maximig Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 (editace) Já to vidím takhle, na OI132 kW nemá-ta byla laděná spíš na spotrovní výkon podoně jako teď 2.0TFSI.Tahle 1.8TSI je jen měkce přeplňovaná menším turbem aby byl motor hodně pružný a točivý moment relativně vysoký v širokém spektru otáček.Je to motor laděný na pohodovou jízdu, takže je asi lepší než 1.8 110kW v OI ale 1.8 132kW a 2.0TFSI jsou jednoznačně výkonnější, hlavně v akceleraci-je to dané větším turbem, vyšším plnicím tlakem, jiným seřízením ŘJ a u 2.0 samozřejmě i vyšším objemem.Nezdá se to ale těch 200 cm3 je dost znát-takovou jistotu výkonové rezervy, jakou poskytuje OII RS např. při předjíždění kamionu, já nemám, sice mám papírové zrychlení 8,2 sec a RS 7,6, čož nevypadá jako velký rozdíl ale pocitově je to dost znát.Já si musím dávat pozor abych měl motor roztočený na 4500 ot. když potřebuji udělat rychlý předjížděcí manévr, takže musím podřadit třeba až na 2.st, v RS se ta samá situace dá řešit na vyšší rychlostní stupeň-stačí přeřadit na 3.st a zrychlení je perfektní.Ten můj motor je úspornější ale ne o moc. Nechci do toho vnášet nějaké vášně, ale na dvojku jsem tedy nákladák jedoucí v rozmezí 60-90 km/h předjíždět nemusel. Je ale pravda, že na tu dvoju to pěkně vystřelí. Ovšem to znamemá, že ten nákladák chci přeskočit, nikoliv předjet Editováno: 20. Březen 2008, autor: maximig Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 Jo to je fakt, i ja s 1.6 FSI v pohodě předjizdim kamiony na 3. nebo 4. stupen, tak na dvojku predjizdet s 1.8 TSI mi prijde dost neprakticke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 Nechci do toho vnášet nějaké vášně, ale na dvojku jsem tedy nákladák jedoucí v rozmezí 60-90 km/h předjíždět nemusel. Je ale pravda, že na tu dvoju to pěkně vystřelí. Ovšem to znamemá, že ten nákladák chci přeskočit, nikoliv předjet Za hustého provozu v protisměru se kamion jedoucí 70-80 blbě předjíždí, když je tam málo místa. Je ale fakt, že si ho mohu dovolit předjíždět i v situacim kdy bych se to se služební Okinou 1.9TDI vůbec neodvážil.V normální situaci se rozdíl mezi OI 132kW, 2.0TFSI a 1.8TSI v OII vůbec neprojeví, to je jasné ale v mezní situaci si oba silnější vozy mohou dovolit víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 twe furt turbo turbo turbo kdo bude chtít svézt pořádným benzínem, tak v sobotu v Mimoni!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 twe furt turbo turbo turbo kdo bude chtít svézt pořádným benzínem, tak v sobotu v Mimoni!!! sám seš mimoň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 Vždycky jsem chtěl turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepa Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 Vždycky jsem chtěl turbo Já taky, 911 Turbo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 Já taky, 911 Turbo... GT2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 22. Březen 2008 Sdílet Vloženo 22. Březen 2008 A jak to vypada s temi dalsimy turby, tento motor jsem si take objednal a do dvou tydnu bych mel mit auti doma v garazi, ale tvuj prispevek me celkem desi, to ze se pokazi vaha za 3500Kc jsem celkem cekal, koncernovy turba proste tohle nejak nedokazi zkousnout a nejak nevim proc s tim neco ve Skode nedelaji asi je to moc mala castka a nema smysl resit nejake vahy vzduchu, ale myslel jsem ze jejich turba jsou drzaci, jako sluzebni mame diesly a na nich najet pres 300tkm a porad puvodni turba A jeste ke vsemu tento motor ma turba chlazena vodou, coz by melo zarucovat jeste vetsi vydrz nezli turba chlazena olejem. Mam toto auto do soukroma a nejsem si jist jestli stihnu najet 50tkm do dvou let, abych jeste dokazal to vymenit v