Červen 14, 201312 r to byse mohlo stat kdyz by dali u 1,4 TDi plne z A2,ale o tom pochybuju,ze yb to schvalne delali i dkyz jedne servis rikal,ze to tam davaji automaticky aby se to za emsic nemenilo znova. ja to prochazel a mam origo a je to OK,takze nevim proc by to melo za mesic byt utrhle
Prosinec 17, 201311 r Ahoj má někdo přípravek na montáž a demontáž silentbloku a mohl by mo ho poměřit děkuji Upraveno Prosinec 17, 201311 r od lukas513
Prosinec 17, 201311 r to máš na nalisovanie tohoto silenbloku http://www.cc-autodily.cz/luzko-ulozeni-guma-kov-1_1 ?
Prosinec 26, 201311 r Jasné že je to na instalování silentbloku do přední nápravy, mě se jednalo o rozměry jelikož mi to tu nikdo nepoměřil tak jsem si udělal přípravek abych nemusel sundávat hliníkovou konzolu takže paráda .... hned jsem vyměnil i Silentblok ramene váleček byl úplně k.o dělal jsem to u 1.9tdi kamošovi práce na 3,5 hodin cca
Prosinec 28, 201311 r mam prozbu mam fabia 1,9sdi a začalo mě vrzat nejspiš ulození stabilizatoru problem je ten ze se davali pře 4 tisic km nove a tet to zas vrže jako kočarek jakou značku by ste doporučili
Únor 1, 201411 r Je to trošku off, ale chci se zeptat. Na mé fabii 1.9 tdi se mi sjíždí špatně všechna kola. A to takovým způsobem jako by byla všechna podhuštěna. Přitom mám na každém kole tlak 2,8 baru. Sjíždí se tedy každé kolo (i na zadní nápravěú zvenku i zevnitř. Střed zůstává dobrý. Moc nechápu čím by to mohlo být. Sice bylo moje auto kdysi bourané, ale nezdá se mi že by to bylo tím. Na zadní nápravě už mám horší uložení, ale jinak je fabia v dobrém stavu. Nenapadá tu někoho co by to mohlo dělat?
Únor 1, 201411 r Teoreticky by podobnej efekt mohlo mít i kmitání osy kola - prostě volný ložisko. Rovina kola nedrží rovnoběžnost s podélnou osou auta a určitým způsobem se "vrtí" v prostoru. Zkus si najít význam slova "precese" nebo "precesní pohyb" .
Únor 2, 201411 r Je to trošku off, ale chci se zeptat. Na mé fabii 1.9 tdi se mi sjíždí špatně všechna kola. A to takovým způsobem jako by byla všechna podhuštěna. čo tam máš za pneu?
Únor 21, 201411 r ked sa mení na prednej náprave zadný silenblok, meni sa hned aj predný ? alebo ten neodchadza ? mam nabehane 70000
Únor 22, 201411 r Acylpyrin - nepíšeš, jaký máš auto ani jakou motorizaci, já měnil oba zadní přibližně ve 40 000, protože původní už byly načnutý - vozidlo i motor viz podpis...
Únor 23, 201411 r mam 1.4mpi 44kw čipnutú pri 36000km momentalne mam nabehane 72000km, problem so silenblokmi mi ukázal pán z STK a dokonca ako majitel fabie poradil nove štvorbodé čo sa tu horevyššie doporučujú Upraveno Únor 23, 201411 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek!
Únor 23, 201411 r Ty zadní silentbloky jsou namáhaný víc, proto odcházejí - při záběru se v nich opírá vlastně celej krouticí moment kola o zbytek auta, navíc ještě musejí zachycovat boční síly, aby to "netlouklo" do volantu. Původní byly poddimenzovaný, proto se začaly už od série osazovat silnější a změnila se i specifikace ND, aby se už ty "lehčí" neprodávaly. Ale pokud se mění, tak vždycky oboustranně - pravej i levej najednou.
Srpen 5, 201411 r Dotaz (asi se to tu už řešilo, ale nemám kapacitu přečíst celou diskusi): Dá se něčím nahradit ten olejíček G 294 421 A 1 uvedený v dílenské příručce, který prý "zanechá tenkou lepkavou vrstvu, která zaručujepevné usazení lůžka" - při použití jiných olejů nebo tuků se prej může lůžko během provozu hnout v té konzole. Na jiném fóru jsem se dočetl, že používají mazadlo pro patky pneu při nazouvání. Taky by mě zajímalo, z čeho je ten vnější kroužek lůžka - origo příručka říká z kovu ("pryžokovové" lůžko), jinde čtu o plastu, na autě jsem do toho rýpal (tchánovo Junior model 2005, výroba koncem roku 2004), vypadá to na plast. Ještě rozmýšlím, zda origo nebo plné z cupry - názory jsem četl různé, kritika spíš u dieselů - podle mne by to ale mělo být znát třeba i při jízdě po nerovnostech - aby z toho nebyl prkeňák.
