Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

no vidíš už to z tebe leze ;) , čék by tady vypisoval sáhodlouhé romány co s tím a tobě jde akorát o klimu

tady máš co píše VIS

post-3505-0-42125400-1301492693_thumb.jp

Zdravim, mám problém, motor z ničeho nic nedá víc než 3200ot/min koupil jsem si kabel a diag mi hlasi

VAG-COM verze: IHR 304.0

Autosoft

Číslo dílu řídícího modulu: 03E 906 033 A

Komponent a/nebo - verze: 1.2l/4V SIMOS3 G00HS4672

Kódodvání softwaru: 00021

Kód opravny: WSC 13765

Dodatečná informace: TMBJY16Y343919950 SKZ7Z0C2098380

2 Nalezeny chyby:

16725 - Snimac polohy vackovych hridelu: (G40) Nesmyslny signal

P0341 - 35-00 - -

18045 - Pohon datove sbernice Chybi odezva elektronickeho central.elektrickeho rozvodu

P1637 - 35-00 - -

Koupil jsem novy snimac vacky ale zadna zmena, nemate nekdo tip?

tohle samé se stalo jednomu známemu a dělali jsme rozvody jelikož byl řetěz vytahanej a napínak vybroušenej že to prostě přeskočilo, po výměně oleje a rozvodového řetězu na 1.2HTP jezdí a vše je ok

Taky mě to napadlo, protože čidlo hlasí jen málo odlišné hodnoty nez je napsané rozmezí v DP, ale ptal jsem se technika z autorizovaného servisu a ten mi říkal že rozvody se u tohohle motoru vůbec nedoporučujou měnit :D

no dobře jestli to chápu je tam řetěz a napínací lišta ta je s plastu časem se zedře a nenapíná dost a pak to přeskočí. my jsme to dělali na tom silnějším motoru myslím že to byyl ten 47kW, anebo se mohlo stát že olej. čerpadllo je slabé a nemá tlak na dotlačení toho napínáku, nebo je sám napínak špatný, nejezdi do autor. servise a zeptej se jinde, myslím že tady na foru je někde topic co jse tomu věnuje.

moc se oto nezajímám bo mám jiný motor :palec2:

  • 2 týdny později...

Dobrý den, rád bych se zeptal na vaši radu ohledně posilovače řízení. Byl jsem na AVG, protože mi začala svítit kontrolka serva, když sem byl s autem na geometrii. AVG napsalo chybu 00816 a tak mi řekli v servise, že mám jen dolít hydraul. kapalinu, tak sem to udělal a opravdu přestala svítit, ale po pár dnech se opět rozsvítila. Tak sem to znovu zkontroloval jestli tam něco neuniká, ale nádržka byla plná. Někdy se mi zdá, že jde trošku ztuha, ale většinou jen když parkuji, prosím vás o radu co stím asi může být děkuji.

Mám Fabia 1,9 TDI 2002 9OKw

špatný snímač úhlu natočení volantu

nebo shnilé kably vedoucí k servu

uměl by mi někdo rychle najít chybu 9572 ve VISu ? Jde o Octavii II RS

  • 3 týdny později...

Zdravím chlapy jsem tu novej ale snad poradítě.

Mám Škoda fabia rok výroby 2000. 1.4 mpi 44kw napíchl jsem to na diagnostiku wag a zobrazují se mi tyto chyby:

16 556 řada válcu 1:systém odměřování paliva:systém příliš bohatý

16 518 řada válcu 1:systém odměřování paliva: žádná aktivita

16 514 řada válcu 1:chyba v elektronickém obvodu

Díky za rady

Upraveno od Fabia2000

tipoval bych to na vadný vstřikovač na prvním válci

tipoval bych to na vadný vstřikovač na prvním válci

Takže novej vstřikovací ventil?

Zdravim,lze zjistit pres OBD2 kolik motohodin ma muj motor? taky jsou jine programy pro diagnostiku nez VAG-com?

Dikes

Len na servočerpadle možeš pozrieť na motore nie.

Takže novej vstřikovací ventil?

ještě bych to ověřil prohozením vstřikovačů mezi sebou, zda se chyba "přestěhuje"

Můj názor je ale ten že chyba s označením řada válcu 1, neznamená že to je zrovná 1.vstřikovač, zkusil bych těsnost vstřiků atd. zkus kouknout do DP, já řešil chybu 16554 taky to bylo něco s řadou valcu 1 a přehodli jsme vstřiky mezi sebou a pořád se to rozsvěcovalo a ta jedna a ta samá chyba, těsnost vstřiků byla ok. nakonec jsem zjistil že byl díravej vlnovec na výfuku vyměnil jsem a musím zaklepat ale zatím se chyba neobjevila a to jsou to už 2roky

co je Dp? a prosímtě kterej je vstřík na prvním válci?pořadí...

Upraveno od Fabia2000

DP je dílenká příručka. Jinak řada válců 1 opravdu neudává, že je vadný zrovna 1. vstřik, u Fabie to je vcelku jedna, ta má jenom jednu řadu válců, to je spíš pro víceválcové motory. Jinak vstřik prvního válce je ten vlevo když stojíš před motorem.

DP je dílenká příručka. Jinak řada válců 1 opravdu neudává, že je vadný zrovna 1. vstřik, u Fabie to je vcelku jedna, ta má jenom jednu řadu válců, to je spíš pro víceválcové motory. Jinak vstřik prvního válce je ten vlevo když stojíš před motorem.

díky

  • 2 týdny později...

Takže chlapy chyba nakonec byla v lambda sondě.Jestli můžu poradit nepořizovat od Auto kelly.Zítra jdu reklamovat.

nejsi první co slyším že v autokelly měli vadnou lambda sondu

dneska projíždím VAGem svý auto a ejhle na adr. 09 Elektronika toto:

Číslo dílu řídícího modulu: 6Q2 937 049 B

Komponent a/nebo - verze: BORDNETZ-SG. 2S05

Kódodvání softwaru: 16396

Kód opravny: WSC 25852

1 Nalezeny chyby:

00907 - Regulace zatizeni pri zaberu

35-00 - -

a nejde smáznout

ve vis 3.0 mi nic nevypíše, setkal jste se stím někdo?

  • 2 týdny později...

Chlapy nevítě někdo mám diagnostiku V-checker 302 nevíte někdo jestli se dá zjistit skutečný stav km???dostanu se na km na palubní desce ale potřeboval bych na tom centrálním počítači??? díky

A u akeho auta.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.