Přejít na obsah

LPG na 2.0 MPI


micca

Doporučené příspěvky

nazdra

takže ja som absolútne za......v mojej 1.8 benzín som si to dal namontovať asi tak pred rokom a pol a kedže toho dosť nalietam je to super .................problémy .........žiadnééééé .....vhodná investícia .....náklady sa mi už dávno vrátili a spotreba tak okolo 1,20 na km kedy ako.....na nádrž podľa spotreby spravím tak 450 - 470 km .... takže kto o tom uvažuje .....chodte do toho .... :palec2:

PS: len bacha na to kto vám to namontuje.....uprednostnite kvalitu.... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já zas přemýšlím jestli si koupit OI TDI nebo 1,8 T na LPG.Ročně najezdím 10 - 15 tis. km. A jestli to trochu počítám dobře tak při průměrné spotřebě na TDI 5,5l/100km tak výjde 1km na 1,65kč při ceně 30kč/1l , 1,8 T LPG při půměrné spotřebě 10,5l/100km tak výjde 1km na 1,554kč při ceně 14,80kč/1l .

TDI 10-15tis. km ročně 16.500kč až 24.750kč

LPG 10-15tis km ročně 15.554kč až 23.310kč

Nevím jak se mám rozhodnout,pojistka na LPG oproti TDI je asi 2500kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem měl formana na LPG najeto cca 80tkm bez jediného problému,měl jsem toroidní nádrž abych neztratil místo v kufru ale i tak jsem musel rezervu mít připevněnou pásem z důvodu bezpečnosti a vyhláška to vyžaduje. Dalši nevýhodaže nesmíš do podzemních garáží, já jsem šel do TDI a jsem spokojen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové máte někdo zkušenosti s čipem auta na lpg? Hlavně 2,0. Máte to někdo?

mám,Chip 1,8T byl potom pro LPG problém,po překročení 4000 otáček to LPG nestíhalo a vypínalo se,přijel ale Claudio z Itálie,načetl nové hodnoty po Chipu a udělal program na míru.....

ale potom to už nikdy v LPG nejelo jako na benzín....

Takže O RS určitě nebude žádný chip,už takhle to jede super(lépe než 1,8T Chip) a hlavně cca o litr menší spotřeba.

M.

PS. cena LPG minulý týden v SRN-čerpačka opravdu v každém městě a na dálnici minimum každých 250km

a zamyšlení-Mercedes 320T v plné palbě(aktivní tempomat,tiptronic,4 zónová klima,DVD,TV,kůže,ventilované sedačky atd)1.majitel .skončený leasing a 134000km a v LPG,2004,vyjde na 19000 Euro........

VW koncern je hooooodně drahý :palec2:

post-2637-1191778901_thumb.jpg

post-2637-1191778938_thumb.jpg

post-2637-1191779024_thumb.jpg

post-2637-1191779051_thumb.jpg

post-2637-1191779296_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam LPG v 1,8T 4x4, maximální spokojenost, spotřeba tak 10 litrů, co znamená v přepočtu 4,6 litrů benzínu nebo nafty.

ahoj, ted by mě zajímalo, jak je to s tou 4*4? Jaký je poměr nápravy?60-40? Lza vypnout náhon na všechny kola? a jezdit jen na přední? Asi mám blbé otázky ale o 4-kolce toho moc nevím!! :feve: Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, ted by mě zajímalo, jak je to s tou 4*4? Jaký je poměr nápravy?60-40? Lza vypnout náhon na všechny kola? a jezdit jen na přední?

Ahoj, tyto varianty bohužel 4*4 OI/OII nemají, zde celý systém hlídá a řídí jen elektronika a zadní nápravu připíná přes spojku Haldex jen dle potřeby.To co ty máš na mysli lze např. v Suzuki Vitaře, kde je přepínač pohonů.Se čtyřkolkou Oktávkou se musíš naučit jezdit.Je to trochu jiná jízda nežli s dvojkolkou.Zvláště u OI se starším typem Haldexu si musíš dávat velký pozor na sněhové břečce v zatáčce,kdy ti některé přední kolo může proklouznout, haldex připne zadek a ten tě hodí rovně dopředu takže je auto chvilku silně nedotáčivé a ve vyšší rychlosti se můžeš dostat až na krajnici. Na chování Haldexu si ale lze zvyknout, časem velmi přesně odhadneš kdy asi připne zadek a je to v pohodě.Jinak je 4*4 pěkné auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak,většinou v zatáčce nebo při předjíždění se připne zadek,rapidně se změní chování auta z předokolky na ''žigulíka'',auto to úplně rozhodí,hodně to dokáže redukovat ESP, pro když O4x4 tak pouze novější s ESP,jinak nebrat!!!!!!!!!!!!!

