Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Tak na Vás mám další dotaz. Koupil jsem auto a chtěl bych si pro jistotu sám vyměnit olej. Chtěl bych přejít na pravidelný servisní interval --> měnit olej každých 15 000 km, nebo jednou za rok. Chci se zeptet, jakej olej bych měl použít? Jestli je nutné použít specifikaci LongLife, nebo můžu zvolit jiný? Dál se chci zeptat, jestli si to mužu vyměnit sám bez diagnostiky pro vynulování (nastavení) servisních intervalů, nebo to nelze. Auto již není v zárzce, má najeto 72 000. Pokud si někdo měníte tímto způsobem olej, dejte prosím vědět. Diky moc. PS: jsem zvyklej si všechno dělat sám, servisům nedůvěřuji.

Zase jeden škudlil, co si plete oktávku se 120-kou. To jsem zvědav, jestli budeš servisu nedůvěřovat, když budeš mít poruchu, o které nemáš ani páru. U nás platí, že když nemáš na provoz (servis), tak si takové auto nekupuj. Příště si kup Logana, na tom si můžeš dělat všechno sám. A nikomu nevěř, co kdyby tě chtěl nekdo odrbat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To TSI-DSG: Opravdu si poradil, prispevek hodny odbornika. Nic proti, ale tady v Brnenskych servisech bych se jim bal sverit i tu 120-ku, protoze by to ty hovada zmrsili. Vymenit si sam olej to je to nejjednodussi na celem aute a ma jistotu, ze si tam ten olej nalil a hlavne spravny olej. A zbytek uz hold musi resit pres servisy, ale jak jsem psal...Brno rozhodne inteligentni servisaky v autorizovanych servisech nepritahuje a to ne jen ve Skodovce...mam zkusenosti s Renckama a s Fordama...vsude stejny individua, ktery jsou schopny zmrsit i vymenu zarovky :(

To Migen: Klido tam muzes lit Long-Life i kdyz to budes menit po roce, ale je to mozna zbytecne, kdyz chces standardni interval. jedine co je dobre dodrzet je cislo oleje (5W-40, apod.).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TO Bladik: Jestli vnímáš problematiku značkových servisů tak, jak ji zde prezentuješ, není ti pomoci. V tom případě si kup starší traktor Zetor a problém se značkovým servisem máš vyřešen. Mimochodem, Migen se ptal, jestli může při ročním intervalu používat jiný olej, než Long-Life. Tvá odpověď ho zcela jistě "uspokojila".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trochu off topic, ale na to se neda nereagovat ;)

TSI: To neni vnimani, to jsou bohuzel vlastni zkusenosti...evidentne budes v jednom z nich pracovat, ale praxe je praxe(a jeste ke vsemu jsou mnohem drazsi nez kde jinde). Na firme jsme meli nebo jeste mame 6xOI a 2xVW a vzdy kdyz se to auto odvazelo ze servisu, tak bud nebylo neco udelane a nebo stihli neco zkurvit...JeNe, ROS, Autonova, atd. proste vsude stejny paka.

Jinak se ptal takto:Jestli je nutné použít specifikaci LongLife, nebo můžu zvolit jiný ... tak jsem mu napsal ze muze pouzit jak LL tak i normalni ... asi by ses mel naucit cist a trosku myslet nez neco placnes!

konec off topic

Jinak ja osobne jezdim se svym TSi do znackoveho servisu ale nikdy ne v Brne.

Editováno: , autor: Bladik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj vsem, ja sice nemam 1.8TSI, ale ma ho kolega v Octavii Combi II po faceliftu. Mam dotaz ohledne ceny kompletniho motoru. Stala se nam nemila vec, nejak se uvolnil ci vyjel retez a preskocil, vysledek je jasny, doslo k rande ventilu :) No a ted otazka, nevite nekdo, kolik tak cca muze stat oprava, pripadne vymena motoru? Diky za pripadne info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím pánové ......... ;)

tak cca.loni červenec 2009 koupil otec OII 1,8TSi 118kW výbava Ambiente plus.

