JasteR Vloženo 10. Duben 2007 Sdílet Vloženo 10. Duben 2007 Tak bych rekl ze je to jen otazka casu....rozhodne je realnejsi jak 3,2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 10. Duben 2007 Sdílet Vloženo 10. Duben 2007 Dragonetti: Jestli myslis soucasnou Octavii II, tak tam motor skutecne daji. Však on už tam je...škodovka to oficiálně oznámila teď v Ženevě, že bude k dispozici od května... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 13. Duben 2007 Sdílet Vloženo 13. Duben 2007 To je sice stara pravda, ale v tomhle pripade bych to tak nevidel. 2.0 FSi je podle me nepovedenej motor, bezzubej, nevyraznej. Mel jsem ho jak v sedanu, tak v Combi 4x4 a tam tech 110kW nebylo uz vubec poznat. Teda ano, ale na spotrebe. jj mam FSI ve sluzebni O2 4x4 a věru nic moc. Pokud tomu šlapu tak pod 12l/100 nejdu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 16. Duben 2007 Sdílet Vloženo 16. Duben 2007 tak já taky přispeji svoji troškouk teto debatě. Tak uvodem je třeba oddělovat motory s turbem a bez něj. Nelze vedle sebe stavet atmosféru a přeplňovaný motor. Ono vůbec FSi je celej nepovedeny projekt. Jediny co z nej zbylo je přímí vstřik paliva a systém dvou klapek ale s lambdou se nehybe. Tak porovnejte motor 2,0 SRE 85kW a 2,0 FSi 110 kW to je to srovnani ciste technicke. Motor 1,8 bude super, ale necekal bych od nej ze bude jezdit jako strela se spotrabou 7 litru. Naopak kdyz se mu bude davat plnej kouř videl bych maximalni hranici nekde i klidně kolem 14l ... ale zase při rozumne jizde se pod těch 8 určitě pujde dostat. Ale to ví každý kdo má v autě Otto motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 16. Duben 2007 Sdílet Vloženo 16. Duben 2007 Ze svoji vlastni zkusenosti bych jako daleko vetší propadík viděl 1,6 FSi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 18. Duben 2007 Sdílet Vloženo 18. Duben 2007 Ze svoji vlastni zkusenosti bych jako daleko vetší propadík viděl 1,6 FSi. Co vidiš na 1.6 FSI spatneho? Pokud ho srovnas s 1.6 MPI tak krome ceny kterou skodovka trochu prestrelila ten MPI nemuze FSI jinak v nicem konkurovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 18. Duben 2007 Sdílet Vloženo 18. Duben 2007 Co vidiš na 1.6 FSI spatneho? Pokud ho srovnas s 1.6 MPI tak krome ceny kterou skodovka trochu prestrelila ten MPI nemuze FSI jinak v nicem konkurovat... No ja chapu ze mas 1.6 FSi. Nicmene ja mam k dizpozici jak 1.6 MPi tak 1.6 FSi (tak i ostatni motory) a najizdim spousty kilometru. S cistym svedomim muzu rici (a je to muj nazor a moje svedomi), ze 1.6 FSi nenabizi nic, co by mi stalo za priplatek 40 tis. Kc. Jediny, co se mi zda lepsi je tocivost motoru predevsim na nizsi prevodove stupne, ale tot taky vse. Nekolikrat jsme jeli s kolegou na trati asi 440km (cca 2/3 cesty nemecke dalnice), ja FSi, on MPi. Nikdy jsem mu (byt s 10kW a 7 N.m. navic) nebyl schopen ujet, spotreba byla na teto trase rozdilna maximalne o 0,3l/100km (dle PP), ovsem jednou je to v prospech FSi, jednou ve prospech MPi. Nechci nikomu kazit radost z jeho vozu nebo nekomu nutit nazor, ze jeho vyber motorizace je spatny, ale jak jsem rekl, na zaklade mych zkusenosti na hodne tisicich km by byl motor 1.6 FSi prvni, ktery bych pri volbe sveho soukromeho auta hned vyskrtl. Hned za nim pak 2.0 FSi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 19. Duben 2007 Sdílet Vloženo 19. Duben 2007 Tady nejde o to ze mam 1.6 FSI a budu ho obhajovat a hadat se do krve, ja svoji volbu