ocec Vloženo 16. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2007 Precistil som sviecky (to bol len taky zufaly pokus), ale samozrejme ze to nepomohlo......obavam sa ze to bude ten EGR......koncom tyzdna pojdem na diagnostiku...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 16. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2007 Precistil som sviecky (to bol len taky zufaly pokus), ale samozrejme ze to nepomohlo......obavam sa ze to bude ten EGR......koncom tyzdna pojdem na diagnostiku...... Mám pocit, že MPi EGR ventil nemají. V práci nám MPi taky škubalo, byla to špatná lambda sonda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 16. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2007 Fiiiiiiha, si si isty, ze ho nemaju? Tak potom by to asi fakt mohla byt lambda alebo mozno niektory vstrekovac, nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 co tak najprv diagnostika a potom postupovat podla DP ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 pokial uz budes mat konkretnu zavadu z VAGu tak sa uz da poradit, resp aspon spekulovat ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 Jasneeeee, vo stvrtok idem na diagnostiku......potom dam vediet ako som dopadol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 Mne nedávno blbol vstrekovač ale svietila aj kontrolka motora! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 21. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2007 Tak som teda po diagnostike a mam tieto zavady: P1116 Lambda sonda obvod vyhrievania (rada 1, sonda 1) P1141 Vyhodnotenie vykonu - hodnota nedoveryhodna P1570 RJ motoru uzavreta Takze co teraz? Nemate s tym niekto skusenost? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MUSA Vloženo 26. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2007 Tak se přidám, asi před měsícem škubání, ztráta výkonu-výměna svíček, palivového a vzduchového filtru a vyčištění klapky a týden Ok. Po týdnu opět i s kontrolkou motoru. VAG ukázal nepravidelný chod 1. válce. Mám 1,4mpi 50kw, mr02, Poraďte co by to mohlo být. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kef Vloženo 19. leden 2008 Sdílet Vloženo 19. leden 2008 Zdravím fórum, mám problém podobný předchozím. Jedná se o Fabii 1.4 MPi r.v.2000. Mám tam asi půl roku namontováno sekvenční vstřikování Lovtec. Auto jede v otáčkách nad 2000 parádně, ale v otáčkách 1000- cca 1800 je to takové líné a někdy to přechází až do škubání (spíše vyjímečně). Nejvíce je to znatelné při rozjezdech a to zejména na 2. rych. stupeň. Navíc pozoruji, že když je auto studené a jede na benzín, tak je taky úplně strašně líné (jako by se to vůbec nechtělo rozjet). To vše platí jen v těch nízkých otáčkách - Jakmile je to nad 2000 tak to jede bezvadně. Asi před dvěma měsíci jsem byl na VAGu a ten nic nehlásil. Za každou odpověď díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Linger Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 Mam podobny problem. Po vymene tesnenia hlavy v znackovom servise Skoda, sa mi auto pri nastartovani trasie a svieti kontolka elektroniky motora. Po zohriati motora sa uz netrasie, ale kontrolka svieti stale. Pri odchode so sevise mi povedali, ze vynechava jeden valec a ked to neprestane bude sa musiet menit zapalovacia lista. Sviecky su nove. Mam im verit, ked mi dobabarali auto? Pred vymenou tesnenia islo v normalne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 (editace) Mam podobny