Přes zimu jsme nejezdili a za ten tok se najelo cca.7000km. Co se týká motoru, naprostá spokojenost. Dynamika, svižnost , akcelerace ...parádní naprosto. Motor je dle mého již zajetý a ve vyšších otáčkách si lahodí :t . Nechá se vytáčet na druhý převodový stupeň až do 100 km/h a na třetí převodový stupeň až ke 145 km/h .......... Zrychlení při předjíždění nemá konkurenci, hold turbo je turbo ! Ve městě jezdíme za cca.8l/100km , což dle mého je paráda. Mimo město se dostanem i pod 7l/100km . Celková spotřeba se ustálila na 7l/100km. Delší trasy se dají zmánkout za 6,5l /100km , a to člověk dodržuje rychlosti a využívá 6-tý převodový stupeň.

Co se týká kvality svezení a jízdních vlastností, taky bez námitek.

Jen se mi zdá, že auto je úplně lehoučké , motor zrychluje tak neuvěřitelně, jako by bylo auto z papíru :)

Zprvu jsme se báli spotřeby v kombinaci s tak silným motorem, ale nakonec se naše obavy nepotvrdily.

Jedinné co mi osobně vadí jsou možná sedadla přední. Jejich boční vedení, tvrdost a hlavně se špíní ! Interiér je komplet černý, dle mě nepraktické.

...toť vše tak nějak zhruba.....

:skoda:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všichni,

tak mi kamarad přez diagnostiku přečetl jaký mám soft řídící jednotky motoru (1Z0 907 115 B ). Může mi někdo říct, jesli je to ten který řeší cukání motoru za studena? Předem diky za odpovědi.

Adresa 01: Motor

Objednací číslo řídící jednoky: 1Z0 907 115 J

Systém a/nebo verze: 1.8l R4/4V TFSI 0040

Stav Flash

Programovací pokusy: 2

Úspěšné pokusy: 2

Programovací stav: 00000000

Vyžadovány podmínky: 00000000

Kód Flashovacího nástroje: 11403 401 20583

Datum Flashování: 00.00.00

Software

A0101

A5.0.6

Ostatní

Číslo Hardwaru: 1Z0 907 115 B

Editováno: , autor: Migen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ako tak citam toto forum tak som dost nestastny z toho.Chcem totiz kupit Leon prave s 1.8 TSI ale uz zacinam mat strach.Jazdim sice len tak asi 10 000km rocne ale auto som si chcel nechat 7-10 rokov.Sice tak by som mozno nenajazdil ani 100 000km a auto by som predal ale uz som sa docital ze aj pri 50 000 sa niekomu zadrel rozvod a motor v tahu.Ja ked budem mat 50 000km tak auto bude uz po zaruke a ak sa mi to stane tak ma asi porazi.Kua ja uz neviem co kupit a drahsie auto uz rozhodne nie :( Nevie niekto ci tato nova verzia 1.8 TSI je uz trochu vychytana?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tech problemu v 50tkm je malo, ja vim akorat o jednom turbu a o dvou rozvodech a ve vsech pripadech doslo k vymene od Skodovky zadarmo a dokonce jedny ty rozvody uz byly mimo zaruku. Ja myslim, ze ty nejezdis moc a dneska mas uplne jedno jaky motor si koupis, vsude jsou turba nebo common rail vstriky...proste si nevyberes, kazdopadne tyto nove TSi motory muzou take neco mit...ale prozatim o nicem nevim, takze bych se toho nebal. Ale tak i tak je to proste o tom jestli mas stesti na ty spatne kousky :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Adresa 01: Motor

Objednací číslo řídící jednoky: 1Z0 907 115 J

Systém a/nebo verze: 1.8l R4/4V TFSI 0040

Stav Flash

Programovací pokusy: 2

Úspěšné pokusy: 2

Todle jsou data správná. Jednotku už ti někdo přehrával podle programovacích pokusů.

