Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

No ona to hlukova izolace v podstate neni, to bys pod to musel nalepit jeste izolacni vlozku - je to takova slisovana skelna vata potazena alobalem ... pak to bude mit hlukove i tepelne izolacni vlastnosti, ten kus hadru je v tomto pripade na nic. Vyhodu ma jeste takovou ze zachytne a vsakne vodu se spinou ktera sem tam projde do motoroveho prostoru, zatimco bez ni se to krasne odrazi a spadne na motor :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spodni kryt motoru plechovy jiste existuje i na 1,8. Zkusim nekde najit cislo dilu. Ale utcite bude nutno dodelat nejaky drzaky.

edit .... 1K0 018 930 K to by měl být ten správný.

Tak sem se dnes ptal v prodejně a kryt se prodává cca za 3,5 tis., k tomu jsou ještě třeba 2 držáky á 1400,-. Problém prý, ale u 1,8 TSI je, že má jinak řešené úchyty na držáky, takže origo držákům chybí cca 10 cm, aby se to dalo uchytit. Takže zřejmě jen vlastní výroby a to bude asi problém a risk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musej bejt i original drzaky. treba OII Scout ted s 1,8 kryt pod motorem má ze série. Tak at ti nehnoji hlavu ze to neni.

Ten kryt preci vubec nedrzi na motoru. Je to sroubovany do napravnice. Jediny co to ovlivnuje je prave motor(vana) a prevodovka + predniho dilu vyfuku.

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vy co máte už po flaschi - kde konkrétně vám to dělali? Radši bych šel i do dalekého servisu kde to udělají za 15 min napoprvé než k nějakem matlalům co se to budou teprve učit... nemám čas tam jezdit 3x...

Dali vám o tom nějaký protokol? Bylo to v zápisu v tom montážním listu - faktuře? V servisniní knížce? Uvedli nějakou verzi SW?

Musím říct, že se mi plyn-spojka na 1,8TSI moc nezamlouvají... Nevím jestli to je tou stráášně dlouhou jedničkou... ale mám prostě problém se s tím rozjet... Se starou 1,8T (a to měla spojka 150000) to byla pohoda - doslova do volnoběhu stačilo popustit spojku a dalo se to do pohybu.. pokud bych pustil moc a motor "podusil" pod 850 tak si hned sám přidával a snažil se udržet si otáčky. Doslova stačilo do volnoběhu citlivě pustit spojku a až pak šlápnou na plyn. U 1,8TSI to chcípne. Ten motor si při volnoběhu sám na pouštěnou spojku nepřidá... 1,8T uměla jet na 1, na 2 a dokonce i na 3 to utáhla v koloně na volnoběh (doslova - bez dotyku plynu) plynule. 1,8TSI tohle neumí ani na jedničku - testuju to skoro denně v 3km koloně na Baranďák a to je to z kopce. Asi budou na vinně ty dlouhatánské kvalty - 1,8T na jedničku a volnoběh jela krokem, tohle peláší jak ta 1,8T na trojku... Z garáže (do prudkého hupu) jsem s 1,8T vyjížděl na 1 s puštěnou spojkou a jen regulace plynem. S 1,8TSI musím přes spojku protože bych vyletěl jak raketa... Zlepšilo se vám chování kolem volnoběhu tím flaschem?

Díkes!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To 1.8T: Jak pise p2p delali mi to v Pardubicich a naprosto bez problemu.

Co se tyka toho chovani, tak to co popisujes je opravdu u 1.8TSi pravda a nepomohlo k tomu ani flash jednotky, ale po case se s tim da naucit tak ze to nechcipa a rozjet se s tim da i bez pridavavni plynu, akorat to chce mit citlivou nohu na spojce a ne to pustit najednou, ze zacatku mi to take delalo problemy, ale ted jsem se s tim uz velice dobre skamaradil :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co muzu ze zkusenosti rict, nejhorsi na rozjizdeni je kdyz presednes z diesla do TSi. Tam proste musis nohama opatrne.

Dobry postreh je ta delka rychlosti prevodovky. Hold CO2 opatreni jsou vsude.

Prehrani jednotky trva tak 15 min. A jestli nekdo tvrdi ze se mu to nepovedlo a auto ti vrati a odjedes toje blbost. Prvni co flash dela, ze smaze vsechno z jednotky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vy co máte už po flaschi - kde konkrétně vám to dělali? Radši bych šel i do dalekého servisu kde to udělají za 15 min napoprvé než k nějakem matlalům co se to budou teprve učit... nemám čas tam jezdit 3x...

Dali vám o tom nějaký protokol? Bylo to v zápisu v tom montážním listu - faktuře? V servisniní knížce? Uvedli nějakou verzi SW?

