radkin Vloženo 2. Září 2007 Sdílet Vloženo 2. Září 2007 Ahoj mám motor TDI ALH 66kW a chci se zeptat zda někdo nevíte jestli ventil N75 má vliv na pokles výkonu a pokles kroutáku. Jde mi o to jestli třeba může fungovat jen na 50% nebo jestli jsou jen dvě možnosti funguje-nefunguje. Do nouzáku mi to nepadá. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 3. Září 2007 Sdílet Vloženo 3. Září 2007 Ahoj mám motor TDI ALH 66kW a chci se zeptat zda někdo nevíte jestli ventil N75 má vliv na pokles výkonu a pokles kroutáku. Jde mi o to jestli třeba může fungovat jen na 50% nebo jestli jsou jen dvě možnosti funguje-nefunguje. Do nouzáku mi to nepadá. Děkuji Funguje nefunguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radkin Vloženo 3. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Září 2007 Ahoj mám motor TDI ALH 66kW a chci se zeptat zda někdo nevíte jestli ventil N75 má vliv na pokles výkonu a pokles kroutáku. Jde mi o to jestli třeba může fungovat jen na 50% nebo jestli jsou jen dvě možnosti funguje-nefunguje. Do nouzáku mi to nepadá. Děkuji Funguje nefunguje Aha tak tedy díky a jak je to s váhou? Ta muže fungovat třeba na 70% a ovlivňovat výkon a toč.moment? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hlavacek Vloženo 6. Září 2007 Sdílet Vloženo 6. Září 2007 Váha vzduchu i N75 ovlivňují chod i výkon motoru. Vše záleží na jejich stavu. Musíš to hodit na diagnostiku aspoň. Pak povědět více. Záleží kolik máš najeto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 6. Září 2007 Sdílet Vloženo 6. Září 2007 Vaha ano ta snizi vykon velice znatelne.Jedde to pak treba jak rikas na 70% vse napovi diagnostika a zkusebni jizda.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radkin Vloženo 6. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Září 2007 diagnostika ok a najeto cca 200.000km ale opotřebený ventil N75 se prý na diagnostice nepozná pokud funguje a nepadá to nouzáku. Diagnostika při zkušebce ukázala na grafu jen pomalejší nárůst kroutáku (výkonu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 6. Září 2007 Sdílet Vloženo 6. Září 2007 diagnostika ok a najeto cca 200.000km ale opotřebený ventil N75 se prý na diagnostice nepozná pokud funguje a nepadá to nouzáku. Diagnostika při zkušebce ukázala na grafu jen pomalejší nárůst kroutáku (výkonu) To nechapu jak narust kroutaku cim to merite???Tohle zjistis jen na vykonove brzde a ne diagnostikou.Tady max muzes zjistit pomalejsi nastup turba treba ale ne kroutak.Ukazes mi taky ten graf??docela by me to zajimalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radkin Vloženo 7. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Září 2007 diagnostika ok a najeto cca 200.000km ale opotřebený ventil N75 se prý na diagnostice nepozná pokud funguje a nepadá to nouzáku. Diagnostika při zkušebce ukázala na grafu jen pomalejší nárůst kroutáku (výkonu) To nechapu jak narust kroutaku cim to merite???Tohle zjistis jen na vykonove brzde a ne diagnostikou.Tady max muzes zjistit pomalejsi nastup turba treba ale ne kroutak.Ukazes mi taky ten graf??docela by me to zajimalo. No jasný blbě jsem se vyjádřil pomalejší nástup turba ANO - tak čím to může tedy být? Omlouvám se za mystifikaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Safrian Vloženo 17. Září 2007 Sdílet Vloženo 17. Září 2007 75Prosím prosím, kde najdu ten po*sraný ventil N75....než začnu rozebírat turbo, tak ještě zkontroluju toto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 17. Září 2007 Sdílet Vloženo 17. Září 2007 kdyz se podivas na motor od chladice,tak je to ten v pravo u steracove steny,jsou tam dva jeden je egr,druhy n75 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silwus Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 To nechapu jak narust kroutaku cim to merite???Tohle zjistis jen na vykonove brzde a ne diagnostikou.Tady max muzes zjistit pomalejsi nastup turba treba ale ne kroutak.Ukazes mi taky ten graf??docela by me to zajimalo.No jasný blbě jsem se vyjádřil pomalejší nástup turba ANO - tak čím to může tedy být? Omlouvám se za mystifikaci radkin, podarilo sa ti vyriesit problem?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
