Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ti to opravim, prijed do Bohumina 608020164 dopredu zavolej

Upraveno od Wojnar

  • 2 týdny později...

...

Upraveno od pavel-cb

přečti si o tom něco na dieselpower

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?...e387ea504dfacf3

ten tvůj startér je jasnej....

ted jenom zbývá ,aby ti to ho někdo vyměnil...

Ta ůprava map je taky tutovka,ale když ti umírá startér tak se výměně nevyhneš..

A když si to neměl ani na VAGU,tak tam určitě ještě něco bude

Jinak jsem taky z cb..

...

Upraveno od pavel-cb

O2 jsem optravil jize nekolik desitek a stare TDI taktez... Pokud chcete, najdete kontakt na www.TDIfun.cz

Upraveno od Wojnar

hmm tak já už taky, TDI 66 kw dlouhé teplé starty, první ranní start je dobrý :aggressive: tam co jezdím já na opravy, též názor jako zde 90% starter, ať s tím počítám až se do toho dáme. Tak se na něj chystám, pak dám vědět.

...

Upraveno od pavel-cb

...

Upraveno od pavel-cb

  • 2 týdny později...

hodí někdo link na startér valeo na 1,9TDi 66kW 4x4? dik

  • 4 měsíce později...

Takže dávám další poznatky k problému s teplým startem.

Problém vyřešen nahráním nového softwaru do řídící jednotky. Nepleťte si to s diagnostikou. To právě někteří "tunéři" nedokážou přiznat a budou Vám tvrdit,že je to blbost.

Při tý příležitosi jsem si nechal dát čip. Startuje to na nabrnknutí jako kdyby byl motor studenej a opravdu to funguje. A ještě to jede jako k.ráva.

Takže až Vám budou v servisech nutit repas čerpadla (že to ukazuje diagnostika), teplotní snímače, termostaty tak vězte, že neušetříte.

Taky už mám uděláno vše co je snad možný, ale teplý starty prostě nejdou :aggressive: . Poslední možností by asi bylo zmiňované nahrání nového SW do ECU. Kdo to provádí (autorizovaný servis)? Kolik je cca cena?

Do servisu bych to nedával, tady na foru je pár borců, co to umí. Na severní moravě to dělá TDI Fun.

Taky už mám uděláno vše co je snad možný, ale teplý starty prostě nejdou :aggressive: . Poslední možností by asi bylo zmiňované nahrání nového SW do ECU. Kdo to provádí (autorizovaný servis)? Kolik je cca cena?

komplet přehrání softu nebo jen někdo přidal startovací dávku?

Špatné teplé starty octávií jsou způsobeny opotřebením čerpadla. Netěsnost čerpadla už řídící jednotka nestačí dorovnat dávkou a motor nejde naskočit. Jediná správná cesta je přidání startovací dávky na maximum co jde. Starší čerpadlo může za chvíli dělat to co dělá teď to staré. Jiná věc je špatné starty jak teplé tak studené. To je způsobeno tím, že při startu není dosaženo minimálních otáček pro spuštění vstřikování. Je to způsobeno slabými startéry popř. bateriemi. Nejlevnější řešení je přepsání softwaru v ŘJ. Nová baterie i startér problém zpravidla nevyřeší. Chvíli to sice jede jak má, ale když baterie zestárne nebo startér tak se to vrátí do starých kolejí. Starší čerpadlo může za chvíli dělat to co dělá teď to staré. Dalo by se to obejít ještě tím, že oklamete čidlo teploty paliva v čerpadle... Přidání startovací dávky vám udělám. Kontakt na www.diagnostikaworek.wz.cz

Pokud nepomuze ani zvednuti davky diagnostikou ani vymena ruznych dilu motoru, nebo nepujde pridat diagnostikou(EDC16) tak jsem schopnej upravit obsah rid.jednotky.

Je to velice pohodlne a plnohodnotne reseni, nebude pridano zadne zarizeni pro oblbovani signalu pro ECU atd.( nehrozi pozar pri fusersky zbastlene relatka atd.)

Pozor!!! Pri spojeni s chiptuningem uprava startu zdarma

Mám upravenou, zvýšenou, dávku paliva. Žádný další SW úpravy nee (aspoň o nich nevím - to víte auto z bazaru ;) ). No TDIfun mě láká, ale přeci jenom Č. Těšín je pro mě trochu z ruky, takže to budu muset doma probrat a eventuelně to spojit s něčím dalším lol .

Upraveno od lucky.jack

  • 4 týdny později...

taky jsem řešil teple starty, vyměnil jsem skoro všechno co má se starty něco společného a nic, pak jsem se rozhod a zajel jsem do českého těšína k TDIfun a výsledek? startuje na brnknutí, spojil jsem to ještě s chipem a celé mě to vyšlo na 6.500,- a to je naprosto bezkonkurenčí cena, z mého AGR 66kw mám odbržděných 13OPS. Takže vřele doporučuji i Vám co jste z daleka se to určitě vyplatí

zdravim všechny,mam 1.9 TDi PD a za tepla nemuzu nastartovat... točí se někdy i nekolik (třeba 10) sekund než chytne.. pomuže VAG? díky všem za přízpěvky

jo pomuže bez diagnostiky by to byly jen samý dohady a problem muže být uplně někde jinde než by člověk radil

staci si urobit odpoj cidla teploty, pred zapnutim kluca ho zatlacim a potom startujem ked naskocia rucicky budikov, nezabudnut ale na rele zhavenia , bud tiez odpojit alebo rele vonku.

Staruje jedna basen, na sto percent este lepsie ako s upravenym softom. Je tam len jediny problem, ak startujem po zatlaceni odpoja cidla teploty a nepockani kym nabehnu rucicky budikou motor hned "vystreli " po nastartovani do cca 1800 otacok.

  • 2 týdny později...

Nazdarek vy tady mluvíte o špatných teplých startech a já mám problém opačný když padné teplota asi tak na 5 stupňu a niž tak start studeného motoru hrůza aj na 2x až 3x startuju a od motoru takové mlácení jak kdyby mi chtěli vyskočit valce.A když je teply start normál čim to je???Vyměna žhaviču nová baterka 1,9Tdi 81KW Děkuji za radu

žhavicí svíčky jsou měněný jestli sem to dobře pochopil

co Diagnostika načet to někdy vubec někdo? mužeš mít špatný čidlo teploty a udává nesmysly když je to studený muže to dávat vyšší teplotu než je skutečná a nežhaví to kvuli tomu

Nazdarek vy tady mluvíte o špatných teplých startech a já mám problém opačný když padné teplota asi tak na 5 stupňu a niž tak start studeného motoru hrůza aj na 2x až 3x startuju a od motoru takové mlácení jak kdyby mi chtěli vyskočit valce.A když je teply start normál čim to je???Vyměna žhaviču nová baterka 1,9Tdi 81KW Děkuji za radu

TO může dělat taky špatný předvstřik. Je třega změřit VAGem TDI graf

Udělej si relátko na teplý starty, návod máš na dieselpoweru a máš po problému. ;)

  • 1 měsíc později...

Mám podobný problém, jen s tím rozdílem, že pokud startuji teplý motor do několika minut po vypnutí, tak naskočí jako studený, ale pokud to nechám déle (do hodiny) musím nechat zaplé startování déle.

Octavia II 77 kW TDI

Můžu jenom potvrdit co píše TDIfun. Byl jsem u něj na chipu a jenom co to nastartoval, tak zakroutil hlavou, otevřel noťas a bylo po problému. Okta i když je teplá, tak teďka startuje krásně na brnk.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.