Návštěvník Vloženo 15. Březen 2007 Vloženo 15. Březen 2007 K cemu tam ten spinac je? Nevi presne nekdo nahodou? Motorizace 1.6 74Kw - bez el. plynu Citovat
Návštěvník Vloženo 15. Březen 2007 Vloženo 15. Březen 2007 To si delate srandu ze nevite Trosku jsem provetral znameho - proste k vyhodnoceni opt. behu motoru ------zatizeni a otacky na volnobeh se zmacknut. spojkou - a taky bez vymacknute spojky ale s neutralem - jine zatizeni motoru (maji tyto dve verze) Citovat
Pepa007 Vloženo 16. Březen 2007 Vloženo 16. Březen 2007 a co deaktivace tempomatu...? Ano, ale on píše bez el plynu. Nevím jestli má někdo tempomat na lankový plyn. Citovat
rtg61 Vloženo 16. Březen 2007 Vloženo 16. Březen 2007 a co deaktivace tempomatu...? Ano, ale on píše bez el plynu. Nevím jestli má někdo tempomat na lankový plyn. to jsem prehlidl Citovat
Pike Vloženo 16. Březen 2007 Vloženo 16. Březen 2007 Ale víme k čemu slouží Kromě zmiňovaného tempomatu (elektronický plyn není třeba, upravena je klapka resp. ozubený segment, který je prodloužený a zvládne tak regulovat širší rozsah než pouze volnoběh) vypíná tlumení uzavírání škrtící klapky (ta zavře rychleji a zamezí tím zvýšení otáček vlivem přebytku vzduchu). Chlapi, měli jsme to přece v té brožuře! Citovat
Návštěvník Vloženo 17. Březen 2007 Vloženo 17. Březen 2007 Ale víme k čemu slouží Kromě zmiňovaného tempomatu (elektronický plyn není třeba, upravena je klapka resp. ozubený segment, který je prodloužený a zvládne tak regulovat širší rozsah než pouze volnoběh) vypíná tlumení uzavírání škrtící klapky (ta zavře rychleji a zamezí tím zvýšení otáček vlivem přebytku vzduchu). Chlapi, měli jsme to přece v té brožuře! Jak zjistim, ze mam upravenou klapku na tempomat? Citovat
Návštěvník Vloženo 19. Březen 2007 Vloženo 19. Březen 2007 Nikdo nevi? mam na spojce spinac - tak snad je to take mysleno na tempomat. Jak zjistim ze lze nast. tempomat na plyn ovl. lankem? Citovat
Návštěvník Vloženo 19. Březen 2007 Vloženo 19. Březen 2007 (editace) Tak pry musime mit klapku s lankem - cislo 06A 133 066 podmínka je mít škrtící klapku pro tempomat a kabeláž se musí natáhnout až k jednotce jelikož není vyvedena do meziprostoru Tak se jdu mrknout Editováno: 19. Březen 2007, autor: Návštěvník Citovat
Návštěvník Vloženo 19. Březen 2007 Vloženo 19. Březen 2007 (editace) Tak panove toto cislo kplapky mam - nevite nahodou jak natahnout draty na tempomat? Diky Editováno: 19. Březen 2007, autor: Návštěvník Citovat
Návštěvník Vloženo 19. Březen 2007 Vloženo 19. Březen 2007 Budu muset natahovat kable az k RJ motoru? Citovat
Návštěvník Vloženo 19. Březen 2007 Vloženo 19. Březen 2007 (editace) Skrtici klapka na motor 1.6 74Kw - 1998 s tempomatem - a co kabelaž? http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...query=06A133066 Editováno: 19. Březen 2007, autor: Návštěvník Citovat
Pike Vloženo 19. Březen 2007 Vloženo 19. Březen 2007 Domnívám se, že jediné co potřebuješ je přepínač na tempomat (modifikovaná levá páčka pod volant, dodává se i s kabeláží) a příslušnou škrtící klapku. Systém ovládání klapky bude stejný, jen se zvětší rozsah pohybu klapky, takže připojení k ŘJ bude totožné. Citovat
Dave0401 Vloženo 20. Březen 2007 Vloženo 20. Březen 2007 ono to musi umet RJ motoru.. napr pro AGU jsou 3 oznaceni jednotek s tempomatem a 3 bez. neni to jen o napojeni klapky a kabelu ale i o jine RJ motoru!!! u el. klapek to je jedno, tam je moznost nakodovani RJ pro tempomat Citovat
mawerick1 Vloženo 21. Květen 2007 Vloženo 21. Květen 2007 Ahoj lidi.Nevíte někdo,na co je v O1 na spojkovym pedálu spínač?? Citovat
cosby Vloženo 21. Květen 2007 Vloženo 21. Květen 2007 aby to jednotka veděla.hlavně je důležitý pro tempomat Citovat
sakin Vloženo 21. Květen 2007 Vloženo 21. Květen 2007 Otázka je, jestli ho tam vúbec má,že??? Citovat
teg Vloženo 30. Duben 2009 Vloženo 30. Duben 2009 zdravím vás,chtěl bych se zeptat,jakou funkci má spínač u spojkového pedálu.na okta.1,9 66kw.dík. Citovat
stihacka Vloženo 30. Duben 2009 Vloženo 30. Duben 2009 Co me tak napadne tak je to pro tempomat. Citovat
tomina Vloženo 30. Duben 2009 Vloženo 30. Duben 2009 Pokud das neutral a pridas plyn tak do 2500ot, pak ho pustis a potom zkusis to samy s zmacklou spojkou, uvidis, ze otacky padaj rychleji v pripade, ze mas zmacklou spojku. Nevim proc to tak je, ale funguje to tak, RJ rozlisuje jesi mas zmacklou spojku nebo ne a podle toho padaj pri neutralu otacky... U TDI PD je to znat jeste vic. Kdyz sme u toho, taky by me neco zajimalo. Kdyz auto stoji s neutralem a zmackne se brzda a plyn najednou, otacky vyletej a pak pomalu spadnou cca na 1300ot. Potom, kdyz pustim plyn a brzdu tak otacky hoodne pomalu klesaj k volnobeznym... Na co je tohle? :-) Citovat
Jirka21 Vloženo 30. Duben 2009 Vloženo 30. Duben 2009 Signál spínače spojky ovlivnuje reg.vstřik množství paliva.Při řazení se na krátkou dobu vstřik. množství sníží,aby došlo k vylepšení hladkosti chodu motoru.Výpadek snímače se neukládá do paměti závad. Citovat
teg Vloženo 30. Duben 2009 Vloženo 30. Duben 2009 Signál spínače spojky ovlivnuje reg.vstřik množství paliva.Při řazení se na krátkou dobu vstřik. množství sníží,aby došlo k vylepšení hladkosti chodu motoru.Výpadek snímače se neukládá do paměti závad. děkuji za vysvětlení,s těmi otáčkami to musím vyzkoušet jak padaj. Citovat
nohic Vloženo 26. Červen 2009 Vloženo 26. Červen 2009 Signál spínače spojky ovlivnuje reg.vstřik množství paliva.Při řazení se na krátkou dobu vstřik. množství sníží,aby došlo k vylepšení hladkosti chodu motoru.Výpadek snímače se neukládá do paměti závad. tim padem je hur poznatelny, ze spinac je spatnej... pokud teda nevis, jak to poznat:) Citovat
foxdivemaster Vloženo 26. Červen 2009 Vloženo 26. Červen 2009 jde poznat treba pri zaplym tempomatu Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.