Přejít na obsah

Silentbloky přední nápravy, vůle nápravy


TiGeRZ

Doporučené příspěvky

Tak silentbloky 8Z0 407 183 koupený - 370kč/ks. Už je tam "jen" nacpat...

Opravdu je an nich oboje číslování, jak pro Cupru tak pro Audi, protože se dají i podle Etky použít pro obě auta.

PS: Jsou tvrdé jak kámen, prstem je ani nezmáčknu...

Editováno: , autor: NNNTomas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes som menil tie silentbloky a mozem povedat ze pekna makacka kol104 ...doporucujem ist podla navodu JaKra .....a silentblok pred lisovanim riadne opracovat s pilnikom....tak isto riadne ocistit plochy na hlinikovej konzole kde sa bude silentblok lisovat a namazat olejom.... potom vnutorne hrany silentbloku namazat olejom!!! aby tam rameno slo v pohode....na ten prvy som sa vykaslal a nemazal a mal som hodinku prace navyse....

jeden zo starych silentblokov sa zdal byt na aute dobry,ale po demontovani bol KO!

Testovacia jazda:

-citil som o troska viac vibracie pri prejazde cez nerovnosti.....ale nic strasneeeee

-auto je stabilnejsie

-najviac co ma potesilo ze pri brzdeni uz nepocitujem kmitanie na volante

Editováno: , autor: TiGeRZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A toto je vysledok nemazania, neopracovania a mojej hluposti, lebo sa vnutorne steny na hlinikovej konzole zdali byt ok, ale neboli a to som silentblok pilnikoval poctivo.....

Viac mi ten silentblok nesiel zalisovat strhol som 1zavitovu tycku 12mm........Mozno by to chcelo lis ale doma nemam ;)

Chcel som to tazko nasunute rameno dat dole a poriadne nalisovat silentblok ale nemam stahovak na to rameno takze.....asi sa na to vykaslem.

post-1476-1206163081_thumb.jpg

Editováno: , autor: TiGeRZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim ze tym silentblokom je jedno kade pojdu....mne sa lepsie oznacovala ta poloha sesthranu ked som to mal z druhej strany ;)

na lisovanie som mal klasika 12mm priemer tycka dlzka ale 23cm a na stycne plochy 73x73x10 zelezo a v strede dierka 13mm ......

No nepotesi to ale neni to zase take strasneee....a ked si pomyslim ze som zodral 12 tycku tak to tam drzi fest :)

HLAVNE VSETKO PREMAZAT A DOKLADNE OCISTIT !!!

Editováno: , autor: TiGeRZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navíc když se lisuje z té správné strany tak právě tam má konzole lepší "náběh" pro nalisování...

Ale chápu Tě ,že když jsi měl jen dvě železné plochy tak pro tebe bylo lepší lisovat takto..protože pak by jsi to zase nezalisoval uplně dovnitř..takto to zase trčí no :feve:

Mě to šlo hezky..holt není nad praci když má člověk pořádné nařadí a připravek.. ;)

Jinak k té geošce...už je to nějaká chvíle co jsem to dělal a pořád jsem nebyl na GEO :mellow: Auto se chová normálně..nikam netáhne..vše se zdá okej. Jen mám tkaový pocit,že volant je trochu víc doleva..bylo mi líto vyhazovat peníze za GEO když bych tam za chvíli musel znova..chystám se v dohledné době na komplet tlumiče+péra+svislé čepy... :huh:

Editováno: , autor: Lugo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to jedno mne sa to nechcelo lisovat cez tu konzolu.....lebo by som sa viac narobil :) Mal som pripravok aj z opacnej strany. Z druhej strany sa davaju origo lebo maju nabeh a su inak riesene.....inak ked som pozeral na tie stare kazdy bol zalisovany inak cca 3mm rozdiel :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HOTOVO... Docela to trvalo, auto na špalkách,zima,sněžilo - lepší den sem si vybrat nemohl...

