TSI Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 Ptal jsem se v servisu na změnu intervalu a cenu prohlídky a bylo mi řečeno že bez problémů a cena bude 6500Kč. Přitom vím, že v tom servisu stejně stojí i prohlídka po 30000km/2roky, tzn. vyhozený peníze a pomůžu si co? Nevím, ale je mi to celý nějaký divný. Jak už jsem psal, kdyby někdo věděl o servisu s kterým je rozumná řeč, napište. U nás v MB je to nějaký zabitý. Asi mají zákazníků dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TSI-DSG Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 Migen: No nevím zda je výměna oleje zas taková brnkačka jak tady píšeš a že to zvládne každý... Za prvé musíš mít někde na to dílnu se zvedákem, kde auto zvedneš nahoru a mužeš pod něj vlézt, popřípaďe mít montážní jámu, ale to už není tak pohodlné řešení. Za druhé musíš mít speciální klíč na povolení a pak následně dotažení olejového filtru. Na zahradě to asi těžko budeš dělat... To je vážně jednodušší si zajet do toho servisu s vlastním olejem a být u výměny. Je to za 45 min hotové a nezamažeš se Líp bych to nenapsal. Ale těm domácím kutilům, co se v tom rýpou jako ve Š-120 se to asi moc líbit nebude. PS: To by mě zajímalo, co dělají doma s tím vyjetým olejem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 Jak už jsem psal, kdyby někdo věděl o servisu s kterým je rozumná řeč, napište. U nás v MB je to nějaký zabitý. Asi mají zákazníků dost. To je fakt divný. Jinak nezkoušels autoZítka, směrem od MB za Sukoradama? Z doslechu jsou prej OK... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TSI Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 (editace) Já montážní jámu doma mám, nějaký to nářadí taky. Jsem schopný si vyměnit kotouče a desky, nebo třeba výfuk. Prostě základní mechanické věci, ke kterým je přístup. Vyjetý olej se dá odevzdat do nebezpečného odpadu, dá se s ním natřít plot, ztopit v příslušných kamnech, nebo hodit do popelnice. To by se teda nemělo, ale lepší než vylít do kanálu. To je fakt divný. Jinak nezkoušels autoZítka, směrem od MB za Sukoradama? Z doslechu jsou prej OK... To je přesně ten servis, kde stojí prohlídka po 15.000km stejně jako po 30.000km. Jezdil jsem tam s Fábií a spokojený jsem nebyl. Navíc teď od známého vím, jak to tam (ne)funguje. Editováno: 19. Červen 2011, autor: TSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 Navíc teď od známého vím, jak to tam (ne)funguje. Můžeš to rozvést? Známej tam jezdil (ještě do "starého", nevím jestli tam ještě jezdí) se služebkou, tak abych věděl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 (editace) To je přesně ten servis, kde stojí prohlídka po 15.000km stejně jako po 30.000km To je nějaký divný,po 15 000 km přece není servisní prohlídka,ale jenom výměna oleje a kontrola brzdových destiček. Alespoň tak to stojí v servisní knížce. Editováno: 19. Červen 2011, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 Ja do Sukorad/Martinovic k Zitkovi jezdim uz od sve Fabie a zadnej problem (az na jednu drobnost) s nima nemam - jsem spokojenej. Olej si nosim vlastni, abych mel porad stejnej, zbylej material nechavam na nich. Behem prace jsem s autem na dilne. Jako v jednom z mala servisu s tim nemaji problem, navic me za ty roky uz znaji. A cenove jsou OK, v porovnani s Prahou o dost levnejsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TSI-DSG Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 Navíc teď od známého vím, jak to tam (ne)funguje. To jsou přesně ty kecy typu "Máňa z kravína říkala ...". S tím se běž vycpat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TSI-DSG Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 To je nějaký divný,po 15 000 km přece není servisní prohlídka,ale jenom výměna oleje a kontrola brzdových destiček. Alespoň tak to stojí v servisní knížce. Š-octavia II FL, 1,8 TSI má od výroby nastaven servisní interval longlife (30000 km, nebo dva roky-podle toho, co nastane dřív) a jestli chce někdo pevný interval po 15000 km, musí si to nechat nastavit. Dost dobře nechápu, proč si někdo koupí motor, který je dělaný na longlife a pak tu spekuluje, že tomu nevěří. To je totéž, jako když si koupím dvulitrový benzíňák a nechám ho předělat na plyn, protože moc žere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TSI Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 Ty seš fakt mimo. Myslím že o životnosti oleje bylo napsáno už dost. A Máňa z kravína to nevymyslela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 Š-octavia II FL, 1,8 TSI má od výroby nastaven servisní interval longlife (30000 km, nebo dva roky-podle toho, co nastane dřív) a jestli chce někdo pevný interval po 15000 km, musí si to nechat nastavit. Dost dobře nechápu, proč si někdo koupí motor, který je dělaný na longlife a pak tu spekuluje, že tomu nevěří. To je totéž, jako když si koupím dvulitrový benzíňák a nechám ho předělat na plyn, protože moc žere. Mám Octu 1.4 TSI,z výroby také flexibilní interval (Longlife). Přecházím na interval výměny po 15 000. Já si ten longlife interval nevybral,už jsem to auto s ním koupil a nechci tam ten olej nechat šmrdlat až dva roky,nebo 30 000 km. V servisce je jasně napsáno,že při pevném intervalu se při 15 000 km mění jenom olej a kontrolují ty destičky,klasická servisní prohlídka je až při 30 000 km. Takže předpokládám,že při přechodu z longlife na pevný interval to bude stejné. V práci mám FII 1.2 TSI a tam se při těch 15 000 