jaydoo Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 Môžeš to prosím Ta rozvinúť viacej, ale dat nejaký odkaz? Mám na muske jednu 1,8 tsi, MR2008 a uvazujem o kúpe, tak aby som vedel, co ma môže stretnúť. Dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 1,8 TSI Spotřeba motorového oleje Projdi si celou motorovou sekci 1.8 TSI. Můžeš čekat třeba problém s rozvody, nebo tekoucí vodní pumpou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 (editace) Jojo přesně. Já tedy najeto 102tis, pumpa Ok, rozvody taky. Ale olej, abych vozil cisternu Ale všech 1,8 TSI se to netýká....Jinak ale motor super, tichej, výkonnej, moc nežere.... Stane: po 50tis se mi začala spotřeba oleje zhoršovat. Editováno: 29. Listopad 2014, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 No kedysi dávno som cital túto sekciu. Je toho ale veľa. Tento motor je moja srdcovka, mal som ho v O1. Dieslu som neprišiel stále na chuť, teda okrem spoteby. Tu mam dlhodobo 5,7 a pri nájazde 30tis km ročne je to rozdiel v €. Ale srdce ma stale ťahá k benzinu 1.8 Neostane mi nič, len si to zase celé prečítať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Tento motor si v OI nemal určite , to bol starý dobrý nesmrteľný 1,8Turbo MPI ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Tak jest. Ale nečekej nějaké zběsilosti - největší nebezpečí jsou jistě rozvody, pak dejme tomu spotřeba oleje. Nevím, kde a jak jezdíš, ale spotřeba u tohoto motoru není zrovna dieselová. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 No v O1 som mal 1,8 T 20V 110 kW. Spotreba bola asi o 1 l vyššia ako u tohoto 118 kW. Rozvody tiež bolo treba meniť, ale to aj u dieslov. Ale problem s olejom som nemal ani u jedného. Akurát som prečítal tu temu o spotrebe oleja, a to je teda dost pruser, aby to žralo 1l/1000 km. Pri aute po záruke to je dosť drahá výmena piestnych krúžkov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Jenže srovnáváš nesrovnatelné - on ten řetěz by z principu věci měl vydržet daleko víc, než řemen u kterého máš předepsaný výměnný interval. Jenže tady nikdy nevíš, co a kdy to provede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Aha, to som si neuvedomil, že tu je reťaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 No právě... a u něj se to jaksi neočekávalo, že s tím budou takové potíže. Tady si můžeš stáhnout učební pomůcku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Diky. A ten problem postihuje všetky 1,8? V tomTPI sa pise o CDAA a CDAB. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 to stačí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 (editace) Norma není 1,0 litru oleje/1000km, ale 0,5/1000km! Potvrdil mi to přímo technik z MB. Když jsem volal do autorizáků, jeden tvrdil litr, jeden 0,8....nikdo to pořádně nevěděl. proto jsem volal přímo do Boleslavi a nechal se přepojit na odpovědnou osobu. V autorizákách většinou nikoho s 0,5/1000 neměli, ale blížilo se to k této hranici, jako teď mě. Editováno: 30. Listopad 2014, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 No ked to tak vezmem, aj 0,1 l je veľa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Jsou to amatéři - vždyť je to uvedeno v každém manuálu! Jaydoo - já bych se spíš obával rozvodů, tam to může mít fatální následky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Mít litr na 10tis, tak bych byl happy a rozlejval bych olej kolem auta radostí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Normálne som sa tešil, že zase buem mať auto s poriadnym motorom.... Reťaz je dobré preventívne vymeniť? K tomu oleju, mam dojem, že sa ta spotreba začína zvyšovať postupne po odjazdeni 50tis postupne. Ale su aj stastlivci, ktorých to vobec nepostihne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Napínák řetězu za poslední variantu, ale ono se to stejně mění současně. Jinak je to parádní motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Jojo, jak říká pawouk, řetěz a poslední napínák typu "T". Preventivně je to dobrej nápad. Nicméně ne všechny motory to postihne. Olej, ano, i mě po 50tis se to začalo zhoršovat a teď už jsem v extrému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Mna by zaujímalo, aké je to percento postihnutých motorov. Je mi jasné, že SKODA to tají, ale bolo by to zaujímavé. Je rozdiel, cy by to bolo 0,05% alebo 10%. To by uz bol dosť kazovy motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 (editace) To netuším. Spíš bych se klonil k tomu vyššímu číslu. Ale tak rozvody cca 7-8tis vč. práce v autorizáku (po nájezdu cca 90tis), to celkem není taková raketa. Horší je ten olej, tam se to musí uhrát se Škodovkou, snad jsou rozumní, když to takhle podělali. I přes o všechno bych stejně diesel nechtěl. ten motor je totiž jinak naprosto fantastickej. Editováno: 30. Listopad 2014, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Jojo, jak říká pawouk, řetěz a poslední napínák typu "T". Preventivně je to dobrej nápad. Nicméně ne všechny motory to postihne. Olej, ano, i mě po 50tis se to začalo zhoršovat a teď už jsem v extrému. "T" ? Snad "K", ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Ano, omlouvám se, je to tak "K". Už jsem z těch písmen blbej...už jich bylo tolik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Uz jsem se lekl, ze soudruzi z MB vynalezli jeste nejaky novejsi a budu to muset menit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Nene, T-čko je starší, myslím že ho zrovna mám já. Ale zatím klid.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.