Tissot Vloženo 21. Květen 2007 Sdílet Vloženo 21. Květen 2007 Vzhladom ktomu ze sme zacali v teme o chipu pre TDi Octavia II tak presuniem pokec o Lancii tu. /tam samozrejme to nepatrilo/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 21. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2007 (editace) Editováno: 8. Červenec 2007, autor: Tissot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 23. Květen 2007 Sdílet Vloženo 23. Květen 2007 hezky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 23. Květen 2007 Sdílet Vloženo 23. Květen 2007 Vzhladom ktomu ze sme zacali v teme o chipu pre TDi Octavia II tak presuniem pokec o Lancii tu. /tam samozrejme to nepatrilo/ Pekné... a kde ho chodíš prevetrávať? som ťa tuším ešte nevidel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 23. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 23. Květen 2007 (editace) Editováno: 8. Červenec 2007, autor: Tissot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 23. Květen 2007 Sdílet Vloženo 23. Květen 2007 Auticko nebolo vzdy zlte... na vychodnom slovensku asi tak rychli nieje nikto, cesty okolo Bukovca su na to stvorene.. to nieje auto do mesta, na sprinte 400m by som sa mal vojst pod 11s. / uz len zopar uprav a rad by som sa znovu ukazal na nejakom lepsiom tunning zraze ak bude vobec nejaka konkurencia / hmm, na bukovec to hej... ja sa pohybujem semtam na autoslalomoch poriadaných pri KE, tam asi nexodíš čo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 24. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2007 (editace) Editováno: 8. Červenec 2007, autor: Tissot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 24. Květen 2007 Sdílet Vloženo 24. Květen 2007 Tissot, člověče, jestli ti ještě nějaký drobný zůstaly, kup si foták a nefot to telefonem. Ten vnitřek vozu je asi impozantní, ale jen tak tuším, co na fotkách vůbec je. Nafot to pořádně a dej toho sem víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 25. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2007 (editace) Editováno: 8. Červenec 2007, autor: Tissot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 5. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 5. Červen 2007 (editace) Takze dnes som nahral videa..a kvalitnejsie to asi nebude.. klik na link.. http://ceknito.sk/video/46391 http://ceknito.sk/video/46392 http://ceknito.sk/video/46406 http://ceknito.sk/video/46403 Editováno: 11. Červen 2007, autor: Tissot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 10. Červen 2007 Sdílet Vloženo 10. Červen 2007 dost dobrý. Tos řídil ty ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 10. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 10. Červen 2007 (editace) Ja viem ze nieje to nic moc , aj tak vas poprosim o nazor na videa.. a kludne aj kritiku. /linky na videa su vysie/ Editováno: 11. Červen 2007, autor: Tissot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 11. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 No tak... ziadny nazor.. na videa? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 11. Červen 2007 Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 no však jsem ti napsal názor a taky jsem se ptal, jestli jsi to řídil ty. A ještě snad k tomu názoru, že ta pumpa byla zatraceně blízko, v případě, že by to řidič nezvládnul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrenka Vloženo 11. Červen 2007 Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 (editace) Fakt mazec, výkon jak kráva Perfektní !!! Editováno: 11. Červen 2007, autor: petrenka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 11. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 (editace) Editováno: 8. Červenec 2007, autor: Tissot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 22. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 karoseria: zosilena systemom prevarenia spojov, odlahcena v ramci moznosti.. inak seriova, farba Ducati.. elektronika: kabelaz uplne nova vyrobena do posledneho kablika, relatka a vypinaca. tiez je zosilena po stranke odporov a izolacii. Riadiaca plneprogramovatelna jednotka je Autronic SM2 (2x ALS, 2xBoost control, adaptabilny start program, cool down rezim, ochrana motora pred prehriatim, atd...) so specialnym pridavnym zosilovacim modulom zapalovania CDI (cca 50000V) a naprogramovana Tomasom z Blavy (znamym Mazdou GTR 323 / 600koni /) alternator je z Audi RS2 120Ah koli svetelnej rampe (4x130W) a palivovym cerpadlam ktore su dve. brzdy: predne 4piesty Brembo chladene s priemermi kotucov od 281 po 313mm a zadnymi s priemerom 278mm a pridavnym brzdicom hydraulickej rucnej brzdy, samozrejme vsetko na pancierovych hadiciach, brzdova sustava je bez posilnovaca koli ALS podobne ako u WRC, kvapalina Motul interier: moj vlastny vymysel na mieru mojej postavy a poziadavkam na moju jazdu, inak komponenty OMP, Sparco, Sabelt nejaky dural, kevlar a karbon.. motor: 1995cm3, 4valec, 7,5:1 kompresny pomer, 16v dohc, vacky 268° a 255° (Gr.A Lancia Martini Abarth), piesty typovo Skoda Octavia WRC EVO3, taktiez kovane ojnice tvaru H detto.. vstrekovace 960cm3, s ucinnostou do cca 750 koní, externy wastegate, (zatial seriove zvody+chujovy priemerovo nedostacujuci vyfuk) snimace teploty vyfukovych plyov na kazdy valec zvlast + snimac lambda na nastavenie zmesi, turbokompresor Garrett GT-30R (vstupny priemer 104mm) dual ballbearing, Thermotec izolacia vyfuku, olej Motul Racing 20W-60, 12mm priemer srub na hlave ARP, titanove sruby, matice, podlozky a styfty na turbe, nerezove tesnenia, K a N filter vzduchu rallycross verzia, pomocny chladic oleja a pomocny chladic vody, chladiaca kvapalina Motul Racing (bod varu cca136°C) taktiez pridavne ventilatory aj na interkuleri, hadice Samco Sport, zosilene drziaky motora a prevodovky + tvrde perinky Gr.A, nadoba na kartrove plyny odvetravana z troch miest. podvozok: Tlmice Bilstein vyskovo nastavitelne s priemerom piestnice 62mm system up side down s vymenitelnymi pruzinami od cca 28 po 70kg/cm v zavistlosti od povrchu trate, silentbloky ramien a naprav premodifikovane, zosilene, ako aj samotna zadna naprava s napravnicou, zosilene stabilizatory na Uniball ulozeniach. Duralova lyza chraniaca prednu spodnu cast auta o hrubke 5mm Prevodovka a diferencialy: obaly zosilene,prevarene na kvaltoch je priamy typ ozubeni s celnymi zubovymi spojkami, specialny zosileny medzinapravovy diferencial s pomerom 46/54% F-R, predny samosvor s 65% svornostou a 45Nm predpätim, medzinapravove visco je typ Ferguson, zadny diff je tovarensky Abarth so svornostou pri akceleracii az 100% a deakceleracii okolo 45% s predpatim 50Nm, poloosi su seriove EVO3, olej Castrol SAF-XJ 75W-140 Spojka: hydraulicka, magneziova, dvojlamelova AP Racing, kovokeramika s priemerom lamiel 215mm s ucinnostou do 890Nm, so specialnym zatrvakom o hmotnosti cca 3,5kg (povodne okolo 8,5kg..) Riadenie: strme specification rallycross s prevodom 1,6 nasobkom serioveho riadenia zatial namerane parametre pri 1,75bar cca 380Hp, 480Nm (zistene vazne nedostatky na celom vyfukovom systeme, potvrdene udajom z brzdy, pocnuc vackou, zvodmi, vacsim wastegatom a samotnym priemerom, tvarom a dlzkou vyfuku celkovo), 0-100km/h cca 3 sec, max 208km/h pri 7500ot/min pohotovostna vaha je 1180kg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyboy Vloženo 22. Červen 2007 Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 Ty voee paráda Krásnej to koníček.Prostě kdo umí tomu všechna čest. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 1. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 1. Červenec 2007 (editace) Editováno: 8. Červenec 2007, autor: Tissot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavlik Vloženo 6. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2007 Hmmmmm, paráda. Ta žlutá je sexy o parametrech ani nemluvě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy Vloženo 7. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2007 Dost dobrý. Na tom videu jsem viděl, že jsi jel i u nás kopec ve Šternberku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 7. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Červenec 2007 (editace) To su videa Felix Pailera. Editováno: 8. Červenec 2007, autor: Tissot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.