Přejít na obsah

Lambda sonda G39 v 1,6 55kW


tomina

Doporučené příspěvky

Sice jsem o mem problemu psal v jinem tematu, ale nadpis moc nesedi takze zakladam nove.. Kamoska ke me prijela svoji octavkou r.v. 1996 1,6 55kW. Pri volnobehu ji padaji otacky (teply i studeny motor) a cas od casu auto pri prerazeni chcipne po seslapnuti spojky. Kdyz otacim volantem u stojiciho auta tak otacky taky padaji temer k nule, ale nechcipne. Napichnul jsem auto na VAG a ukazalo mi to tuhle chybu:

Číslo dílu řídícího modulu: 032 906 014 A

Komponent a/nebo - verze: MARELLI 1AVM 2162

Kódodvání softwaru:

Kód opravny:

1 Nalezeny chyby:

00525 - Sonda lambda (G39)

07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky

Nic vic. Muze tohle kolisani zpusobovat vadna lambda? Pri jizde jsem sledoval napeti na lambde v bloku hodnot a bylo porad 0,1V. Takze predpokladam ze bude v haji. Jestli se nepletu tak G39 je lambda pred katalyzatorem, takze jeho funkcnost by na lambdu nemela mit vliv (auto ma nalitano 190tis. takze katalyzator muze byt klidne v haji, ale emise v breznu udelala bez problemu). Muzete mi poradit kde najdu u tohodle motoru lambdu G39? Koukal jsem do DP ale z tech nakresu fakt nejsem moudrej. Rad bych taky preventivne vycistil skrtici klapku a udelal zakladni nastaveni, ale zase nevim kde presne ji mam hledat :-( Nemel by nekdo fotku nebo dobrou radu? :-) Preci jenom je to trosku jinej moturek nez moje 1,9TDi lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice jsem o mem problemu psal v jinem tematu, ale nadpis moc nesedi takze zakladam nove.. Kamoska ke me prijela svoji octavkou r.v. 1996 1,6 55kW. Pri volnobehu ji padaji otacky (teply i studeny motor) a cas od casu auto pri prerazeni chcipne po seslapnuti spojky. Kdyz otacim volantem u stojiciho auta tak otacky taky padaji temer k nule, ale nechcipne. Napichnul jsem auto na VAG a ukazalo mi to tuhle chybu:

Číslo dílu řídícího modulu: 032 906 014 A

Komponent a/nebo - verze: MARELLI 1AVM 2162

Kódodvání softwaru:

Kód opravny:

1 Nalezeny chyby:

00525 - Sonda lambda (G39)

07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky

Nic vic. Muze tohle kolisani zpusobovat vadna lambda? Pri jizde jsem sledoval napeti na lambde v bloku hodnot a bylo porad 0,1V. Takze predpokladam ze bude v haji. Jestli se nepletu tak G39 je lambda pred katalyzatorem, takze jeho funkcnost by na lambdu nemela mit vliv (auto ma nalitano 190tis. takze katalyzator muze byt klidne v haji, ale emise v breznu udelala bez problemu). Muzete mi poradit kde najdu u tohodle motoru lambdu G39? Koukal jsem do DP ale z tech nakresu fakt nejsem moudrej. Rad bych taky preventivne vycistil skrtici klapku a udelal zakladni nastaveni, ale zase nevim kde presne ji mam hledat :-( Nemel by nekdo fotku nebo dobrou radu? :-) Preci jenom je to trosku jinej moturek nez moje 1,9TDi lol

Mám ten samý motor a měl jsem tu samou zavádu, ale otačky držely jak přibité.

Lamdu bych vyměnil, protože takhle to má větší spotřebu.

Tedle motor má jednu lamdu a je tesně před katem t.j. musí se pod auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jezdim bez lambdy už 2 roky a předtím tam uř taky nebyla a otáčky jsou jako přibité, jediný rozdíl je ve spotřebě, když tomu člověk nalejvá.

Doporučil bych vyčistit klapku a udělat základní nastavení, mělo by to pak přestat blbnout ;)

PS: pak ještě dát novou lambdu, ale musí se stávající závit lambdy převařit na výšku, je tam výrobní chyba, díky které ta lambda často odchází ;)

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A je lepsi nechat pripojenou spatnou lambdu a nebo lambdu radsi odpojit? Kdyz budu chtit vycistit klapku jak se k ni dostanu? Predpokladam vyndat vzduchovy filtr a tam nekde? Nebo je jinde :-(

Čau ano ta klapka je hned pod vzduchovím filtrem.Mám ten samej motor a tuklapku jsem zatim jen čistil nerozebranou,ale chce to asi rozdělat uplně,aby to bylo stopro.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A je lepsi nechat pripojenou spatnou lambdu a nebo lambdu radsi odpojit? Kdyz budu chtit vycistit klapku jak se k ni dostanu? Predpokladam vyndat vzduchovy filtr a tam nekde? Nebo je jinde :-(

Něco podobného dělala i naše Felda 1.3 MPi 50Kw těsně po koupi.Pokud byl motor v tahu-Ok, ale třeba při dojíždění do křižovatky a vyšlápnutí spojky!! najednou chcípla.S nastartováním problém nebyl, a otáčky se držely taky. Takže klapka už by chtěla určitě taky vyčistit(a jestli má najeto 190 tis. tak tím spíš-naše Felda to dělala při 95tis!!) Vyčistili ji v servise + preventivně nové svíčky-cenu už nevím.Ani ji nevyndávali z auta, ale jen párkrát prostříkli-od té doby(cca 3 roky) bez problémů.

No a lambda-bohužel nejspíš taky v "lmbdanebi", jen netuším kolik za to předělaní na potrubí zhora budou v servise chtít

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A je lepsi nechat pripojenou spatnou lambdu a nebo lambdu radsi odpojit? Kdyz budu chtit vycistit klapku jak se k ni dostanu? Predpokladam vyndat vzduchovy filtr a tam nekde? Nebo je jinde :-(

vyndej vzdochovej filtr cca 4+2 šroubky a až to vyndáš, hned uvidíš, jaká ta klapka je, pokud bude vnitřek černej jako bota, tak vyndat a pořádně vydrbat techničákem. Pokud bude taková lehce zašlá, tak jen vydrbat kartáčkem a techničákem.

Lepší je tu lambdu úplně odpojit, pro RJ je lepší žádný signál než blbý signál (lambda na odchodu dáva pěkný kraviny)

Doporučuju lambdu každopádně vyměnit, aby neodešel katík a pak to neprojde na emisích.

lambda, vyčistit klapku, kouknout na svíčky, udělat pak základní nastavení, vymazat adaptační hodnoty a pak pořádně protáhnout na dálnici (aby se udělaly nové adapt. hodnoty) a mělo by to být OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Chlapy potřeboval bych poradit a nechci kvůli tomu zakládat nové vlákno. Mám 1.6 74kw AKL r.v. 98. Neprošel jsem emisemi. Po 158 000 lambda sonda KO. Chtěl bych si ji vyměnit doma. Potřebuji k výměně diagnostiku? Nebo stačí, když ji jenom vyměním a je vše OK. Na motoru žádná změna - drží otáčky, starty bez problemů... Děkuji za info. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...