ramci zaruky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 22. Březen 2008 Sdílet Vloženo 22. Březen 2008 Tak ty váhy byli nemoc starých klasických TDI a na počátku TDI-PD kde dokonce odcházeli i po 30.000km,ted už to maj vychytané protože na všech OII TDI a vlastně i předchozích Passatech TDI 96kw už jsem váhy nikdy neměnil.....dle kluků z Jarova je to od té doby co do té bandasky ze vzduch.filtrem dávaj pod něj nějakou mřížku která odvádí vlhkost která prý ty váhy ničila. To turbo na 1.8TSi odešlo zatim jen u té jedné OII,asi nějaká vada prvovýroby protože u ostatních zatim drží,jinak ta kde se měnilo to turbíčko už má přes 80.000km a zatim kromě toho turba a váhy v 50.000km šlape nádherně,ta druhá 1.8TSi už má k 70.000km a jen ta váha a u třetí zatim vůbec nic,ale ta má zatim jen něco kolem 45.000km. Jinak jak už jsem tu psal,jsem spíše naftovej,ale ta 1.8TSI je hodně povedenej motor a podle mě i pro OII,Passat apod.nejlepší motorizace.....třeba mě že jsem spíše zvyklej na tu naftu se mi s tim jezdí nádherně.....akorát se musim v tom krotit protože proti 1.9TDI 77kw to fakt jede jak střela a je krásný jak je věčně v tahu,žádný prodlevy a následné kopance jako třeba u 2.0TDi a TDI vůbec. ........Fakt motor no.1 . Zrovna ted pomalu obměnuju ty OII TDI77kw a už vemu ty TDI 77kw jen 2ks co mi jezděj vyloženě po Praze a okolí protože tam ta spotřeba je u nich stále o dost nižší v tomhle měst.režimu než u 1.8TSi(1.9TDi=5,5-5,8L,1.8TSi=8,2-8,8L),ale třeba naopak v dálničnim řezimu mi ty 1.8TSi žerou stejně né-li méně než ty 1.9TDi 77kw(1.9TDi=6,2L,1.8TSi=5,9-6,1L) a když vemu u TDI navíc náklady za rozvody tak v mém porovnání OII 1.9TDI vs.1.8TSi co mi jezděj cizinu a prostě venky(dálnice) maj ty 1.8TSI menší provoz.náklady,což mi ted i potvrdila má účetní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 23. Březen 2008 Sdílet Vloženo 23. Březen 2008 A jak to vypada s temi dalsimy turby, tento motor jsem si take objednal a do dvou tydnu bych mel mit auti doma v garazi, ale tvuj prispevek me celkem desi, to ze se pokazi vaha za 3500Kc jsem celkem cekal, koncernovy turba proste tohle nejak nedokazi zkousnout a nejak nevim proc s tim neco ve Skode nedelaji asi je to moc mala castka a nema smysl resit nejake vahy vzduchu, ale myslel jsem ze jejich turba jsou drzaci, jako sluzebni mame diesly a na nich najet pres 300tkm a porad puvodni turba A jeste ke vsemu tento motor ma turba chlazena vodou, coz by melo zarucovat jeste vetsi vydrz nezli turba chlazena olejem. Mam toto auto do soukroma a nejsem si jist jestli stihnu najet 50tkm do dvou let, abych jeste dokazal to vymenit v ramci zaruky Já si také myslím, že by s tím turbem neměly být potíže, jednat přeplňuje motor měkce tedy není to tolik namáhané v např. v benzínovém RS a jednak je to turbo jednoduché koncepce bez natáčení lopatek.Takže pokud neodejdou ložiska mělo vydržet dost dlouho.Na dvou RS jsme ve firmě měli naběháno přes 250 000 s původními turby.Ani od jiných kolegů, kteří mají RS 2.0TFSI jsem neslyšel, že by měli potíže s turbem a to je v RSu více namáhané-taky má pevné lopatky-tedy jednodušší konstrukce než v TDI.V benzínových motorech je pro turbo příznivé, že spaliny jsou daleko čistčí nežli v TDI a tak by to měly být držáky.Já mám zatím málo najeto ale jak píše Karlos-naprostá spokojenost, je to opravdu pěkný motor s rozumnou spotřebou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 23. Březen 2008 Sdílet Vloženo 23. Březen 2008 To Karlos3: Tak to jsem rad, ze jsi jinak s temi motory spokojen, ja jsem si v nem projel zkusebni jizdu a byl jsem z nej taky uplne mimo. Ja mam ted Felcku 1.6 a sluzebne jezdim v 1.9TDi 77kW a tenhle motor me