Prosinec 10, 201113 r Chlapi.vyměnil jsem termostat, a zdálo se to 2 měsíce OK. Ale ted bylo venku -5 a když jedu z delšího kopce cca 1km dolů(mám tam kvalt,ale na plyn nešlápnu) tak opět teplota lehce klesne .I když je zima a motor teoreticky nemá výkon to by se stávat nemělo-nebo se pletu? Třeba když stojím na volnoběh drži 90. Začínám být s toho smutný-termostat koupen origo(ale kdo vám to dnes zaručí) Upraveno Leden 27, 201213 r od fiser
Leden 27, 201213 r Chlapi.vyměnil jsem termostat, a zdálo se to 2 měsíce OK. Ale ted bylo venku -5 a když jedu z delšího kopce cca 1km dolů(mám tam kvalt,ale na plyn nešlápnu) tak opět teplota lehce klesne .I když je zima a motor teoreticky nemá výkon to by se stávat nemělo-nebo se pletu? Třeba když stojím na volnoběh drži 90. Začínám být s toho smutný-termostat koupen origo(ale kdo vám to dnes zaručí)
Leden 27, 201213 r Tohle by mělo být naprosto normální ne Když jedeš takhle s kvaltem z kopce, do motoru prakticky nejde žádné palivo, nedochází k expanzi (hoření) směsi a čím by se ten motor měl vlastně ohřívat? On už se jen chladí tou jízdou z kopce. Vlastně ohřívá se trochu třením pístů ve válci a všude kde se něco hýbe, ale to není jako když hoří, žejo A to, že nejde palivo se můžeš přesvědčit, že aktuální spotřebu máš 0.0 l/100 Takže takhle bych to viděl s vysvětlením
Leden 27, 201213 r Je pravda, že den před tím v tom samém úseku se ručička ani nehla,a taky bylo +5! Takže by to odpovídalo,jen dnes jsem před cestou domu zakryl chladič linoleem,bylo -8 a ručička padla ještě víc . Ještě asi hraje roli to že ze spod motoru nemám žádný kryt, tak předpokládám ještě intenzivnější chlazení. Jinak koupil jsem údajne origo termostat a k němu okroužek a ten byl právě o hodně tenší než původní.Řekl bych snad starý 4mm a nový jestli 2 mm tak je to i moc .
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.