měnil jenom olej a proběhla kontrola brzd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TSI-DSG Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 Ty seš fakt mimo. Myslím že o životnosti oleje bylo napsáno už dost. A Máňa z kravína to nevymyslela. Já ti rozumím. Všechny Mercedesy, BMW, Audiny, VW, Škody, Seaty a ostatní auta, které používají motory longlife jsou definitivně v prdeli. PS: Vyřiď Máně z kravína, že to fakt nevymyslela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty8 Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 Tukas Praha-Sterboholy - bezna servisni prohlidka po 30 000km stoji 2 600 korun pri dodani vlastniho oleje. Jsou pomerne ochotni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 20. Červen 2011 Sdílet Vloženo 20. Červen 2011 Chlapi, nevím co tu pořád řešíte. Jednoduše 1,8 TSI, výměna oleje a filtru po 15tis km. Na 30 rovnou zapomeňte. Diskutoval jsem se známým (z rodiny) šéfem servisu Škoda, přímo škoda-auto již doporučuje (ne-li nařizuje) provádět tyto výměny po 15tis.km dle posledních poznatků. Zřejmě k tomu své důvody rozhodně mají. Tím se samozřejmě musí přestavit interval na "pevný". Takže není o čem dál diskutovat, přímo výrobce vozu se k tomu vyjádřil a není důvod to přehlížet. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 20. Červen 2011 Sdílet Vloženo 20. Červen 2011 Chcem vidiet to doporucenie, resp. nariadenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 20. Červen 2011 Sdílet Vloženo 20. Červen 2011 Je to na každém.... ten motor to zvládne i při prodlouženém intervalu, ale rozhodně mu bude lépe při 15000/rok. Když jsem byl v pátek v servisu měnit olej (po 14000km) tak se mě přejímací technik zeptal proč, když mám QG1, odpověděl jsem mu a on mi řekl jen mezi náma že mám jeho sympatie, a že dělám dobře. Ano pro ně to jsou prachy navíc, ale zas tolik jich není aby z toho byli odvařeni... Navíc když olej byl můj Prostě kdo máte své auto rádi, tak mu dejte olej max po 15 000/rok a kdo berete auto jako spotřebák, tak jezděte jednou za dva roky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
albi1 Vloženo 20. Červen 2011 Sdílet Vloženo 20. Červen 2011 (editace) Do servisu v Sukoradech teď už vlastně v Martinovicích, já už osobně nepojedu. Od kamaráda jsem dostal před léty doporučení na super servis, ale to bohužel platilo dříve, teď je Vše jinak ale bohužel k horšímu. Ale jinak musím uznat, že mají krátké objednací doby na servis. Ale já osobně si raději počkám o nějaký den navíc a budu v klidu a né pořád něco reklamovat. Už toho bylo prostě dost. Editováno: 20. Červen 2011, autor: albi1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 21. Červen 2011 Sdílet Vloženo 21. Červen 2011 To je debata o motoru jako víno todle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 27. Červen 2011 Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 Servis mi volal, ze mam za nimy dojet, ze je na mem 1.8 TSI (5/2009) servisni akce. Vymena prestavovace vackove hridele, meni se neco na rozvodech, viz fotka v priloze, kde jsem si vyfotil jejich interni dokument. Co jsem tak procital fora, tak v nemecku uz ta akce 15D7 nejaky cas bezi (i u audi) a je postizeno docela dost aut (je dokonce mozne ze vsechny) 1.8 TSI CDAA a 2.0 TSI z MJ 2008-2010 . Po vymene zadny problem, zda se, ze to udelali dobre. Kdo se stara o svuj 1.8 TSI asi udelal dobre, kdyz zavola do servisu, jestli se akce tyka i jeho motoru. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 Správně by ti servis ale volat neměl, což je psáno i v tom aktuálním sdělení a vůbec pochybuju, že tohle můžou ukazovat zákazníkům... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 nemôžu..je to interná záležitosť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 Asi me maji v servisu radi a ja se za to na ne vubec nezlobim :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matt12 Vloženo 2. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2011 Rozsah VIN pre 15D7 by mal byť TMB__1Z_A2006008 - 066799 (tiež sa ma týka ). Ešte by ma zaujímalo ako chcú riešiť napínak rozvodovej reťaze pre autá vyrobené do 20KT/2010. Je nutné čakať, kým sa odohrá blízke stretnutie ventilov a piestov alebo sa to mení preventívne keď už je k dispozícií inovovaný náhradný diel (dajme tomu na požiadanie zákazníka v rámci záruky) ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 2. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2011 Napínák, pokud se tvoje akce na auto vztahuje ti vymění při nejbližší návštěvě servisu, žádat je nemusíš, je to jejich povinnost si ověřit, zda se na vůz něco vztahuje či nikoliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matt12 Vloženo 2. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2011 Asi som to mal lepšie napísať ale 15D7 (ložisková stena) a napínak rozvodovej reťaze sú dve rôzne (možné) závady. Na dielenskú akciu ako je 15D7 (ložisková stena) je samozrejme zákazník upozornený pri návšteve servisu a je vykonaná výmena doporučená priamo výrobcom. Potencionálne vadný napínak rozvodovej reťaze ešte nie je eskalovaný do dielenskej akcie, ale je len v polohe TPI (2024485/5). Vo svojom okolí mám prípad, kde tento vadný napínak spôsobil preskočenie reťaze a KO motora (VW ale motor je ten istý). Preto sa pýtam, či už niekto neskúšal preventívnu výmenu napínaku reťaze len na základe TPI a ako by prípadne reagoval servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.