Přejít na obsah

Octavia II - Facelift


radek_m

Doporučené příspěvky

Mohu vědět, v čem bylo PD krokem vedle?

Souhlas v čem vedle? PD dává koncern od roku 2000 a až na nějaké vyjímky spolehlivé, ono taky záleží jak se kdo k autu cho :palec2: vá disel není na závodění!!! Mám spoustu znamých co mají i na kritizovaném 2.0TDI 103kw 150ti a více km bez problémů!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ty mas zkusenosti ? Ja ne a netajim se tim.Informaci si umim precist na netu mrte.Nazor priznivcu si samo vyslechnu a prectu.

Taky si me dostal s tema trendama... ...to je jako fakt moc uz na me.

Tak pokud sem tě dostal s těma trendama, kterým se říká downsizeing, tak tu potom někdo evidentně zaspal víc, než sem předpokládal. Myslim, že další diskuse nemá smysl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože podle předpokladů měla být tehcnologie PD stežejním artiklem VW a to se nestalo. Slepá vývojová větev, utopené náklady na investice. Stávájí se horší věci.

PD nebylo stěžejním artiklem VW po dobu cca 10ti let? Slepá vývojová větev? Ale, kdež, tyhle pohádky bych vyprávěl jinde. Ona totiž většina neumí myslet v souvislostech a to zejména v historických souvislostech. Na jaké úrovni byly CR motory v době uvedení PD? Jaké měly vstřikovací tlaky, jaký výkon podávaly CR motory, jakou měly spotřebu, spolehlivost, emise... že se léty CR dotáhlo neznamená, že PD byla slepá vývojová větev. Jen VW měl něco v době, kdy ostatní sotva začínali...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas v čem vedle? PD dává koncern od roku 2000 a až na nějaké vyjímky spolehlivé, ono taky záleží jak se kdo k autu cho :palec2: vá disel není na závodění!!! Mám spoustu znamých co mají i na kritizovaném 2.0TDI 103kw 150ti a více km bez problémů!!!

Ono je taky PD a PD nejlepsi byly 1.9TDI konkretne ASZ 96Kw a doposud podle me nejlepsi 4valcovy VW diesel ARL 110Kw .. s prihmourenim obou oci se daji maladsi rocniky 2.0TDi 103Kw bez dementniho DPF jako slusna volba, osobne ale nepovazuji moc rozumny PD ve spojeni s nesmyslne prisnejma EU emisnima limitama tudy cesta nevededla, stejne tak 125Kw PD s problemovejma siemens vstrikovacema, nebo nutnost pro PD VW spec. a drahy PD olej... ci slavne "longlife" oleje, od kterych se uz nastesti ustupuje..

PS: 150nejsou zadny km.. motoru musi vydrzet alespon 300tkm..... na prvni dojem je SOUCASNE CR jasne lepsi, tissi chod, lepsi vyuzitelnost nizssich ot. mensi turboefekt hlavne u 125Kw.. jak to bude s vydrzi to je ale zahada .. ale dost OT :)

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdy mě nepřestane překvapovat, co jsou lidi schopný i na takhle nový auta obout za zimní kola. Hnus. To jsou snad čtrnáctky na tom faceliftu, ne? Dobře je to vidět na tej poslední fotce.

Normální 15" plechové ráfky..nevím, co tě na tom překvapuje..ne každý má potřebu lítat v zimě na 18" AL. A proč hnus? Na plechových černých discích jezdí značné procento aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Normální 15" plechové ráfky..nevím, co tě na tom překvapuje..ne každý má potřebu lítat v zimě na 18" AL. A proč hnus? Na plechových černých discích jezdí značné procento aut

Já taky přes zimu jezdím na 15" plechách, ale nejsem línej si k tomu koupit pěkný originální kryty. Já prostě nechápu lidi, co mají nový auta, přes léto na tom mají co největší litý kola, protože bez toho nemůžou bejt a na zimu (která je u nás půl roku) obujou takovejhle paskvil a ještě bez krytů.

Editováno: , autor: Václav Š.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...