michal2009 Vloženo 23. Srpen 2009 Vloženo 23. Srpen 2009 Hoši, kdy se roztočí ventilátor u chladiče?? když jedu prudčeji a zastavím, neslyším zvuk vrtule. Nevím, jestli nemám ventilátor polámaný, jak to poznám? Citovat
nohic Vloženo 25. Srpen 2009 Vloženo 25. Srpen 2009 ja poznam toceni vrtule na mem aute tak, ze kdyz na climatronicu nastavim ted v tech horkych letnich dnech treba 18 stupnu, tak se roztoci oba, jelikoz klima chce rychle vychladit auto, ale treba kdyz mam nastaveny 21 stupnu a venku je ve stinu 26, tak se toci vrtule jenom jedna. podle me se nemusi pokazdy tocit obe vrtule, resp. ta mala, kdyz velka to "utahne"... Citovat
michalkaspr Vloženo 16. Červen 2010 Vloženo 16. Červen 2010 Zdravím, mám problém s ventilátory, když zapnu klimu tak se ventilátory spustí až na druhém stupni asi na 70 stupních oproti normálním 40. Nevíte někdo kde je chyba? Dostal jsem tip na teplotní čidlo, nebo relé ventilátorů, tímto se chci zeptat kde najdu to relé ventilátorů? Díky. Citovat
KarlosTDi Vloženo 17. Červen 2010 Vloženo 17. Červen 2010 - rele ventilatoru je asi ŘJ dochlazování, ta je pod baterkou - jak že ti to točí? když je motor na 70°C tak se zapne druhý stupeň na větrákách? to myslím že je ok nevím proč by měly sepínat už při 40°C motoru ... nebo jak jsi to myslel Citovat
michalkaspr Vloženo 17. Červen 2010 Vloženo 17. Červen 2010 - rele ventilatoru je asi ŘJ dochlazování, ta je pod baterkou - jak že ti to točí? když je motor na 70°C tak se zapne druhý stupeň na větrákách? to myslím že je ok nevím proč by měly sepínat už při 40°C motoru ... nebo jak jsi to myslel Omlouvám se asi jsem se špatně vyjádřil, mě řekli v servisu, že větráky se mají zapnout na první stupeň, když je tlak v klimě max. na 15atmosférách, jenomže oni se zapnou na 18atmosférách rovnou na druhý stupeň a to je špatně, protože když je venku hodně horko tak se to nestačí dochladit a stoupne tlak v klimě a všechna náplň ujde přetlakovým ventilem. Nějak takhle mě to řekli. Citovat
michalkaspr Vloženo 19. Červen 2010 Vloženo 19. Červen 2010 Netočí se mi ventilátory na prví stupeň při zapnuté klimatizaci, po chvilce se zapne druhý stupeň, za chvíli se zase vypne. Kdepak by mohla být chyba? Díky octavia 1.9 TDI 81kw (automatická klimatizace) Citovat
acek Vloženo 19. Červen 2010 Vloženo 19. Červen 2010 A co dignostika tou začni nikdo nemá věšteckou kouli aby ti řekl co tomu je. Citovat
michalkaspr Vloženo 19. Červen 2010 Vloženo 19. Červen 2010 (editace) Diagnostika právě žádnou chybu nepíše proto jsem se obrátil na vás. Diagnostika žádnou chybu nenapsala, ale při testu akčních členů se ventilátory vůbec neroztočily. Na řídící jednotku jsem se díval dneska a vypadá zdravě, i všechny konektory jsem vyčistil. Editováno: 19. Červen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat
Anthony Vloženo 25. Duben 2011 Vloženo 25. Duben 2011 Mám O1 s manuální klimou, takže dva větráky na chladiči. Jak jsem se tady dočetl, tak při zapnuté klimě se mají točit oba. Mně se při zapnuté klimě občas na chvíli roztočí ten malej dole, ale ten velkej se netočí. Koukal jsem na ně při dojetí autem, takže při zahřátým motoru na volnoběh. Takže poraďte mi, kterej větrák je na co a zda se fakt mají točit oba i na volnoběh, příp. jak je vyzkoušet? Citovat
