Přejít na obsah

Chyby na VAG


mirecoslav

Doporučené příspěvky

číslo závady 17549

( P1141 )

Zjištění zátěže

( Nesmyslná hodnota )

Přechodná závada

Motor 1.4MPI

Šlápneš na plyn auto škubne,jako kdyby se to chtělo zadusit.A po chvíli zase jede v pohodě,stává se to občas není to pokaždé.

Ahoj.

Tuto závadu způsobuje chybný program v řídící jednotce motoru a řešením je pouze flash na jinou verzi software,tyto chyba navíc podléhá aktuálnímu sdělení výrobce a odstraňovala se v záruce jako servisní akce.

Pokud ne,ta někde soudruzi v servise udělali chybu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Tuto závadu způsobuje chybný program v řídící jednotce motoru a řešením je pouze flash na jinou verzi software,tyto chyba navíc podléhá aktuálnímu sdělení výrobce a odstraňovala se v záruce jako servisní akce.

Pokud ne,ta někde soudruzi v servise udělali chybu

cau takze kdyz tam ta chyba je tak se to ani nemusi resit,kyz je to tim softwerem???a muzu ji tam nechat ne????a neresit to ,??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj nebude někdo vědět co s tím ? na vagu to píše toto je to Fabie 1,2

2 závad nalezeno.

16726 - snimac polohy vack./klik.hridele (G40) : signal snimace prilis maly

P0342 - 35-10 - - - Sporadická

17759 - rada valcu 1 - snimac polohy vack./klik. hridele-neverohod.signal pri startu(G40Č

P1351 - 35-10 - - - Sporadická

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Motor funguje ale nejde vytočít nad 2500ot bude to tím snímačem vack. hřídele co je na víku hlavy? kolik může stát ?

Děkuji za radu

VYŘEŠENO….Kamarád si zapůjčil oba snímače jak na vačku tak na kliku a po nasazení a smazání chyb žádna změna. Nakonec jsem přišel na to,že byl přerušen jeden ze tří káblů mezi ŘJ a snímačem vačky. Pochopil bych kdyby byl přerušen v místě kde by mohl být namáhán ale on byl přerušen v místě kde ve svazku bylo nejméně 30 káblu dohromady zaizolovaných a navíc chráněny v plastu. Asi už byl načnutý od výroby. Po vyndání byl cvaknutý ale bužírka nebyla poškozená. Každopádně výměna drátu ve svazku od snímače po jednotku a vše funguje jak má.

Editováno: , autor: martintdi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mna zatial tieto chyby:

17549 - Lasterfassung unplausibler Wert

P1141 - 35-10 - - - Unterbrochen

16556 - Bank1: Kraftstoffbemessungssystem System zu fett

P0172 - 35-10 - - - Unterbrochen

Menil som sacie potrubie, takze tesnenim to nebude.

Menene tesnenie pod skrtiacou klapkou - chyba 17549 ostava.

Zrada bude niekde inde.

Editováno: , autor: stanleypqr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

mam Fabii 1,4 - 16 V, 55 kw, najeto 100 000 km, VAG mi vypisuje uplne stejnou chybu P1151 - Adaptace chudé směsi oblast1 (řada 1) - chudá směs.

1 lambda sonda vyměněná před 1/2 rokem, škrtící klapka je nová zhruba týden.

Auto jede normálně, jen občas se mi zdá, že při teplém motoru není elasticita motoru - jak má být - jedeš 50 km/h a přidáš plyn - auto trochu cuká - ale jen trochu.

Závada se vymaže a po týdnu se opět kontrolka elektroniky motoru rozsvítí,

obyvkle pokud je teplé počasí a auto se vypne a za pár minut opět nastartuje - kontrolka se rozsvítí a již nezhasne. Pěkně mně to vytáčí, ale nikdo si neví rady....

Jak jsi závadu vyřešil ty?

Nebo neví si někdo rady?

Díky

Hadzik

Pozdravujem,

mám Fabiu 1,2./47kW/2004+CIMBU. najazdené 53000 km.

Denne pravidelne dochádzam do práce 60km po okreske, 80-90km/hod., podľa premávky.

Asi pred 1,5 mesiacom som zbadal zvýšenú spotrebu asi o 0,6l/100.