Měl jsem OI4x4 1,8T i v LPG,souběžně s ORS,manželka se sní vůbec nesžila,nakonec spokojenost s CR-V.

a nakonec:

A jsou už SW,které dokáží z O 4x4 udělat trvalou 4x4 s rozdělením přenosu 50% na 50% ale je to těžký na Haldex,nutno podstatně zkrátit výměny náplní a zvýší se spotřeba.

M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aod koho jiného by jsi to zařízení chtěl??? Pokud chceš kvalitu tak tam dej Landi Renzo Omegas, pokud chceš plyn a ušetřit, tak tam dej od AutogazAC STAG 300, mezi tím je BRC SQ Fast, každý je v něčem lepší, v něčem horší, mluvím o zařízeních vz naší produkce, konkurence ti nabídne Lovtec/ překopané a ukradené Lovato/, Tartarini, AG systém je od Holanďanů, ale pokud nedělá softver přímo na kodmotor tak je taky jen průměr co máme my/ kdysi Ladi dělalo taky přímo na kod motoru softver, to nemělo chybu, ale dnes to už nedělají, podívej se kolik motorů automobilky vyplivnou, a když se ŘJ třeba lišila z 20ti místného kódu jen dvěma čísly tak už to nešlo dobře, tak se udělal universál, který se najede např. na 20 km a pak se to samo dál učí, to umí dobře BRC za ostatní mluvit nemůžu, neznám, já mám na své Octě SQ Standart, ten jsme najížděli s Italama tak, že jsme jeden den(8 hodin) najížděli benzin, druhý den zas 8 hodin plyn, pak si to počítač přelouskal a vyplivl program/ zeptej se Foxe/ a výsledek- ztáta na výkonu do 1% a spotřeba průměr 8.4 i s klimou. Ale tak se dnes nedá dělat, to je pro zkušebnu s válci a hlavně každý kdo přijede namontovat LPG tak si myslí, že za 3-5 hodin pojede s plynem domů, proto BRC vymyslelo SQ Fast, ten ti najedu z 60% na place a pak už se to pořád jen učí a vylepšuje, to už jsem tu asi taky psal, podmínka je zapojit všechny dráty, hlavně TPS/klapka/, RPM/otáčky/, sondu, a pak to nemá chybu, pokud vím ostatní zařízení tyto dráty nemají/TPS/, takže jedou pořád ze základu, jak jsem psal není to jen o ceně, když chceš plyn tak běž do nejlacinějšího Lovtecu, pokud chceš super plyn tak jdi do vstřikování kapalné fáze od Vialle, ale dáš 60 000 Kč. stejně nedáš tak jsme zas u toho průměru, pak rozhoduje i cena náhr. dílů, takže např. reduktor na BRC kolem 3000, Landi přes 6500, filtry KOLEM 300-500, u AC 80 Kč, a máš zas o čem přemýšlet.... tak a teď do čeho jít, to je otázka, každý projede internet, porovná ceny a stejně nic, pak mrkni na Fabiaky, někteří pláčou 3 dny po montáži, že s tím mají to a ono, a pak dalších 5 si nechá udělat úplně stejný systém a pak pláčou dohromady....to je jen pár postřehů z diskusí na téma jaký plyn vybrat, je to opravdu na dlouhé a dlouhé povídání, nechci nikoho odsuzovat, kritizovat, pokud vím a jsem scopen, rád každému poradím...

Jinak se chci zeptat na systém ELPIGAZ sekvenc. + -

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam LPG v 1,8T 4x4, maximální spokojenost, spotřeba tak 10 litrů, co znamená v přepočtu 4,6 litrů benzínu nebo nafty.

ahoj, ted by mě zajímalo, jak je to s tou 4*4? Jaký je poměr nápravy?60-40? Lza vypnout náhon na všechny kola? a jezdit jen na přední? Asi mám blbé otázky ale o 4-kolce toho moc nevím!! :feve: Dík