Musím říct, že se mi plyn-spojka na 1,8TSI moc nezamlouvají... Nevím jestli to je tou stráášně dlouhou jedničkou... ale mám prostě problém se s tím rozjet... Se starou 1,8T (a to měla spojka 150000) to byla pohoda - doslova do volnoběhu stačilo popustit spojku a dalo se to do pohybu.. pokud bych pustil moc a motor "podusil" pod 850 tak si hned sám přidával a snažil se udržet si otáčky. Doslova stačilo do volnoběhu citlivě pustit spojku a až pak šlápnou na plyn. U 1,8TSI to chcípne. Ten motor si při volnoběhu sám na pouštěnou spojku nepřidá... 1,8T uměla jet na 1, na 2 a dokonce i na 3 to utáhla v koloně na volnoběh (doslova - bez dotyku plynu) plynule. 1,8TSI tohle neumí ani na jedničku - testuju to skoro denně v 3km koloně na Baranďák a to je to z kopce. Asi budou na vinně ty dlouhatánské kvalty - 1,8T na jedničku a volnoběh jela krokem, tohle peláší jak ta 1,8T na trojku... Z garáže (do prudkého hupu) jsem s 1,8T vyjížděl na 1 s puštěnou spojkou a jen regulace plynem. S 1,8TSI musím přes spojku protože bych vyletěl jak raketa... Zlepšilo se vám chování kolem volnoběhu tím flaschem?

Díkes!

U mne to dělali v Č. Budějovicích u PORSCHE a super přístup!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím říct, že se mi plyn-spojka na 1,8TSI moc nezamlouvají...

Jezdím s 1.8TSI po FL a na začátku ježdění jsem měl podobné dojmy (je to popsané i někde výš ve fóru). Jízda v koloně, stálá rychlost kolem 10 km/h, pomalu do mírného kopce aj. byla dost nepohodlná (na jedničku jede už jak drak a na dvojku se ještě dusí). Chirurgická práce se spojkou a plynem nutná. To jsem měl najeto cca 3000km.

Nic mi neflashovali (ani nemám s motorem žádné problémy), spíš jsem si mezitím zvykl (teď 11000 km) nebo si motor nějak líp sedl a o trošku líp táhne i dole (subjektivní dojem). Každopádně to chce cit s pedály a jezdit na jedničku déle než s jinými auty, zvykneš si. Teď už mi to nevadí.

Z jiného soudku: nepozoroval jsem žádný rozdíl ve výkonu mezi bežným (Nat95) a prémiovými benzíny (pár tisíc kilometrů jsem to zkoušel). Takže teď jezdím na obyč Natural 95 :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to asi spis o tom ze si na ten motor proste zvyknes. Samozrejme si trochu seda, ale je to o tom zvyku.

Co se tyka benzinu tak to micham, ono zase neni spatne mu tam lit i neco lepsiho na procisteni soustavy apod. .... ale tehlech diskuzi zda je N98 lepsi nebo ne bylo strasne moc a je to na kazdem co si do toho natankuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale TSIčku stačí N95, tak proč do toho lejt něco víc, když to ten motor "neocení"...??? :help: to u 2.0 FSI je to jiná, tam se ta N98 víceméně musí... :) a faktem je, že tam pozoruju rozdíl mezi N98 a třeba Vervou nebo Carrerou což jsou 100 oktany... ;)

sry za OT ... ale ve 2.0 FSI nikdo nediskutuje... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už si to asi moc nesedne, má 26 000km. Z toho já tak asi 3000... Nějak si na to zvykám, ale taky si říkám jestli ten plynový pedál je šťastně řešený.... měl jsem vždycky jen páčku kterou jsem mačkal špičkou boty dolu... Tahle placka uchycená dole ... pokud nemá člověk patu u paty toho pedálu, a mačká špičkou, tak musí porážka se posouvat po pedálu jak ho mačkáte... koeficient tření asi není nic moc a mění se s botama :-)) To může být taky problém plynulosti ovládání plynu....

Díval jsem se na maxidotu kolik mi zbývá do sevisu a oleje a ono to píše ještě 10 000km... to vychází že si to řekne o výměnu až někdy kolem 35000km... :blink: Asi s tím jezdil ten boleslavskej manažer samý dálky... Až to budu dávat na garančku tak ten SW nechám přehrát a taky ještě budu tlačit na výměnu všech gum kolem dveří viz:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...25&start=25

Na nerovným povrchu to jsou zvuky jak když se mi má rozpadnout celá kasle...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten plynovy pedal je opravdu trosku velky a proto musis mit nohu na celem pedalu, aby jsi se spravne rozjizdel, to uz jsem take zjistil...je fakt ze ten pedal mohli opravdu vyresit lepe.

Co se tyka toho tesneni, tak nepocitej s tim ze by ti to hned vymenili, me to trvalo 15tkm, nez jsem jim musel zacit vyhrozovat odstoupenim od kupni smlouvy pak to teprve zacalo vsechno litat a az pote sem docilil vymeny tesneni...ale to vrzani je asi problem snad vsech OII...by me zajimalo kde udelali soudruzi chybu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jaky tam mas soft poznas podle toho ze ti zdaji do jejich system tvuj Vin kod a z toho jim pak vyjede jestli je treba upgrade nebo neni. Ovsem chce to mit duveryhodneho servisaka, ktery se na to opravdu podiva :(

Jinak se to asi da zjistit podle verze RJ motoru, ale to bys musel mit prave ty cisla verzi flashe, coz nikdo nema.

Editováno: , autor: Bladik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...