Honza 75Kw Vloženo 25. Duben 2011 Vloženo 25. Duben 2011 Já mám climatronic když pustím klimu pustí se jen malý když je hooooodně teplo pustí se i velký a to ve dvou rychlostech. Můj tata to a samý auto stejnej motor i vybava a pustí se mu při klimatizaci oba. Ptal jsem se na to ve škodě auto a tam mi bylo řečeno že prý zalěží na tom jaká je tam elektronika. Nevím zdálo se mi to divné ale asi to tak bude mě to chodí takto už asi 6 let tátovi asi 4 roky. Taky jsem to zjištoval protože jsem myslel že se musejí pustit oba ale nepouští Citovat
Anthony Vloženo 25. Duben 2011 Vloženo 25. Duben 2011 Já nemám žádný problém s chlazením, ani když auto protáhnu na profouknutí hadic na trojku při 130 km/h pár minut, ale všiml jsem se toho, že se ta velká vrtule při zastaveným autě (jinak se tam nepodívám) netočí a malá jo, tak jsem si myslel, zda není ta velká KO, když výše bylo psáno, že se točí obě... Citovat
marthass Vloženo 2. Květen 2011 Vloženo 2. Květen 2011 Ahoj, mně se permanentní otáčení ventilátoru objevilo po naplnění klimy v autorizovaném servise. Nechal jsem si ji vyčistit, naplnit a byl tam nějaký vadný plnící ventil. Od té doby, ať je venku 8 stupňů a já si nastavím klimu na 24, tak se pořád točí ventilátor klimy na plný pecky...i když jedu...prý je to v pořádku dle servisu. Myslíte že je? Citovat
Wojnar Vloženo 2. Květen 2011 Vloženo 2. Květen 2011 Na slabších benzínech (1,6, 1,4) se dá jezdit nouzově na jednu vrtuli, na naftě nikoliv, ta se hřeje a při dlouhém popojíždění se klima zablokuje + 119°C. Asi bych se začal poohlížet po dvouvrtuli Chlazení na benzínu je stejné jako na naftě, tudíž malinko předimenzované Tak když už se tu obnovilo toto "zapomenuté" téma, tak bych se zeptal, páč mi není jasné výše citované v souvislosti z textem níže: Ani bych neřekl, že nafta se hřeje, páč ta se zahřívá zatraceně dlouho! Citovat
Anthony Vloženo 10. Květen 2011 Vloženo 10. Květen 2011 Chtěl jsem zkusit, proč se velký větrák netočí. Rozpojil jsem konektor u něho i u druhého a napojil je na baterku. Malý se točí na obě rychlosti a velký nic. Takže to vypadá, že je velký v háji. Ještě jsem chtěl zkusit sundat konektor z termoregulátoru a propojit v něm každou z rychlostí, ale nejde mi sundat ten konektor. Když na něj shora koukám, tak nalevo má takovou tu mačkací západku, zkoušel jsem jí na konci odjistit, jako u ostatních západek na konektorech, ale ani se nehne a konektor nejde dolů. Je nějaká rada jak na to? Je u toho málo místa a nevím, zda se na ty konektory nepoužívá třeba nějaký přípravek? Poraďte, děkuji. Citovat
LukasCO Vloženo 13. Květen 2011 Vloženo 13. Květen 2011 mě taky i od studeného motru běží oba ventilátor a to jsem vyměnil termospínač i čidlko na teplotu a klimu vůbec nepoužívám, mam manuální. 1.9 Tdi 81kw rv2000 nevíte někdo co by to mohlo být? Citovat
mysko Vloženo 13. Květen 2011 Vloženo 13. Květen 2011 zatlacit na konektor ako ked ho zapajas,potom az zatlacit tu zapadku a potiahnut von konektor Citovat
