honzik081 Vloženo 21. Květen 2007 Sdílet Vloženo 21. Květen 2007 Zdravim, pochlubte se kde tankuje (jako u jake pumpy) natural 98 a naopak s kterou mate spatne zkusenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 21. Květen 2007 Sdílet Vloženo 21. Květen 2007 (editace) Zdravim, pochlubte se kde tankuje (jako u jake pumpy) natural 98 a naopak s kterou mate spatne zkusenosti N98 u Agipu a na Shellce V-Power Racing špatne zkušenosti nemám žádné protože u benzinek v jzd a různych malých soukromníků netankuju. Tankuji pouze Shell a Agip. Editováno: 21. Květen 2007, autor: Marios Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik081 Vloženo 29. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2007 a nejaka zkusenost s benzinkou robin oil? maji natural 98 az podezrele levny.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 29. Květen 2007 Sdílet Vloženo 29. Květen 2007 Ja u neznackovych pump netankuju, takze Robin Ojl je out... Jinak jeste jsem zapomel na Slovnaft, tam taky casto tankuju, maji celkem hodně slusnou devadesatosmicku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superfatty Vloženo 30. Květen 2007 Sdílet Vloženo 30. Květen 2007 ROPA V-POWER u SHELLu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 30. Květen 2007 Sdílet Vloženo 30. Květen 2007 tak tak spratku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 31. Květen 2007 Sdílet Vloženo 31. Květen 2007 Ja chodím na Slovnaft, lebo tam je 98 za cenu V-power (čo je len N95). A kvalita vyzerá byť OK, lebo auto nemalo tendenciu cukať a pod. Ale práve nedávno N98 zrušili a majú už len 100 oktánový EVO benzín. Tak jazdím na ten. Ale je drahší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 31. Květen 2007 Sdílet Vloženo 31. Květen 2007 Nejlepší to bylo ve Francii, tam byl V-Power 98 a ne 95 jako u nás... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 31. Květen 2007 Sdílet Vloženo 31. Květen 2007 Ja chodím na Slovnaft, lebo tam je 98 za cenu V-power (čo je len N95). A kvalita vyzerá byť OK, lebo auto nemalo tendenciu cukať a pod. Ale práve nedávno N98 zrušili a majú už len 100 oktánový EVO benzín. Tak jazdím na ten. Ale je drahší tak o Slovnaftu jsem vzdycky slysel jenom pozitiva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 31. Květen 2007 Sdílet Vloženo 31. Květen 2007 Ja chodím na Slovnaft, lebo tam je 98 za cenu V-power (čo je len N95). A kvalita vyzerá byť OK, lebo auto nemalo tendenciu cukať a pod. Ale práve nedávno N98 zrušili a majú už len 100 oktánový EVO benzín. Tak jazdím na ten. Ale je drahší tak o Slovnaftu jsem vzdycky slysel jenom pozitiva Dobrá je Benzina a 100 oktanová verva.Je levnější než V-power99 a je znát rozdíl oproti klasické N98. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin IV. Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 Dobrá je Benzina a 100 oktanová verva.Je levnější než V-power99 a je znát rozdíl oproti klasické N98. Shell Vpower99 už neexistuje. Už je pouze 100oktanová verze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 Dobrá je Benzina a 100 oktanová verva.Je levnější než V-power99 a je znát rozdíl oproti klasické N98. Shell Vpower99 už neexistuje. Už je pouze 100oktanová verze Taky jsem o tom dumal, ale říkal jsem si jiný kraj, jiný mrav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavian1 Vloženo 17. Červen 2007 Sdílet Vloženo 17. Červen 2007 ROPA V-POWER u SHELLu.. A vidis nejakej rozdil mezi V power a normal u shellu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 17. Červen 2007 Sdílet Vloženo 17. Červen 2007 