motorizace si obhajovat nemusim, me vyhovuje, spis mi slo o to rict v cem je ten MPi lepsi nebo stejnej jako FSI. Ja mel 1.6 MPI 75kW v OI a byl to vybornej motor o tom zadna, byl jsem s nim max spokojen, ale do noveho auta jsem chtel novej motor proto FSI, Te ceny si nevsimej, proste kdyz neco chces tak te cena nezajima a to byl muj pripad. Spis se chci zeptat, kdyby jak FSI tak MPI stalo stejne prachy, co by jsi si s tech dvou motoru vybral (bavim se o 1.6 motorech) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 19. Duben 2007 Sdílet Vloženo 19. Duben 2007 No to je hodne slozity a zase zalezi na preferencich kazdeho z nas. Motor MPi je proti FSi technicky zastaralej. Nicmene, zase muze tezit z mnohem vetsiho poctu vyrobenych kusu a tudiz zkusenosti a technicke vyzralosti. Puvodni silne stranky technologie FSi zmizely driv nez se u Skodovky objevily, myslim tim predevsim spalovani vrstvene chude smesi zlepsujici spotrebu a emise. A jak jsem zminil, rozdil 10kW a 7 N.m. neni v praxi prilis znat. Tudiz - podivam-li se na to z pohledu stejne ceny obou motoru, vidim z ruznych uhlu pohledu nasledujici: Vezmu MPi, protoze ma teoreticke predpoklady pro vetsi spolehlivost a vydrz, vykonostne nijak nestrada. Vezmu FSi, protoze z pohledu image je vys - je to proste neco novejsiho, technicky vyspelejsiho, nositel novych technologii. Vezmu MPi, protoze mu staci N95, FSi pozaduje N98. Jasne, FSi muze spalovat i N95, ale za cenu mirneho snizeni vykonu, rozdil se tim zmensi jeste vic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 26. Květen 2007 Sdílet Vloženo 26. Květen 2007 A je to TADY !!!!!! Už mi dělaj zase ten správnej motor... http://cc.skoda-auto.com/CC/templates/cc_6...sIdentifier=SI1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman.V Vloženo 27. Květen 2007 Sdílet Vloženo 27. Květen 2007 Čus kluci tak už někdo z Vás zkusil nový motor??? Jsem koukal na parametry a vypadá to dost solidně. Asi to bude docela raketa. Jsem myslel že půjdu do 1,9 PD TDI,ale oželim ty 2 litry benzínu navíc oproti naftě. No musím se nejdříve svést. Ale jestli už v tom někdo jel dejte info jak to jede. Než si objednám nové auti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman.V Vloženo 27. Květen 2007 Sdílet Vloženo 27. Květen 2007 Myslím že za 625 000 kč 1.8 Turbo FSI 118 kW 6-stup. mech. teda základ z konfigurátoru bude asi dobrej kup. Si zítra objednám zkušební jízdu a uvidíme jak to jede. Ale jak koukám na ty křivky jdu do toho. Pápápápápápáp nafto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman5a9 Vloženo 27. Květen 2007 Sdílet Vloženo 27. Květen 2007 Taky jsem v tom ještě nejel,ale myslim si že to bude pro OII nejlepší motorizace. Já mám ted 2x OII 1.9TDI,tu jednu s DSG a to je taky moc pěkný ježděníčko,ale až mi skončí za rok a třičtvrtě leasing na tu moji pracovní OII,tak taky na 90% půjdu do 1.8TSI,teda ještě počkám jak na tom budou ty Common-raily. Ty PDčka mi nejak nepřirostly k srdci,předtím jsem měl OI TDI 81kw,za 4,5roku jsem s tim nalítal přes 400.000km s max.spokojeností,hladina oleje od výměny k výměně,spotřeba i v těch km kolem 5,0l a kultivovanej chod motoru,ted u PDčka mám 100.000km,teda zatím až na maličkosti bez větších problémů,ale papá to olejíček,za 30.000km tam doleješ tak 1,5-2l,spotřeba je dost citlivá,když s tím jedeš jak výkendář tak za tech 5,0l jedeš taky,ale stačí ject trochu svižnejc+projedeš městem a seš nad 6,5l okamžitě,pak ta kultivovanost ta je hlavně