muchapuk Vloženo 14. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2009 je tento motor uz v ETKe ? , asi nebude realne ho dostat do FII , by sa aj spojka musela menit ze ?? bolo by to realne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 14. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2009 Za 15 týdnů to reálné bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 Mohu vědět, v čem bylo PD krokem vedle? Souhlas v čem vedle? PD dává koncern od roku 2000 a až na nějaké vyjímky spolehlivé, ono taky záleží jak se kdo k autu cho vá disel není na závodění!!! Mám spoustu znamých co mají i na kritizovaném 2.0TDI 103kw 150ti a více km bez problémů!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malin Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 je tento motor uz v ETKe ? , asi nebude realne ho dostat do FII , by sa aj spojka musela menit ze ??bolo by to realne ? a asi aj prevodovka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 Mohu vědět, v čem bylo PD krokem vedle? Protože podle předpokladů měla být tehcnologie PD stežejním artiklem VW a to se nestalo. Slepá vývojová větev, utopené náklady na investice. Stávájí se horší věci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 Pokud si dobře pamatuju, zpočátku byla CR technologie daleko za PD a krom hluku si nepamatuju na nějaký výtky při testech. Naopak měly PD motory docela o dost nižší apetit, byť proti klasickému TDI to bylo mírné zhoršení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 A ty mas zkusenosti ? Ja ne a netajim se tim.Informaci si umim precist na netu mrte.Nazor priznivcu si samo vyslechnu a prectu.Taky si me dostal s tema trendama... ...to je jako fakt moc uz na me. Tak pokud sem tě dostal s těma trendama, kterým se říká downsizeing, tak tu potom někdo evidentně zaspal víc, než sem předpokládal. Myslim, že další diskuse nemá smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 Protože podle předpokladů měla být tehcnologie PD stežejním artiklem VW a to se nestalo. Slepá vývojová větev, utopené náklady na investice. Stávájí se horší věci. PD nebylo stěžejním artiklem VW po dobu cca 10ti let? Slepá vývojová větev? Ale, kdež, tyhle pohádky bych vyprávěl jinde. Ona totiž většina neumí myslet v souvislostech a to zejména v historických souvislostech. Na jaké úrovni byly CR motory v době uvedení PD? Jaké měly vstřikovací tlaky, jaký výkon podávaly CR motory, jakou měly spotřebu, spolehlivost, emise... že se léty CR dotáhlo neznamená, že PD byla slepá vývojová větev. Jen VW měl něco v době, kdy ostatní sotva začínali... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 Jen VW měl něco v době, kdy ostatní sotva začínali... Dobře řečeno, souhlasím. Jen bych přidal to, že něco hodnotit má smysl až na konci. A podle všeho PD skončilo, CR žije. Avšak já mám svůj benál a ten zatím nekončí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Najlepsie sa hodnoti na zaklade toho co si precitate na internete a nie na zaklade praktickych skusenosti vsak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Tak to je taky svatá pravda. A pak ještě podle toho co se semele v hostinci čtvrté kategorie u piva Nicméně nemá být toto téma o 1,2 TSI???? nebo je to spíš epilog pro PD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CS101 Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Dnes som isiel okolo dvoch zaparkovaných Octavok a zrovna som mal pri sebe fotak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Velmi dobre porovnanie Fakt ju to ozivilo, konecne nema ten "smutny" vyraz... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 (editace) Souhlas v čem vedle? PD dává koncern od roku 2000 a až na nějaké vyjímky spolehlivé, ono taky záleží jak se kdo k autu cho vá disel není na závodění!!! Mám spoustu znamých co mají i na kritizovaném 2.0TDI 103kw 150ti a více km bez problémů!!! Ono je taky PD a PD nejlepsi byly 1.9TDI konkretne ASZ 96Kw a doposud podle me nejlepsi 4valcovy VW diesel ARL 110Kw .. s prihmourenim obou oci se daji maladsi rocniky 2.0TDi 103Kw bez dementniho DPF jako slusna volba, osobne ale nepovazuji moc rozumny PD ve spojeni s nesmyslne prisnejma EU emisnima limitama tudy cesta nevededla, stejne tak 125Kw PD s problemovejma siemens vstrikovacema, nebo nutnost pro PD VW spec. a drahy PD olej... ci slavne "longlife" oleje, od kterych se uz nastesti ustupuje.. PS: 150nejsou zadny km.. motoru musi vydrzet alespon 300tkm..... na prvni dojem je SOUCASNE CR jasne lepsi, tissi chod, lepsi vyuzitelnost nizssich ot. mensi turboefekt hlavne u 125Kw.. jak to bude s vydrzi to je ale zahada .. ale dost OT Editováno: 17. Prosinec 2009, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 20. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2009 jestli je to kod CBZ tak já ho v etce mám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CS101 Vloženo 22. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 Ja som to videl trochu inak,ale nevadí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 22. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 Nikdy mě nepřestane překvapovat, co jsou lidi schopný i na takhle nový auta obout za zimní kola. Hnus. To jsou snad čtrnáctky na tom faceliftu, ne? Dobře je to vidět na tej poslední fotce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
:Petr Vloženo 22. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 Na zimu to celkem chápu (já mám patnáctky i letní ), člověk nikdy neví jestli na něj v hromádce sněhu u chodníku nečeká odchlíplej obrubník... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CS101 Vloženo 22. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 To sú obidve autá firemné a tam sa tým asi moc nezaťažujú. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 22. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 Nikdy mě nepřestane překvapovat, co jsou lidi schopný i na takhle nový auta obout za zimní kola. Hnus. To jsou snad čtrnáctky na tom faceliftu, ne? Dobře je to vidět na tej poslední fotce. Normální 15" plechové ráfky..nevím, co tě na tom překvapuje..ne každý má potřebu lítat v zimě na 18" AL. A proč hnus? Na plechových černých discích jezdí značné procento aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 22. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 Ja mam na leto alu 17" a na zimu tiez len 15" alu - a nie je to az take hrozne... A keby to bolo firemne auto, tak na 99% to ostane pri 15" plechoch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 23. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2009 (editace) Normální 15" plechové ráfky..nevím, co tě na tom překvapuje..ne každý má potřebu lítat v zimě na 18" AL. A proč hnus? Na plechových černých discích jezdí značné procento aut Já taky přes zimu jezdím na 15" plechách, ale nejsem línej si k tomu koupit pěkný originální kryty. Já prostě nechápu lidi, co mají nový auta, přes léto na tom mají co největší litý kola, protože bez toho nemůžou bejt a na zimu (která je u nás půl roku) obujou takovejhle paskvil a ještě bez krytů. Editováno: 23. Prosinec 2009, autor: Václav Š. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
:Petr Vloženo 23. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2009 Já kryty nepotřebuju, mám zimní stříbrný plechy Ale kryty mám taky, kdyby jel kolem nějakej Václav Š. aby mě nepomlouval 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 23. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2009 A to nehovorim o tom, ze planujem na leto 18-19" a na zimu necham 17" Pallas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 23. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2009 Cjoctavian: Jsi blázen. Hlavně že si u mě v tématu naříkáš, že ti vrže interiér Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.