Říjen 24, 201014 r tak nahozeny silentbloky ze S Cupra, auto Fabia V3 1.4TDI neda se s tim skoro jezdit, jen co bude cas, jdou pryc a misto nich ty z Pola takze vsichni, co mate V3 TDI a stejne "chytrej" napad jako ja a chcete dat ty z Cupry, nedelejte to, budete mit z auta maxivibrator
Listopad 26, 201014 r Tak je to jasný.Čeká mě výměna silentbloků.Oba jsou utržený.Ale ani se nedivím.Auto má dost najeto.Doufám,že nebude žádný problém s výměnou..utržený šroub a pod.Jinak tam dám určitě ty nový originály 1KO ...
Listopad 26, 201014 r Tak dej vědět ja dopadla výměna, chci se do toho taky pustit, zhotovil jsem si stahovák podle příspěvku Neutrona, tak jsem zvědavej.
Prosinec 1, 201014 r Hotovo!!!Celkem to šlo,ale bez přípravků by to určo nešlo.Pokud je máš jak píšeš,tak se toho nemusíš bát.Návod tady taky je,tak držím palce.Měl jsem to udělané asi za 4 hodiny,což si myslím,že je docela dobrý nato,že jsem je měnil poprvé.Příště to bude rychlejší.Nebo raději už ne...Dával jsem ty origo 1KO...Ještě jsem si do ramene udělal závit M12,aby se dalo rameno dobře vtáhnout do silentbloku.To jsem tady taky vyčetl.Nic se nevrtá jen udělá závit.Šroub jsem použil M12x50 a přes podložku natáhl.Kdyby jsi měl dotaz,tak napiš a snad pomůžu.
Prosinec 4, 201014 r Ja mením silentbloky s prípravkom, čo som si napochytro zbúchal a ide to s ním veľmi rýchlo. Inak tie silentbloky su dosť namáhané komponenty, pozrite si toto video a uvidite: http://www.youtube.com/watch?v=TJeB1zth01w. Nabudúce už budem montovať zosílené 1K0 407 183 E. Pripájam prezent aj s popisom používania prípravku a jeho rozmery na výrobu. Mám tu nejaké ohlasy na môj prezent a mierne ho aktualizujem. Tak podle stahováku "neutrona" jsem si vyrobil stejný a super, jen při nandavání jsem se musel více soustředit, šlo mi to pořád trochu šejdrem, ale pak jsem ořiznul gumový, půlkruhový výčnělek na silentb. a O.K., Jedinej problém, že jsem ulomil šroub předního silentbloku a čekala mě koupě nový konzole, kterou jsem koupil na vrakáči spolu s ramenem za 1000,- Kč. Silentblok jsem teda nandal přes podložku do konzole už ve svěráku. Dělal jsem to na autě, které mělo nalítáno 207000 km, 1,2 , 12V, původní silentbloky, zatím jednu stranu, tu pravou, která je horší, protože šroub předního silentbloku se dává nazpět špatně, vadí tam olejová vana, ale podařilo se. Při jízdě je opravdu znát výsledek. Ještě mě čeka levá strana a pak obě strany na svý Fabce. Jestli mate někdo radu, jak vyndat šrouby z konzoly a neulomit? Poraďte, všem se to určitě hodí.
Prosinec 12, 201014 r Já to řešil tak,že jsem povolil šroub o půl otáčky a opět o půl otáčky zpět,a pak o celou otáčku povolil a znovu o půl zpět dokud jsem ho nepovolil celý.Poněkud zdlouhavá práce,ale šlo to a bez poškození konzole.Tak možná tak.Zatím ahoj.
Leden 6, 201114 r Mě se to projevilo tak, že mi strašne vrže přední náprava, takový zvuk při každé nerovnosti, jako když drhne guma o kov, strašně nepříjemný zvuk. V pondělí jdu na výměnu za zesílené, tak jsem zvědav.
