Biimbo Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 tohle bude urcite starterem, problem nastal hned po vymene prevodovky (starteru), bez zmeny nafty v nadrzi jen ted nevim jestli kdyz jsem na motor s rotackou dal starter se setrvakem (setrvak je vetsi - pri stejnem toceni starteru, se motor toci pomaleji) z PD, tak jestli je teply start problem starteru, nebo vstrikovaci davky - starter neni na na muj motor Dotaz je jestli mam rozebirat starter, cistit a mazat loziska? Jestli neni starter OK, chyba bude v tom, ze toci pomalu uz z vyrobi, takze pridat davku, aby to chytlo. nejdriv zacnu kontrolou pocatku vstriku, ale pred vymenou starteru zadny problem nebyl taky mám předěláno a se starty žádný problém. Najeto 330 tis a vše původní, krom baterie.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
123tom Vloženo 24. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2011 (editace) mohl by mi nekdo napsat prosim cenu upravy start davky vag? nebo prosim o kontakt okoli Melnika. Dík Octavia 1.9tdi 66kw 99 Editováno: 24. Listopad 2011, autor: 123tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 24. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2011 Je to pěkný co se tu řeší,ale zastávám názor upravit start dávku v řj motoru,nechci preferovat TDIfuna ale přesně ví o čem mluví,dělám to taky a kdyby jste měli představu o tom jak vypadá mapa start dávky tak neměníte startery a baterky jak na běžícím pásu ale opravdu až odejdou do věčných lovišť,když si při tom necháte auto nachipovat tak to rozumný tuner upraví v ceně toho chipu,nebavím se o nalejvačích softů s čínským galettem!!! pro 123tom: v tvém případě jednotka ven otevřít vyměnit za flash... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
123tom Vloženo 25. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 (editace) tak jsem si dneska nechal zvednout startovaci davku a auto startuje jako jeste nikdy pred tim. a za paradni cenu . EDIT: jestli mi napises na mejl tak poslu kontakt Editováno: 26. Listopad 2011, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eizo Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 Ahoj , mám stejný problém u motoru 1.9 66kw a chipem na 85kw. Poslední půl rok když je motor teplý, tak točí cca 20s. Při studeném, i když bylo nedávno -20°C tak ńastartoval hned. Ale stačí být ohřátý, a je konečná. Autobaterie nová, teplotní čidlo taky měněné. Není nikdo v Litoměřickém okrese, kdo by mi zvýšil startovací dávku při teplém startu? A za kolik? Nebo máte někdo jiný názor, čím by to mohlo být? Jo ještě mám najeto 200tis, startér měněn a taky nic. R.v. 2001 . Dík za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mas132 Vloženo 27. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2012 Zdravím, víte někdo, na jakou hodnotu máte zvedlou startovací dávku? Taky se na to chystám a chtěl bych mít nějaké porovnání. Vycházím z toho, že default je 32768. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Zbytečné. Ve většině případů to nepomůže. Repase starteru, nebo u starších O1 výměna 10 zubého Bosch za 11 zubý Valeo + musí bý 100% akumulátor. Pokud budou ještě problémy potom komtaktuj TDI Funa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Pepa007 má pravdu. Teplý start se nekoná vlivem nízkých otáček motoru při startu. Řekněme, že hranice je 300 rpm, startér vlivem opotřebení nebo slabé baterky točí motorem ale pouze 299 rpm. Normálně to poznat nejde, pořád se nám zdá že to točí normálně, ale je to prostě pod hranici vstřiknutí paliva a tudíž start se nekoná. Všechno je to proto, že při studeném motoru, kdy jsou malé vůle, hustý olej apod je komprese velká a start se koná za všech okolností. U teplého motoru je předpoklad, že vlivem tepelných roztažnosí a opotřebení jsou vůle větší, olej řídký a proto aby bylo dosaženo spolehlivě patřičné komprese musí startér motorem lidově řečeno švihnout a k tomu jsou potřeba určité otáčky. Když ty nejsou, dávka se nekoná, takže ani její zvýšení nic