Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI 77 kW


bastien

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...

Kluci potřebuju radu, vybírám olej do 1,9 TDi 77kw DPF! s prodlouženým intervalem 30000km.Vybírám mezi Castrol Edge Turbo Diesel 5w-40 nebo ten stejný Castrol Edge 5w30.Chci přejít na pevný interval 15000km. Může být do mého motoru s filtrem pevných částic nalit olej se specifikací 505.01 a nebo pro tento motor musí být 507.00.Najeto mám 150tis.Moc děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

potřeboval bych vědět, jestli motory 1,9 TDi 77 kW ve Fabii II mají filtr pevných částic. Podle čeho to poznám? Podle kódu motoru? Určitě bych chtěl motor bez filtru pevných částic, ale nevím, jak se označuje. Poradil by někdo?

V čem se tento motor liší od motoru 1,9 TDi 74 kW ATD, AXR?

Jak je na tom 1,9 TDi 77 kW se spolehlivostí, spotřebou, mám se něčeho obávat? Děkuji za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak je na tom 1,9 TDi 77 kW se spolehlivostí, spotřebou, mám se něčeho obávat? Děkuji za rady

o tomto motore sú toho tady mraky 

napr.http://forum.skodahome.cz/forum/362-motor-19-tdi-pd/

 

 

potřeboval bych vědět, jestli motory 1,9 TDi 77 kW ve Fabii II mají filtr pevných částic. Podle čeho to poznám? Podle kódu motoru? Určitě bych chtěl motor bez filtru pevných částic, ale nevím, jak se označuje. Poradil by někdo?

niečo ti už napísal Pawouk ...áno má aj DPF a to motor s označením napr.BLS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tvojom by som nehľadal info o konkrétnej prevodovke, ale o aute a motorizácii, do ktorej je táto prevodovka montovaná. V technických detailoch by si potom mal nájsť aj prevodové pomery. Musíš ale dávať pozor na správny modelový rok, dĺžky prevodov môžu byť medzi jednotlivými modelovými ročníkmi rozdielne.

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

máte někdo zkušenosti s životností turba u Fabie II 1,9 TDi 77 kW? Budu rád, když mi napíšete svoje zkušenosti. V bazaru jsem našel Fabii II 1,9 TDi 77 kW, rok 2009, měla by mít najeto 132000 km, ale zdá se mi, že turbo trochu píská, ten zvuk se podobá třeba siréně, tak mě napadlo, jestli to turbo už není na hranici životnosti, proto se ptám na vaše zkušenosti s životností turba u této motorizace

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Niekto dokáže zničiť turbo ešte v záruke, niekomu vydrží aj milión kilometrov. Neexistuje nič také, že turbo vydrží napr. 150 tisíc km. Jeho životnosť je závislá hlavne na šoférovi a na tom ako jazdí, a to hlavne so studeným motorom, či dochladzuje horúci motor po vysokej záťaži, atď. Ďalej je dôležité aj to, že aký olej sa v aute používal, a hlavne v akých intervaloch sa menil. Väčšina turbodúchadiel skončí na šrotovisku hlavne kvôli dlhým intevalom výmeny oleja, kedy sa turbo cez tisíce kilometrov namiesto čistého oleja maže iba čiernou kašou.

 

A nakoniec ešte otázka. Si si istý, že tie kilometre sú u tej Fabie reálne? Ja osobne si myslím, že je dosť malá šanca toho, že by jednotlivec alebo firma predali Fabiu s takto drahým motorom a zároveň takýmto dosť nízkym počtom kilometrov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koupit naftaka v bazaru je sazka do loterie.. kilometrový pribeh 120-160t km je právě takový, jaký je ještě ochoten zákazník akceptovat.. nelze věřit tomu, že naftaka měl duchodce a jezdil s nim do Lidlu,,,, kamarad vozí auta a má roční oktávky s nájezdem i přes 100t km... takže pokud máš zájem o naftaka z bazaru, udělal bych tomu pořádnou prohlídku, klidně i ve škodovce za nějakou uplatu...těch pár stovek se ti bohatě vrátí.. hlavně nedej na jejich keci o servisce.. pokud k tomu nemas faktury, tak je ti taková serviska k ničemu..

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Dnes jsem jel s kolegou z práce s jeho Fabií II 1,9 TDi 77 kW, rok 2007, najeto 126 tis. km. Měl jsem možnost řídit a auto mi připadalo lenivější, akcelerace a zátah mi připomínaly spíše atmosférický motor, auto je pravidelně servisováno. Mám pocit, že i moje Felicia 1,6 měla lepší zátah a akceleraci než tato Fabie. Takto slabou akceleraci jsem u tohoto motoru nečekal. Žádný turboefekt jsem necítil ani když jsem se snažil prudce akcelerovat a motor točit. S TDi motory sice nejezdím, ale opravdu jsem čekal lepší zátah a akceleraci. Tato Fabie má DPF. Je u tohoto motoru normální takto slabá akcelerace, která připomíná atmosférický motor? Mají všechny tyto motory nevýrazný turboefekt?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzpomněl jsem si, že po nastartování studeného motoru u té Fabie 1,9 TDi, kterou má kolega, se vůbec nerozsvítila modrá kontrolka teploměru. Auto nemá teploměr chladící kapaliny (verze bez MAXI-DOTu), takže ta kontrolka signalizující studený motor by se měla rozsvítit. Protože se vůbec nerozsvítila, může být vadné třeba čidlo teploty chladící kapaliny? Napadlo mě, jestli třeba to vadné čidlo teploty nemůže souviset s tím sníženým výkonem motoru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...