Přejít na obsah

Ventil N75


radkin

Doporučené příspěvky

Ahoj mám motor TDI ALH 66kW a chci se zeptat zda někdo nevíte jestli ventil N75 má vliv na pokles výkonu a pokles kroutáku. Jde mi o to jestli třeba může fungovat jen na 50% nebo jestli jsou jen dvě možnosti funguje-nefunguje. Do nouzáku mi to nepadá. Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj mám motor TDI ALH 66kW a chci se zeptat zda někdo nevíte jestli ventil N75 má vliv na pokles výkonu a pokles kroutáku. Jde mi o to jestli třeba může fungovat jen na 50% nebo jestli jsou jen dvě možnosti funguje-nefunguje. Do nouzáku mi to nepadá. Děkuji

Funguje nefunguje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj mám motor TDI ALH 66kW a chci se zeptat zda někdo nevíte jestli ventil N75 má vliv na pokles výkonu a pokles kroutáku. Jde mi o to jestli třeba může fungovat jen na 50% nebo jestli jsou jen dvě možnosti funguje-nefunguje. Do nouzáku mi to nepadá. Děkuji

Funguje nefunguje

Aha tak tedy díky a jak je to s váhou? Ta muže fungovat třeba na 70% a ovlivňovat výkon a toč.moment?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diagnostika ok a najeto cca 200.000km ale opotřebený ventil N75 se prý na diagnostice nepozná pokud funguje a nepadá to nouzáku. Diagnostika při zkušebce ukázala na grafu jen pomalejší nárůst kroutáku (výkonu)

To nechapu jak narust kroutaku cim to merite???Tohle zjistis jen na vykonove brzde a ne diagnostikou.Tady max muzes zjistit pomalejsi nastup turba treba ale ne kroutak.Ukazes mi taky ten graf??docela by me to zajimalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diagnostika ok a najeto cca 200.000km ale opotřebený ventil N75 se prý na diagnostice nepozná pokud funguje a nepadá to nouzáku. Diagnostika při zkušebce ukázala na grafu jen pomalejší nárůst kroutáku (výkonu)

To nechapu jak narust kroutaku cim to merite???Tohle zjistis jen na vykonove brzde a ne diagnostikou.Tady max muzes zjistit pomalejsi nastup turba treba ale ne kroutak.Ukazes mi taky ten graf??docela by me to zajimalo.

No jasný blbě jsem se vyjádřil :palec2: pomalejší nástup turba ANO - tak čím to může tedy být? Omlouvám se za mystifikaci :worthy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
To nechapu jak narust kroutaku cim to merite???Tohle zjistis jen na vykonove brzde a ne diagnostikou.Tady max muzes zjistit pomalejsi nastup turba treba ale ne kroutak.Ukazes mi taky ten graf??docela by me to zajimalo.

No jasný blbě jsem se vyjádřil :palec2: pomalejší nástup turba ANO - tak čím to může tedy být? Omlouvám se za mystifikaci :worthy

radkin, podarilo sa ti vyriesit problem??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
Caues, po zapnuti klicku mi neustale cvaka ventil N75 i pri chodu motoru, nekdo pomuze??? Na diagnostice zadny problem s ventilem...

- to je divné, mě myslím cvakal jen při chodu motoru. nevím proč by měl cvakat po zapnutí zapalování

- nejjednodušší je půjčit si od nějakého kamáráda jiný (nový stojí cca 1200,-) a zjistíš jak na tom je

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Včera mě poplašil na moji octě r.v. 2001 TDi 66kw - chip 81kw ventil regulace turba N75 - začal neskutečně štěkat / nejprve jsem si myslel že mi něco odchází v motoru byl večer a tma jak v pytli / pak jsem zjistil že ten kravál dělá ventil . Než jsem dojel domů asi 20km přestal štěkat . Dnes jak jsem jel je potichu . Mám dotaz to štěkání - je to průvodní jev že ventil odchází do kytek ? nebo to zatím neřešit ? na výkonu auta není nic znát že by to padalo do nouzáku . Díky za rady :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 let později...

Kluci jsou ty ventily dobre ?

maji stejne cislo respektive

 

bílý 1j0 906 627A - to je ventil N75 ?

cerny 1j0 906 627 - je to EGR ?

 

 

protoze co jsem hledal tak je jste jedna moznost n75 a to je takova kostka oplechovana

 

oct 1.9 tdi 66kw ALH r.v. 2000 model rok 2001

Trapim se protoze mi to pripda ze jsou hadice asi spatne zapojene.  A nejsem si jisty jestli tyhle ventily jsou spravne

Mohl by mi prosim nekdo nafotit jak maji byt zapojene original hadice ?

20170413_165940.jpg

20170413_165954.jpg

20170413_170006.jpg

Editováno: , autor: tripx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 let později...

Zdravim mam 1.9tdi 66kw AGR 

TURBO VOBEC NETAHA SKUSIL SOM AJ KONTROLOVAŤ BANKU NA TURBE ALE VOBEC SA NEHYBE NEPRACUJE AUTÓ SA TRAPI, ŠIEL SOM NA DIAGNOZU VYPISOVALA CHYBU 

REGULAČNY VENTIL PLNIACEHO TLAKU V TURBE ČO TO MOŽE BYŤ ??

PROSIM O RADU BUDEM VĎAČNY

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...