Publikováno Červenec 19, 200718 r Nejdřív jsem zjistil že mi při vypnutém motoru sem tam zhasne přístrojovka a podsvícení všech vypínačů, to mi celkem nevadilo a dokonce jsem to považoval za vlastnost aby mě to upozornilo že mám buď nastartovat a nebo to komplet vypnout. Bliknutí - délka vypnutí je pod 1s, jen si to tak houpne. Nedávno jsem jel v noci ve slejváku s puštěnýma stěrači a ono to poblikávalo také a dokonce se interval mezi bliknutím zmenšoval. Netuší prosím tady někdo čím to může být ?
Červenec 19, 200718 r Mno môže to byť nejaký studeny spoj na konektore regulacie jasu alebo na konektore spínaču svetiel ak nemáš reguláciu jasu... popíš to viac
Červenec 19, 200718 r nekde se to tu uz resilo, ale nejspise to bude delat to okostreni, zkus vsechny konektrory projit, regulaci jasu mas?
Červenec 19, 200718 r Autor nekde se to tu uz resilo, ale nejspise to bude delat to okostreni, zkus vsechny konektrory projit, regulaci jasu mas? Regulaci jasu mám - je to velmi dobrý nápad jen to trochu kazí to že komplet zhasne přístrojovka. Kdyby to bylo podsvícením tak by dysplay u MaxiDotu totálně nazhasnul ne ? nevím to ale úplně na 100pro protože to je mžik, zaúkoluji přítelku aby to zkusila vypozorovat Ten regulátor podsvícení a spínač světel asi zkusím vyměnit protože mu při demontáži z palubky nezalézá jedna noha a díky tomu jde blbě a nebo vůbec vytáhnout. Upraveno Červenec 19, 200718 r od atr
Září 9, 200717 r Zdravím, mám Fábii Sedana r. v. 2001, koupil jsem ji starší. Hned při první jízdě v silném dešti, jsem zjistil, že mi problikává palubka. Prostě zhasne tak na cca 1 s a zase se rozsvítí, ale jen když jdou stěrače. Vždycky, když jde stěrač z dolní pozice. Ale děje se to nepravidelně. Někdy to udělá, pak je zase třeba 1/2 minty klid, jindy to dělá 3x po sobě - prostě úplně náhodně. Byl jsem už ve dvou servisech, ale nevědí si s tím rady. Snad prý něco s cyklovačem, ale evidentně to souvisí i s intenzitou deště, takže myslím, že asi i problém s izolací vodičů.
Září 9, 200717 r Zdravím, mám Fábii Sedana r. v. 2001, koupil jsem ji starší. Hned při první jízdě v silném dešti, jsem zjistil, že mi problikává palubka. Prostě zhasne tak na cca 1 s a zase se rozsvítí, ale jen když jdou stěrače. Vždycky, když jde stěrač z dolní pozice. Ale děje se to nepravidelně. Někdy to udělá, pak je zase třeba 1/2 minty klid, jindy to dělá 3x po sobě - prostě úplně náhodně. Byl jsem už ve dvou servisech, ale nevědí si s tím rady. Snad prý něco s cyklovačem, ale evidentně to souvisí i s intenzitou deště, takže myslím, že asi i problém s izolací vodičů. Ahoj, stejný problém, Fabie 2001. Při stěračích nepravidelně problikává palubka. Někdy jsou výpadky podsvícení docela brutus.
Září 10, 200717 r Podle popisovaných příznaků se jedná o regulátor podsvitu. Měnil jsem ho taky. Stál 800,- Jíra
Září 10, 200717 r mne to uplne neyhasina, iba tak jemne ked sa poriadne zadivas na volnobehu tak je to svetlo take mihotave. ked pridam svieti jasne ukludnili ma ze je to bezne a ok.
Září 11, 200717 r mne to uplne neyhasina, iba tak jemne ked sa poriadne zadivas na volnobehu tak je to svetlo take mihotave. ked pridam svieti jasneukludnili ma ze je to bezne a ok. Je to běžné, sto pro. Jíra
Říjen 31, 200717 r mne to robi, ked pridam v neutraly cca na 3000 ot/min a mi otacky klesaju na volnobezne (niekedy az pod volnobezne otacky mi klesne rucicka ale hnet sa to vyrovna )vtedy mi to preblikne je to ok? diki
Listopad 2, 200717 r mne to robi, ked pridam v neutraly cca na 3000 ot/min a mi otacky klesaju na volnobezne (niekedy az pod volnobezne otacky mi klesne rucicka ale hnet sa to vyrovna )vtedy mi to preblikne je to ok?diki Ano, pokud otáčky poklesnou pod cca těch 700-800 ot/min, alternátor už to neutáhne. To pak skutečně stačí potkávací světla nebo nějaká "menší" zátěž. Napětí v tom okamžiku sletí z dobíjecího napětí (13,6 - 14,0 V jak kdo má...) dolů. U 12 V to pak podrží až baterka. To je to probliknutí. Dá se říct, že při volnoběhu alternátor stačí tak tak pokrýt energii zapnutých spotřebičů, s bídou udrží něco kolem 13-ti voltů. (Na to stačí třeba světla, ventilátor nebo zadní sklo) Baterka se samozřejmě nedobíjí, zvlnění proudu od alternátoru se šíří po celém vozidle, a proto třeba na displejích je vidět takové to jemné mihotání, které zmizí po přidání plynu. Jíra
Listopad 2, 200717 r a vies mi poradit ako nasatavit to spinanie? regler niekde nemame, zatial som sa nedopatral. ja mam pri najvacsom dobijani 13.2V a chcel by som viac. Problemy som nemal zatial ale zda sa mi to malo.
