Červenec 19, 200520 r Rucku nemam, postup vim ale nejdou dolu - jsou prirezly. Podobne napr. nejdou dolu hlinikace kdyz je nechas zareznout do bubnu, ale tam jde jezdit s povolenym kolem nebo do nej kopat az odskoci. Buben nemam ani za co vzit ani jak ho kloudne obtukat - nema zadni lem, pres ktery bych ho vzal. Uz jsem to resil s Cosbym a rikat mlatit pres prkno az odskoci, nuz mlatil jsem o vikendu zas a bez efektu. Vy co mate novy auta tak to asi jde samo, ja mam 4.5 roku a tam uz to bude chtit dobre mirenej uder - zatim hrozi akorat za shodim auto ze spalku a nic.... Opakovani matka moudrosti, takze o vidkendu zas???
Červenec 19, 200520 r Zkoušel jsi stahovák. Třeba tříramený. Našponovat a praštit. Zkus nastříkat WD nebo podobný vzlínavy olej kolem naboje a kolem šroubů. Jestli budeš bušit tak z boku, zezadu nemáš ranu.
Červenec 20, 200520 r ja som pozeral na mechoša, ako daval dole zadny bubon. zobral velky srobovak, zalozil do srobu, pobuchal. potom srob odsroboval. zobral kladivo a zacal buchal do bubna. na striedacku trieskal raz pri hornom okraji, druhy krat pri dolnom okraji. po stvrtom, piatom udere bubon sam odskocil. ale bubny boli doteraz kazdy rok dolu.
Červenec 28, 200520 r Při bouchání pozor at to nedopadne takhle. Přes dřevo nebo jinak rozložit plochu úderu.
Červenec 29, 200520 r Honzík - ja mám vzadu kotúče, ale zadok sa aj napriek tomu nejako výrazne nešpiní. Takže ten bubon zase až taká výhra nie je. Okrem toho sa ľahko kontroluje výška obloženia a plánovaná výmena zadného obloženia je niekedy okolo 160.000 km. Takže je to vlastne tiež bezúdržbové. Kamoš má na Fabii elektróny, pravidelne ich strieda (zima/leto) a aj napriek tomu mu koleso tak prihrdzavelo, že ho nedokázal demontovať. Dostal defekt. Skúšal všetko, ísť s uvolneným kolesom, kopal do toho, brzdil či zatáčal s uvolnenými skrutkami, a nič. Tak to stále dofukoval a tak došiel do servisu.
Srpen 1, 200520 r Já to drápal flexou cca 1hod x 1 buben a super. Pak sem to stříknul obyč. sprejem a pak lakem a super mam to tak 5 000km. a drží Ps : foto nic moc
Srpen 14, 200520 r 2 Honzik: Mam tu samou barvu auta a rovnez se to chystam dat bubnyi trmeny do zelene barvy. Muzes mi prosim dat nejake rady, tipy a triky ohledne natirani + nejake foto trmenu a kotoucu, co vsechno natrit a nenatrit, jak dlouho nenandavat kola atd...
Srpen 15, 200520 r Zajda - že ti to vydržalo 5000 km je jedna vec. Ale brzdil si s tým už aj pár krát za sebou "oživot"? Až vtedy sa brzdy zahrejú skutočne poriadne.
Srpen 16, 200520 r Zajda - že ti to vydržalo 5000 km je jedna vec. Ale brzdil si s tým už aj pár krát za sebou "oživot"? Až vtedy sa brzdy zahrejú skutočne poriadne. To máš pravdu, ale jezdim tak že zbytečně nebrzdim a párkrát sem na ní taky stál a zatim v poho nic méně mám v plánu čipování takže do zadu půjde kotoučovka.
Srpen 20, 200520 r bobik: ja natrelvpredu ken ten plovouci trmen,ostatni jsem nechal tak,zadek komplet bubny,natiral jsem 2 vrstvama hamerite,potom jsem den nechal uschnout a dalsi den normalne jel,zadny problem neni,jo jeste ten druhy den jsem vzal silikonovou pastu a vse natrene namazal a pote vytrel do sucha-vznikne vodoodpudiva vrstva a tak to vydrzi dyl.... diamant: ja vim v cem je kotouc lepsi,jen se nejak snazim presvedcit ze tech 30 tkc za novou napravu utratim jinde...buben ma napr tu vlastnost ze se naplni voudou pak chvlili nebrzdi vubec a pak se zakousne - znama vlastnost od skody 1000MB s bubnama vpredu,ale da se s tim zit a ja nesjem zavodnik :-) resp.kdyz vis co te ceka se neleknes :-) Upraveno Srpen 20, 200520 r od honzik
Srpen 21, 200520 r Dik. Uz je natreno. Na trmeny sem dal 3 vrstvy hemose a po cca 15 hodninach sem si dal trosku vostrejc serpentynky a barva se supr vypalila. Pristi veekend vlitnu na bubny bude to
Květen 16, 200619 r Zajda - že ti to vydržalo 5000 km je jedna vec. Ale brzdil si s tým už aj pár krát za sebou "oživot"? Až vtedy sa brzdy zahrejú skutočne poriadne. To máš pravdu, ale jezdim tak že zbytečně nebrzdim a párkrát sem na ní taky stál a zatim v poho nic méně mám v plánu čipování takže do zadu půjde kotoučovka. Taky sem se s tim minuly rok drbal, bubny sem flexou ojel az na kov a natrel cernou akrylatkou. Ale neni to ono, po zime jsou bubny na nekolika mistech oloupany a zase rezavy. Letos jdu do Hammerite
Červenec 26, 200619 r Tiez mam strasne hrdzave bubny, ale auto je este v zaruka. Myslite, ze sa to da reklamovat? Ma niekto skusenosti s reklamaciou? Dik za odpoved
Červenec 27, 200619 r Reklamovat rezavy bubny??? Nebud blahovy Neznam auto, kteremu by nerezly bubny. A vzhledem k tomu, ze jde jen o povrchovou korozi, kterou dostanes dolu i slabym dratenym steteckem, tak to neni vada materialu
Červenec 27, 200619 r Ja mam plechace tak to neriesim. Az raz jedneho dna kupim alu kolecka tak sa tym budem zaoberat. Dovtedy ma to vobec netrapi. Ide len o esteticky dojem, ktory by sa pri plechacoch nijako neprejavil.
Červenec 27, 200619 r Bobik - ak to stihneš ešte tento týždeň, tak sa zaobídeš bez fénu. Neverím, že to v tejto horúčave na slnku nevyschne.
Červenec 27, 200619 r Doporucuji Hammerite v plechovce, radne obrousit rez a natrit steteckem 3 vstrvy. Ja to delal jeste u fava pred 3 lety a furt to drzi !!!
Červenec 28, 200619 r Aku farbu by ste odporucili ku kombiku? Farba karoserie je seda graphity. Růžovou
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.