Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Borci VAG mi načítal chybu 17972 "Riadiaca jednotka škrtiacej klapky - pokles napatia pri základnom nastavení". Nestretol sa niekto s touto chybou a či je nejako dôležitá? Ď

Baterka je OK?

Podla AUTODATA -battery,wiring.

  • Autor

Keďže štartuje ako drak, tak baterka vyzerá byť v poho...

Ešte ta kabelaž.Ale ak je všetko OK tak sa tym netrap. javascript:emoticon(':palec2:')

smilie

  • 1 měsíc později...

Dnes je to měsíc co mám ojetou Fabii Combi 1.4/16v 74kW. Jedna se závad se projevila záhy - svítí žlutá kontrolka motoru a často řj přepíná na nouzov.režim. Navštívil jsem menší opravnu kde inkasovali 300Kč a diagnostikovali pomocí notebooku jako vadný EGR ventil. V Brně v Porsche jsem jej chtěl objednat ale údajně nemám takovým testům vůbec věřit a "oni jsou jediní na světě kde mi to zjistí a taky opraví". V pátek jsem prošel internet, nasál software, sehnal nějaký součástky a vyrobil kabel. V sobotu jsem stáhl ve VAGu následující chyby motoru: 16555,16786,17550,17961. Nemám dílenskou příručku proto je tu někdo kdo mi potvrdí předpokládanou závadu na EGR ventilu? Jestli měl někdo tuto závadu na stejným motoru jak se projevuje? Jde to koupit někde levněji než u autorizovanýho servisu? Jestli to tu bylo tak omluva.... jinak dík za odpovědi

Neporadím v čem je chyba, přikládám alespoň podrobnější výpis.

post-10-1169530731.jpg

V servise Ti povymienaju vsetky veci ktore im vypise diagnostika a ked to nepojde tak potom zacnu hladat dovod a ked sa ich opytas na to ci bolo nutne vymenit vsetky veci Ti povedia ze ano.Bemo potvrdi.Myslim ze aj ten ma podobne chyby na jeho motore.Ale jazdi mu to divoko, chvilu dobre chvilu zle.

Skus si zohnat DP a skus kuknut aj namerane hordnoty, napr. snimac tlaku vzduchu......a ist vylucovacou metodou.

Dík za odpovědi jen tady nemůžu nikde najít odkaz kde nasát DP. Nevíte někdo?

Dnes je to měsíc co mám ojetou Fabii Combi 1.4/16v 74kW. Jedna se závad se projevila záhy - svítí žlutá kontrolka motoru a často řj přepíná na nouzov.režim. Navštívil jsem menší opravnu kde inkasovali 300Kč a diagnostikovali pomocí notebooku jako vadný EGR ventil. V Brně v Porsche jsem jej chtěl objednat ale údajně nemám takovým testům vůbec věřit a "oni jsou jediní na světě kde mi to zjistí a taky opraví". V pátek jsem prošel internet, nasál software, sehnal nějaký součástky a vyrobil kabel. V sobotu jsem stáhl ve VAGu následující chyby motoru: 16555,16786,17550,17961. Nemám dílenskou příručku proto je tu někdo kdo mi potvrdí předpokládanou závadu na EGR ventilu? Jestli měl někdo tuto závadu na stejným motoru jak se projevuje? Jde to koupit někde levněji než u autorizovanýho servisu? Jestli to tu bylo tak omluva.... jinak dík za odpovědi

Čau možná ti to řekne víc:

17961

signál čidel barometr. tlak/tlak v sacím potrubí-nevěrohodný poměr

Příčina:

netěsnost sacího potrubí

Možné projevy:

nelze dosáhnou maximálních otáček motoru

Doporučený postup:

kontrola elektrického vedení a čidlanasávaného vzduchu nebo výměna čidla, kontrola těsnosti sacího potrubí, kontrola zpětného vedení výfukových plynů(EGR ventil), diagnozou akčních členů kontrola elektromagnetického ventilu nádobky s aktivním uhlím nebo ventil výměna, kontrola jednotky ovládání škrtící klapky.

17550

evidence zatížení-hranice nedosažena

Doporučený postup:

kontrola měřiče hmotnosti vzduchu v měřených hodnotách skupina 002, kontrola jednotky ovladání škrtící klapky.