problem. Po vymene tesnenia hlavy v znackovom servise Skoda, sa mi auto pri nastartovani trasie a svieti kontolka elektroniky motora. Po zohriati motora sa uz netrasie, ale kontrolka svieti stale. Pri odchode so sevise mi povedali, ze vynechava jeden valec a ked to neprestane bude sa musiet menit zapalovacia lista. Sviecky su nove. Mam im verit, ked mi dobabarali auto? Pred vymenou tesnenia islo v normalne. Mal by si im to vrátiť a nech zapalovanie pekne opravia ked ho pos ..li! Len neviem ako im to dokážeš že to predtým bolo OK, ale za pokus to stojí! Editováno: 6. Únor 2008, autor: vikino1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Linger Vloženo 14. Únor 2008 Sdílet Vloženo 14. Únor 2008 Mal by si im to vrátiť a nech zapalovanie pekne opravia ked ho pos ..li! Len neviem ako im to dokážeš že to predtým bolo OK, ale za pokus to stojí! Uz je to v poriadku. Spinave kontakty. Asi ich zabudli ocistit po tej vymene tesnenia Neviem preco to pretym nevedeli zistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 29. Únor 2008 Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 Drobet to tu obnovím. Mam 1.4 16V. Po výměně oleje, vzduchového filtru, olejového filtru- no prostě po výměně oleje mi asi za dva dny začlao škubat auto.. Jedu třeba na pětku, čtyřku trojku na půl plynu a auto škube.. docela je toho dost.. Nic mi nesvítí, žádná kontrolka tak bych řekl, že to bude mechanické. EGR ventil je nový... Svíčky mají nalítano asi kolem 15 až 20 tisíc... myslíte, že je třeba nových? Už jednou mi to škubalo a pomohly ty svíčky... Co myslíte? Nebyli to žádný drahý svíčky obyčejné tak asi už, že by zase dosloužili? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek24 Vloženo 10. Březen 2008 Sdílet Vloženo 10. Březen 2008 Zdravím tady na foru jsem někde našel že motoru ohledně toho škubání pomuže i přehrání softwaru na novější verzy. Co si o tom myslíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Orbb Vloženo 10. Březen 2008 Sdílet Vloženo 10. Březen 2008 Ok, tak ja mam trochu jine cukani :-( Fabka kombi, MR04, BBY motor 1.4 16V 55 KW, najeto 175000 km. Pri pusteni plynu a brzdeni motorem to parkrat cukne, pri naslednem pridani plynu (zejmena druhy a treti rychlostni stupen) to autem trhne. Pred asi tydnem jsem byl na prohlidce ( klasika, vymena oleje atd) u AutoTukas, po trech dnech odesli tri zapalovaci moduly (ach jo). Skrtici klapka vycistena a nastavena, olej zcela cisty :-). Cetl jsem tu o spinaci pedalu spojky, mozna EGR ventilu, mozna svicky ... Nevedel by nekdo cim by to mohlo byt ? Pripadne nenasel by si na mne nekdo sikovny z Praglu a okoli chvilku casu ? Na VAGu to meli jak u Tukase tak i u meho popularniho mechanika ale ani jedni si nevedeli rady :-( Vysledek VAGu bohuzel neznam ... Diky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FiKuZZ Vloženo 11. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Březen 2008 Ok, tak ja mam trochu jine cukani :-( Fabka kombi, MR04, BBY motor 1.4 16V 55 KW, najeto 175000 km. Pri pusteni plynu a brzdeni motorem to parkrat cukne, pri naslednem pridani plynu (zejmena druhy a treti rychlostni stupen) to autem trhne. Pred asi tydnem jsem byl na prohlidce ( klasika, vymena oleje atd) u AutoTukas, po trech dnech odesli tri zapalovaci moduly (ach jo). Skrtici klapka vycistena a nastavena, olej zcela cisty :-). Cetl jsem tu o spinaci pedalu spojky, mozna EGR ventilu, mozna svicky ... Nevedel by nekdo cim by to mohlo byt ? Pripadne