nedá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drof Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Zdravím , potřeboval bych poradit ohledně zvýšení startovací dávky u oct I 81kw.Ve vagu login 12233,zvýším dávku,test,uložit.zkusím startovat,pořád stejné a když najedu znovu do loginu,dám 5 kanál v přízpusobení tak tam ta uložená hodnota není,je uložená zase ta původní. Vždy po vypnutí klíčku.Postup přesně podle Visu ale nechce se to uložit. Nevíte někdo jak na to??? Díky za případnou radu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Můj názor na zvýšení startovací dávky máš o nějaký příspěvek výše ,ale přesto. Prázdnán Motor, paměť závad, login 12233 přizpůsobení 10 kanál 5 tovární nastavení je 32768 zkoušej zvedat po 200 test uložit , vypni zapalování a měla by tam být nová hodnota Max se dá zvýšit na 33268 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mas132 Vloženo 31. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 Zbytečné. Ve většině případů to nepomůže. Repase starteru, nebo u starších O1 výměna 10 zubého Bosch za 11 zubý Valeo + musí bý 100% akumulátor. Pokud budou ještě problémy potom komtaktuj TDI Funa. Během týdne se mi ta změna startovací dávky rozležela. Asi do toho nepůjdu. Měl bych možnost si to udělat sám, ale nechci tam něco zkazit a hlavně, je to vytloukání klínu klínem. Auto jde dneska na výměnu olejů a filtrů, tak nechám změřit baterku. V lednu jdu na technickou, tak bych ten startér řešil asi začátkem dalšího roku, pořád to i teplé startuje max na 4 otočení, tak snad to ještě toho 1/2 roku vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Fojtík Vloženo 11. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2013 Zdravím , mám obdobný problém za studena nastartuji skoro okamžitě a za tepla to točí celkem dlouho . Scháním tedy někoho z okolí Mostu popř Českých Budějovic kdo by uměl upravit startovací dávku případně kdo by udělal tu softwerovou úpravu . díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blackdot Vloženo 16. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2013 ... U teplého motoru je předpoklad, že vlivem tepelných roztažnosí a opotřebení jsou vůle větší, olej řídký a proto aby bylo dosaženo spolehlivě patřičné komprese musí startér motorem lidově řečeno švihnout a k tomu jsou potřeba určité otáčky. Když ty nejsou, dávka se nekoná, takže ani její zvýšení nic nedá. Chapu to dobre, ze je potreba v ridici jednotce snizit hranici otacek pri kterych dojde ke vstriknuti startovaci davky? Rekneme z 300 na 290? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 16. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2013 Jestli je hranice 300 tak ani. Prostě přečíst hranici a tu snížit. Ale moc nízko bych taky nešel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blackdot Vloženo 16. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2013 No myslel jsem to samozdrejme obecne, nemam moznost se na aktualni hodnotu mrknout. Pises ze by jsi nesel moc nizko, coz dava smysl. Existuje nejaka exaktni hranice pod kterou by jsi nedoporucoval jit? A nasel by se nekdo v Brne kdo ma vybaveni a chut a nastavil me to. Samozdrejme nepocitam ze by to bylo zadarmo. Dival jsem se na nabidku TDIfun ale ten je bohuzel dost daleko. :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruste Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 pokud by někdo chtěl, můžu nabídnout zvýšení dávky Vagem, nebo cokoli dalšího (klíče, dálka, motor, atd.). Praha 9, Praha, Praha-východ, Ruda 737 10 12 14 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindina Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 Mě osobně se nejvíce zamlouvají přízpěvky od http://www.tdifun.cz/ Já osobně mám upravovanou start.dávku a pomohlo mi to...U Tdi fan mi to přijde profesionálnější-úprava start.map a pod.