Leden 6, 201114 r překvapí tě božské ticho od nápravy jinak ty origo zesílený stojí pěkně za hov.... vydržely mi necelý rok a teď už nebudu uvažovat a dám tam plné z audi A2
Leden 6, 201114 r mne ostalo z tych zosilenych vid priloha,4 mesiace mi vydrzali.... takze se pridavam k Kibimu nazoru na ne... teraz mam cupracke,na jar bude rok co s nimi jazdim a max spokojnost....
Leden 6, 201114 r přesně tak...jsoou dvě řešení, který něco vydrží 1.) verze z ibizy cupra díl č. 6LL 407 183 2.) verze z audi A2 díl č. 8Z0 407 183 A obě verze plné silentbloky, rozdíl je v tvrdosti směsi...audi má měkčí a měla by být ok jak do HTp tak do dieselů, Cupra je tvrdší a někteří s HTP nebo dieselama (hlavně tříhrnkama 1.4) nadávají na vybrace v nízkých otáčkách origo a zesílený stojí za vyliž..... a jsou to vesměs díly na 3-4 výměny oleje, pak hurá výměna
Leden 7, 201114 r mne ostalo z tych zosilenych vid priloha,4 mesiace mi vydrzali.... takze se pridavam k Kibimu nazoru na ne... teraz mam cupracke,na jar bude rok co s nimi jazdim a max spokojnost.... coze ,coze?? to akosi rychlo posli. Este ,ze som si tie z Audi odlozil do fioku - "kdyby neco".Mal som ich totiz kupene ako prve.Medzitym sa vsak vyzvedelo,co su tie zosilene zac a ako sa daju zohnat,takze ostali do rezervy.
Leden 10, 201114 r Chcel by som sa ešte uistiť ako mam nalisovať tie silenbloky . Davam tam tie na Polo 1KO....
Leden 10, 201114 r pokud myslíš jak je "umístit", tak zde to je dobře vysvětlený http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=13060&postdays=0&postorder=asc&start=75 Edit: jinak s těma 1KO...z ola jsi neudělal nejlíp, vydrží stejně "dlouho" jako origa = u mne cca 10 měsíců a KO Upraveno Leden 10, 201114 r od kibi
Leden 10, 201114 r Tak ja už neviem ,lebo predchadzajuce prispevky hovorili zase že širšia časť /22mm/ ma isť ku kolesu.......
Leden 10, 201114 r Pozice silentbloků při lisování je popsaná i v tomto tématu: http://forum.skodahome.cz/topic/34286-silentbloky-predni-napravy-vule-napravy/page__view__findpost__p__1168097 Jinak já mám 1K0 přes 1,5 roku a 30000 km - zatím bez jediné prasklinky. Záleží i na motorizaci a způsobu provozu. Kdysi (mám dojem, že i v tomto tématu) Jarda "JaKr" měřil ten rozdíl v tuhosti Cupra a Audi bloků a zase takový rozdíl to nebyl.
Leden 10, 201114 r Jinak já mám 1K0 přes 1,5 roku a 30000 km - zatím bez jediné prasklinky. Záleží i na motorizaci a způsobu provozu. Kdysi (mám dojem, že i v tomto tématu) Jarda "JaKr" měřil ten rozdíl v tuhosti Cupra a Audi bloků a zase takový rozdíl to nebyl. u mne necelých 10 měsíců a KO, ale jasný že něco jinýho je to na HTp a něco u mne na TDi ( navíc i ten 3násobný výkon a krouták + větší váha udělá své).....rozdíl je v tom, že dost lidí si u Cupra silentbloků stěžuje na přenos vybrací, u těch z A2 už to údajně není tak markantní...já je tam prdnu až bude lepší počasí, tak pak poreferuju
Leden 11, 201114 r u mna 4mesiace a K.O. ako som uz pisal hore.... a to nemam ziadny extremny čip.... cca100kw takze u 1.9tdi ci uz je čipnuta alebo seria,tak tie blata silentbloky utrhne alebo rozmlati tak ci tak.... tie obyčajky by som odporucil na sdi,1.4tdi,a vsetky benziny... proste tam kde chyba kruťak a vykon....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.