nenasel by si na mne nekdo sikovny z Praglu a okoli chvilku casu ? Na VAGu to meli jak u Tukase tak i u meho popularniho mechanika ale ani jedni si nevedeli rady :-( Vysledek VAGu bohuzel neznam ... Diky za rady. Covece toto mi dela taky.Ja mam ale AUA a najeto 10800.Nekdy to dela hodne nekdy vubec,ale nak jsem si na to zvyknul tak to zatim neresim.Mozna jen placnu,ale co treba spojka?Ja uz mam pravdepodobne dost nacate lozisko takze po ranu to pekelne chrasti.Jestli to treba neni tim.Tenhle tyden bych to mel menit tak pak napisu jestli to bylo tim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Orbb Vloženo 13. Březen 2008 Sdílet Vloženo 13. Březen 2008 Spojka nova :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FiKuZZ Vloženo 13. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Březen 2008 Spojka nova :-( Tak to nevim,kdybys na to prisel mohl bys prosim napsat cim to bylo.Moc dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kef Vloženo 18. Duben 2008 Sdílet Vloženo 18. Duben 2008 Takze definitivne se muj problem tykal vadneho vstrikovace. Vstrikovace jsou dnes vymeneny a po skubani ani vidu ani slechu. No jsem tomu rad a auto i lip jede. Snad moje zkusenost nekomu z Vas pomuze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Machi Vloženo 4. leden 2010 Sdílet Vloženo 4. leden 2010 Tak dnes jsem jel trasu cca 190 km pri navratu domu mi opet zacalo skubat auto takže to asi vypada na vstrikovac nebo ten egr ventil .Kotrolka stale sviti a je to stale ta sama chyba rada valcu1 chuda smes.Myslíte že by to mohl delat i zapraseny vzduchovy filtr nedavno sem na nej koukal a je dost od oleje? Nechapu teda jak je to mozny aby se tam vubec dostal olej. mam stejný motor a taky r.v 2002 ve fabce a ted todle řeším , vyměnili mi indukční civky na 2 a 4 valci a pak dobrý. a ted se zase v haji 2 valec. auto je v servise a pry špatny vstřikovač zdřejmě . dám vědět blika kontrolka motoru a auto škube... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MIREKULMAN Vloženo 1. Července Sdílet Vloženo 1. Července TAKŽE POZOR VŠICHNI KDO POTŘEBUJETE PORADIT ---MÁM AUTO FABIA 1 1.4 16 V 55 KW CUKALO PO VÝMĚNĚ ČIDLA OTÁČEK KLIKOVÉ HŘIDELE SE TO OTROCHU ZLEPŠILO ALE POŘÁD KATASTROFA PO VÝMĚNĚ NOVÉ BATERIE SE TO TROCHU ZLEPŠILO ALE POŘÁD KATASTROFA NEBUDETE MI TO ASI VĚŘIT ALE VYHODILY MĚ S STK ZKRZE EMISE PROTOŽE AUTO MÁ NAJETO 240000 CCA A TÍM PÁDEM JE KATALYZÁTOR K.O. TUDIŽ JSEM HO VYMĚNIL ZA POLSKÝ ZA CENU CCA 3500 KČ A LIDIČKY TEĎ SE DRŽTE PO DLOUHEM ŽIVOTĚ S CUKÁNÍM MOTORU A TUDIŽ PO ZNIČENÝCH NERVECH KTERÉ SE TEĎ UZDRAVUJÍ ZE STRESU ...NASTAL DOKONALÝ OBRAT CELOU VĚTOU POZOR - PO VÝMĚNĚ KATALYZÁTORU PŘEDNÍHO U MOTORU SE STALO TO O CO JSEM SE SNAŽIL TAK DLOUHO O ČEM JSEM SNIL - AUTO PŘESTALO CUKAT A ZAČAL NOVÝ DOKONALÝ POŽITEK Z JÍZDY TAKŽE TAK JEN AŤ VÍTE ŽE TOTO BY JSTE ASI NEČEKALY ŽE KATALYZÁTOR JEŠTĚ DOPLŇUJI ŽE NEŽ JSEM HO VYMĚNIL TAK PŘEDTÍM CCA MĚSÍC DVA JSEM VYMĚNIL OBĚ LAMDA SONDY (KOUPIL JSEM JE NA ALLEGRU ZA SUPER CENU ) A TAKY NASTALO VÝRAZNÉ ZLEPŠENÍ ALE POŘÁD KATASTROFA TO TOTIŽ NESMÍ ANI MALIČKO CUKNOUT ...TAKŽE ZÁVĚR KOMU TO CUKÁ TAK U MĚ TO BYL PŘEDNÍ KATALYZATOR DOUFÁM ŽE TO NĚKOMU POMŮŽE TOHLE TO ZJIŠTĚNÍ S LÁSKOU TEN CO MILUJE BOHA A BLIŽNÍHO JAKO SÁM SEBE PA PA PA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra16V Vloženo 1. Července Sdílet Vloženo 1. Července Ty neumíš psát bez Caps Locku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.