vinkel Vloženo 24. Květen 2007 Sdílet Vloženo 24. Květen 2007 Jinak 1,2 12V mají ( v pár vyjímečných případech) zase jiné problémy. JAkmile se na bloku motoru objeví průsak oleje, je to neomylná známka toho, že motor je v pr*eli a řeší se to výměnou celého motoru, tak nebuďte z té hlavy tak skleslí su zname nejake blizsie info? kde presakuje olej? co sa na motore pos*rie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 1. Červen 2007 Sdílet Vloženo 1. Červen 2007 Jinak 1,2 12V mají ( v pár vyjímečných případech) zase jiné problémy. JAkmile se na bloku motoru objeví průsak oleje, je to neomylná známka toho, že motor je v pr*eli a řeší se to výměnou celého motoru, tak nebuďte z té hlavy tak skleslí su zname nejake blizsie info? kde presakuje olej? co sa na motore pos*rie? Známy technikům a v kuloárech Škody asi jsou, ale o detailech nemám tušení Olej prý prosakuje u dělící roviny motoru. Bylo mi to před časem vysvětleno technikem přibližně tak, že blok motoru HTP je složený (oproti jiným, "normálním" motorům) ze dvou částí, přičemž někdy se stane, že právě z místa tohoto spoje začne prosakovat olej. Nedá se to nikterak přetěsnit, protože žádné těsnění tam není a ani být nemá, jakákoliv rozborka - zborka je k ničemu, MB to řeší výměnou celého motoru. Mechanik, co jsem s ním o tom kdysi mluvil, tehdy říkal, že měli v servise dva takové případy, vždy 1,2 12V. Nevím, co ten jejich první případ, ale v tom druhém se jednalo o firemní, obchoďáckou Fabii, která pravidelně lítala trasu Brno - Praha a zpět a člověk, co s ní jezdil, ji určitě neštřil a dával jí, co se do ní vešlo (jak už to u spousty lidí a firemních aut bývá ). Tenhle problém se stal ve 100t km. Těžko říct, jestli divoký styl jízdy "na krev" a asi velice často s nohou na podlaze mohl být příčinou vzniku tohoto problému.... V Bolce asi vědí víc, ale těžko to poví... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 10. Červen 2007 Sdílet Vloženo 10. Červen 2007 mně by spíš zajímalo, proč se musí podpálený sedla řešit výměnou celý makovice. To se to nedá vyřešit nějak jinak ? Koupil jsem manželce zánovní Polo s tímhle motorem a vůbec se mi nechce do toho cokoliv dalšího investovat. Ted to bude ještě 1,5 r. v záruce, ale jak se znám určitě se to posere hned, jak záruka skončí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multipas Vloženo 18. Červen 2007 Sdílet Vloženo 18. Červen 2007 Zrovna dnes som bol v jednom malom sevise kde mi mistr. technik spominal ze robil jednu 1,2. z podpalenymi ventilmy. Spominal nieco v tom zmysle ze sa to deje ked sa motor podtaca. Vraj tieto bublifuky treba prehanat a nemalo by sa to stat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 28. Červen 2007 Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 (editace) Ventily se přidírají ve vodítkách...Přestávají se točit...teplo stím cvičí.... Editováno: 28. Červen 2007, autor: DIAGNOSTIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scully Vloženo 29. Červen 2007 Sdílet Vloženo 29. Červen 2007 Hm tak já sem z těch co maj smůlu Se mi propálili sedla při cca 18tis. a teď mám 23tis. a rozvitila se mi kontrolka ECP, tak uvidím co mi řeknou :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 29. Červen 2007 Sdílet Vloženo 29. Červen 2007 nic zajímavého,jen ,že Ti asi vymění brzdový spínaš,asi Ti nesvítí STOP světla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scully Vloženo 30. Červen 2007 Sdílet Vloženo 30. Červen 2007 JJ byl to ten spínač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 5. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2007 Koukněte sem: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=13704 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 29. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2007 Ventily se přidírají ve vodítkách...Přestávají se točit...teplo stím cvičí.... Chystam sa to opravit tak zbieram poznatky. čo všetko treba menit pri oprave hlavy 47KW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alan 07 Vloženo 2. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2007 Moje zkušenost s touto závadou. V cca 55tis km se mi podpálil ventil na druhém válci. Škoda se k tomu postavila kladně a uhradila mi 70% ceny materiálu a 50% ceny práce. Vyšlo mě to na 8,5tis. Jinak oprava cca 35 tis. Auto bylo po záruce je 2,5roku staré. V servisu mi tvrdili, že by se to nemělo stát. Záruka na novou hlavu je 2roky a na práci klasika 0,5roku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 2. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2007 Moje zkušenost s touto závadou. V cca 55tis km se mi podpálil ventil na druhém válci. Škoda se k tomu postavila kladně a uhradila mi 70% ceny materiálu a 50% ceny práce. Vyšlo mě to na 8,5tis. Jinak oprava cca 35 tis. Auto bylo po záruce je 2,5roku staré. V servisu mi tvrdili, že by se to nemělo stát. Záruka na novou hlavu je 2roky a na práci klasika 0,5roku. Ja mam tiež po zaruke ale nechcem sa natahovat ohladne garančky. čakam na vyjadrenie dobreho mechoša ako postupovat pri oprave. