honduras23 Vloženo 13. Březen 2013 Sdílet Vloženo 13. Březen 2013 chyba 00778.JPG tymto si mi nepomohol ale dik za snahu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr. Zajda Vloženo 15. Březen 2013 Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 Prosím o radu, Vag mi píše chybu 01054 zkrat na relé napájecího napětí - svorka 30 (J317), co to může být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 Ahoj tak jsem projel VAGem chyby .. a vyskočily k mému údivu 4 problémy. Chyby č. 17549 - těsnění pod sáním co jsem se dozvěděl tak s tím nic dělat nemusím, 17978 - prý zablokování řj. motoru. 16556 - co jsem našel, týká se to příliš bohaté směsi, a chybu lambdy 16518 - oxygen lambda bez komunikace. Rád bych se s vámi poradil, vzhledem k tomu že s vagem začínám a mám ho anglicky, navíc mě popsal jen 2 chyby protože ho nemám registrovaný tak musel poradit strýček googel, jestli popis chyb mám správně a jestli s tím mám něco dělat nebo ne? Motor jede normálně, nesvítí kontrolka ani nikdy za 2 a půl roku co auto mám nesvítila, spotřeba taky vpohodě, akorád jsem po STK zjístil že mám rozsypaný kat tak šel ven. Ale emisemi auto prošlo i tak a to ještě s díravým výfukem. Jde mě o to aby mě někde neodešel motor Bohužel s VAGem a jeho chybami opravdu začínám.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 17549 Zjištění zátěže - nesmyslná hodnota 17978 Řídicí jednotka motoru zablokována 16556 Řada válců 1 - systém dávkování paliva - příliš bohatá směs 16518 Sonda 1 - řada válců 1 - žádná aktivita signálu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 No a to dávkování paliva - příliš bohatá směs, poznám to na spotřebe paliva? Nebo mám chyby prostě vymazat a zkusit za po delší jízdě zase co se objeví? Jak dlouho se tam ty chyby ukládají? Já si jednou zkusil nastartovat zamčené auto co udělá alarm z toho důvodu asi ta chyba 17978 .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 smázni to a prubni to znovu po delší jízdě co tam bude. Chyby jsou tam od posledního mazání chyb. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 vie mi niekto viac popisat chybu 16490, v prirucke VIS toho vela neni. co to moze sposobovat a tak )) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 asi bych prošel kabely k MAP senzoru, popř. ho zkusit vyměnit, nebo prověřit těsnění na sání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
benchi Vloženo 26. Březen 2013 Sdílet Vloženo 26. Březen 2013 (editace) Dobrý den, prosil bych o radu ohledne chyby na VAGu. Pise mi to Ventil AGR (N18) Zkrat ke kostre. Pali mi to pojistku c.7 (servorizeni, elektronika motoru). Rozdelal jsem kabelovy svazek ke AGR ventilu, prosel kabely ale vypadaji OK. Mohlo by to zpusobovat nejake spatne ukostreni v motor. prostoru? Dik za rady a napady. (Servis beru jako posledni moznost) Ahoj, bylo to nakonec tim egr ventilem nebo kabelazi? Mam stejnou zavadu 17809. Zitra to budu resit tak at vim pocem jit, dekuji. Pojistku c. 7 to pali i po odpojeni serva. fabia 1.4 BKY Editováno: 26. Březen 2013, autor: benchi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 a konektor od EGR jsi zkoušel odpojit? Pálí to pojistku i poté? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
benchi Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 (editace) dik, dělá to ventil odlučovače oleje (036 103 464 AH). Má společné napájení s egr ventilem. Editováno: 27. Březen 2013, autor: Malta necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 tak hlavně, že se na to došlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 28. Březen 2013 Sdílet Vloženo 28. Březen 2013 vie mi niekto viac popisat chybu 16490, v prirucke VIS toho vela neni. co to moze sposobovat a tak )) Skontroluj rozvody-môžu byť skočene o 1-zub Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 Skontroluj rozvody-môžu byť skočene o 1-zub ako to budem vediet rozoznat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 potrebuješ prípravky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 (editace) Ahoj, potřeboval bych rad zkušenějších. Nalezené chyby: 6 Nalezeny chyby:17811 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Regulacni odchylka P1403 - 35-00 - -16555 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis chudy P0171 - 35-10 - - - Sporadicky16555 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis chudy P0171 - 35-10 - - - Sporadicky17851 - Potenciometr zpetneho vedeni vyfukovych plynu (G212) Signal prilis maly P1443 - 35-00 - -16955 - Spinac brzdovych svetel -F Nesmyslny signal P0571 - 35-10 - - - Sporadicky17925 - Hlavni rele (J271) El.zavada v obvodu P1517 - 35-10 - - - SporadickyReadiness: 0000 0000 Poslední chybu neřeším, myslím si že souvisí s tajným vypínačem. Předposlední vím, že to je spínačem brzd. pedálu, stola se zatím