Prestal mi fungovať tempomat, po niekoľkých dňoch sa ale činnosť obnovila - sama od seba a funguje.

Predvčerom mi začala svietiť kontrolka - kontrola elektroniky motora.

Napriek tomu, auti funguje normálne (až na tú spotrebu).

Dnes som bol v servise a zistili túto závadu.

16555 rada válcú 1: systém dávkování paliva, Systém příliš chudý, sporadická, P0171-35

(O zvýšenej spotrebe som ich pred kontrolou informoval).

Závadu vymazali a krútili hlavami, nechápali, že spotreba je vyššia, mala by byť údajne práve nižšia.

Po vymazaní sa auti chová tak, že spotreba na dennej trase výrazne klesla. Porovnávam palubný PC.

Je to možné, aby vymazanie uvedenej závady (zhasnutie kontrolky) ovplyvnili spotrebu?

Vyzerá to na nejakú ducharinu.

Na pondelok ma opätovne pozvali do servisu na kontrolu.

Môže mi prosím niekto vysvetliť príčiny uvedenej závady?

Jeden kolega tu už túto závadu uviedol, ale nikto mu neodpovedal.

Ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte

16556 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis bohaty

  P0172 - 35-10 - - - Sporadicky

17549 - Zjisteni zatizeni Nesmysla hodnota

  P1141 - 35-10 - - - Sporadicky

na prvu sa chystam, bude to asi lambdou, kedze mi nejde vyhrievanie sondy (napatie vsak medzi 0,1 -1,0V). To ale musim este premerat, ci nie je zavada inde. Aj ked som jednemu na octe videl ze mu VAG vypisal prave vyhrievanie labdy ako chybu a mne nie. manik z jedneho servisu mi to hovoril, ale bohuzial nemozem nikde najst na akej adrese to vo vagu pozriem, keby bol niekto taky zlaty a nasiel mi kde najdem teplotu lambdy? skupina 01 ale ktora adresa???  :help:

mno a ta druha??? gumicky vstrekov pozrem (este vsak idem studovat DP) ale myslim si ze by to mohol robit aj vlnovec ( podla zvuku usudzujem ze je v .... v sobotu kuknem)

skrtiacku klapku som cistil v marci, min tyzden som ju znovu daval dole, ci som niekde neurobil chybu, ale vypadalo vsetko ok. tesnenie tiez a airbox s filtrom ok... auto ide, ehm vlastne pod 2500 otm nejde  :aggressive: skube ako o zivot...

Este jedna pripomienka pre znalcov: menil som teraz tesnenie pod hlavou, moze sa auto spravat trosku pridusene a ochabnuto po tejto vymene??? pozorujem rapidne znizenie vykonu. alebo si to len namyslam???  :prc:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

17549 - Lasterfassung unplausibler Wert

P1141 - 35-10 - - - Unterbrochen

16556 - Bank1: Kraftstoffbemessungssystem System zu fett

P0172 - 35-10 - - - Unterbrochen

Menil som sacie potrubie aj s tesnenim + sa vymenilo tesnenie po skrtiacou klapkou, chyby zostali.

Teraz mi vsak pribudla nova chyba:

16502 - Geber für Kühlmitteltemperatur (G62) Signal zu groß

co signalizuje vadny senzor teploty chaldiacej kvapaliny - aj podla DP by mohol takyto vadny senzor sposobovat vyssie uvedene zavady.

Idem ho dat vymenit, hadam sa nieco vyriesi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Palivovy filter meneny cca pred rokom. Dnes pri jazde do roboty, po vymazani chyb sa spravalo normalne ( predtym som vymazal a do 10km bola chyba naspat). uvidime vsak dokedy. Teraz si vsak matne spominam ze ked mi robili tesnenie pod hlavou ze mi vymenili aj tesnenie sania, len si to nemozem teraz overit kedze som v robote...pridem dom a kuknem to.

a nasiel som aj nieco ohladom toho vyhrievania lambdy. ale priamo stupne to neukazuje, je to len ze ci funguje to vyhrievanie. a teplotu to ukazuje katalyzatora. alebo este je ina moznost ???

dikes moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už so ju kódoval asi desať krát. Po nakódovaní akejkoľvek výbavy mi hneď po zmazaní chyby naskočí táto hláška znova. Skôr som myslel,či sa nedá jednotka nejako resetnúť, ako keby naformátovať a nakódovať znova? Tá BSG vyzerá ako zblbnutá.Všetko funguje,len stále vypisuje tú chybu.

