vodna-pumpa-1-9sdi-47kw-hepu-5216.html 045 121 011 CX http://www.skoda-diely.sk/eshop/045121011g-vodni-cerpadlo-1-9-sdi-47kw.html 045 121 011 G Potom su aj HX a D čkove no šľak ma ide trafiť. keby som to dneska zistil bolo by fajn,kej nie zajtra im poslem req.
Říjen 5, 201410 r Podle Etky bys tam měl dát pro motor ASY toto: 045 121 011 J, nebo 045 121 011 JX (X je repasované a tudíž i levnější). Zkus napsat kolegovi suri.
Říjen 5, 201410 r Jo , dik za potvrdenie. . Si to pozeral podla toho cisla podvozku? Lebo ja mam tacke chymrazne vcera polepene vin_txt do etky, ale nedopadlo to moc dobre,lebo v kufri mam zosuchane cisla volaktore a ale mne to tam akosi mixuje tie diely v tej etke.Teda su tmave aj tie co by nemali .Co mam druhy origo vin_txt ale k inemu vozu tak to mi ide dobre. Si predstav v motore mam 045 121 019D co je z z WW alebo z audi. Preto som bol z toho zmeteny lebo neviem ake tam mozu byt rozdiely v rozmeroch ci v dacom inom.Akurat ja chcem interval 150tkm takze take co vydrzi hladam. Tiez som pozeral to 045 121 011 J,-ckove co vyplula etka na stranke autodielov ale maju tam napisane v poznamke ze novsie prevedenie od cisla podvozku xxxxx .Lenze mne to ukazuje podla toho cisla presne opacne.Preto som sa pytal ci nema dakto prehlad ake su tam rozdiely krem X ako repasu. no a nahrada za 019D je asi HX ..... Upraveno Říjen 5, 201410 r od Piaggio
Říjen 6, 201410 r Číslo podvozku je podle mě k ničemu, potřebuješ celý VIN. Ta čísla z Etky nejsou podle VINu. Proto jsem ti psal, abys kontaktoval suriho. Ten se v těch dílech vyzná líp. Já nevím, jaký rozdíl je mezi jednotlivými specifikacemi vodního čerpadla. Je tedy možné, že tam můžeš dát čerpadlo s jiným číslem.
Říjen 6, 201410 r Napísal som ,tak uvidíme. Nak ako sa to daaky cas pozeram tak tie cisla to je len marketingovy tah. Ten moj obchod skodadely jednoducho 045121011JX v originale proste nema ,To je vicemeneje podozrive.Jednoducho chcem stary diel vratit a kupit original,coz sa mi zda zhola nemozne ako pozeram tie shopy. A zas valit do skodofky - no to urcite!!!! Upraveno Říjen 6, 201410 r od Piaggio
Červenec 15, 20187 r Chci se zeptat jak velký problém je výměna rozvodu a pumpy na Fabii s 1,9SDI svépomoci? Jde mi o praktické zkušenosti, ne rady typu musí se sundat vývěva a zaaretovat vačkový hřídel. Postup je docela dobře popsán třeba zde , ale ono je něco jiného dělat to na motoru vně auta a v autě, kde se musí řešit třeba to jak dostat řemen přes držák motoru atd. případně se člověk pere s nedostatkem místa a kuželovým spojem rozvodového kola držícím jak židovská víra.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.