Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Môžeš to prosím Ta rozvinúť viacej, ale dat nejaký odkaz? Mám na muske jednu 1,8 tsi, MR2008 a uvazujem o kúpe, tak aby som vedel, co ma môže stretnúť. Dik.

Jojo přesně. Já tedy najeto 102tis, pumpa Ok, rozvody taky. Ale olej, abych vozil cisternu :D   Ale všech 1,8 TSI se to netýká....Jinak ale motor super, tichej, výkonnej, moc nežere....

 

Stane: po 50tis se mi začala spotřeba oleje zhoršovat.

Upraveno od Clint

No kedysi dávno som cital túto sekciu. Je toho ale veľa. Tento motor je moja srdcovka, mal som ho v O1. Dieslu som neprišiel stále na chuť, teda okrem spoteby. Tu mam dlhodobo 5,7 a pri nájazde 30tis km ročne je to rozdiel v €.

Ale srdce ma stale ťahá k benzinu 1.8 :) Neostane mi nič, len si to zase celé prečítať.

Tento motor si v OI nemal určite , to bol starý dobrý nesmrteľný 1,8Turbo MPI ... 

Tak jest. Ale nečekej nějaké zběsilosti - největší nebezpečí jsou jistě rozvody, pak dejme tomu spotřeba oleje. Nevím, kde a jak jezdíš, ale spotřeba u tohoto motoru není zrovna dieselová.

No v O1 som mal 1,8 T 20V 110 kW. Spotreba bola asi o 1 l vyššia ako u tohoto 118 kW. Rozvody tiež bolo treba meniť, ale to aj u dieslov. Ale problem s olejom som nemal ani u jedného. Akurát som prečítal tu temu o spotrebe oleja, a to je teda dost pruser, aby to žralo 1l/1000 km. Pri aute po záruke to je dosť drahá výmena piestnych krúžkov.

Jenže srovnáváš nesrovnatelné - on ten řetěz by z principu věci měl vydržet daleko víc, než řemen u kterého máš předepsaný výměnný interval. Jenže tady nikdy nevíš, co a kdy to provede.

Aha, to som si neuvedomil, že tu je reťaz.

No právě... a u něj se to jaksi neočekávalo, že s tím budou takové potíže. Tady si můžeš stáhnout učební pomůcku.

Diky. A ten problem postihuje všetky 1,8? V tomTPI sa pise o CDAA a CDAB.

to stačí :D

Norma není 1,0 litru oleje/1000km, ale 0,5/1000km!  Potvrdil mi to přímo technik z MB. Když jsem volal do autorizáků, jeden tvrdil litr, jeden 0,8....nikdo to pořádně nevěděl. proto jsem volal přímo do Boleslavi a nechal se přepojit na odpovědnou osobu.

 

V autorizákách většinou nikoho s 0,5/1000 neměli, ale blížilo se to k této hranici, jako teď mě.

Upraveno od Clint

No ked to tak vezmem, aj 0,1 l je veľa ;)

Jsou to amatéři - vždyť je to uvedeno v každém manuálu!  Jaydoo - já bych se spíš obával rozvodů, tam to může mít fatální následky.

Mít litr na 10tis, tak bych byl happy a rozlejval bych olej kolem auta radostí :D

Normálne som sa tešil, že zase buem mať auto s poriadnym motorom....

Reťaz je dobré preventívne vymeniť?

K tomu oleju, mam dojem, že sa ta spotreba začína zvyšovať postupne po odjazdeni 50tis postupne. Ale su aj stastlivci, ktorých to vobec nepostihne?

Napínák řetězu za poslední variantu, ale ono se to stejně mění současně. Jinak je to parádní motor.

Jojo, jak říká pawouk, řetěz a poslední napínák typu "T". Preventivně je to dobrej nápad. Nicméně ne všechny motory to postihne.

 Olej, ano, i mě po 50tis se to začalo zhoršovat a teď už jsem v extrému.

Mna by zaujímalo, aké je to percento postihnutých motorov. Je mi jasné, že SKODA to tají, ale bolo by to zaujímavé. Je rozdiel, cy by to bolo 0,05% alebo 10%. To by uz bol dosť kazovy motor.

To netuším. Spíš bych se klonil k tomu vyššímu číslu. Ale tak rozvody cca 7-8tis vč. práce v autorizáku (po nájezdu cca 90tis), to celkem není taková raketa. Horší je ten olej, tam se to musí uhrát se Škodovkou, snad jsou rozumní, když to takhle podělali.

I přes o všechno bych stejně diesel nechtěl. ten motor je totiž jinak naprosto fantastickej.

Upraveno od Clint

Jojo, jak říká pawouk, řetěz a poslední napínák typu "T". Preventivně je to dobrej nápad. Nicméně ne všechny motory to postihne.

 Olej, ano, i mě po 50tis se to začalo zhoršovat a teď už jsem v extrému.

"T" ? Snad "K", ne?

Ano, omlouvám se, je to tak "K".

 

Už jsem z těch písmen blbej...už jich bylo tolik.

Uz jsem se lekl, ze soudruzi z MB vynalezli jeste nejaky novejsi a budu to muset menit.

Nene, T-čko je starší, myslím že ho zrovna mám já. Ale zatím klid....;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.