PS1: Všetko nefunguje. Nejde mi prispôsobenie aktivačného času na trippling. Podľa DP by sa mal dať nastaviť nejaký časový rozsah a ja tam mám len hodnoty 0 a 1.

PS2: Teraz ma napadlo.To zlé kódovanie sa týka len číselného kódu,alebo môže ísť aj o zlú hodnotu v prispôsobení jednotlivých položiek výbavy?

Dík

Editováno: , autor: ramon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den chci se zeptat :Mám Fabii 1,2 47 kw r.v 2004 VAG mě píše G-71 tlak v sacím potrubí -sporadická chyba.čidlo jsem na sacím potrubí vyměnil a po chvíli to naskočí znovu.Pokud po nastartování přidám otáčky po klesnutí dochází k vysokemu kolísání motoru a někdy i k udušení. Pomůže mě někdo ? dík moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

17549 - Lasterfassung unplausibler Wert

P1141 - 35-10 - - - Unterbrochen

16556 - Bank1: Kraftstoffbemessungssystem System zu fett

P0172 - 35-10 - - - Unterbrochen

Menil som sacie potrubie aj s tesnenim + sa vymenilo tesnenie po skrtiacou klapkou, chyby zostali.

Teraz mi vsak pribudla nova chyba:

16502 - Geber für Kühlmitteltemperatur (G62) Signal zu groß

co signalizuje vadny senzor teploty chaldiacej kvapaliny - aj podla DP by mohol takyto vadny senzor sposobovat vyssie uvedene zavady.

Idem ho dat vymenit, hadam sa nieco vyriesi.

vymeneny senzor G62 + zistena jedna zle nasadena gumicka vstrekovacieho ventila = obidve chyby (17549, 16556) su prec :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
vymeneny senzor G62 + zistena jedna zle nasadena gumicka vstrekovacieho ventila = obidve chyby (17549, 16556) su prec :palec2:

takze vymena G62 nepomohla, chyba 16556 je tu znova...

technik sa este vyjadril, ze by to mohol byt senzor tlaku paliva, ktory bol ale meneny... ze vraj to zvyknu robit neoriginalne nahradne diely.

teraz este zistit ci mi tam dali original alebo nie. fok.

treba pouzivat jeden servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pri 5 km trase z prace sa mi zacal motor pri podradeni dusit a netahal. Vyradim rychlost a otacky klesnu na klasicke volnobezne ustalene. S volnobehom problem nemavam. Zastavim pred domom a vidim ze mi brzdove svetla svietia. Jasne, brzdovy spinac odisiel. Ostala svietit kontrolka EPC. Napojim na PC a ze pozriem co sa nam nazbieralo... :)

16556 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis bohaty

P0172 - 35-10 - - - Sporadicky

16955 - Spinac brzdovych svetel -F Nesmyslny signal

P0571 - 35-00 - -

Vymenim snimac, vymazem chyby... Odtedy auto jazdi normalne. Ziadna kontrolka sa nerozsvietila auto sa nedusilo, tahalo.

Dnes preventivne nabehnem do auta s notebookom a zase:

16556 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis bohaty

P0172 - 35-00 - -

Avsak uz nie sporadicka. Ziadna kontrolka nesvieti a auto funguje ako nove. Chybu pri nastartovanom aute zmazat neslo.

Po precitani prispevkou zvazujem najprv vymenu cidla teploty.

Ma vyznam tuto "zavadu" riesit vobec ked auto jazdi normalne? Ma vplyv na spotrebu?

Vdaka. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Chci se zeptat, jaký je rozdíl v kalibraci tachometru na budíkách 6Y0 920 xxx pro motor 1.2 47kW

1. - Konstanta 23984(zdroj CAN)-všechny motorizace

2. - Konstanta 3904 (zdroj - tacho snímač)-pro vozidla s motorem 1.2 47kW

Mám kódováno na 00102 a když jsem to změnil na 00101, tak tachometr taky fungoval, akorád se vymazal komplet palPC.

post-16481-1251482757_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...