O přetáčivosti nic nevím. Pokud jedeš slušně a ne na maximum, tak když zabere zadek, tak je to velice příjemný pocit a tu zatáčku se sněhovou břečkou projedeš absolutně hladce a bez jakýchkoliv problémů (nejel jsem v předokolce Octavii, ale u mého stařičkého Formana se mi v takové situaci standardně předbíhal zadek). Mám tam i ESP, ale to zabere až se dostaneš do smyku, takže pokud se do smyku dostat nechceš, tak se do něj nedostaneš a tu zatáčku můžeš říznout daleko ostřeji než u předokolky - toť můj názor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ti k Elpigasu nic neřeknu, nemontuju ho a nikdy nebudu, bylo to dřívější Lovato, pak při velkém zájmu kolem r.1999 nestíhali s výrobou, tak se toho honem chytl HL Propan z Ostravy a aby neměli patentové problémy tak z toho honem udělali LOVTEC. Nevím o problrmatice víc, jen na Fabiíckém fóru se objevují " zaručení seřizovači", protože jsou tam i takoví borci, že si nechají namontovat plyn a 3 dny po montáži už se ptají co jak ladit, kupují kabely na diagnostiku a už po zaručených radách ladí a upravují, z toho usuzuji, co to je teda za zařízení??? Já si zvu znovu zákazníka po najetí 1500-2000 km a zař. se doladí a případné odchylky se upraví.Toť vše, musíš se obrátit na někoho/firmu/ co Lovtec dělá....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak trochu mícháš věci dohromady.Elpigaz se navyrábí v Ostravě.Jinak odpovědět na otázku jaké + - elpigaz má --samý problém koukni na fabia fotum je také nesmysl,tam jsem nikoho jiného s elpigazen nenašel.jinak já nemám jediný problém.Po 1500-2000 doseřízení,po 15000km garančky zdarma pouze material-filtry atd.Dle servisáků firmy Gera totožný systém jako Tartariny.Pouze trochu jiný reduktor.Ty kdo se v tom hrabou jsou Od jiných výrobců a už si vůbec nemyslím,že kvalitu lze posuzovat dle toho jak si to někdo šteluje sám doma.Věřím,že tomu rozumíš a o problematice hodně víš,ale prosím buď trochu korektní.Jistě je elpigaz průmerný systém,ale hodnoť podle skutečnosti a zkušeností.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky mám elpigaz a nemám problém. Když jsem se poptával co tam dát tak mi ho nabídl, že ho montuje nejvíc a bez problémů i pro něj. Minimum servisních prací. Lovtec mi nedoporučoval, cit.:Je problém ho seřídit. Jinak říkal, že si můžu vybrat co chci- Tartarini bylo o pár Kč dražší Landi Renzo atd. Zrovna tam dával dohromady 1,6 74 kw Golfa s elpigazem tak jsem to moc dlouho neřešil. Motáž v 7/2007 najeto k dnešku přes 7tKm, v létě Německo, Chorvatsko a bez problémů.

Elpigaz není Lovtec přesně jak jsi tady psal. Podle kámoše co montoval Lovtec, ale klasiku mají obšlehnutý starý systém od italů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj,mám octavii 1,8 bez turba,dovoz z holandska system autogas. spotřeba 10 l plynu a nešetřím. zkoušel jsem to ale bylo to tak o 1 litr a nesvezl jsem se. ted mám problém. motor začal jít nestejnoměrně,hlavně studený štěká. na diagnostice mi řekli že nejde 4 válec a že je to tím plynem kdy se nemažou ventily a podpalují se. dám změřit tlaky a uvidím.předběžně,je v západních čechách nějaký machr na motory ? k wolfům apod. nemám důvěru.tyhle servisy chtěj jenom měnit všecho za nové a není to kolikrát třeba? na kolik vyjde udělat ventily na 20v motoru?? dík za předání zkušeností.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemáte někdo zkušeností s firmou "AUTOMANIA"? Dělají přestavby LPG, sídlí v praze na malešický, pak v Příbrami a Sedlčanech. Zjišťoval jsem cenu sekvence na 1.8T a říkali rovných 30 tisíc, což mi připadá slušný. Vůbec ale nevím, co to je za systém, jaký výrobce, navíc se v tom nevyznám :feve: a nerad bych si naběhnul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motáte několik druhů zařízení a výrobce a dovozce dohromady, to je o čem tu mluvím, tak se šíří panika a drby mezi lidma...............