proste ucaroval, na to ty dva zminene motory proste nemaji:) S temi naklady si me take potesil, protoze ja vetsinou jezdim dalky po meste toho moc nenabeham, tak 150km z 1000km mam po meste. Jakto ze kdyz uz ty vahy vyresily tak tady se zase takhle nicej nebo si myslis ze si mel nahodou dva spatne kousky? Jak si poznal u toho druheho ze ta vaha odesla? Zvysenou spotrebou? To Rosta 1.8: Ja si take myslim ze to turbo by melo odejit jako posledni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 23. Březen 2008 Sdílet Vloženo 23. Březen 2008 S temi naklady si me take potesil, protoze ja vetsinou jezdim dalky po meste toho moc nenabeham, tak 150km z 1000km mam po meste. Na dálky si nezapomeň pořídit tempomat, hodně pomůže od únavy, taky automatická dvozónová klimatizace ti hodně zpříjemní cestování a taky vyhřívané sedačky.Pokud jezdíš hodně po tmě investuj do xenonů.Vše ostatní z dodatečné výbavy není důležité. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 23. Březen 2008 Sdílet Vloženo 23. Březen 2008 Mam objednanou eleganci, s dalsi vybavou, ktera do toho sla vubec dat vcetne toho vseho co si vyjmenoval. Rozhodne chci prejit z felicie do luxusnejsiho auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 23. Březen 2008 Sdílet Vloženo 23. Březen 2008 Mam objednanou eleganci, s dalsi vybavou, ktera do toho sla vubec dat vcetne toho vseho co si vyjmenoval. Rozhodne chci prejit z felicie do luxusnejsiho auta Uvidíš, že budeš spokojený, já jsem doma taky přecházel z Feldy 1.6 a je to značný rozdíl.On je to rozdíl i proti OII1.9TDI, i atmosférickým FSI motorům. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 23. Březen 2008 Sdílet Vloženo 23. Březen 2008 No jeste 3 nedele musim vydrzet a cekat :'( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 23. Březen 2008 Sdílet Vloženo 23. Březen 2008 To Karlos3: Tak to jsem rad, ze jsi jinak s temi motory spokojen, ja jsem si v nem projel zkusebni jizdu a byl jsem z nej taky uplne mimo. Ja mam ted Felcku 1.6 a sluzebne jezdim v 1.9TDi 77kW a tenhle motor me proste ucaroval, na to ty dva zminene motory proste nemaji:) S temi naklady si me take potesil, protoze ja vetsinou jezdim dalky po meste toho moc nenabeham, tak 150km z 1000km mam po meste.Jakto ze kdyz uz ty vahy vyresily tak tady se zase takhle nicej nebo si myslis ze si mel nahodou dva spatne kousky? Jak si poznal u toho druheho ze ta vaha odesla? Zvysenou spotrebou? To Rosta 1.8: Ja si take myslim ze to turbo by melo odejit jako posledni Nevim proč tu ta váha na těch dvouch 1.8TSi odešla...na TDI to maj už fakt vychytnuté(vlastní zkušenost). U jedné se to projevilo o trochu vyšší spotřebou,ale né zas o moc,přišly na to po té výměně turba když dělali diagnostiku a u druhé to bylo evidentní,tam se to projevovalo že po nastartování teplého motoru to chviličku jakoby škytalo,jinak na výkonu ani spotřebě to vliv nemělo...taky napojily VAS,dle paměti závad nic nebylo,ale pak při zkušebce najel na konkrétně v akčních členech na hodnoty váhy vzduchu a ty byli špatné. Ta 1.8TSi je vážně povedenej motůrek,že se mi vždy jako naftovému řidiči z benzíny(MPI,FSI apod.) moc dobře nejezdilo tak s tímto jezdim moc rád.Jediné mínus je spotřeba ve městě,to při hodně slušnim zacházení si kolem 8,7-9,2L a kdyby se jezdil s tim jen po městě tak pod 10L nepůjdeš to mám vyzkoušené,v tom zas taková 1.9TDi nemá konkurenci,ta po městě mi nejde nad 6L,naopak zas po dálnici je mám pomalu úspornější než ty 1.9TDi,nebo spíše takhle,spotřebově v dálničnim režimu jsou na tom stejně,ale pak když vemu v potaz u TDI náročnější servis na peněženku(rozvody,naft.filtr)tak v tomto vyhrává náklady 1.8TSi. Uvidíme jak bude šlapat dál,zatim