NNNTomas Vloženo 28. Únor 2008 Sdílet Vloženo 28. Únor 2008 Oni nejsou dutý? Já si dám z Audi A2 (abych se po Vás neopičil ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 28. Únor 2008 Sdílet Vloženo 28. Únor 2008 no ideš teda do toho, sme radi Oni nejsou dutý? Já si dám z Audi A2 (abych se po Vás neopičil ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 29. Únor 2008 Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 (editace) ] Editováno: 18. Září 2009, autor: Jar_da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 29. Únor 2008 Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 no ideš teda do toho, sme radi Jo jdu, jelikož všechny díly (ramena,konzola,nápravnice, +- stejná je i váha auta) jsou stejný jako na tý Ibize, a ta má plný... Ještě jeden dotaz: "Škubne" - sice nepatrně (když sedíte tak je to cítit) vám auto při startu/chcípnutí? Nevim jestli nevyměnit i silenbloky motoru + reakční vzpěru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 29. Únor 2008 Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 Ještě jeden dotaz: "Škubne" - sice nepatrně (když sedíte tak je to cítit) vám auto při startu/chcípnutí? Nevim jestli nevyměnit i silenbloky motoru + reakční vzpěru. jo škubne neboj,mě při chcípnutí i zavybruje a udělá grrrrrrrrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 29. Únor 2008 Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 Tak keď sa bojíte cupráckych,že sú tvrdé tak dajte z A2 tie sú o niečo mekšie podla Jakrových údajov a kompromis je na svete! Zlatá stredná cesta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 29. Únor 2008 Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 pár silenbloků jsem už měnil, i klukům tady, měl jsem to v ruce , můžu být sice teoretik, ale trochu jsem i praktik , byly to auta od HTP 6V, 12V přes MPI po FRS, jen SDI jsem nedělal, ale soused od naproti ho má, takže možná, Lugo mým přípravkem dělal 1,4 55kW a chválil si to (ne přípravek, ale auto se silenblokama), mimochodem má taky sníženo, stejně jako já Nejsou dutý Jakr a nemohol by si sem hodiť nákres toho prípravku aj s rozmermi?Určite by to pomohlo viacerým Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 29. Únor 2008 Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 n spise cos napsal ty je vtim, pokud ovsem nemas diesel jestli ano tak se omlouvam, a jestli ne tak si kazdy zatuka na celo a jde dal a ja nejsem ten co potrebuje pro jizdu hned 4000 otacek Tak aby som to upresnil.Jazdím dosť sám.Tých 60 na 5-ke jedine po rovine a sám,alebo z kopca.Stačí jazda do malého kopca,alebo o viacerých pasažieroch a jazdím medzi 2000-3000 ot..Jazdím hlavne podľa citu.Motor netlačím,auto mám už nejaký čas a viem ako málo tento motor po výkonovej stránke zvládne.A čo sa týka občasného jazdenia na otáčkach o 400-500 nižších ako je "normál",nevidím v tom žiadnu tragédiu.Hlavne nie ak to škodovka odporúča v manuály.Viem ten manuál nie je biblia,ale asi by tam nedali niečo,čo vyslovene škodí motoru. Ešte by som sa chcel ospravedlniť adminom,že som rozviedol debatu ,ktorá do tohto vlákna nepatrí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 29. Únor 2008 Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 Jakr a nemohol by si sem hodiť nákres toho prípravku aj s rozmermi?Určite by to pomohlo viacerým můžu, a udělám to, jen rozměry musím změřit, to víš auto na heveru a konzola ve svěráku, nebyl čas moc měřit, natož kreslit, vyrábělo se při výměně , bude to komplet i s vylisovákem pro cupra/a2 silenbloky, origo jdou ven dlátem, zkusím to ještě dnes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 29. Únor 2008 Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 můžu, a udělám to, jen rozměry musím změřit, to víš auto na heveru a konzola ve svěráku, nebyl čas moc měřit, natož kreslit, vyrábělo se při výměně , bude to komplet i s vylisovákem pro cupra/a2 silenbloky, origo jdou ven dlátem, zkusím to ještě dnes Super! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 29. Únor 2008 Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 Někde na netu prodávaj ten stahovák na silentbloky (mají i jiný) asi za 1500- 2000,- Ne!, z Audi A2 NEDÁVEJTE , ty si chci dát JÁ ! ! ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 29. Únor 2008 Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 slib 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 29. Únor 2008 Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 we love you, my dear JaKr ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 29. Únor 2008 Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 ty woe tak všetka česť !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 29. Únor 2008 Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 JaKr Zajtra to idem dať vyrobiť! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 (editace) [ Editováno: 18. Září 2009, autor: Jar_da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 Supero, ale asi to nechám na Teba Inak tak ma napadlo, pri montáži ložisiek napr na osky elektormotorov sa tieto nahrejú a tým pádom sa zväčší vnútorný priemer ložiska a lahšie ide nasadiť, po schladnutí sa zas dostane do normálu a drží. Nedal by sa ten silentblok nalisovať lahšie pri nahriatí konzoly? Je ale otázka ako by sa s tou konzolou pracovalo keby mala okolo 300°C a či by to nenarušilo väzby v nej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 3. Březen 2008 Sdílet Vloženo 3. Březen 2008 (editace) [ Editováno: 18. Září 2009, autor: Jar_da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 3. Březen 2008 Sdílet Vloženo 3. Březen 2008 konzolu trochu ohřej - silenblok hoď přes noc do mrazáku... (u ložisek osvědčený způsob) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 3. Březen 2008 Sdílet Vloženo 3. Březen 2008 Hehe vidíte že to pojde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 4. Březen 2008 Sdílet Vloženo 4. Březen 2008 Já myslel, že ta konzola nemusí ven... Origo se dají vyměnit bez demontáže z auta. Cuprácké kladou větší odpor nebo jsi to nezkoušel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 5. Březen 2008 Sdílet Vloženo 5. Březen 2008 (editace) j Editováno: 18. Září 2009, autor: Jar_da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 11. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Březen 2008 chcel som sa spytat ci nic nespravi odtiahnutie srobov co drzia tu hlinikovu konzolu a servo riadenie..... dikes.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 14. Březen 2008 Sdílet Vloženo 14. Březen 2008 chcel som sa spytat ci nic nespravi odtiahnutie srobov co drzia tu hlinikovu konzolu a servo riadenie..... dikes.... pokud budeš dělat jednu stranu a potom druhou tak nic, pokud obě najednou, tak ti to celé upadne - náprava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
meligen Vloženo 15. Březen 2008 Sdílet Vloženo 15. Březen 2008 Tady je taky stahovák na silenblok. Sice drahej ale nechá se vyrobit podle něj. http://www.naradikrystof.cz/html/DN6S.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.