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obecně strach z koupě 1,8 TSi bch vůbec neměl. Ty rozvody tady na foru ani moc neproběhli a jestli to měni na zaruku tak problem znali a jistě vyřešili. Na turbu se nama skoro co pokazit. Je mnohem jednosušší než TDi.

Zase si člověk nesmí dělat iluze o bezporuchovosti. Todle nejsou motory ze 120 kde se nemělo co pokazit. .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Todle jsou data zprávná. Jednotku už ti někdo přehrával podle programovacích pokusů.

Jo ja vim, byl jsem u toho když mi to přehrávali, ale jde mi o to, jestli je to ten poslední soft, který řeší cukání motoru za studena, jak se to řešilo někde tady na foru. Prostě chci mít jistotu. Mohl by sem napsat někdo, komu to přehrávali kulí tomu cukání. Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To cuknuti pri rozjezdu mi delal prave ta stara a po upgradu to prestalo delat. To cukani za studena jak popisuje Migen jsem teda moc nepozroval ani pred a ani po upgradu, ted u noveho FL se teda zatim nic neobjevuje, uvidime co ukaze zima ;)

Tak dnes rano jsem testoval auto a hned po startu sem na to trošku šlapl a při 6°C venkovní teploty mi to na dvojku take pocukavalo, stejně jak to všichni popisují. Přehráli mi tam před měsícem sice nový soft, ale je možné, že se jim to nepovedlo. Takže ted hledám někoho, kdo to umí na 100% přehrát tak jak má být, at mám jistotu, že to softem nemůže být. Někdo v okolí Brna by byl ideální :) Pokud se to nespraví, tak budu hledat dál. Zatim mi to moc nevadí, protože to děla opravdu jen když chci rychleji zrychlit a jen chviličku. Jak se to trošičku ohřeje, tak po ujetí 200 metru, sem to zkusil znovu a už vše OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řešíš blbosti, aspoň podle toho jak to popisuješ... Šlapat na krk studenému motoru bys neměl a navíc když pišeš že po cca. 200 ujetých metrech už to nedělá, tak fakt nevím co to tak hrotíš... A když už teda chceš si ten soft přehrát (a nebo zjistit jakou tam máš verzi) tak než hledat nějakého garážníka s noťasem, tak si zajeď do autorizovaného servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co vim, tak prave v autorizaku byl na tom prvnim prehrani a nejak se to odbornikum nedari.

Sice mas pravdu proc to resit, kdyz se to po 200m ustali, ale ono tomu neni treba slapnout na krk tak, ze prorazis pedalem podlahu, staci normalni zrychleni a pocuka to...kdyby to bylo normalni, proc by na to Skodovka delala upgrade?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řešíš blbosti, aspoň podle toho jak to popisuješ... Šlapat na krk studenému motoru bys neměl a navíc když pišeš že po cca. 200 ujetých metrech už to nedělá, tak fakt nevím co to tak hrotíš... A když už teda chceš si ten soft přehrát (a nebo zjistit jakou tam máš verzi) tak než hledat nějakého garážníka s noťasem, tak si zajeď do autorizovaného servisu.

Pro vysvětlení: Píšu že trošku šlapnu = opravdu neprošlapnu pedal, jen pozvolna zrychluji cca do 2500 ot/min a v tomhle rozmezí to dělá. Další věc: Bladík má pravdu s těma autor.servisama. Když jsem tam byl a přehrávali mi soft, tak se na to přišla podívat snad celá dílna a řek bych, že se nedívali na to jak do dělá jeden z nich, ale že většina vubec takovej motor neviděli a neví co s ním (přehrávali to skoro hodinu). Nejsem zvědavej, aby se tady do mě pořad někdo navažel s autor. servisama. Myslím, že forum by mělo sloužit k schromaždování informací a hlavně pro pomoc při řešení manších či větších problémů. Potřebuju někoho, komu co cukalo ---> nechal si pak přehrát soft a přestalo to, aby sem jen napsal číslo Softu, to je vše. Upřímně mě to moc nevadí, ale pokud jde tohle vyřešit, tak proč to neudělat, nevím jak se to bude chovat, když bude venku -20°C.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...