Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Nebudu zakládat nové téma, může mi někdo z majitelů tohoto vozu říct, kolik mu točí převodovka otáček při 100km/h a při 130km/h

 

100km - 2000ot/min

130km - 2500ot/min

 

mám převodovku z GreenLine

  • 1 měsíc později...

jo to cca souhlasí s mojí 2009

  • 9 měsíců později...

môžem potvrdiť z dnešného dňa , pri 130km/h točí 2500 ot/min,

 

ročník 06/2008 elegance,

 

ako tu už niekto spomínal, tiež nemám modrú kontrolku teploty motora, nemám maxidot, ale služobná 1.4tdi PD r.v. 08/2008 už kontrolku má

  • 10 měsíců později...

Jen to upřesním, motory 1.9 TDI s označením BLS mají DPF, motory s kódem BSW jsou bez DPF. Na první pohled po otevření kapoty se poznají podle krytu, BSW má starý kryt stejný jako v Fábiích první generace, kdežto BLS mají nový kryt a i jiné výko ventilů.

  • 3 týdny později...

Ahoj, kamarád má ROOMSTER 1,9TDi typ motoru BLS.

 

První dotaz - má auto filtr DPF standartně ? Ten jeho vypadá, že tam má namontovaný, ale přitom kontrolka na budíkách neukazuje (u superba mi při zapnutí kláčku skvítí kontrolka filtru, která zhasne) a navíc má ohnutý výfuk  dolů, což jsem nidky u auta s DPF nevidě.

 

Za druhé - auto netáhne, padá do nouzáku, nemůže se přijít na to proč -> po výměně rozvodů seřízené předvstřiky, auto má najeto asi 140.000km - turbo čisté, regulace perfektně funkční, všechny podtlaky zkontrolovány, bez problému, výměněný ventil N75, vyměněná váha vzduchu, diagnostika píše chybu 000665 ...  

 

K tomu souvisí otázka 1 -> jestli to nemůže být DPF filtrem ? ... V servise ale nejde přes diagnostiku spustit nucená regenerace a mám podezdření, že je nějaký "domontovaný" díky tomu ohlému výfuku a chybějící kontrolce ... 

 

Za třetí /není s motorem spojené, ale nechci zakládat další téma/ - najednou z ničeho nic nejdou stahovat elektrická okna, vytáhne se pojistka, nechá se 3 minutky venku, dá se zpět a funguje, pak to hodinu běží a nejednou z ničeho nic se to zase "zasekne" - když jsou okna stažený nejdou nahoru, nejdou stáhnout, ani jedno ... 

 

 

Díky za rady, nikde jsem k tomu nic nenašel, tak se ptám, nikdo neví co s tím ... 

Proč se namáhat s hledáním - téma je zde dávno vyvěšeno, když jde založit nové téma...

pawouku promiň, nejsem tu ještě tak zaběhlý a vždycky si nevšimnu toho prního přísměvku nad reklamou :-(

 

Snad mi tady někdo odpoví, hlavně mi je divný fultr DPF u motoru BLS, ale že má ohlý výfuk, to mi hlava nebere ... 

Myslím, že Roomster i F2 má vždy ohlé výfuky. Jinak by plyny šly přímo na plastový nárazník zevnitř. I dvojková Octavia 1.9 TDI s DPF měla ohlé výfuky.

Dle dílenské příručky má BLS filtr pevných částic. Dle návodu by na palubce kontrolka měla být.

Víc Ti bohužel nepomůžu.

No filtr má, je vidět na výfuku, ale kontrolka nikde, ani se k němu nedá dostat přes diagnostiku ... :-(

 

Každopádně tak či tak to nejede :-D

Keď dáš cez diagnostiku test palubnej dosky (ručičky, displeje, kontrolky) tak ani vtedy hu nezobrazí ?? Ak nie tak tam nieje. Resp. ak má maxidot tak je možné, že v hornej časti displeja kde zobrazuje rádio tak sa pri probléme zobrazí zrovna tam nejaká ikonka vyfukových plynov. Tak ako sa zobrazuje brzdové obloženie, málo vody v ostrekovačoch, málo oleja a iné veci.

 

Fabia/Roomster kod motora BSW by nemala mať DPF a BLS by mal mať DPF filter.

  • 3 měsíce později...

Dost často se setkávám s motory bls u kterých se rozhodla ojnice třetího válce že se proletí a koukne ven. Tech tipů motorů je víc ale nejčastěji právě tento. Mají však společné že jsou vybaveny  DPF. Diskutuje se o tom že v určitém režimu jízdy vzniká díky filtru ve válci jakési víření nebo co při kterém dochází k nějakému kmitání pístu. Asi bych to nějak nerozmazával protože to jsou jen myslím domněnky. Ale je fakt že s tím filtrem to něco společného mít bude. 

Uvažuji o výměně mojí věrné F1 ATD za Roomstra a vzhledem k pověsti motoru BLS bych rozhodně volil motor BSW. Otázka zní jak je na tom tento? Je bez DPF a o cestování ojnic jsem také neslyšel. Máte někdo nějaké zkušenosti se zavadami? 

No, řekl bych, že to s DPF až tolik nesouvisí protože lítání ojnic se taky dost týká motorů BXE od r 2007 výše a ty filtr nemají.

Asi jediný řešení pro klid duše je, pokud koupíš auto s relativně rizikovým motorem, preventivně vyměnit ojniční šály a šrouby.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.