Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Jasny rozvodovy řetěz:) to je sila zvyku. Rozhodl jsem se, protože jsem při startu studeneho auta občas (2x za 14 dní) a nahodile zaslechl male zachrastani - jednou to dokonce zachrastilo, že sem se lekl. Bylo slyšet pouze při otevřeném okénku. Nechal jsem to preventivně vyměnit a mechanik řikal, že ten napinak byl už načlej. Měl sem tam typ "N". Mam tyden po opravě, a zatim mi to ted s novym napinakem ani jednou nezachrastilo "typ K". Menilo se: Napinak, rozvodovy řetěz, kluzné lišty - cena i s praci v ne-autoriz. servisu 7200kč. Nevim co poradit, ja neměl nervy čekat, až to přezkočí, protože motor je dokonalej. Mam ted najeto 105 tisic. Prace stala cca 3000kč a dily zbytek. Dily jsem si nekupoval (asi bych využil CCautodily - kde by byla cena o něco menší, cca o 1000kč, když sem to počital).

Ještě dodam, co jsme se bavili, že byl už i řetěz dost natahlej a stejnak by se musel časem vyměnit, protože ten napinak ma určite rozmezí a jak by byl nadoraz, tak už by nenapinal. Hranice je cca 150 - ale to jsou jen doměnky. Slyšel sem o připadech, že to nerachotilo a skočil řetěz bez upozornění. Takže faaak nevim. Každopadně ted jsem klidnějši.

Editováno: , autor: Migen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím po delší době, potřebuju pomoct.

Prosím o radu nebo spíš vodítko, po čom sa dívat...

Skautík 1,8TSI - MR2010 (v létě uplynuly 2roky záruky), QG1 (30kkm)

1. interval (0 až 28kkm) = dolití 1 litr oleje

2. interval (28 až 55kkm) = dolití zase asi 1 litr oleje

3. interval (55kkm až aktuálně 65kkm, tj. najeto 10kkm) = už to sežralo 3,5litru....

Po čom sa dívat? Motor je zvrchu i zespoda (a vůbec ze všech stran) "suchý"....

Na obecném motoristickém foru jsem přímou radu nedostal, pouze mi jeden další uživatel 1,8TSI potvrdil, že se jemu stalo to samé, v 80kkm.

Ještě na vysvětlenou: prvních 30kkm sem s tím jezdil já a moc jsem se s tím nemazlil (dlouhodobý průměr nad 9l/100km) od 33kkm s tím jezdí kolega s lehkou nohou (průměr pod 7,5l/100km).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja dávam tkm,je to zrozumitelnejšie,to len tak mimo debaty :p

a teraz k problému..vidím,že hľadáš pomoc aj na iných fórach (veď na to fóra sú)..už som ti raz odpovedal,ale v skratke to napíšem aj tu..ak sa bude spotreba zvyšovať,tak to vidím na pekný prúser..olej pôjde cez piestne krúžky,čo u tohoto motora sa stáva..škodovka o tom vie,rieši to prekrúžkovaním,v najhoršom prípade výmenou motora...ale najprv bude následovať "váhová skúška" spotreby oleja...určite sa to tu niekde spomínalo

EDIT:tu som ti niečo našiel,príspevok 439 a 440

http://forum.skodahome.cz/topic/116332-kanarek-rsko/page__st__425__p__1671382__fromsearch__1#entry1671382

Editováno: , autor: libero1071
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobne mam pocit, ze 1.8tsi neni zrovna znama zranim oleje. Vcera jsem si po pul roce rozhodovani objednal Octavku s timto motorem a celeho toho pul roku jsem studoval snad vsechna dostupna fora ve vsech jazycich, kterym rozumim, a ve vetsi mire jsem se o spotrebe oleje nic spatneho nedocetl. Snad jen pri zajizdeni motoru behem prvnich 10000km. Naopak dost lidi pise, ze jim to nezere vubec nic nebo jen od horni rysky k dolni za 30000km, coz je zcela v norme.