jendou, počkám až mi to udělá znovu, pak vyměním. Ostatní chyby souvisí s EGR, momentálně zaslepený není protože bojuju s povolením šroubů. EGR jsem odpojil od konektoru (= lepší jízdní vlastnosti). V budoucnu se s tím budu prát --> zaslepním --> pak koupím novej egr. A teď už můj dotaz, když jsem chtěl udělat test lambd a katalyzátoru, tak se mi nepovedl (pořád byl status off) ikdyž chybové kody vymazány, když jsem ale dal readiness měl jsem tam jedničky. obrázek zde : http://2i.cz/0fa97a5083 Co to znamená pro mě? Hledat problém s lambdou a katalyzátorem? Třeba netěsnost ve vyfuku (nemám možnost se pořádně podívat pod auto)? Nemůže to souviset s EGR? Děkuju za rady. Jak to bývá, tak po odeslání příspěvku jsem na foru našel podobný problém http://forum.skodahome.cz/topic/47463-spatna-lambda-sonda/ Je to skoro totožný, podle toho vlákna mužu zkusit ještě udělat test akčních členů, pokud mi nějaký neprojde je v prdeli lambda sonda, pokud projde, tak je to asi zpusobeno třeba egr ventilem? Tak test akčních členů skončil na EGR. Myslím že mám dirku ve vlnovci, tak nejdřív pořešim vlnovec s egr a pak se uvidí. Editováno: 16. Duben 2013, autor: Fajfy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 Zdravím ve spolek, u FI 1.4 16V vyskočila tahle chyba 65535 řídicí jednotka klimatizace chyba v paměti. Chtěl jsem ve škodovce řídicí jednotku klimy a oni vytáhli ovládací panel, že to je součást, je to tak správně, abych nekoupil nějakou blbost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 18. Duben 2013 Sdílet Vloženo 18. Duben 2013 V dilenske prirucce pisou ,ze ridici jednotka klimatizace J301 je integrovana do ovladani topeni a klimatizace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 18. Duben 2013 Sdílet Vloženo 18. Duben 2013 Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vit125 Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 Zdravím, chtěl bych se optat, zda jste se už někdo nesetkal s těmito chybami a neporadil mi jak je odstranit. Jedná se o Fabii 1,4 16V 74kw rv 2003 Adresa 09: Centrální elektrika Labely: SVO\6Qx-937-049-C.lbl Řídící jednotka: 6Q1 937 049 C Díl: 00 BN-SG. 1S33 Kódování: 25738 Dílna #: WSC 00002 VCID: 3B7133DF03F5 2 závad nalezeno. 01598 - napeti baterie 27-10 - neverohodny signal - Sporadická 01598 - napeti baterie 07-10 - signal prilis maly - Sporadická ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 15: Airbagy Labely: SVO\6Q0-909-605-VW5.lbl Řídící jednotka: 1C0 909 605 K Díl: 01 AIRBAG VW51 08 0008 Kódování: 12337 Dílna #: WSC 13765 VCID: 2C530083F69B 1 Fault Found: 00532 - napajeci napeti B+ 07-10 - signal prilis maly - Sporadická Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 (editace) Píše to když byl start ze slabou baterkou. Jen proměř baterku a chyby vymaž. Editováno: 22. Duben 2013, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vit125 Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 Ta chyba airbagu souvisí taky s tou baterkou. Když jsem ty chyby vymazal tak se objevily za chvilku znovu. Se starty problémy nemam, auto hned chytne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 (editace) Změř baterku a pak dobíjení. Může být i špatná kostra. Editováno: 23. Duben 2013, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alias116 Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 (editace) Zdravím tak opět tu mám chybu 17559 : 1.4 16V 55kw AUA [ Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 036 906 034 BL Komponent: MARELLI 4LV 3699 Kódování: 00071 Opravna #: WSC 13765 1 Nalezeny chyby: 17559 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 1 Nedosazena mez chude smesi P1151 - 35-10 - - - Sporadicky Readiness: 0010 0000 Chyba vyskočila(ale ne kontrolka check) po smazaní cca 10 km trasa, před dnešním smazáním bylo readiness (viz obrazek) , a po smazaní ale to jsem měl nastartováno ( provozní teplota ) a volnoběh tak 15 minut a stále se to nezměnilo. Vidím to na lambdu nebo děravý výfuk docela dost to "duní" poslední díl je total :-D EDIT : 12.5 historie chyb mého auta (od 1.2012) 16786 pouze 1krát , poté už jenom 17559 trvá to už rok ( a plno "vyhozených " peněz za udajne opravy v servisech- měřily lambdy , a ani nevim co dal dělali )16520 1krát a dnes poprvé 17604 (12.5.2013) to auto si ze mě dělá srandu a ktomu tam teď při 1500ot/min jde slyšet takové jakoby pískání což před opravou alternatoru [ novy regulator napětí ]nedělalo no novou lambdu momentalně kupovat nebudu , zajimalo by mě jak se u takové Lambda sondy (kyslíkové) měří jeji správná funkčnost Editováno: 12. Květen 2013, autor: George_rider Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 2. Květen 2013 Sdílet Vloženo 2. Květen 2013 Skús v meraných hodnotách skupinu "031" (viď.príloha) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.