RaKa Vloženo 31. Květen 2007 Sdílet Vloženo 31. Květen 2007 Ahoj borci, potřebuji poradit. Mám na kapotě několik míst s odlouplým lakem po kamíncích až na ten červený matný podklad. Jsou relativně velké > 0.5x0.5cm. Vím o korekční tužce, ale vůbec si nejsem jist výsledkem, zvláště když mám metlu. Tak mě napadlo, jestli se to nedá stříknout lokálně. Kdysi jsem to viděl na němčouřích, ale tady jsem nenašel nikoho, kdo by to nabízel. Ideálně okolí Praha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PEET Vloženo 31. Květen 2007 Sdílet Vloženo 31. Květen 2007 Ahoj. Řeším obdobný problém-kapota (nyní už i střecha, nad předním oknem) od kamínků a další poškození laku (škrábance, atd ). Mám tmavě modrou metlu. Kolikrát je lak "proškráblý" až na tu bílou základovku . Jediné co mi bylo doporučeno je znovu lakovat celý poškrábaný díl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chossse Vloženo 1. Červen 2007 Sdílet Vloženo 1. Červen 2007 Zdravim toto je dobre tema,mam stribrnou metal a auto hodne jezdilo a jezdi po dalnici a v takovych palbach 170 atd. neco prileti a je to dira v laku jak svine!Uz jich par mam,hlavne teda na kapote a chtel bych se toho tady zbavit!O te tuzce jsem uz taky slysel ale zatim jsem to nezkusil tak kdyby jste nekdo neco vedeli nebo uz meli nejake zkusenosti s tou tuzkou tek sem s tim! :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blizard Vloženo 2. Červen 2007 Sdílet Vloženo 2. Červen 2007 ta tužka má prý antikorozní účinek, ale žádná krása to po ní nebude, uděláto větší vrstvu, než lakování v lakovně. Pokud se lakýrník trefí do odstínu, tak nebude problém nalakovat jen lokální poškozené místo, nejlépe v celých pásek, ale vysledek nemusí být taky to pravé ořechové, ale pořád lepší než laková tužka, toto mám od jednoho známého, co dělá autolakýrníka. Navíc začína mi to celkem vadit ty dirky po šutrech a mám pak i nějaké na kufru na hranách dveří, předchozí májitel asi nevěděl, že když otevíra dveře, tak si má nechávat od zdi větší rozestup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotek Vloženo 9. Červen 2007 Sdílet Vloženo 9. Červen 2007 Fakt se nenajde nikdo, kdo by použil tu tužku a mohl poreferovat o výsledku..ideálně nějaký foto? Mám stříbrnou metlu a kapota by taky nějakou tu renovaci potřebovala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 10. Červen 2007 Sdílet Vloženo 10. Červen 2007 Fakt se nenajde nikdo, kdo by použil tu tužku a mohl poreferovat o výsledku..ideálně nějaký foto? Mám stříbrnou metlu a kapota by taky nějakou tu renovaci potřebovala. Snad to pomuze: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...hl=lakova+tuzka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 10. Červen 2007 Sdílet Vloženo 10. Červen 2007 Fakt se nenajde nikdo, kdo by použil tu tužku a mohl poreferovat o výsledku..ideálně nějaký foto? Mám stříbrnou metlu a kapota by taky nějakou tu renovaci potřebovala. Snad to pomuze: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...hl=lakova+tuzka Nebo tady navod : http://www.skodaoctavia.cz/Exteriernavody/...taodkaminku.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 10. Červen 2007 Sdílet Vloženo 10. Červen 2007 Já jsem tužku zkoušel ale s výsledkem jsem spokojený nebyl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masoprst Vloženo 10. Červen 2007 Sdílet Vloženo 10. Červen 2007 Pokud chcete oděrky ošetřit proti korozi a nespoléhat jenom na forézu a pozink, je potřeba nanést nejdřív alespoň 1K kyselej základ, nechat uschnout, potom bázi a lak - výsledkem je docela velký hovínko. Nebo jenom bázi a lak - výsledkem je menší hovínko. A nebo lakovat celej díl. Život je kompromis Šafránku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 11. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 Jsem doufal, že to někdo umí líp než jen lakovou tužkou. Stříkat celej rozhodně nechci, už jen kvůli tloušťce laku. Tak asi budu muset skousnout díry nebo hovna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 11. Červen 2007 Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 Tužka je naprd. Já ty největší tupky zamatlávám lakem štětečkem, ale na dlouhá škrábance taky naprd. A to nejde nechat stříknout jen nějak lokálně to se musí vždy celej díl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Geoo Vloženo 11. Červen 2007 Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 Tužka je naprd. Já ty největší tupky zamatlávám lakem štětečkem, ale na dlouhá škrábance taky naprd. A to nejde nechat stříknout jen nějak lokálně to se musí vždy celej díl? Nemusí se stříkat vždy celej díl ..jak říkají odborníci musí se stříkat od hrany ke hraně ...potom to není tak poznat. Prostě se musí nechat nastříkat plocha která ne přerušená nějakým ohybem nebo třeba lištou ....třeba se dá nastříkat spodek dveří pod lištou a vršek se nechá ...atd atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alli86 Vloženo 12. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2010 Ahoj mam stejny problem jezdim kazdy den po dalnici a mam predek pekne ohozeny od kaminku jak haupnu tak cast blatniku, prave zrcatko a prave dvere. Muj dotaz je zda to uzna pojistovna na havarijcu nebo ne? Nemate nekdo zkusenosti? Popripade kolik by mi tak vyplatili - spoluucast 5000 Alli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.