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hasak386 Vloženo 16. Květen 2014 Sdílet Vloženo 16. Květen 2014 Já sem taky řešil teplý starty a startovací dávka nepomohla, tak jsem to vyřešil jako pfujara s relé a odporem a už přes dva roky to funguje bez problémů , a pořád na stejnou baterku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub T. Vloženo 10. Červen 2014 Sdílet Vloženo 10. Červen 2014 Nevím jestli tu tahle odpověď už je, ale přidám trošku zkušeností.Trápilo mě to asi 2roky a oprava trvala cca 3hodiny. U mě byl problém se startérem !!!1) Podložit motor (Nevim jestli je to duležitý, ale já to udělal)2) Oddělat baterku, držák baterky a konektory na startéru3) povolit a vytáhnout startér4) rozebrat startér, vyčistit a namazat 5) Složit, (Bacha na uhlíky jsou to mrchy a moc se jim nechce zpět)6) Vše namontovat zpět a chytá jak za mlada....Třeba to někomu pomůže, hodně zdaru a ať se točí .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosiik2 Vloženo 3. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2014 (editace) Kdyby měl někdo problém s teplém startem tak umím vyřešit soft upravou 1,9 - 2,5TDI starty na brnk Jindřichuv Hradec 728772312 Editováno: 3. Červenec 2014, autor: kosiik2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
servius Vloženo 6. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2014 Tak za seba mozem vyhlasit, ze zle teple starty som odstranil premazanim a vycistenim startera. Octa, rv 2001, 66 kW TDI, starter Valeo. Hodinka demontaze, niektore spoje boli zoxidovane, tak som ich prestriekal kontoxom a ocistil drotenou kefou, do prevodovky startera som natlacil vazelinu. Polhodina montaze. A startuje za tepla na jedno otocenie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prcek36 Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Tady je taky jedna rada proč nestartuje TDI za tepla http://blog.kerpof.net/auta/teple-starty-tdi-levnejsi-reseni/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cobalt Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 Zdravím, nevíte o někom kdo by mi pomocí VAGu opravil teplé starty?? Za studena chytne ,ale za tepla dlouho točí... Nejlépe okolí Hradce Králové.. Díky, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anihilator Vloženo 3. Červen 2015 Sdílet Vloženo 3. Červen 2015 Nech si opravit startér, já dal nový z 1,9 PD 2007 moto BLS a startuje to jako divé i teplé, a tento startér má ještě o zub více jak origo, tak to točí rychleji. Původní startér má 10 zubů aten co jsem dal má 11 a supr. Studené to chytalo hůř, teplé po dlouhém točení a pak se z toho vyvalil dým jak z ávie. A nebo kup úplně nový startér z 1,6 TDI Octávie a máš klid. Vyzkoušeno. Jinak někde jsem psal, že stačí rozebrat stávající startér, vyčistit, vyfoukat a koupit komutátor s uhlíkama a auto startuje jako nové. Nějaké samo domo úpravy nejsou potřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anihilator Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 Jenom další poznatek pro ty co budou do budoucna bádat proč jim ne startují auta a čudí. V předešlém příspěvků jsem již něco napsal a jen to chci doplnit, stále ty starty nebyli to právě ořechové. Tak jsem s tím chvíli jezdil, ale po nastartování to občas začudilo. Tak jsem nelenil a v sobotu jsem se vrhl na zkoumání. Demontovat jsem škrtící klapku v sání a pořádně ji vyčistil. U klapky je egr ventil ovládaný podtlakem, který se otvírá a přísává sračky z výfuku. Ventil byl pěkně zakarbonovaný a tak se nikdy nezavřel a tudíž to bralo horké výfukové plyny stále. Tak jsem to vyčistil a ventil zavřel natvrdo. A průchod od výfuku zaslepil podložkou, tak že, když se ventil otevře, stejně nic do sání nepůjde. A je vyřešem jeden problém, se saním výfukových plynů a následném zakarbonováním sání. No a mezi tím co vyčistíte škrtící klapku, vyberete všechen ten hnus karbonu, co je v sací trubce za klapkou. Já měl místo průměru 6 cm co má hrdlo, jen průměr 2cm, tudíž bylo auto stále udušené a bez výkonu. Po kompletaci auto krásně chytá a jede jako drak a to má natočeno 275 tisíc km. Tak doufám, že má ráda bude někdy někomu k dobru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.