při akceleraci dost mizerná,je to takovej chrchlák,ale pak při jízdě už pohoda,navíc když slyšim od lidí co už maj na PD přes 160-180.000km jak se jim to sype tak mám docelá obavy když jezdim ročně kolem 90.000km. Když vemu ty parametry ti 1.8TSI+ to že má bezúdržbový rozvody,servisní interval po 60.000km nebo 4letech,což u PD interval po 30.000km a po 120.000km rozvody,tak se u TDI oproti TSI snad už ani nedá mluvit o nějakých usporách.Někdo tu psal o malem kroutáku u TSI,to se mi naopak nezdá,dit to má 250Nm,stejně jak 1.9TDI,což je na benzín si myslim velmi dobré !!! Já jsem přes 10let byl věrnej naftě a ted v tuhle chvíly si jít koupit OII tak neváhám bez mrknutí oka a beru 1.8TSI a pokud za ty necelé 2roky až si půjdu koupit nový auto ty Common-raily nebudou nějaká bomba,tak to taky tak udělám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 27. Květen 2007 Sdílet Vloženo 27. Květen 2007 Jsem rad ze se dostal pod kapotu O2 i preplnovanej benzin. Posledni co chybelo o proti O1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman.V Vloženo 28. Květen 2007 Sdílet Vloženo 28. Květen 2007 (editace) Tak souhlas je tedy o 40 tkč dražší než 1,9 TDI PD, ale zase jak píšeš bezúdržba rozvodu a za povinném ručení o 3500 méně to už je docela znát. Beru to jako že pojistku na sebe. No a jestli ten motor má maximálku o 30 vyšší a akceleraci o 4s lepší a je to bez chrochtání. Tak do toho jdu. Až po jízdách napíšu jak to jede. Zatim čus PS: jo a je to 6 kvalt. To zase budu předjíždět ropáky Editováno: 28. Květen 2007, autor: Roman.V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 29. Květen 2007 Sdílet Vloženo 29. Květen 2007 Jsem rad ze se dostal pod kapotu O2 i preplnovanej benzin. Posledni co chybelo o proti O1 Přeplňovaný benzín byl v OII dávno, 2.0 TFSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 29. Květen 2007 Sdílet Vloženo 29. Květen 2007 Taky jsem v tom ještě nejel,ale myslim si že to bude pro OII nejlepší motorizace.Já mám ted 2x OII 1.9TDI,tu jednu s DSG a to je taky moc pěkný ježděníčko,ale až mi skončí za rok a třičtvrtě leasing na tu moji pracovní OII,tak taky na 90% půjdu do 1.8TSI,teda ještě počkám jak na tom budou ty Common-raily. Ty PDčka mi nejak nepřirostly k srdci,předtím jsem měl OI TDI 81kw,za 4,5roku jsem s tim nalítal přes 400.000km s max.spokojeností,hladina oleje od výměny k výměně,spotřeba i v těch km kolem 5,0l a kultivovanej chod motoru,ted u PDčka mám 100.000km,teda zatím až na maličkosti bez větších problémů,ale papá to olejíček,za 30.000km tam doleješ tak 1,5-2l,spotřeba je dost citlivá,když s tím jedeš jak výkendář tak za tech 5,0l jedeš taky,ale stačí ject trochu svižnejc+projedeš městem a seš nad 6,5l okamžitě,pak ta kultivovanost ta je hlavně při akceleraci dost mizerná,je to takovej chrchlák,ale pak při jízdě už pohoda,navíc když slyšim od lidí co už maj na PD přes 160-180.000km jak se jim to sype tak mám docelá obavy když jezdim ročně kolem 90.000km. Když vemu ty parametry ti 1.8TSI+ to že má bezúdržbový rozvody,servisní interval po 60.000km nebo 4letech,což u PD interval po 30.000km a po 120.000km rozvody,tak se u TDI oproti TSI snad už ani nedá mluvit o nějakých usporách.Někdo tu psal o malem kroutáku u TSI,to se mi naopak nezdá,dit to má 250Nm,stejně jak 1.9TDI,což je na benzín si myslim velmi dobré !!! Já jsem přes 10let byl věrnej naftě a ted v tuhle chvíly si jít koupit OII tak neváhám bez mrknutí oka a beru 1.8TSI a pokud za ty necelé 2roky až si půjdu koupit nový auto ty Common-raily nebudou nějaká bomba,tak to taky tak udělám. 