Nezlob se,ale to ty motáž věci dohromady.Je přeci jasné,že některé komponenty jsou stejné u více výrobců.Mýslím Tím značku pod kterou se prodává.A o čem Ty jsi mluvil.O tom,že to štelují lidé po třech dnech a to je kvalita výrobku??.Možná kvalita montáže,ale ne kvalita výrobku.Hádat se nechci protože to nemá žádný význam,jen pokud se něco posuzuje tak se má také říci vedle toho A také B.Možná by nebylo odvěci napsat kdo používá stejné komponenty u jakých výrobců.A co případně je jiného.To si myslím by pomohlo v orientaci všech co se rozhodují.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už patřím k bývalým plyňákům. Svoji první Octu 1,6 55 kW jsem koupil na konci roku 2001 a hned v lednu 2002 při stavu 146 tkm obdržela plyn. Investoval jsem tehdy 38000 Kč do italského systému Landi-Renzo DGI, nádrž jsem dal normální, v kufru tolik nepřekáží. Návratnost byla už za 11 měsíců (2500 km měsíčně), tehdy stál plyn pod 10 Kč. Najezdil jsem s tím dalších 120 tkm, do světa šla s 266 tkm. Hnedle po instalaci LPG jsem musel vyměnit lambdu za jinou - z 1,8 protože s původní mi to na volnoběh chcípalo. Dalším problémem bylo, že mi o občas nechtělo jet na benzín, občas mi zpitomněla řídící jednotka, neboť za jízdy na plyn byly odpojeny vstřiky. To jsem řešil občasným vytažením pojistek od ŘJ a byl pokoj. Spotřebu jsem měl trvale okolo 10 litrů LPG. Při koupi další novější Octy se mi již nechtělo investovat do LPG zařízení, ale chtěl jsem jezdit podobně levně a proto jsem šel do TDI. Chtěl jsem 81 kW, ale nakonec mi přišlo do cety PD 96 kW. S tím se dá jet za 4,9 ale taky za 6,5 podle toho jak rychle uháním. Občas mi přijde do cesty nafta za 20 nebo i grátis, což mi sníží náklady na provoz. Taky jsem dříve držel řeči o naftě a kombajnech, kamnech a traktorech atd. Zkrátka záleží na každém, co si vybere. Vše má své pro i proti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až budeš chtít rozjet opravdu odbornou představu o plynu tak mi dej vědět, nevím ani co jsi zač, co děláš, nejseš schopen ani vypsat svůj profil, pro mě to bylo to první co jsem udělal když jsem vstoupil do octaviaclubu, jsi anonym který jen plácá...

Myslím,že nejsi schopný odpovědět,protože v něčem plácáš sám a tak honem obrátit problém někam jinám.Problém není v tom co dělám,ale co říkáš a píšeš.

Zkrátka buď seriozní.Ne každý Ti vše sbaští.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro MIRU96: to, že se Ti "zakousávala ŘJ" dělalo to, že ti při montáži nedali do auta emulátor vstřiků, místo něho dají za 50 Kč relé co rozpojí + ke vstřikům a je na problém zaděláno, 1.6 55kW na to byla obzvlášť háklivá., ale to by Ti určitě vysvětlil i náš odborník JARE, já jen tak plácám aby řeč nestála.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původní dotaz byl na Elpigaz. Karel odpověděl jasně:

"Já ti k Elpigasu nic neřeknu, nemontuju ho a nikdy nebudu...."

To jestli to bylo původně Lovato nevím, ale co vím jistě je, že Elpigaz není Lovtec od HL Propan Ostrava. Tato firma má systém sekvenc. MAGIC 2. Neznám nikoho kdo ho má. Jsou i na netu www.hlpropan.cz/ a jediné co berou od Elpigazu pokud vím jsou multiventily. Nejsem odborník co která firma dělá, tak se tady nechci hádat od toho to tady snad ani není.

Zatím jak jsem to tady pročítal tak s Elpigazem sekvenc. jsem tu zřejmě jen já a JARE. Tak pokud můžu říct, tak jsem s ním zatím spokojen. Soused ho má v 1,6 55kw, rv99 a taky bez problémů. Jinak nejsem LPG začátečník, čtu o plynu co přijde pod ruce a jezdím na něj cca 15 let. Fiat 850 special-Bedini junior (to se ještě čepovalo z PB bomb na vaření), Lada 1200- první směšovač už nevím jak se jmenoval následně oficiálka lovato, Favorit -lovato, Octavia - nejdříve BRC klasika a teď Elpigaz sekvenc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...