nebýt těch dvou věcí(Turbo a u dvou kusů ta váha) tak jsem max.spokojenej,ale zas mě strašej kluci z autor.servisu z Jarova že by si oni nikdy motory z označením FSI,TFSI,TSi nikdy nekoupily,že pak když maj více najeto tak maj časté problémy z různými čidly a prostě z el.motoru,že to vidí v dílně,ale jak jsem psal,v tomto prozatim u mě je to v pohodě,tak uvidíme časem. Myslim že budu jeden z prvních co na nich bude mít najeto tak hodně když mi auta jezděj kolem 100.000km ročně. Kolega který je přímo alergickej na diesel.motory měl vždy benzíny a v předposlednim Passatu měl starej dobrej 1.8T....za 4.roky s nim najel 340.000km a naprosto v pohodě,jediné co měnil na motoru byl plnící ventil turba kterej pořídil na vrakovišti za 500kč a kolem 200.000km dělal spojku,ta u těch benzínu asi tolik nevydrží,protože já u TDI spojku dělal jen jednou a to u Passatu protože tam odešel tehdy setrvačník tak jsem pořídil novej komplet i se spojkou,jinak spojka jako taková u TDI niokdy neměněna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 24. Březen 2008 Sdílet Vloženo 24. Březen 2008 (editace) To by me zajimalo kde panove z Jarova vzali takoveto informace, tento motor je uplne novy v koncernu (tento motor vychazi z Audiny z TTecka), mam takovy dojem ze se spis panove v autoservisech techto motoru boji, protoze motor bude asi hodne slozity na jakekoliv servisy. Mam znameho ktery ma tento motor v TTecku a ma na nem najeto jiz pres 200tkm a z motoru nemenil absolutne nic, ani turbo ani vahu ani zadne el. soucastky, podle me jen panove ve Skode udelali zase nekde chybu a pri zlevnovani tohoto motoru pouzivaji mozna horsi soucastky(zminena vaha vzduchu apod.), coz by pak mohlo nasvedcovat nejakym spatnym cidlum apod., ale myslim si ze to si snad nedovoli, no uvidim ukaze cas. Nevim jak FSi motory to vychazi primo z dilny Ceskych vyvojaru, tam to mozna bude delat problemy, protoze ty motory nejsou jeste plne vyladeny, ale toto uz snad maji zkusenosti prevzate z Audi(tajne tedy doufam). Menim auta po najetych 200 000km tak doufam ze se toho bude menit co nejmene Editováno: 24. Březen 2008, autor: Bladik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 24. Březen 2008 Sdílet Vloženo 24. Březen 2008 To by me zajimalo kde panove z Jarova vzali takoveto informace, tento motor je uplne novy v koncernu (tento motor vychazi z Audiny z TTecka), mam takovy dojem ze se spis panove v autoservisech techto motoru boji, protoze motor bude asi hodne slozity na jakekoliv servisy. Mam znameho ktery ma tento motor v TTecku a ma na nem najeto jiz pres 200tkm a z motoru nemenil absolutne nic, ani turbo ani vahu ani zadne el. soucastky, podle me jen panove ve Skode udelali zase nekde chybu a pri zlevnovani tohoto motoru pouzivaji mozna horsi soucastky(zminena vaha vzduchu apod.), coz by pak mohlo nasvedcovat nejakym spatnym cidlum apod., ale myslim si ze to si snad nedovoli, no uvidim ukaze cas. Nevim jak FSi motory to vychazi primo z dilny Ceskych vyvojaru, tam to mozna bude delat problemy, protoze ty motory nejsou jeste plne vyladeny, ale toto uz snad maji zkusenosti prevzate z Audi(tajne tedy doufam).Menim auta po najetych 200 000km tak doufam ze se toho bude menit co nejmene To známej v tom i chrápe nebo má dalšího řidiče na střídačku ne když už u 1.8TSI najel přes 200.000km?...to je snad i nemožné když vemu jak dlouho se ten motor vyrábí...já ho měl jeden z prvních,auto mi jezdí dost(pracovně) a nemám na něm najeto ještě ani 100.000km. Jinak...taky bych se toho nebál že se bude nějak sypat.....u 2.0TDI co jsem měl před těma 1.8TSi byla magická hranice 60.000km kdy se začal neuvěřitelně srát všemi způsoby a to už mi 2ks těch 1.8TSi