tomina Vloženo 20. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 Sice jsem o mem problemu psal v jinem tematu, ale nadpis moc nesedi takze zakladam nove.. Kamoska ke me prijela svoji octavkou r.v. 1996 1,6 55kW. Pri volnobehu ji padaji otacky (teply i studeny motor) a cas od casu auto pri prerazeni chcipne po seslapnuti spojky. Kdyz otacim volantem u stojiciho auta tak otacky taky padaji temer k nule, ale nechcipne. Napichnul jsem auto na VAG a ukazalo mi to tuhle chybu: Číslo dílu řídícího modulu: 032 906 014 A Komponent a/nebo - verze: MARELLI 1AVM 2162 Kódodvání softwaru: Kód opravny: 1 Nalezeny chyby: 00525 - Sonda lambda (G39) 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky Nic vic. Muze tohle kolisani zpusobovat vadna lambda? Pri jizde jsem sledoval napeti na lambde v bloku hodnot a bylo porad 0,1V. Takze predpokladam ze bude v haji. Jestli se nepletu tak G39 je lambda pred katalyzatorem, takze jeho funkcnost by na lambdu nemela mit vliv (auto ma nalitano 190tis. takze katalyzator muze byt klidne v haji, ale emise v breznu udelala bez problemu). Muzete mi poradit kde najdu u tohodle motoru lambdu G39? Koukal jsem do DP ale z tech nakresu fakt nejsem moudrej. Rad bych taky preventivne vycistil skrtici klapku a udelal zakladni nastaveni, ale zase nevim kde presne ji mam hledat :-( Nemel by nekdo fotku nebo dobrou radu? :-) Preci jenom je to trosku jinej moturek nez moje 1,9TDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta Vloženo 20. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 Sice jsem o mem problemu psal v jinem tematu, ale nadpis moc nesedi takze zakladam nove.. Kamoska ke me prijela svoji octavkou r.v. 1996 1,6 55kW. Pri volnobehu ji padaji otacky (teply i studeny motor) a cas od casu auto pri prerazeni chcipne po seslapnuti spojky. Kdyz otacim volantem u stojiciho auta tak otacky taky padaji temer k nule, ale nechcipne. Napichnul jsem auto na VAG a ukazalo mi to tuhle chybu: Číslo dílu řídícího modulu: 032 906 014 A Komponent a/nebo - verze: MARELLI 1AVM 2162 Kódodvání softwaru: Kód opravny: 1 Nalezeny chyby: 00525 - Sonda lambda (G39) 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky Nic vic. Muze tohle kolisani zpusobovat vadna lambda? Pri jizde jsem sledoval napeti na lambde v bloku hodnot a bylo porad 0,1V. Takze predpokladam ze bude v haji. Jestli se nepletu tak G39 je lambda pred katalyzatorem, takze jeho funkcnost by na lambdu nemela mit vliv (auto ma nalitano 190tis. takze katalyzator muze byt klidne v haji, ale emise v breznu udelala bez problemu). Muzete mi poradit kde najdu u tohodle motoru lambdu G39? Koukal jsem do DP ale z tech nakresu fakt nejsem moudrej. Rad bych taky preventivne vycistil skrtici klapku a udelal zakladni nastaveni, ale zase nevim kde presne ji mam hledat :-( Nemel by nekdo fotku nebo dobrou radu? :-) Preci jenom je to trosku jinej moturek nez moje 1,9TDi Mám ten samý motor a měl jsem tu samou zavádu, ale otačky držely jak přibité. Lamdu bych vyměnil, protože takhle to má větší spotřebu. Tedle motor má jednu lamdu a je tesně před katem t.j. musí se pod auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 20. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 (editace) Já jezdim bez lambdy už 2 roky a předtím tam uř taky nebyla a otáčky jsou jako přibité, jediný rozdíl je ve spotřebě, když tomu člověk nalejvá. Doporučil bych vyčistit klapku a udělat základní nastavení, mělo by to pak přestat blbnout PS: pak ještě dát novou lambdu, ale musí se stávající závit lambdy převařit na výšku, je tam výrobní chyba, díky které ta lambda často odchází Editováno: 20. Listopad 2007, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 20. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 A je lepsi nechat pripojenou spatnou lambdu a nebo lambdu radsi odpojit? Kdyz budu chtit vycistit klapku jak se k ni dostanu? Predpokladam vyndat vzduchovy filtr a tam nekde? Nebo je jinde :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paulmack Vloženo 20. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 A je lepsi nechat pripojenou spatnou lambdu a nebo lambdu radsi odpojit? Kdyz budu chtit vycistit klapku jak se k ni dostanu? Predpokladam vyndat vzduchovy filtr a tam nekde? Nebo je jinde :-( Čau ano ta klapka je hned pod vzduchovím filtrem.Mám ten samej motor a tuklapku jsem zatim jen čistil nerozebranou,ale chce to asi rozdělat uplně,aby to bylo stopro. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 20. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 A je lepsi nechat pripojenou spatnou lambdu a nebo lambdu radsi odpojit? Kdyz budu chtit vycistit klapku jak se k ni dostanu? Predpokladam vyndat vzduchovy filtr a tam nekde? Nebo je jinde :-( Něco podobného dělala i naše Felda 1.3 MPi 50Kw těsně po koupi.Pokud byl motor v tahu-Ok, ale třeba při dojíždění do křižovatky a vyšlápnutí spojky!! najednou chcípla.S nastartováním problém nebyl, a otáčky se držely taky. Takže klapka už by chtěla určitě taky vyčistit(a jestli má najeto 190 tis. tak tím spíš-naše Felda to dělala při 95tis!!) Vyčistili ji v servise + preventivně nové svíčky-cenu už nevím.Ani ji nevyndávali z auta, ale jen párkrát prostříkli-od té doby(cca 3 roky) bez problémů. No a lambda-bohužel nejspíš taky v "lmbdanebi", jen netuším kolik za to předělaní na potrubí zhora budou v servise chtít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 21. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 21. Listopad 2007 Hned zitra se pokusim tu klapku vycistit, nemel by nekdo presnej postup jak ji uplne rozebrat. Nejsem si jistej jesi to napoprve zvladnu :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 21. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2007 A je lepsi nechat pripojenou spatnou lambdu a nebo lambdu radsi odpojit? Kdyz budu chtit vycistit klapku jak se k ni dostanu? Predpokladam vyndat vzduchovy filtr a tam nekde? Nebo je jinde :-( vyndej vzdochovej filtr cca 4+2 šroubky a až to vyndáš, hned uvidíš, jaká ta klapka je, pokud bude vnitřek černej jako bota, tak vyndat a pořádně vydrbat techničákem. Pokud bude taková lehce zašlá, tak jen vydrbat kartáčkem a techničákem. Lepší je tu lambdu úplně odpojit, pro RJ je lepší žádný signál než blbý signál (lambda na odchodu dáva pěkný kraviny) Doporučuju lambdu každopádně vyměnit, aby neodešel katík a pak to neprojde na emisích. lambda, vyčistit klapku, kouknout na svíčky, udělat pak základní nastavení, vymazat adaptační hodnoty a pak pořádně protáhnout na dálnici (aby se udělaly nové adapt. hodnoty) a mělo by to být OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 28. Únor 2008 Sdílet Vloženo 28. Únor 2008 Chlapy potřeboval bych poradit a nechci kvůli tomu zakládat nové vlákno. Mám 1.6 74kw AKL r.v. 98. Neprošel jsem emisemi. Po 158 000 lambda sonda KO. Chtěl bych si ji vyměnit doma. Potřebuji k výměně diagnostiku? Nebo stačí, když ji jenom vyměním a je vše OK. Na motoru žádná změna - drží otáčky, starty bez problemů... Děkuji za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.