Bohuzel tva spotreba 3.5l / 10000km na reklamaci neni. To by bylo az vice nez 0.5l / 1000km. Osobne bych to asi neresil a cekal jak se to bude vyvijet. Z logiky veci by to mohly byt gufera ventilu nebo krouzky, ale u takto mladeho auta, se kterym se nejezdilo nejak extremne se mi to moc nezda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je rozdiel nastartovat auto, a jazdit s nim denne hodiny a haldy kilometrov ako ked ho nastartujes denne x krat a spravis s nim par kilometrov... Ale bodaj by nam tie auta tak vydrzali :D Ked ja som bol na servisnej prehliadke, tak mali 1,8 TSI, ktore malo 150 000km, 2009 a motor KO kvoli rozvodom. Takze je to asi len casovana bomba :) Tik, Tik, Tik ..... BUUUUUM :D

Editováno: , autor: NRoctavia
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S DSG musí bejt tenhle motor fantazie, ocení každej, kdo popojíždí denně v Praze v kolonách. Ale i ten nepřerušovanej zátah musí bejt famózní. Mě to řazení trochu zdržuje, ale zase mi to řízení přijde zábavnější a sportovnější. Ta sedmička u DSG musí na dálnici ještě trochu proti manuálu ušetřit. Kolik ti to točí při 140 tacho?

Měl jsem možnost se svézt s novým Prasákem (passatem) :) v dieslu 2,0 TDI 125KW DSG. No po pravdě jsem čekal víc, takové nemastné neslané, ne že by to nejelo, ale na předjíždění to chtělo prostě sportovní režim a pedál na podlaze. Auto je hodně těžké a je to znát na dynamice. Úsměv ve tváři to tedy nepřinese. Dokonce bych řekl, že ta 1,8 v oktávii jezdí lépe.

Na druhou stranu, jízda s novým pětkovým BMW 535D X-Drive s 315 koníky byla naprostá slast a nevídanej zátah....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak patrim k dalsim postizenym, kterym "preskocilo". Najeto 69tkm, zaruka 4roky nebo 60tkm, takze po zaruce. Preskoceno jen o 1 zub, takze se to nepotkalo. Vcera opraveno, dnes sem si pro to jel, ale auto mi nestihli vydat (prijel jsem pul hodiny pred zavirackou - opravdu pul hodiny). Nechapu. Cena neco malo pres 3tis kc.

Sem celkem vytocenej jak na servis, tak zejmena na vyrobce. Napinak stoji jen cca 1000kc a i pres to vyrobce riskuje totalni zniceni motoru u znameho problemu. Dostal jsem kulanci 70% na dil, coz mi servisak s velkejma fanfarama oznamil, takze nejakych 700kc slo z kapsy vyrobce, ja platil zbytek + cca 3 tis za praci. Tak to si tu kulanci mohli strcit nekam.

Servisak jeste tvrdil ze mam dost najeto, tak co bych chtel??? KUR.. 69tkm je hodne najeto???

S autem jinak celkem spokojenost, ale pristup vyrobce je podle me na zalobu.

Retez mozna pred mesicem trochu zachrastil, od te doby najeto pres 4tkm naprostou vetsinu po dalnicich v +- rychlostnich limitech. Pravda je ze poslednich nekolik set km s tim jezdila manzelka, tak ruku do ohne ze to nechrastilo nedam.

Kdo mate po zaruce, tak napinak radsi vymente, kdo mate zaruku, tak na to kaslete, treba dostanete novej motor kdyz se to potka a vyrobce se chytne za nos a nebude delat mrtvyho brouka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co mě říkali v servisu, že MB hradí novej motor i po záruce, pokud dojde k jeho zničení, ale musí bejt všechny prohlídky a kontroly v servisní knížce přímo u aut, servisu.

Máš pravdu, že napínák vyjde na litr, ale práce a náklady s tím spojené už vyjdou na osmičku. No a jelikož se nepotkaly motory zdaleka všechny, vyplatí se jim to risknout a řešit případné pozdější problémy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v okamziku kdy se to potka vubec nevis jestli ti neco daj, nebo jestli zaplatis celej motor, tak by z toho jednoho kleplo. Navic pri trochu vetsim najezdu klesa i kulance az nedostanes nic. je sice hezky mit novy motor, ale ve starym aute?? kdyz ho prodas, tak to stejne nikdo nedoceni, spis se na auto bude divat s podezrenim.

Ja bych mel platit kolem 4300, ale je v tom jeste geometrie a serizeni svetel, takze za praci spojenou s preskocenim ja tam kolem 3tis. zejtra budu mit v ruce fakturu, tak sem hodim co kolik stalo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...