Imri Vloženo 20. Červen 2007 Sdílet Vloženo 20. Červen 2007 Z důvodu přejetí nerovnosti jedním předním kolem jsem byl v servisu zkontrolovat geometrii. Byla mírně rozhozená, tak to opravili. Hned po vyjetí ze servisu jsem si všiml, že při úplném dotočení volantu k jedné straně slyším syčivý zvuk + hučení servomotoru řízení. Volant musí být úplně na doraz, aby to bylo slyšet. Vrátil jsem se s tím, že to syčení tam před příjezdem nebylo. Řekli mi, že je to normální. Šli jsem to zkusit do jiných aut, tam to nedělalo. Stejně jsem ale nepořídil, každý auto je prý jiné a že je to v normě. To syčení je slyšet ze směru vlevo od přístrojovky. Zní to, jako kdyby někde ucházel vzduch. Zvuk servomotu řízení je také slyšet. 100% vím, že to syčení před servisem tam nebylo. Moc prosím o pomoc. Vyzkoušejte to a napište mi, jestli něco podobného slyšíte. Protože nevím, jak se mám zachovat. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foromen Vloženo 20. Červen 2007 Sdílet Vloženo 20. Červen 2007 Tenhle zvuk mám taky, děje se to při úplném vytočení volantu a podržení v krajní pozici. Ale i mě v servisu řekli že je to v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Imri Vloženo 20. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2007 Díky za odpověď. Dělalo Ti to od koupě, nebo Ti to začalo dělat později? Také to slyšíš jako dva odlišné zvuky, hučení serva + to syčení? V servisu jsme to zkoušeli v nových autech a u nich to syčení nebylo. Já jsem si též jistý, že to v minulosti nedělalo. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foromen Vloženo 20. Červen 2007 Sdílet Vloženo 20. Červen 2007 No já tam slyším jenom jeden zvuk, ale zítra to odskouším a pak dám vědět. Jinak pokud se pamatuju, dělalo to už od začátku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirda328 Vloženo 21. Červen 2007 Sdílet Vloženo 21. Červen 2007 Z důvodu přejetí nerovnosti jedním předním kolem jsem byl v servisu zkontrolovat geometrii. Byla mírně rozhozená, tak to opravili.Hned po vyjetí ze servisu jsem si všiml, že při úplném dotočení volantu k jedné straně slyším syčivý zvuk + hučení servomotoru řízení. Volant musí být úplně na doraz, aby to bylo slyšet. Vrátil jsem se s tím, že to syčení tam před příjezdem nebylo. Řekli mi, že je to normální. Šli jsem to zkusit do jiných aut, tam to nedělalo. Stejně jsem ale nepořídil, každý auto je prý jiné a že je to v normě. To syčení je slyšet ze směru vlevo od přístrojovky. Zní to, jako kdyby někde ucházel vzduch. Zvuk servomotu řízení je také slyšet. 100% vím, že to syčení před servisem tam nebylo. Moc prosím o pomoc. Vyzkoušejte to a napište mi, jestli něco podobného slyšíte. Protože nevím, jak se mám zachovat. Díky. Mně to taky dělá od začátku, ale spíše než syčivý zvuk tam slyším pískání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foromen Vloženo 21. Červen 2007 Sdílet Vloženo 21. Červen 2007 (editace) Tak jsem to odpozoroval, slyším pouze jeden zvuk, a to je takové vrčení serva. při povolení volantu to okamžitě přestane. Dělá to pouze když volant podržím . Editováno: 21. Červen 2007, autor: foromen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 21. Červen 2007 Sdílet Vloženo 21. Červen 2007 Tak jsem to odpozoroval, slyším pouze jeden zvuk, a to je takové vrčení serva. při povolení volantu to okamžitě přestane. Dělá to pouze když volant podržím . no jasan to je kdyz jsi na dorazu. servo prepousti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Imri Vloženo 22. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 No právě, v minulosti jsem tam slyšel jen to hučení servomotoru a nyní k tomu slyším to syčení. Někdy to syčení i zmizí a pak se zase objeví a to mě přijde podezřelý. Možná to závisí na teplotě venku a motoru. Všem děkuji za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foromen Vloženo 23. Červen 2007 Sdílet Vloženo 23. Červen 2007 (editace) Tak jsem to odpozoroval, slyším pouze jeden zvuk, a to je takové vrčení serva. při povolení volantu to okamžitě přestane. Dělá to pouze když volant podržím . no jasan to je kdyz jsi na dorazu. servo prepousti. jj. přesně tak. Editováno: 23. Červen 2007, autor: foromen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rexton Vloženo 6. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2009 Mne to robi takisto na každej fabii to syčanie pri plnom vytočení volantu a držanie lebo vtedy sa servno najviac namáha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Makyn20 Vloženo 9. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2010 Ahoj, chtěl jsem se zeptat mám Fabii II 1.2 HTP a i když mám kola rovně tak je slabounce v autě slyšet jakoby taková meluzína jakmile trochu pootočím volantem tak trochu zesílí a tak. Je mi jasné, že to dělá posilovač, dělá vám to taky? Je to takové slabé hučení aby si někdo nemyslel že mi to tam řve. U mototru to slyčet není a venku při otáčení kol je slyšet bzučení což je posilovač. Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siscox Vloženo 12. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2010 (editace) Ano mal by to byt ten posilovac, u mna to robi tiez pri otacani kol-bzucanie, to je normalne, s tym sa netreba zaoberat. ******************* Pravidla rikaji - necituj posledni prispevek! ******************* Editováno: 14. Srpen 2010, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
