Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Oni nejsou dutý? :) Já si dám z Audi A2 (abych se po Vás neopičil :p )

no ideš teda do toho, sme radi :palec2:

Oni nejsou dutý? :) Já si dám z Audi A2 (abych se po Vás neopičil :p )

 ]

 

Upraveno od Jar_da

no ideš teda do toho, sme radi :palec2:

Jo jdu, jelikož všechny díly (ramena,konzola,nápravnice, +- stejná je i váha auta) jsou stejný jako na tý Ibize, a ta má plný...

Ještě jeden dotaz: "Škubne" - sice nepatrně (když sedíte tak je to cítit) vám auto při startu/chcípnutí? Nevim jestli nevyměnit i silenbloky motoru + reakční vzpěru.

Ještě jeden dotaz: "Škubne" - sice nepatrně (když sedíte tak je to cítit) vám auto při startu/chcípnutí? Nevim jestli nevyměnit i silenbloky motoru + reakční vzpěru.

jo škubne neboj,mě při chcípnutí i zavybruje a udělá grrrrrrrrrr :)

Tak keď sa bojíte cupráckych,že sú tvrdé tak dajte z A2 tie sú o niečo mekšie podla Jakrových údajov a kompromis je na svete! Zlatá stredná cesta. ;)

pár silenbloků jsem už měnil, i klukům tady, měl jsem to v ruce :) , můžu být sice teoretik, ale trochu jsem i praktik ;) , byly to auta od HTP 6V, 12V přes MPI po FRS, jen SDI jsem nedělal, ale soused od naproti ho má, takže možná, Lugo mým přípravkem dělal 1,4 55kW a chválil si to (ne přípravek, ale auto se silenblokama), mimochodem má taky sníženo, stejně jako já :palec2:

Nejsou dutý

Jakr a nemohol by si sem hodiť nákres toho prípravku aj s rozmermi?Určite by to pomohlo viacerým :worthy

n spise cos napsal ty je vtim, pokud ovsem nemas diesel :)

jestli ano tak se omlouvam, a jestli ne tak si kazdy zatuka na celo a jde dal

a ja nejsem ten co potrebuje pro jizdu hned 4000 otacek

Tak aby som to upresnil.Jazdím dosť sám.Tých 60 na 5-ke jedine po rovine a sám,alebo z kopca.Stačí jazda do malého kopca,alebo o viacerých pasažieroch a jazdím medzi 2000-3000 ot..Jazdím hlavne podľa citu.Motor netlačím,auto mám už nejaký čas a viem ako málo tento motor po výkonovej stránke zvládne.A čo sa týka občasného jazdenia na otáčkach o 400-500 nižších ako je "normál",nevidím v tom žiadnu tragédiu.Hlavne nie ak to škodovka odporúča v manuály.Viem ten manuál nie je biblia,ale asi by tam nedali niečo,čo vyslovene škodí motoru.

Ešte by som sa chcel ospravedlniť adminom,že som rozviedol debatu ,ktorá do tohto vlákna nepatrí. :worthy

Jakr a nemohol by si sem hodiť nákres toho prípravku aj s rozmermi?Určite by to pomohlo viacerým :worthy

můžu, :) a udělám to, jen rozměry musím změřit, to víš auto na heveru a konzola ve svěráku, nebyl čas moc měřit, natož kreslit, vyrábělo se při výměně :D , bude to komplet i s vylisovákem pro cupra/a2 silenbloky, origo jdou ven dlátem, zkusím to ještě dnes

můžu, :) a udělám to, jen rozměry musím změřit, to víš auto na heveru a konzola ve svěráku, nebyl čas moc měřit, natož kreslit, vyrábělo se při výměně :D , bude to komplet i s vylisovákem pro cupra/a2 silenbloky, origo jdou ven dlátem, zkusím to ještě dnes

Super! :palec2:

Někde na netu prodávaj ten stahovák na silentbloky (mají i jiný) asi za 1500- 2000,- lol

Ne!, z Audi A2 NEDÁVEJTE :angry2: , ty si chci dát JÁ ! ! ! lol

slib ;)

we love you, my dear JaKr ! kol5

ty woe tak všetka česť !!!

JaKr :palec2::worthy Zajtra to idem dať vyrobiť!

 [ 

Upraveno od Jar_da

Supero, ale asi to nechám na Teba :palec2:

Inak tak ma napadlo, pri montáži ložisiek napr na osky elektormotorov sa tieto nahrejú a tým pádom sa zväčší vnútorný priemer ložiska a lahšie ide nasadiť, po schladnutí sa zas dostane do normálu a drží.

Nedal by sa ten silentblok nalisovať lahšie pri nahriatí konzoly? Je ale otázka ako by sa s tou konzolou pracovalo keby mala okolo 300°C :) a či by to nenarušilo väzby v nej

 [ 

Upraveno od Jar_da

konzolu trochu ohřej - silenblok hoď přes noc do mrazáku... (u ložisek osvědčený způsob)

Hehe vidíte že to pojde :palec2:

Já myslel, že ta konzola nemusí ven...

Origo se dají vyměnit bez demontáže z auta.

Cuprácké kladou větší odpor nebo jsi to nezkoušel?

 j 

Upraveno od Jar_da

  • Autor

chcel som sa spytat ci nic nespravi odtiahnutie srobov co drzia tu hlinikovu konzolu a servo riadenie..... dikes....

chcel som sa spytat ci nic nespravi odtiahnutie srobov co drzia tu hlinikovu konzolu a servo riadenie..... dikes....

pokud budeš dělat jednu stranu a potom druhou tak nic, pokud obě najednou, tak ti to celé upadne - náprava

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.