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 2. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2007 Hubo a možno by to za to stálo truchu sa so Škodovkou ponaťahovať veď je to výr.chyba! Vidiš dá sa niečo uhrať mal by si opýtať a uvidíš ako zareagujú.Možno by ti vyšlo na material. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 2. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2007 Hubo a možno by to za to stálo truchu sa so Škodovkou ponaťahovať veď je to výr.chyba! Vidiš dá sa niečo uhrať mal by si opýtať a uvidíš ako zareagujú.Možno by ti vyšlo na material. Potreboval by som kontaknu adresu na MB. A skusil by som to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 2. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2007 Myslím,že to môžeš skúsiť aj tu: http://www.skoda-auto.sk/importer/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 2. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2007 A keď chceš priamo tak tu: http://new.skoda-auto.com/CZE/company/cont...s/Contacts.aspx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 2. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2007 (editace) Ja radsej tej mojej princeznej sem tam slapnem riadne na krky, tiez mam strach s podpalenych ventilov Editováno: 2. Prosinec 2007, autor: TiGeRZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 2. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2007 Moje zkušenost s touto závadou. V cca 55tis km se mi podpálil ventil na druhém válci. Škoda se k tomu postavila kladně a uhradila mi 70% ceny materiálu a 50% ceny práce. Vyšlo mě to na 8,5tis. Jinak oprava cca 35 tis. Auto bylo po záruce je 2,5roku staré. V servisu mi tvrdili, že by se to nemělo stát. Záruka na novou hlavu je 2roky a na práci klasika 0,5roku. aku mas motorizaciu? 40 ci 47 kW ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stralis Vloženo 2. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2007 1.4Mpi 50KW 200tis km najeto,na motor nešáhnuto a tlaky 16bar s rodílem mezi válci +- 0.1bar Já se hold před koupí fábky poradil s kámošem co dělá ve škodovce a ten mi řekl jak právě na ostatních motorech hoří hlavy,takže koukám že jsem udělal fakt dobře. hlavně že každej na Mpi nadává Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 mně by spíš zajímalo, proč se musí podpálený sedla řešit výměnou celý makovice. To se to nedá vyřešit nějak jinak ?Koupil jsem manželce zánovní Polo s tímhle motorem a vůbec se mi nechce do toho cokoliv dalšího investovat. Ted to bude ještě 1,5 r. v záruce, ale jak se znám určitě se to posere hned, jak záruka skončí. Údajně proto, že spolu s ventilem je vytavený i stejný kanál v hlavě a sedlo, které nestačí jen zabrousit. Pokud se vymění jen ventil je jen otázka času, kdy praskne celá hlava. Na vině je nejen podtáčení motoru, ale i honění motoru za studena. Motory 12v tímto netrpí. Škodovka to uznává a mění to na záruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 6. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2007 Moje zkušenost s touto závadou. V cca 55tis km se mi podpálil ventil na druhém válci. Škoda se k tomu postavila kladně a uhradila mi 70% ceny materiálu a 50% ceny práce. Vyšlo mě to na 8,5tis. Jinak oprava cca 35 tis. Auto bylo po záruce je 2,5roku staré. V servisu mi tvrdili, že by se to nemělo stát. Záruka na novou hlavu je 2roky a na práci klasika 0,5roku. Ma niekto skusenosti s opravou takejto hlavy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 6. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2007 pisete ze tento problem se prakticky neda zjistit jinak nez pocitem ze to auto je linejsi...znamena to napriklad ze nezahrabete at se snazite jak chcete? berte to spis jako snahu o to jak zjistit ze nastal takovy problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 6. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2007 Hlava se mění,protože jsou jinak udělaná vodítka ventilů,aby nedocházelo opakovaně k totožné závadě.Xková hlava přijde ve škodovce na 6ventil na 18000+nějaký ten materiál jako jsou šrouby ,těsnění a pod... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 6. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2007 Hlava se mění,protože jsou jinak udělaná vodítka ventilů,aby nedocházelo opakovaně k totožné závadě.Xková hlava přijde ve škodovce na 6ventil na 18000+nějaký ten materiál jako jsou šrouby ,těsnění a pod... To mam chapat tak že ta povodna hlava je neopravitelna pri 30tis. km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 8. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2007 Opravitelné jsou ventily,teda je dáš jiné,případně poopravíš sedla,pokud to půjde.Ale jak zabráníš tomu ,aby se to nezopakovalo?To teda nevím...Budeš muset doufat ve štěstí.....Už jsem slyšel,co znamená zkratka HTP............haitra produkt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.