Přejít na obsah

Škubání motoru


FiKuZZ

Doporučené příspěvky

Precistil som sviecky (to bol len taky zufaly pokus), ale samozrejme ze to nepomohlo......obavam sa ze to bude ten EGR......koncom tyzdna pojdem na diagnostiku......

Mám pocit, že MPi EGR ventil nemají. V práci nám MPi taky škubalo, byla to špatná lambda sonda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se přidám, asi před měsícem škubání, ztráta výkonu-výměna svíček, palivového a vzduchového filtru a vyčištění klapky a týden Ok. Po týdnu opět lol i s kontrolkou motoru. VAG ukázal nepravidelný chod 1. válce. Mám 1,4mpi 50kw, mr02, Poraďte :help: co by to mohlo být. Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím fórum,

mám problém podobný předchozím. Jedná se o Fabii 1.4 MPi r.v.2000. Mám tam asi půl roku namontováno sekvenční vstřikování Lovtec. Auto jede v otáčkách nad 2000 parádně, ale v otáčkách 1000- cca 1800 je to takové líné a někdy to přechází až do škubání (spíše vyjímečně). Nejvíce je to znatelné při rozjezdech a to zejména na 2. rych. stupeň. Navíc pozoruji, že když je auto studené a jede na benzín, tak je taky úplně strašně líné (jako by se to vůbec nechtělo rozjet). To vše platí jen v těch nízkých otáčkách - Jakmile je to nad 2000 tak to jede bezvadně. Asi před dvěma měsíci jsem byl na VAGu a ten nic nehlásil. Za každou odpověď díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mam podobny problem. Po vymene tesnenia hlavy v znackovom servise Skoda, sa mi auto pri nastartovani trasie a svieti kontolka elektroniky motora. Po zohriati motora sa uz netrasie, ale kontrolka svieti stale. Pri odchode so sevise mi povedali, ze vynechava jeden valec a ked to neprestane bude sa musiet menit zapalovacia lista. Sviecky su nove.

Mam im verit, ked mi dobabarali auto? Pred vymenou tesnenia islo v normalne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam podobny problem. Po vymene tesnenia hlavy v znackovom servise Skoda, sa mi auto pri nastartovani trasie a svieti kontolka elektroniky motora. Po zohriati motora sa uz netrasie, ale kontrolka svieti stale. Pri odchode so sevise mi povedali, ze vynechava jeden valec a ked to neprestane bude sa musiet menit zapalovacia lista. Sviecky su nove.

Mam im verit, ked mi dobabarali auto? Pred vymenou tesnenia islo v normalne.

Mal by si im to vrátiť a nech zapalovanie pekne opravia ked ho pos ..li! lol Len neviem ako im to dokážeš že to predtým bolo OK, ale za pokus to stojí!

Editováno: , autor: vikino1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mal by si im to vrátiť a nech zapalovanie pekne opravia ked ho pos ..li! lol Len neviem ako im to dokážeš že to predtým bolo OK, ale za pokus to stojí!

Uz je to v poriadku. Spinave kontakty. Asi ich zabudli ocistit po tej vymene tesnenia :) Neviem preco to pretym nevedeli zistit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Drobet to tu obnovím. Mam 1.4 16V. Po výměně oleje, vzduchového filtru, olejového filtru- no prostě po výměně oleje mi asi za dva dny začlao škubat auto.. Jedu třeba na pětku, čtyřku trojku na půl plynu a auto škube.. docela je toho dost.. Nic mi nesvítí, žádná kontrolka tak bych řekl, že to bude mechanické. EGR ventil je nový... Svíčky mají nalítano asi kolem 15 až 20 tisíc... myslíte, že je třeba nových? Už jednou mi to škubalo a pomohly ty svíčky... Co myslíte? Nebyli to žádný drahý svíčky obyčejné tak asi už, že by zase dosloužili?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ok, tak ja mam trochu jine cukani :-( Fabka kombi, MR04, BBY motor 1.4 16V 55 KW, najeto 175000 km. Pri pusteni plynu a brzdeni motorem to parkrat cukne, pri naslednem pridani plynu (zejmena druhy a treti rychlostni stupen) to autem trhne. Pred asi tydnem jsem byl na prohlidce ( klasika, vymena oleje atd) u AutoTukas, po trech dnech odesli tri zapalovaci moduly (ach jo). Skrtici klapka vycistena a nastavena, olej zcela cisty :-). Cetl jsem tu o spinaci pedalu spojky, mozna EGR ventilu, mozna svicky ... Nevedel by nekdo cim by to mohlo byt ? Pripadne nenasel by si na mne nekdo sikovny z Praglu a okoli chvilku casu ? Na VAGu to meli jak u Tukase tak i u meho popularniho mechanika ale ani jedni si nevedeli rady :-( Vysledek VAGu bohuzel neznam ... Diky za rady. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, tak ja mam trochu jine cukani :-( Fabka kombi, MR04, BBY motor 1.4 16V 55 KW, najeto 175000 km. Pri pusteni plynu a brzdeni motorem to parkrat cukne, pri naslednem pridani plynu (zejmena druhy a treti rychlostni stupen) to autem trhne. Pred asi tydnem jsem byl na prohlidce ( klasika, vymena oleje atd) u AutoTukas, po trech dnech odesli tri zapalovaci moduly (ach jo). Skrtici klapka vycistena a nastavena, olej zcela cisty :-). Cetl jsem tu o spinaci pedalu spojky, mozna EGR ventilu, mozna svicky ... Nevedel by nekdo cim by to mohlo byt ? Pripadne nenasel by si na mne nekdo sikovny z Praglu a okoli chvilku casu ? Na VAGu to meli jak u Tukase tak i u meho popularniho mechanika ale ani jedni si nevedeli rady :-( Vysledek VAGu bohuzel neznam ... Diky za rady. :help:

Covece toto mi dela taky.Ja mam ale AUA a najeto 10800.Nekdy to dela hodne nekdy vubec,ale nak jsem si na to zvyknul tak to zatim neresim.Mozna jen placnu,ale co treba spojka?Ja uz mam pravdepodobne dost nacate lozisko takze po ranu to pekelne chrasti.Jestli to treba neni tim.Tenhle tyden bych to mel menit tak pak napisu jestli to bylo tim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...
Tak dnes jsem jel trasu cca 190 km pri navratu domu mi opet zacalo skubat auto takže to asi vypada na vstrikovac nebo ten egr ventil .Kotrolka stale sviti a je to stale ta sama chyba rada valcu1 chuda smes.Myslíte že by to mohl delat i zapraseny vzduchovy filtr nedavno sem na nej koukal a je dost od oleje? Nechapu teda jak je to mozny aby se tam vubec dostal olej. :wallbash:

mam stejný motor a taky r.v 2002 ve fabce a ted todle řeším , vyměnili mi indukční civky na 2 a 4 valci a pak dobrý. a ted se zase v haji 2 valec. auto je v servise a pry špatny vstřikovač zdřejmě . dám vědět

blika kontrolka motoru a auto škube...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 14 let později...

TAKŽE POZOR VŠICHNI KDO POTŘEBUJETE PORADIT ---MÁM AUTO FABIA 1   1.4 16 V 55 KW CUKALO 

PO VÝMĚNĚ ČIDLA OTÁČEK KLIKOVÉ HŘIDELE SE TO OTROCHU ZLEPŠILO ALE POŘÁD KATASTROFA PO VÝMĚNĚ NOVÉ BATERIE SE TO TROCHU ZLEPŠILO ALE POŘÁD KATASTROFA 

NEBUDETE MI TO ASI VĚŘIT ALE VYHODILY MĚ S STK ZKRZE EMISE PROTOŽE AUTO MÁ NAJETO 240000 CCA A TÍM PÁDEM JE KATALYZÁTOR K.O. TUDIŽ JSEM HO VYMĚNIL ZA POLSKÝ ZA CENU CCA 3500 KČ A LIDIČKY TEĎ SE DRŽTE PO DLOUHEM ŽIVOTĚ S CUKÁNÍM MOTORU A TUDIŽ PO ZNIČENÝCH NERVECH KTERÉ SE TEĎ UZDRAVUJÍ ZE STRESU ...NASTAL DOKONALÝ OBRAT CELOU VĚTOU  POZOR - PO VÝMĚNĚ KATALYZÁTORU PŘEDNÍHO U MOTORU SE STALO TO O CO JSEM SE SNAŽIL TAK DLOUHO O ČEM JSEM SNIL -  AUTO PŘESTALO CUKAT 

A ZAČAL NOVÝ DOKONALÝ POŽITEK Z JÍZDY TAKŽE TAK    JEN AŤ VÍTE ŽE TOTO BY JSTE ASI NEČEKALY ŽE  KATALYZÁTOR  JEŠTĚ DOPLŇUJI ŽE NEŽ JSEM HO VYMĚNIL TAK PŘEDTÍM CCA MĚSÍC DVA JSEM VYMĚNIL OBĚ LAMDA SONDY (KOUPIL JSEM JE NA ALLEGRU ZA SUPER CENU ) A TAKY NASTALO VÝRAZNÉ ZLEPŠENÍ ALE POŘÁD KATASTROFA TO TOTIŽ NESMÍ ANI MALIČKO CUKNOUT ...TAKŽE ZÁVĚR KOMU TO CUKÁ TAK U MĚ TO BYL PŘEDNÍ KATALYZATOR DOUFÁM ŽE TO NĚKOMU POMŮŽE TOHLE TO ZJIŠTĚNÍ S LÁSKOU TEN CO MILUJE BOHA A BLIŽNÍHO JAKO SÁM SEBE       PA PA PA   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...