Přejít na obsah

Silentbloky přední nápravy, vůle nápravy


TiGeRZ

Doporučené příspěvky

no ideš teda do toho, sme radi :palec2:

Jo jdu, jelikož všechny díly (ramena,konzola,nápravnice, +- stejná je i váha auta) jsou stejný jako na tý Ibize, a ta má plný...

Ještě jeden dotaz: "Škubne" - sice nepatrně (když sedíte tak je to cítit) vám auto při startu/chcípnutí? Nevim jestli nevyměnit i silenbloky motoru + reakční vzpěru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jeden dotaz: "Škubne" - sice nepatrně (když sedíte tak je to cítit) vám auto při startu/chcípnutí? Nevim jestli nevyměnit i silenbloky motoru + reakční vzpěru.

jo škubne neboj,mě při chcípnutí i zavybruje a udělá grrrrrrrrrr :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pár silenbloků jsem už měnil, i klukům tady, měl jsem to v ruce :) , můžu být sice teoretik, ale trochu jsem i praktik ;) , byly to auta od HTP 6V, 12V přes MPI po FRS, jen SDI jsem nedělal, ale soused od naproti ho má, takže možná, Lugo mým přípravkem dělal 1,4 55kW a chválil si to (ne přípravek, ale auto se silenblokama), mimochodem má taky sníženo, stejně jako já :palec2:

Nejsou dutý

Jakr a nemohol by si sem hodiť nákres toho prípravku aj s rozmermi?Určite by to pomohlo viacerým :worthy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

n spise cos napsal ty je vtim, pokud ovsem nemas diesel :)

jestli ano tak se omlouvam, a jestli ne tak si kazdy zatuka na celo a jde dal

a ja nejsem ten co potrebuje pro jizdu hned 4000 otacek

Tak aby som to upresnil.Jazdím dosť sám.Tých 60 na 5-ke jedine po rovine a sám,alebo z kopca.Stačí jazda do malého kopca,alebo o viacerých pasažieroch a jazdím medzi 2000-3000 ot..Jazdím hlavne podľa citu.Motor netlačím,auto mám už nejaký čas a viem ako málo tento motor po výkonovej stránke zvládne.A čo sa týka občasného jazdenia na otáčkach o 400-500 nižších ako je "normál",nevidím v tom žiadnu tragédiu.Hlavne nie ak to škodovka odporúča v manuály.Viem ten manuál nie je biblia,ale asi by tam nedali niečo,čo vyslovene škodí motoru.

Ešte by som sa chcel ospravedlniť adminom,že som rozviedol debatu ,ktorá do tohto vlákna nepatrí. :worthy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakr a nemohol by si sem hodiť nákres toho prípravku aj s rozmermi?Určite by to pomohlo viacerým :worthy

můžu, :) a udělám to, jen rozměry musím změřit, to víš auto na heveru a konzola ve svěráku, nebyl čas moc měřit, natož kreslit, vyrábělo se při výměně :D , bude to komplet i s vylisovákem pro cupra/a2 silenbloky, origo jdou ven dlátem, zkusím to ještě dnes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

můžu, :) a udělám to, jen rozměry musím změřit, to víš auto na heveru a konzola ve svěráku, nebyl čas moc měřit, natož kreslit, vyrábělo se při výměně :D , bude to komplet i s vylisovákem pro cupra/a2 silenbloky, origo jdou ven dlátem, zkusím to ještě dnes

Super! :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Supero, ale asi to nechám na Teba :palec2:

Inak tak ma napadlo, pri montáži ložisiek napr na osky elektormotorov sa tieto nahrejú a tým pádom sa zväčší vnútorný priemer ložiska a lahšie ide nasadiť, po schladnutí sa zas dostane do normálu a drží.

Nedal by sa ten silentblok nalisovať lahšie pri nahriatí konzoly? Je ale otázka ako by sa s tou konzolou pracovalo keby mala okolo 300°C :) a či by to nenarušilo väzby v nej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...