Srpen 5, 201411 r Jestli plný nebo s dírama - to bych volil podle váhy agregátu. Mám 1,4 a dával jsem nový s dírama, na vyslovený doporučení mechoše, že plný jedině pod dehta, jinak to bude vyklepávat nejty odevšad okolo...
Srpen 5, 201411 r Žádný olejíček nepotřebuješ. Vnitřek konzole vem po vylisování jemným smirkem. Hezky ten hliník vyhladíš a nalisovat to de pak krásně. Vnější kroužek origo z dírama je plast. A jestli nemáš D,tak bych taky plné nedoporučoval. Už se to tu hodně řešilo. Osobně jsem dával origo a spokojenost. Upraveno Srpen 5, 201411 r od Mirek 835
Srpen 5, 201411 r Díky za reakce, s tou volbou typu silentbloku souhlasim, vidim to podobně. Takže bude origo s dírama - jde o tříhrnčák 40kW bez posilovače (a tím pádem i bez stabilizátoru a na 155/80-13"). Co se jízdy týká, i na mojí 1,2 47kW Combi nevidím problém ani s těma dvoupackovýma - mám ještě origo (5/2006 najeto 45tis) - jako že by to bylo moc volný - akorát holt nevydrží - já tam mám zatím jen milimetrové prasklinky, ale taky mě čekají. Nevim, jak jemně je ta konzola obrobená z výroby, ale s tim vyhlazením jemným smirkem to zní rozumně. Taky mě napadlo navlhčit to olejosyntetickým ředidlem S6006 - je neagresívní k většině kvalitních plastů, mazlavé a vyprchává přiměřeně rychle a úplně. Jinak to vypadá na místní autorizovaný servis (Auto-Kopta Žatec) - ptal jsem se odpoledne, cena i s materiálem prý cca 1200Kč - ale říkal mi to majitel, servisní technik už tam nebyl - zítra tam tchán ráno zajede. Docela mě ta cena překvapila - všude jsem četl vyšší částky. Jinak - máte někdo zkušenost s tímto nebo podobným přípravkem? http://autobazar.hyperinzerce.cz/servis-diagnostika/inzerat/5969008-pripravek-demontaze-a-montaze-silentbloku-fabia-vw-nabidka/
Srpen 5, 201411 r Tak jestli máš HTP,tak určitě origo s dírama. Jestli chceš mazat,tak bud mýdlo,nebo jelení lůj. A ten přípravek je OK!
Srpen 6, 201411 r ...případně by šla i indulona - tu dávám (stejně jako instalatéři) při montáži plastových odpadových trubek. Ale víc mě láká to mejdlo nebo na sucho - jestliže to teda jde. Jo, ten přípravek vypadá dobře, spíš jsem se bál, aby nebyl z "tvarohu" (jako jeden stahovák na čepy řízení, co jsem kdysi koupil). Možná bych to měl i kde nechat udělat, ale zase "lovit" rozměry...
Říjen 23, 201410 r Zdravím prosim o radu mam fabie sdi rok 2000 problem je takoý že se mě sjelo přední pneu zevnitř u řidičové strany druhe pneu je pravidělně sjete jelikož se bliží zima chci dat nové zimaky vuz sme měli zvedly na heveru a jediné co sme našli bylo to že je načatý čep a tyčka na straně u spolujezce zname mě říkal že sjeté pneu zevnit děla vadný selemblok spodního ramene že kolo se jako by př rozjiždeni a brzdění pohybuje do předu a do zadu prosim o radu
Říjen 23, 201410 r dali by ste do 1.9 nafty tie plne z audi? som to kedysi kupil do hatatitly a potom som narazil na tie z pola /este tie inovovane neboli na trhu vtedy/ a vravelo sa z tie plne do naftakov celkom Ok ,takze uz si nespominam. ci by to moc nevyrovalo...
Říjen 23, 201410 r Pod dehta klidně ty plný - je jedno, jestli je to SDI nebo TDI, prostě je to půldruhametrákový heblo, který potřebuje kloudný futro, aby s tou nápravou necloumalo jako kurva s děckem. Obráceně pod haťapku nebo jednačtyřku (a je jedno jestli škodováckou 3x uloženou ohavu, nebo 5x uloženej folkswágn) bych plný silentbloky nedával - tam by zas to uložení bylo moc tvrdý a mlátilo by to do řízení...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.