Anthony Vloženo 13. Květen 2011 Vloženo 13. Květen 2011 Takovým nějakým způsobem jsem to zkoušel :-( No, budu zkoušet dál, dík. Citovat
Anthony Vloženo 23. Květen 2011 Vloženo 23. Květen 2011 Tak jsem vyměnil nefunkční velký větrák za nový, ten funguje. Zapnu klimu na volnoběh a běží oba větráky. Když se voda ohřeje, tak se taky vrtule rozběhnou, ale po chvíli vypnou a tak se to opakuje. Nevím, zda klesne teplota a proto se vypnou, nebo to tak přerušovaně normálně dělá, nebo je to nějaká závada. Dělá to taky někomu? Citovat
HonzaOCT2003 Vloženo 25. Květen 2011 Vloženo 25. Květen 2011 (editace) Dneska jsem nechal vyčistit a naplnit klimu. climatronic. Celý šťastný, když jsem sedl do auta a klima šlapala 5min. Pak zase jen vlažný vzduch. Zjistil jsem že se mi oba ventilátory roztočí zároveň ( zdá se plnu rychlostí ) a po cca 5min se vypnou... včem je prosím problém? Termočidlo? Editováno: 25. Květen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat
bawosek Vloženo 24. Květen 2015 Vloženo 24. Květen 2015 Ahoj obracím se s dotazem jak je to tedy s funkci ventilatoru? Ted jsem menil podruhe chladic ( novy vydrzel 2500km pak saknul přes těsnění ,,trubek,,) všiml jsem si že mi při zapnuté klimě funguje pouze malý ventilator a velky klade mirný odpor. Lze ho nejak přes diagnostiku spustit a vyzkoušet? Trochu se těd bojím pouštět klimatizaci, aby to nemělo souvislost s případně vadnym vodním chladičem. Mají tedy fungovat ihned oba nebo velky až jenom při opravdu velkých teplotach. Auto je 1.9 tdi alh 2002. Citovat
pnf Vloženo 24. Květen 2015 Vloženo 24. Květen 2015 Oba ventilátory se musí točit hned po spuštění klimatizace. Pokud se točí pouze malý ventilátor, je někde chyba. Přes diagnostiku zkoušet lze, ovšem to nepoznáš zdali je v háji ventilátor či jeho řídící jednotka, proto je lepší vyzkoušet přímo ventilátor například přímým napojením na autobaterii. Citovat
MarkusDelRey Vloženo 7. Červen 2015 Vloženo 7. Červen 2015 (editace) Diagnostika mi ukazuje skrat na gnd na ventilatore c2 obom ventilatorom som prestrekol konektory a oba odskusal priamo z baterie a su OK kde najde tu ich riadiacu jednotku? Ktora poistka patrí ventilatorom? EDIT: dnes rozobrata riadiaca ventilatorov, pri zopnuti jedneho rele sa oba rozbehli na plne otacky pri druhom rele sa nic nedialo, nastastie taku istu riadiacku s oznacenim L mal kamarat tak som ju odskusat a ziadna zmena cize ma napada len premerat kazdy jeden kablik od RJ po rj ventilatorov nakolko akoby rj ventilatorov nedostavala prikaz kedy a co zopnut Editováno: 8. Červen 2015, autor: MarkusDelRey Citovat
turbokocur Vloženo 11. Červen 2015 Vloženo 11. Červen 2015 tiez mam podobny problem. mam tam dva ventilatory z toho som zatial vzdy videl fukat len ten mensi. velky nejde tazko pohnut, ako ho napojim priamo na bateriu? teda kde ma konektor ... diky Citovat
MarkusDelRey Vloženo 15. Červen 2015 Vloženo 15. Červen 2015 oba ventilatory maju konektory uchytene v jednom drziaku dole pri rohu chladica na vodicovej strane a o trochu vysie hned pod bateriou je ich riadiaca jednotka, ak budem mat cas budem musiet premerat kabliky ci niesu prerusene Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.