benchi Vloženo 26. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2009 Caues, po zapnuti klicku mi neustale cvaka ventil N75 i pri chodu motoru, nekdo pomuze??? Na diagnostice zadny problem s ventilem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 28. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2009 Tak ho nech cvakat.... jesi ti vadi ze cvaka tak ho odpoj ale nepojede ti to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 28. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2009 Caues, po zapnuti klicku mi neustale cvaka ventil N75 i pri chodu motoru, nekdo pomuze??? Na diagnostice zadny problem s ventilem... - to je divné, mě myslím cvakal jen při chodu motoru. nevím proč by měl cvakat po zapnutí zapalování - nejjednodušší je půjčit si od nějakého kamáráda jiný (nový stojí cca 1200,-) a zjistíš jak na tom je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haromax Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 Včera mě poplašil na moji octě r.v. 2001 TDi 66kw - chip 81kw ventil regulace turba N75 - začal neskutečně štěkat / nejprve jsem si myslel že mi něco odchází v motoru byl večer a tma jak v pytli / pak jsem zjistil že ten kravál dělá ventil . Než jsem dojel domů asi 20km přestal štěkat . Dnes jak jsem jel je potichu . Mám dotaz to štěkání - je to průvodní jev že ventil odchází do kytek ? nebo to zatím neřešit ? na výkonu auta není nic znát že by to padalo do nouzáku . Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 koukni na elektriku k němu občas je prošoupaná o tu izolaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haromax Vloženo 16. leden 2010 Sdílet Vloženo 16. leden 2010 jo mrknu se na to ,včera mi to zase jednou udělalo pak ztichlo ,když se to bude zase opakovat tak ho vyměním Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tripx Vloženo 14. Duben 2017 Sdílet Vloženo 14. Duben 2017 (editace) Kluci jsou ty ventily dobre ? maji stejne cislo respektive bílý 1j0 906 627A - to je ventil N75 ? cerny 1j0 906 627 - je to EGR ? protoze co jsem hledal tak je jste jedna moznost n75 a to je takova kostka oplechovana oct 1.9 tdi 66kw ALH r.v. 2000 model rok 2001 Trapim se protoze mi to pripda ze jsou hadice asi spatne zapojene. A nejsem si jisty jestli tyhle ventily jsou spravne Mohl by mi prosim nekdo nafotit jak maji byt zapojene original hadice ? Editováno: 14. Duben 2017, autor: tripx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 14. Duben 2017 Sdílet Vloženo 14. Duben 2017 (editace) Nafocené to nemám, ale nahlédni sem. Skoda Octavia 2000, zarizeni podtlakove zpetne vedeni zplodin 1,9 litru diesel.motor AHF,ASV Editováno: 15. Duben 2017, autor: Viktor X odkaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boraAGR Vloženo 2. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2024 Zdravim mam 1.9tdi 66kw AGR TURBO VOBEC NETAHA SKUSIL SOM AJ KONTROLOVAŤ BANKU NA TURBE ALE VOBEC SA NEHYBE NEPRACUJE AUTÓ SA TRAPI, ŠIEL SOM NA DIAGNOZU VYPISOVALA CHYBU REGULAČNY VENTIL PLNIACEHO TLAKU V TURBE ČO TO MOŽE BYŤ ?? PROSIM O RADU BUDEM VĎAČNY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.