Publikováno Červenec 17, 200718 r Zdarec.Kamoš má Octavku 1,8 turbo r.v.98 a když přišlápne prudce plyn tak to netáhne a škube.Pomalu ho povoluje a pak se chytne.Když přidává plyn pomalu tak je to OK.Delá to od 2000 - 3000 otáček.Už tam vyměnil skoro všechno a pořád nic.
Srpen 12, 200718 r Zdarec.Kamoš má Octavku 1,8 turbo r.v.98 a když přišlápne prudce plyn tak to netáhne a škube.Pomalu ho povoluje a pak se chytne.Když přidává plyn pomalu tak je to OK.Delá to od 2000 - 3000 otáček.Už tam vyměnil skoro všechno a pořád nic. Měl jsem stejný problém, nejdřív to vypadalo na škrtící klapku. Po vyčištění na chvilku změna k lepšímu. Pak se to horšilo, zjistilo se, že vynechává 4. válec. Dlouho byla hledána příčina, po proměření zapalovacího modulu bylo jasno. Po výměně, 1/2 roku jede jako pila! Ten modul je ze zadu boxu na vzduchový filtr. Malá krabička s nápisem BOSCH.
Srpen 26, 200718 r Autor Tak zapalovací modul vyměnen a pořad nic Upraveno Srpen 26, 200718 r od Tomm
Srpen 27, 200718 r Něco podobného mi taky dělalo,ale vyřešila to nová lambda sonda.Zatím mám klid 1,8T 143kW
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.