Listopad 2, 200717 r mne to robi, ked pridam v neutraly cca na 3000 ot/min a mi otacky klesaju na volnobezne (niekedy az pod volnobezne otacky mi klesne rucicka ale hnet sa to vyrovna )vtedy mi to preblikne je to ok?diki Ano, pokud otáčky poklesnou pod cca těch 700-800 ot/min, alternátor už to neutáhne. To pak skutečně stačí potkávací světla nebo nějaká "menší" zátěž. Napětí v tom okamžiku sletí z dobíjecího napětí (13,6 - 14,0 V jak kdo má...) dolů. U 12 V to pak podrží až baterka. To je to probliknutí. Dá se říct, že při volnoběhu alternátor stačí tak tak pokrýt energii zapnutých spotřebičů, s bídou udrží něco kolem 13-ti voltů. (Na to stačí třeba světla, ventilátor nebo zadní sklo) Baterka se samozřejmě nedobíjí, zvlnění proudu od alternátoru se šíří po celém vozidle, a proto třeba na displejích je vidět takové to jemné mihotání, které zmizí po přidání plynu. Jíra Jira dakujem ti za vystiznu a vycerpavajucu odpoved je mi uz uplne jasno este raz dakujem
Listopad 2, 200717 r nič nenastavíš, jedine silnejší alternátor. Btw, tie čo tam máme myslím že sú ok aj so svetlami, už som sem daval nejake info od akych otačok pracuje spravne, tušim to bolo 1400 alebo tak nejak. Je počuť ako motor "zaberie" keď zapnem napriklad zadne okno a vies mi poradit ako nasatavit to spinanie? regler niekde nemame, zatial som sa nedopatral. ja mam pri najvacsom dobijani 13.2V a chcel by som viac. Problemy som nemal zatial ale zda sa mi to malo.
Listopad 2, 200717 r rovno v alternatore no tak dam silnejsi alternator. ale aj tak by tam niekde mal byt regler....
Listopad 3, 200717 r poblikávání palubky také způsobuje vadný senzor úhlu natočení kol Fila podla mna nemas pravdu, mne pri otacaniu s volantom mi zoslabuje aj podsvietenie budikou aj svetla a ma to tu spusta ludi tak
Listopad 3, 200717 r no zoslebuje to je jasne lebo rozbieha sa servo. a ak mas vadny snimac, tak moze pustat servo barskedy. a profor aky mame alternator? ansiel som 90A to je podla mna viac ako mame. zda sa mi ze 70valeo, len neviem kolko drazok amme na tej oske. resp na remeni.
Listopad 3, 200717 r poblikávání palubky také způsobuje vadný senzor úhlu natočení kol Fila podla mna nemas pravdu, mne pri otacaniu s volantom mi zoslabuje aj podsvietenie budikou aj svetla a ma to tu spusta ludi tak a jé, zase někdo chytrý když mě oprava čidla stála 3500,- (jenom za díl) a najednou to přestalo tak vím o čem mluvím
Listopad 3, 200717 r U nasi fabky je slyset jak se sposti z niceho nic servo motor rizeni - takze to vidim taky na ten snimac - vyhodilo to tu chybu - chyba snimace, pak nejaka svorkovnice - bude to ono? Pri tom jak to servo udela bzzzzzzzzz samo od sebe - pohasnou svetla , palubka interier svetlo atd
Listopad 3, 200717 r nevrc dyt sem ti dal za pravdu... jj dík pro upřesnění - dělalo to i při rovný jízdě na dálnici, že to prostě z ničeho nic problikávalo někdy volant šel úplně zlehka a někdy že se s tím člověk musel prát chyba většinou že se rozsvítila kontrolka volantu a na Vagu byla chyba řízení - "závada se objevuje sporadicky" to psalo
Listopad 4, 200717 r Zdarec, již jsem do této diskuse přispíval. To problikávání přístrojovky se objevuje normálně za jízdy, když jdou stěrače. Přístrojovka zhasne (cca na 1s), nikoliv že by se snížila intenzita osvětlení. Myslím, že to s poklesem napětí nebude mít nic společného. To by pak muselo probliknout osvětlení celého auta a to se neděje (aspoň doufám). To, že se sníži intenzita osvětlení když se pohne s volantem, to je normální. Říkali mi to v servisu. Servo má velký odběr a tak v tomto případě napětí opravdu poklesne a intenzita osvětlení (celého auta) se sníží, avšak světla neprobliknou!!! To si může každý vyzkoušet ve tmě, když stojíte na místě a víc pohnete s volantem. Problém problikávání přístrojovky, když jdou sběrače, asi tkví v něčem jiném. Děje se to zcela nepravidelně. Ve dvou servisech si s tím nevěděli rady.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.