Ja chodím na Slovnaft, lebo tam je 98 za cenu V-power (čo je len N95). A kvalita vyzerá byť OK, lebo auto nemalo tendenciu cukať a pod. Ale práve nedávno N98 zrušili a majú už len 100 oktánový EVO benzín. Tak jazdím na ten. Ale je drahší tak o Slovnaftu jsem vzdycky slysel jenom pozitiva Dobrá je Benzina a 100 oktanová verva.Je levnější než V-power99 a je znát rozdíl oproti klasické N98. to jako, že poznáš 2 oktany JO????? Já tankuju u Shellu v-power diesel a rozdíl oproti normální naftě taky od shellu nevidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 17. Červen 2007 Sdílet Vloženo 17. Červen 2007 to ja taky ne. jinak dva oktany v benzinu podle me poznas, az kdyz mas nejakej nabušenej motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 18. Červen 2007 Sdílet Vloženo 18. Červen 2007 to ja taky ne.jinak dva oktany v benzinu podle me poznas, az kdyz mas nejakej nabušenej motor To spíš u horšího motoru, tam se ty detonace z nízkého OČ projeví, u motorů v OII si myslím, že to nemáš šanci poznat, zvlášť když jdeš směrem k vyššímu OČ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 18. Červen 2007 Sdílet Vloženo 18. Červen 2007 měl jsem na mysli auta typu RS4,6, M3,5 apod, tam to podle mě znát bejt musí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 19. Červen 2007 Sdílet Vloženo 19. Červen 2007 měl jsem na mysli auta typu RS4,6, M3,5 apod, tam to podle mě znát bejt musí Nevím, pořád si myslím, že moderní motor zkousne leccos a těch 1-2 koníky navíc poznáš těžko, můj názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 19. Červen 2007 Sdílet Vloženo 19. Červen 2007 tak to ja si naopak myslim, že u těhle aut, co maj okolo 400kobyl bude rozdíl N95(91) a VPRacing znát dost a určitě to nehodí 1-2 koníky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 20. Červen 2007 Sdílet Vloženo 20. Červen 2007 tak to ja si naopak myslim, že u těhle aut, co maj okolo 400kobyl bude rozdíl N95(91) a VPRacing znát dost a určitě to nehodí 1-2 koníky 1-2 jsem jen tak napsal, asi to bude víc koní-zajímalo by mě kolik to je třeba u OII RS, když budeš mít N95 nebo N98, například. Ví to někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 20. Červen 2007 Sdílet Vloženo 20. Červen 2007 zkus nekde nabrat N91 a pak VPRacing, věřim, že rozdíl poznáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 20. Červen 2007 Sdílet Vloženo 20. Červen 2007 zkus nekde nabrat N91 a pak VPRacing, věřim, že rozdíl poznáš Tak to každopádně, ale to už jsou trošku extrémy, nemyslíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 20. Červen 2007 Sdílet Vloženo 20. Červen 2007 jistě, ale jak jinak poznas, na relativne slabým motoru rozdíl v oktanech? právě tímhle extremem a podle mě, čim silnější motor, tim víc oktanů potřebuje k tomu, aby jel naplno, tzn motory okolo 400-500koní poznaj rozdíl mezi N98 a VPRacing. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 20. Červen 2007 Sdílet Vloženo 20. Červen 2007 no já poznam celkem markantni rozdil mezi N95 a VP Racing. Mezi N95 a 98 rozdil poznam taky, ale hlavne teda v kultivovanosti motoru, kdezto u VPR je rozdil znatelny i dynamicky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 23. Červen 2007 Sdílet Vloženo 23. Červen 2007 no já poznam celkem markantni rozdil mezi N95 a VP Racing. Mezi N95 a 98 rozdil poznam taky, ale hlavne teda v kultivovanosti motoru, kdezto u VPR je rozdil znatelny i dynamicky Já tedy vůbec, nebo o tom nevím, schválně zkusím povozit i někoho jiného ať řekne on. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.