Auto na špalky...,no...a opravdu bez sundání konzole to dobře nejde (po hodině blbýho koumání jsem to vzdal, trvalo by to ještě déle - bylo by to samý páčení sem tam )...takže konzole čla ven. "Práce" na 3h.

Pak už to byla hračka... dlátem vyseknout starej (po přeseknutí jeho plast. obvodu vylít sám) - ve svěráku přes dřívko nalisovat novej (přejel jsem ho lehce smirkem, aby zajel až nadoraz druhé strany bylo použito ložisko). Šestihran ramena jsem trochu namazal a narval rukou asi to 3/4, pak dolisoval truhl. svěrkou... práce na max. 30min.

A zpátky pod auto.... další dvě hodiny...

Druhá strana byla už rychlejší o 2hodky. Rovnou jsem dal i nový gumy stabíku. A utrh dva šrouby na rameni/svisláku. ;)

Nic nevibruje, drncá to stejně, ale nehoupe se to tak, na retardách se to zhoupne lépe. ;)

Editováno: , autor: NNNTomas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to bylo strachu pořád :):palec2: , vibruje nevibruje, měkký tvrdý lol

No asi tak...někdo tady totiž rozšířil nějakou dezinformaci o vybrování a já nevím buh ví o čem a teď z toho mají někteří strach... :doh .... ;)

Editováno: , autor: Lugo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu, ze jsem uvazoval o polyuretanech, tak se mi tenhle napad s tema plnejma moc libi. Ti co maj strach z vibraci (teda nevim co by tam melo vibrovat, to bude problem jeste nekde jinde, proboha vzdyt tohle je silentblok ramene, maximalne to bude jakoze vic klepat do podlahy, ale i to si myslim, ze nebude tak horky) at si tam daji origo a maji klid. Ale pral bych jim se svezt v aute s komplet polyuretanovym provedenim. Jede to jako po kolejich, je to neskutecny.

Nekteri se ptali, proc tam ma fabie takovyhle shity, pamatujte, ze fabia byla prvni auto postaveny na tyhle platforme, rok po ni slo Polo a proto mozna vychytali tuhle nectnost trhajicich se silentbloku a dali tam neco co vydrzi. Fakt sem se zhrozil, kdyz sem videl tu fotku s obema vedle sebe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pridám sa tiež k debate.Poškodený silenblok som vybral tak že rameno som vylomil von a potom som dal dnu pilový list na kov.Zapíl som dva pásiky vedľa seba skrutkovačom som to vysekol von išlo to prekvapivo dobre.Rameno som vkladal tak že skrutkov na opačnej strane som vtlačil dnu a potom som buchol z druhej strany kladivom na silenblok. Na opačný koniec som dal kovový krúžok po ktorom som buchol kladivom.Stale dotlačiť a doklepnuť po napnutí kladivom.Prípravok som robil obdobný ako je to tu. :horse:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pridám sa tiež k debate.Poškodený silenblok som vybral tak že rameno som vylomil von a potom som dal dnu pilový list na kov.Zapíl som dva pásiky vedľa seba skrutkovačom som to vysekol von išlo to prekvapivo dobre.Rameno som vkladal tak že skrutkov na opačnej strane som vtlačil dnu a potom som buchol z druhej strany kladivom na silenblok. Na opačný koniec som dal kovový krúžok po ktorom som buchol kladivom.Stale dotlačiť a doklepnuť po napnutí kladivom.Prípravok som robil obdobný ako je to tu. :horse:

akorát je porod tam dávat zpátky rameno, pokud jsi nedával znovu origo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě k těm vibracím pod 2000otáček, dneska jsem to prubnul na svým 1.4/50 a skutečně se žádné vibrace nekonají, chybu bych hledal někde jinde.

I když přítelkyně je po autoškole a učí se jezdit a včera, když skoro zastavila v křižovatce, tak to na dvojku pod 2000otáček :) silně cukalo. To jóóó. :) Ale v silentblokách bych chybu neviděl. :D  Jo a pak jí to nakonec stejně chcíplo. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...