Přejít na obsah

Výpustný šroub oleje


Pav

Doporučené příspěvky

Chtěl jsem vyměnit olej na své fabce 1,4 MPi, 50 kW, 2002, ale narazil jsem na problém jakým klíčem povolit vypouštěcí šroub oleje. Je tam zátka do které se vejde imbus 8, ale má to vůli a bojím se zabrat abych to nestrhl-je to utaženy jak prase. Spíš se mi to zdá, že je tam nějaký torx nebo nevím co by to mohlo být. Nikde jsem v žádných manuálech nevyčetl, čím to povolit. Ve škodovce jsem si koupil novou zátku, ale tam už ten imbus 8 pasuje. Nevím jestli existuje víc typů zátek. Jestli někdo víte co tam může být za klíč, tak předem děkuji za radu, poněvadž bych nerad stroskotal u výměny oleje na tom, že nepovolím výpustný šroub.

Editováno: , autor: Pav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl jsem vyměnit olej na své fabce 1,4 MPi, 50 kW, 2002, ale narazil jsem na problém jakým klíčem povolit vypouštěcí šroub oleje. Je tam zátka do které se vejde imbus 8, ale má to vůli a bojím se zabrat abych to nestrhl-je to utaženy jak prase. Spíš se mi to zdá, že je tam nějaký torx nebo nevím co by to mohlo být. Nikde jsem v žádných manuálech nevyčetl, čím to povolit. Ve škodovce jsem si koupil novou zátku, ale tam už ten imbus 8 pasuje. Nevím jestli existuje víc typů zátek. Jestli někdo víte co tam může být za klíč, tak předem děkuji za radu, poněvadž bych nerad stroskotal u výměny oleje na tom, že nepovolím výpustný šroub.

Taky jsem měnil olej, ale na 1,2 47kW, byl tam imbus.

Koupil jsem kvalitní imbus nástavec na ráčnu, důkladně vyčistil šroub a zabral.

Je taky možný, že někdo před tebou už strhnul vnitřek šroubu (levným imbus kličem).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to je mazec... i kdyz to ztrhnes ve vnitr ten imbus tak to vezmes sikovkama a normalne to vysroubujes... ach jo co takhle se trochu zamyslet...

Tak to nevím, myslím, že ten šroub je docela zapuštěnej, nevím nevím zda by to šlo sikovkama. Já jsem musel docela zabrat aby to povolilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj, nechtěl sem zakládat nový téma, tak se zkusím zeptat tady, jde koupit novej větší vypouštěcí šroub do olejové vany, kterej si prořízne novej závit do vany??? Slyšel sem, že Škodovka to prodává jako náhradní díl, tak se chci ujistit, jestli ste o tom někdo slyšel... Díky! Jo, je to na 1,9TDI ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, nechtěl sem zakládat nový téma, tak se zkusím zeptat tady, jde koupit novej větší vypouštěcí šroub do olejové vany, kterej si prořízne novej závit do vany??? Slyšel sem, že Škodovka to prodává jako náhradní díl, tak se chci ujistit, jestli ste o tom někdo slyšel... Díky! Jo, je to na 1,9TDI ;)

Na tohle je celá opravná sada, která se používá, když se ztrhne závit a nechce se měnit celá vana. Někde se to tu už probíralo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, nechtěl sem zakládat nový téma, tak se zkusím zeptat tady, jde koupit novej větší vypouštěcí šroub do olejové vany, kterej si prořízne novej závit do vany??? Slyšel sem, že Škodovka to prodává jako náhradní díl, tak se chci ujistit, jestli ste o tom někdo slyšel... Díky! Jo, je to na 1,9TDI ;)

Na tohle je celá opravná sada, která se používá, když se ztrhne závit a nechce se měnit celá vana. Někde se to tu už probíralo.

Dělali mi to, měl jsem přesně tento problém po předešlém majiteli. V servisu udělali nový závit a šroub dali z fabie.

Ale přesněji ti to řeknou v každém slušném servisu, je to normální opravárenská sada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
Na tohle je celá opravná sada, která se používá, když se ztrhne závit a nechce se měnit celá vana. Někde se to tu už probíralo.

Dělali mi to, měl jsem přesně tento problém po předešlém majiteli. V servisu udělali nový závit a šroub dali z fabie.

Ale přesněji ti to řeknou v každém slušném servisu, je to normální opravárenská sada.

Prosim tě, kolik si ten servis učtoval? mě to dělali dnes a vzali si 500,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Kluci, potřebuji poradit, nemohu povolit zátky v převodovce, imbus 17, na výměnu oleje. Auto mám na klínech, ale i tak zabírám hodně a ani se nehnou. Nevíte někdo jak nato? Aplikoval jsem WD a zvrchu očistil kartáčem, ale nic. Díky předem za každou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, potřebuji poradit, nemohu povolit zátky v převodovce, imbus 17, na výměnu oleje. Auto mám na klínech, ale i tak zabírám hodně a ani se nehnou. Nevíte někdo jak nato? Aplikoval jsem WD a zvrchu očistil kartáčem, ale nic. Díky předem za každou radu.

daj 17 imbus,trhák a nasaď ešte nejakú trubku,aby si mal väčšiu páku ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl jsem vyměnit olej na své fabce 1,4 MPi, 50 kW, 2002, ale narazil jsem na problém jakým klíčem povolit vypouštěcí šroub oleje. Je tam zátka do které se vejde imbus 8, ale má to vůli a bojím se zabrat abych to nestrhl-je to utaženy jak prase. Spíš se mi to zdá, že je tam nějaký torx nebo nevím co by to mohlo být. Nikde jsem v žádných manuálech nevyčetl, čím to povolit. Ve škodovce jsem si koupil novou zátku, ale tam už ten imbus 8 pasuje. Nevím jestli existuje víc typů zátek. Jestli někdo víte co tam může být za klíč, tak předem děkuji za radu, poněvadž bych nerad stroskotal u výměny oleje na tom, že nepovolím výpustný šroub.

zdravim ja tam mel tisicihran je mozne ze mas i ty

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...