Přejít na obsah

Chyby na VAG


mirecoslav

Doporučené příspěvky

Sedmačtyřicítky na ventily trpěly spíše ojediněle a když už si zmiňoval rozvody, já je neměnil a pokud vím tak ani teď se neměnily ,takže stále origo. Ale to už jsem odbočil, téma je o chybách,  takže kup určitě chyba nebyla a jinak bezchybný provoz přeji mladému 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš to sice nastudované, ale pomíchané. Podpalovaly se 40kW motory. U toho tvého by mohla být akorát krátka lišta. Zbytečně bych z toho neďelal drama a dával hned peníze za rozvody. Jinak nemáš vytvorený kod, takze na emisích by jsi letěl.

Docela možné, že jsi ho smazal jak ses v tom vrtal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdravím, může tuto chybu dělat lambda sonda? 

Mám najeto 96k km

Fabia 1.4mpi aqw

Nebo to bude špatná nádobka uhlí? Co hlásí ten readiness pod tou chybou? 
Měl jsem jeden den odpojenou baterii, ale ten zápach se objevil až později. 
Mohla by něco pokazit odpojená baterie?

Díky 

IMG_20211122_090906.jpg

Editováno: , autor: Jury
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

Chalani riesil niekto chybu 18056 P1648-35-10, tazko sa pripaja na OBD a hocikedy sa strati pripojenie, zrejme daky konektor a studeny spoj.

 

Ina ak mate niekto chybu 16555 u mna to boli stare tesnenia pod sanim boli popraskane a tvrde nasavalo falosny vzduch, nove tesnenia odstranili tuto chybu a problem s nou spojeny

IMG_20221028_164422.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Pozdravujem vospolok, potreboval by som poradit, chcem vyskusat, prvy krat sam spravit diagnostiku, kupil som si modry kabel z ebay (KKL VAG-COM for 409.1) a mam stiahnuty soft
VDCS aj VAG-COM.
Fabia 1.4mpi, 44kw, rv.v2001
O co mi ide: trochu viac som treskol volantom pri nastavovani polohy a rozsvietila sa kontrolka airbagu,chcem ju zmazat. dalej si chcem pozriet moj 4 miestny kod pre imobilizer, ktory viem zadat manualne cez budiky v pripade, ze by niekedy imobilizer zlyhal (napr. stara znama casovana bomba-studeny spoj na budikoch,ktory treba prepajkovat inak auto nenastartuje a podobne chutovky..)
Moja otazka je skor taka uistovacia, pretoze ked som zapol program,vyskocilo hned na mna okno s varovanim, ze ak pouzivam neoriginalny kabel(co pouzivam) resp.program(co tiez pouzivam) moze uz pri samotnom precitani riadiacej jednotky poskodit data na tejto jednotke.. tak som ten kabel radsej ani nezapajal v aute, radsej sa opytam - mate s tym niekto skusenosti, ze by sa toto niekomu fakt stalo ze uz pri precitani sa mi poskodia data?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...