francesco3 Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 Akorát v návodu se píše, že by se volant neměl v téhle krajní poloze držet déle než asi 15 sekund, jinak hrozí poškození serva - což mě docela překvapilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 16. Únor 2011 Sdílet Vloženo 16. Únor 2011 Píšou to proto že, v krajních pozicích kdy už mechanická část řízení je na dorazu, elektrohydraulický posilovač tlačí maximum tlaku okolo 100 atmosfér, proto to vpředu tak kňourá, a pohasínají světla , neb v tom momentě odebírá elektromotor serva až 80A z palubní sítě. Ta hydraulická soustava je na to samozřejmě dimenzovaná, ale výrobce alibista se opět sichruje.... j. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
francesco3 Vloženo 18. Únor 2011 Sdílet Vloženo 18. Únor 2011 A proč tam neni nějaká pojistka, která na dorazu vypne posilovač? Bylo by to složité? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajkpark Vloženo 28. Únor 2011 Sdílet Vloženo 28. Únor 2011 Z důvodu přejetí nerovnosti jedním předním kolem jsem byl v servisu zkontrolovat geometrii. Byla mírně rozhozená, tak to opravili. Hned po vyjetí ze servisu jsem si všiml, že při úplném dotočení volantu k jedné straně slyším syčivý zvuk + hučení servomotoru řízení. Volant musí být úplně na doraz, aby to bylo slyšet. Vrátil jsem se s tím, že to syčení tam před příjezdem nebylo. Řekli mi, že je to normální. Šli jsem to zkusit do jiných aut, tam to nedělalo. Stejně jsem ale nepořídil, každý auto je prý jiné a že je to v normě. To syčení je slyšet ze směru vlevo od přístrojovky. Zní to, jako kdyby někde ucházel vzduch. Zvuk servomotu řízení je také slyšet. 100% vím, že to syčení před servisem tam nebylo. Moc prosím o pomoc. Vyzkoušejte to a napište mi, jestli něco podobného slyšíte. Protože nevím, jak se mám zachovat. Díky. Ja to tam slysim taky, jeste me ale nenapadlo to resit, neco podobneho bylo i u Fabie 1,4 16V 55kW, co sem mel predtim, tam mi bylo i receno, ze tak ci tak NENI DOPORUCENO DOTACET VOLANT NA DORAZ (a uz vubec ne prudce do nej bouchnout) - kvuli brzdovym hadickam, ktere se natahuji a muzou se casem pretrhat. Takze jestli tam neco sici v jedne z krajnich poloh, tak si myslim, ze to bude OK ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dominique Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 Všimol som si pukanie,vŕzganie pred. nápravy resp. serva pri točení volantu na mieste len do pravej strany.Nestretli ste sa z niečim takým.Nejaké uloženie či tlmiča alebo ramena?Auto mám 20tis. km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Tipl bych si na horní ložisko uložení tlumiče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dominique Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Jo, máš pravdu uloženie lavého tlmiča.Na zdviháku to nerobí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.rechtberger Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 Ahoj, mám takový problém se svou Fabií. Dva, tři dny jezdí úplně normálně a pak najednou z ničeho nic jako by vypl posilovač, a přijde, že auto vůbec nereaguje. Je to dost nebezpečný nevíte co by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 18. Duben 2013 Sdílet Vloženo 18. Duben 2013 Zkontroluj si ukostření posilovače jestli tam nemáš oxidaci, a ukostření akumulátoru. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jancoSV Vloženo 22. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2013 chlapi roomster 82 000 km a odislo riadenie, zacalo tiect. dost skoro sa mi zda nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2013 no to áno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jancoSV Vloženo 29. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 (editace) Tak riadenie vymene uz asi tyzden. Zopar postrehov po vymene: volant ide tazsie ako pred tym a pri na toceni do lava pred koncom ide tazko, iba na tejto strane. Myslite ze po vymene riadenie je potrebna diagnostika??? Editováno: 29. Srpen 2013, autor: jancoSV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Styblík Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 Omlouvám se ale nevím kam to dát, tak jsem to dal sem. Mám velký problém z ničeho nic mi přestane jít posilovač řízení, potřeboval bych poradit čím to je. Když mi posilovač funguje připojím se přes diagnostiku a nalezené chyby 0, když posilovač nejde diagnostika se mi ani nepřipojí. Napadl mě blok ale nevím zda na to nějaký je a zda je možnost, že by to byl blok. Víceméně bych potřeboval radu, jestli se to někomu stalo a jak jste to vyřešily, nebo jestli to někdo víte od někoho jiného. Každá rada bude dobrá, předem děkuji. Jde o to, že někdo funguje a někdy ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.