16786

systém zpětného vedení výfuk. plynů-průtok příliš velký

16555

řada válců 1 :systém příliš chudý

Doporučený postup:

kontrola vedení, kontrola lambda sondy a lambda regulace před katalyzátorem, kontrola regulátoru tlaku paliva, kontrola tlaku palivovém systému, číst měřené hodnoty skupina 030 a 031

Přesné hodnoty které by měly být ve skupinách ti neřeknu, mám pouze příručku na diesely. :angry: Zkus udělat tu kontrolu akčních členů. Ale podle všeho je to opravdu EGR ventil. Tak asi tak.

ja som tiez musel menit arg ventil ale mne pisalo ine chyby jedine v ktorej sa zhodujeme je 17961

Je to vůbec možný - včera jedu z chalupy a sama od sebe zhasla žlutá kontrolka motoru a ani dnes plnýho ježdění po nákupech se nerozsvítila. Auto ale stejně dělá divný vjeci. Jedu z mírnýho kopce, zařazená rychlost pustím plyn a cítím jak si to trochu pořád táhne tak ryhleji šlápnu na brzdu a okamžitě je cítit jak v motoru něco "přeskočí" a táhnout přestane. Jako kdyby se zasekával plyn nebo něco podobnýho. Zítra zkusím připojit notebook. Jinak opět díky za odpovědi.

  • 2 měsíce později...

Vyvesujem toto téma kde sa budú riešiť popisy chýb vyčítané na VAG z motorovej rj, bsg, komfortu, prístrojoviek.

Prosím všetky otázky na to čo ktorá chyba znamená písať sem.

Prehladám ešte celú sekciu FABIA1 a prihodím linky na dané témy už uvedené.

___________________________________________________________________________

pôvodný príspevok frenkyho:

Mám problém na Vagu mi píše chybu ( Motor) Neznámá zátěž. Nemáte někdo zkušenost?

zkus blizsi popis :-) co je to za motor,co to dela za problemy,cislo chyby z Vagu by se taky hodilo.....

Mám fábiu 1.4 16V 55kW 2001. Stále mi vypisuje chybu 17559 aj keď to cez VAG-COM vymažem tak po cca 50 až 100 km je to naspäť. žiadnu inú chybu to nevypisuje. Len sa mi rozsvieti oranžová kontrolka motora. Prosím poradte mi niekto Díki.

17559 :

post-27-1177415006_thumb.jpg

Upraveno od colins

Diki

Inak z čoho je tato strana da sa niekde zohnat tento dokument ?

Ano myslím,že je to dielenskej príručky Fabia,ktorú si môžeš stiahnuť v inštalačných manualoch tu na fore. :palec2: Podobné info sú ale aj v AUTODATA,VIVID WORKSHOP,VIS VIS2 atd. ;)

mam stejny problem s chybou 17 559 rada valcu 1 :přizpusobeni směsi oblast 1 nedosažena mez chude směsi p1151-35-00--

dekuji za pripadno pomoc caclik@seznam.cz

číslo závady 17549

( P1141 )

Zjištění zátěže

( Nesmyslná hodnota )

Přechodná závada

Motor 1.4MPI

Šlápneš na plyn auto škubne,jako kdyby se to chtělo zadusit.A po chvíli zase jede v pohodě,stává se to občas není to pokaždé.

Upraveno od frenky

číslo závady 17549

( P1141 )

Zjištění zátěže

( Nesmyslná hodnota )

Přechodná závada

Motor 1.4MPI

Šlápneš na plyn auto škubne,jako kdyby se to chtělo zadusit.A po chvíli zase jede v pohodě,stává se to občas není to pokaždé.

No to mě taky zajíma - co stím?mám ten stejnej problém (1,4 MPI) - taky jenom občas :help:

17549 :

post-27-1178266436_thumb.jpg

kódy

Souhlas... Mozna jen resit chyby, ktere se pres VISku a pomoci DP trebas nepodarilo odsrtanit...

já to beru tak, že každý má svou odpovědnost a kdo se na to necítí, tak ať to nedělá, kdo se cítí a zajímá tak tu najde vše potřebné a já rád takové info poskytnu těmto lidem, netřeba strašit, ale řešit a pomáhat, informace jsou základem k tomu, aby nikdo nic nezčubil, takže, kdo chce, tak je sem dá, myslím kompletně všechny infa co se týká Vagu, kabelů, softů apod.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.