1,5-2 l oleje za 30 tis. km se Ti zdá moc? Koukni do návodu kolik píšou možnou spotřebu oleje...a turbo, které olej ani trochu nepapá je podezřelé... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman5a9 Vloženo 29. Květen 2007 Sdílet Vloženo 29. Květen 2007 Moje předchozí OI,první byla TDI 66kw,nalítala 370.000km,servisní interval klasika po 15.000km,olej držel od výměny k výměně,moje druhá OI byla 81kw, ta mi nalítla přes 400.000km,servisní interval po 50.000km a jestli jsem tam mezi výměnami dolil 3/4 litru tak to bylo hodně. Já vím že to tam píšou,aby případně lidem mohly zavřít huby nic víc. Kamarád má PDčko v Passatu,jezdí spotovnější styl a řikal že mezi výměnami oleje ten olej prakticky vymění kolik ho tam doleje,což naprosto tragický!!!,před tím měl staršího Passata 81kw čiplího na 114kw,dával mu čočku a řikal když tam mezi výměnami dolil 1L tak to bylo hodně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubos01 Vloženo 29. Květen 2007 Sdílet Vloženo 29. Květen 2007 Už jste s tím motorem někdo jel? Třeba v A3? Nevíte jak je na tom s poruchovostí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 29. Květen 2007 Sdílet Vloženo 29. Květen 2007 jak nekdo, kdo vazne uvazuje o 1.9TDI nakonec skočí do 1.8 TSI, to moc nechapu. jinak, spotřeba oleje je naprosto v poho, me to žere ještě víc ad servisní interval 60tis km- no, tak to bych bral jako hodne velkou nevýhodu, protože podle servisáků už těch 30tis km je hodně a třeba s takovýma brzdovýma destičkama třeba už by to moh bejt hodně dlouhej interval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 29. Květen 2007 Sdílet Vloženo 29. Květen 2007 Moje předchozí OI,první byla TDI 66kw,nalítala 370.000km,servisní interval klasika po 15.000km,olej držel od výměny k výměně,moje druhá OI byla 81kw, ta mi nalítla přes 400.000km,servisní interval po 50.000km a jestli jsem tam mezi výměnami dolil 3/4 litru tak to bylo hodně.Já vím že to tam píšou,aby případně lidem mohly zavřít huby nic víc. Kamarád má PDčko v Passatu,jezdí spotovnější styl a řikal že mezi výměnami oleje ten olej prakticky vymění kolik ho tam doleje,což naprosto tragický!!!,před tím měl staršího Passata 81kw čiplího na 114kw,dával mu čočku a řikal když tam mezi výměnami dolil 1L tak to bylo hodně. Jo, 0,5 l/100 km co píšou v návodu je extrém, ale dolít tam litr dva mezi serviskama mi nepřijde nic šíleného, aspoň se trošku zlepší kvalita olejové náplně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 29. Květen 2007 Sdílet Vloženo 29. Květen 2007 No tak já pokud to dobře půjde, tak 1.8 TFSI kupuji za dva roky. Podle mě nej motor do O2, pokud teda nepočitam 2.0 TFSI v RS. Nakonec za 580 000,- Kč to je super cena za to, že to bude už dynamicky hodně blízko RSce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 29. Květen 2007 Sdílet Vloženo 29. Květen 2007 koukám, že je vás tu docela dost, co po jedný OII přemejšlíte o koupi další OII s jiným motorem. ja teda planuju výměnu tak za ty dva roky a rozhodně už to bude něco uplně jinýho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman5a9 Vloženo 29. Květen 2007 Sdílet Vloženo 29. Květen 2007 Tak taky už mě napadlo zkusit něco jinýho,třeba novýho Passata,ale když jsem do něj usednul a projel se v něm tak jsem zjistil že to je až na pár nových vychytávek jinak oblečená OII a ještě mít ho v té výbavě co mám OII tak jsem u