dávno překročily a v pohodě(teda až na to turbo a dvě váhy). Hoši z Jarova maj s těchto motorů obavy po zkušenostech z obyč.FSI...tam podle nich kdykoliv s tim něco bylo tak na to nepřišly a musel přijet nějakej borec přímo z fabriky kterej se v tom prý sám hrabal 2.dny než na něco přišel. Podle nich by se prý pro ČR tyhle motory vůbec neměli dělat,hlavně kvůli kvalitě pohon.hmot...to prý je hlavní strůjce všech případ.problémů z motory FSI,TFSI,TSI....... Já tam teda moje řidiče nechávam tankovat jen a pouze u Shellu a to i ty TDička(do kterých teda ještě přidávám při každym tank.aditiva) a zatim teda v tomto bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 24. Březen 2008 Sdílet Vloženo 24. Březen 2008 Hoši z Jarova maj s těchto motorů obavy po zkušenostech z obyč.FSI...tam podle nich kdykoliv s tim něco bylo tak na to nepřišly a musel přijet nějakej borec přímo z fabriky kterej se v tom prý sám hrabal 2.dny než na něco přišel.Podle nich by se prý pro ČR tyhle motory vůbec neměli dělat,hlavně kvůli kvalitě pohon.hmot...to prý je hlavní strůjce všech případ.problémů z motory FSI,TFSI,TSI....... Já tam teda moje řidiče nechávam tankovat jen a pouze u Shellu a to i ty TDička(do kterých teda ještě přidávám při každym tank.aditiva) a zatim teda v tomto bez problémů. JJ, horší benzín může mít vliv na tento motor, taky tankuji jen Shell,ÖMV či Agip a většinou N98/100.Je to sice dražší ale myslím, že se to vyplatí a svezení je parádní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 24. Březen 2008 Sdílet Vloženo 24. Březen 2008 Asi sem to spatne napsal, ale znamy ma tento motor v Audi TT a v tomto aute ma najeto 200tkm, do Audin se uz tyto motory nejaky patek montuji. Ano u FSi motoru je kvalita benzinu velice znat, ale jakmile je zde pouzito Turbo tak neni treba dodrzovat nejake specialni palivo, protoze to tam de pod tlakem a spalovani je o hodne kvalitnejsi a to vcetne toho ze ve tryskach nezustava neporadek z nekvalitniho paliva. Na motorech FSi pro Skodu se podilela vyvojem i moje fakulta tak moc dobre tenhle princip motoru znam a atmosfericke jednotky se vubec nepovedli a proto se take prestali vyvijet a ted se snazi delat turba s nizkym objemem(jeden priklad za vsechny 1.4TFSi). Opravdu atmosfericke jednotky jsou zavisle na kvalite cerpaneho paliva, protoze vstrikovace jsou tak titerne ze se v nich usazuje neporadek a pote odchazi a s tim samozrejme dalsi nabalujici se veci. Zkousel se i dat nejaky specialni filtr paliva ale i ten propoustel urcite procento necistot, ktere tak jako tak palivovou soustavu zasvini. U FSi motoru se doporucuje po 5000 km pouzit aditiva pro cisteni palivove soustavy pak je tento motor schopen najet hodne km bez velkych problemu. Ale myslim ze to turbo tady u toho motoru zajisti veskere procisteni A jeste ke vsemu ke vsem FSi jednotkam Skoda doporucuje tankovat 98, ale u teto jednotky je napsano 95...coz je take dosti smerodatne. Presne tak jak jsem to rikal v servisech maji prozatim z techto motoru velkou hlavu prave proto ze s tim neumeji poradne pracovat, je to novinka a chvilku to potrva nez si na to zvyknou(i kdyz ta 1.6FSi uz se montuje celkem dlouho, mam takovy dojem ze od zacatku OII). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 24. Březen 2008 Sdílet Vloženo 24. Březen 2008 (editace) Asi sem to spatne napsal, ale znamy ma tento motor v Audi TT a v tomto aute ma najeto 200tkm, do Audin se uz tyto motory nejaky patek montuji.Ano u FSi motoru je kvalita benzinu velice znat, ale jakmile je zde pouzito Turbo tak neni treba dodrzovat nejake specialni palivo, protoze to tam de pod tlakem a spalovani je o hodne kvalitnejsi a to vcetne toho ze ve tryskach nezustava neporadek z nekvalitniho paliva. Na motorech FSi pro Skodu se podilela vyvojem i moje fakulta tak moc dobre tenhle princip motoru znam a atmosfericke jednotky se vubec nepovedli a proto se take prestali vyvijet a ted se snazi delat turba s nizkym objemem(jeden priklad za vsechny 1.4TFSi). Opravdu atmosfericke jednotky jsou zavisle na kvalite cerpaneho paliva, protoze vstrikovace jsou tak titerne ze se v nich usazuje neporadek a pote odchazi a s tim samozrejme dalsi nabalujici se veci. Zkousel se i dat nejaky specialni filtr paliva ale i ten propoustel urcite procento necistot, ktere tak jako tak palivovou soustavu zasvini. U FSi motoru se doporucuje po 5000 km pouzit aditiva pro cisteni palivove soustavy pak je tento motor schopen najet hodne km bez velkych problemu. Ale myslim ze to turbo tady u toho motoru zajisti veskere procisteni A jeste ke vsemu ke vsem FSi jednotkam Skoda doporucuje tankovat 98, ale u teto jednotky je napsano 95...coz je take dosti smerodatne. Presne tak jak jsem to rikal v servisech maji prozatim z techto motoru velkou hlavu prave proto ze s tim neumeji poradne pracovat, je to novinka a chvilku to potrva nez si na to zvyknou(i kdyz ta 1.6FSi uz se montuje celkem dlouho, mam takovy dojem ze od zacatku OII). To si pleteš!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Do předchozí audi TT se dával obyč.1.8T stejně jako měla třeba OI,předchozí Passat apod.,akorát že v TT byl navíc na výběr ve čtyřech výkon.verzí,ale 1.8TSi je scela novej motor kterej audi nasadila pouze do A3,A4,OII,Passat a to hned od zrodu 1.8TSi kterej neni ani rok starej a hned od začátku co ho audi udělala se montuje do A3,A4,OII,Passat. Do posledního modelu TT kterej se dělá už více jak rok se 1.8TSi ani nedává,tam je nejmensí motorizace 2.0TFSI. Mezi 1.8T a 1.8TSi je velkej rozdíl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Editováno: 24. Březen 2008, autor: karlos3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 Tak to se s tebou budu hadat, protoze tento motor pochazi z Audi a uz byl montovan na testovani pred dvema roky prave do TTecek a jen do TTecek. Vim co tam ma a pokud mi neveris muzu ti naskenovat jeho technicak, je to 1.8 s oznacenim TFSi. Az od leta 2007 mam takovy dojem nebo mozna jara to pustili do ostatnich znacek a take do koncernu. Kazdopadne doufam ze to bude motor drzak a nezklame me jizdnima vlastnostma me nezklamal ba naopak, ted jen ta technicka stranka veci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 Tak to se s tebou budu hadat, protoze tento motor pochazi z Audi a uz byl montovan na testovani pred dvema roky prave do TTecek a jen do TTecek. Vim co tam ma a pokud mi neveris muzu ti naskenovat jeho technicak, je to 1.8 s oznacenim TFSi. Az od leta 2007 mam takovy dojem nebo mozna jara to pustili do ostatnich znacek a take do koncernu.Kazdopadne doufam ze to bude motor drzak a nezklame me jizdnima vlastnostma me nezklamal ba naopak, ted jen ta technicka stranka veci Hádej se jak chceš,stačí s podívat do konfigurátoru Audi a uvidíš sám.Poslední motor s obsahem 1.8 v TT je normál.1.8T kterej se v současnosti dělá už jen v OI(Tour)a možná v nějakym Seatu.Před vánoci jsem audiny objednával tak vím o čem mluvím a jak píšu podívej do konfigurátoru.......nejslabší motorizace pro současné TT(které se dělá více jak rok a půl) je 2.0TFSI.V předchozim modelu TT to byl normál.1.8T....včera jsem se ještě pro jistotu díval abych nepsal kraviny a je to jak píšu. 1.8TSi je motor kterej neni starej ani rok a to jak v Audi,VW,Škoda tak i Seat......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 Tady to máš konfigur.Audi.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.