melouna což mi připadá za +- stejné auto jako nesmysl. S koncern.aut mě při braní poměru cena-kvalita lepší auto než OII nenapadá. Do čeho bych celkem šel je Mazda 6 po faceliftu( lepší interiér ),jak jsem tu někde už psal,mám kamaráda v Praze v Mazda salóně a sem tam mě tam nechá v něčem svést a musim říct že ve své třídě patří k té špici,hlavně s naftovym 2.0 to je doopravdy požitek s jízdy,ALE má jedno velké mínus ostatně jako všichni japonci,velkej sešup s ceny,maj tam tříletý M6 po ukončený lízačce a to jsou ceny jako 230-260.000kč takže výkup kolem 215-225.000kč ,což za 3letý auto který nový v lepší výbavě přijde na 800.000kč je děs,to za víc prodám 4letou Octavku v ambiente s poříz.cenou kolem 500tisíc,takže do japonce možná někdy vletim až půjdu do důchodku a ne ted když kupuju auto na 3-4roky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman5a9 Vloženo 29. Květen 2007 Sdílet Vloženo 29. Květen 2007 Jsou i auta se servisním intervalem 90.000km,např.Audi,BMW,ale ne pro ČR.! Destičky jsem nikdy neměnil pod 80.000km takže to by mě netrápilo a navíc je to na kontrolku a i kdyby se mi sjela vnitřní destička na kterou senzor neni a začalo to dřít tak vemu hevírek,7 imbus,drát.kartáč,velký siky a za 30min.mám vyměněno a i kdybych to neuměl tak mi to musej v každym servisu na počkání vyměnit,stejně to nikdy nezačne dřít po celym obvodu kotouče ale jen na hrance,tak tohle bych vůbec neřešil. 1.8TSI už jezdí na Long-life4 ( Castrol SLX LL04 ) 1L - 580kč. Já byl vždy nafťák,nedal jsem na ně dopustit,ale těm dnešním koncern.dieselům nějak nemůžu moc přijít na chuť,zase je nechci úplně zatracovat pořád se s tím jezdí celkem solidně,ale na ty staré klasické diesely počínaje 1.6D a konče TDI 81kw to prostě nemá,když vzpomenu na 1.9TD 55kw co jsem měl ve Ventu tak to byla parádička,kolik známých mechaniků s autor.servisů řikaly že tyhle auta jezdily a dodnes jezdej do servisu jen na výměny oleje a pořád nádherně předou,pak se ohlídnete na jejich dvůr a víc jak polovina odstavených aut tam jsou TDI PD hlavně 2.0 s problémama se kterýma si sami nevědí rady co s tím a čekaj na technickou radu od výrobce.Dnes podle mě co stojí za řeč jsou Common-raily TDI V6 2,7 a 3,0,to když někde slyšim vrnět tak si jen povzdychnu,ale to zatim cpou jen do A4,A6,Q7 atd.,2,7 má být u škodovky až v novym Superbu,octávka si o něčem takovym může jen nechat zdát. Ono to ale dnes neni jen otázka koncern.dieselů,kamarád je odjakživa na Peugeoty,měl jich už snad deset a poslední dvě 406 měl nejprve s 2,1TD a tu druhou měl už HDI 80kw,u ti 2,1 si jen předl spokojenosti,za 4 roky neměl jedinej problém,pak pořídil HDI a počítal hodiny kdy mu skončí leasing aby to poslal do světa,za poslední rok totiž do toho narval skoro 80.000kč za servis a s většiny kvůli problémum s motorem a to jezdí ročně 40-50.000km. Jsem fakt zvědav co to moje TDI 77kw vydrží,hodně známých mechaniků i kamarádů co to maj řikáj že tyhle 1.9TDI-PD se začínáj sypat tak od 160-180.000km a mám prý zapomenout na to že bych jako u OI TDI 81kw s tím najel přes 400.000km bez problému. Ono se pak není čemu divit že člověk pokukuje po benzínu když tohle slyší a vidí,je pravda že do atmosf.benzínu bych už asi nikdy nešel,ale ta 1.8TSI si myslim že bude hodně dobrá,už jen CENA-VÝKON,160 kobyl,250Nm,kombin.spotřeba 7,2L (95 naturálu),myslim si že nebude dlouho trvat a bude to nejprodávanější motor v OII.Jen můj názor!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.