Přejít na obsah

LPG


lakos

Doporučené příspěvky

zajimalo by mě jestli ma někdo plyn v O II a jake ma zkusenosti beru vsechny nazory mam 1,6 2006

nenecháš-li si to dělat od "Franty" z garáží,spolehlivé to bude..a úsporné,o tom ani nemluvím..ale plyn-no,nevím..zdražuje také,nemá moc budoucnost,smrdí to,jak komín cigánů...jak myslíš no....... ;)

Editováno: , autor: Deny.Kr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My měli 10 let LPG na Favoritu a nikdy žádné problémy, a to tehdy zdaleka nebyly tak vyspělé systémy jako dnes, takže bych se tomu nebránil, ale upřímně, do své RS bych si ho taky nedal:-)

vis ja najezdim neco pod 20 000 km ale hodne po kouskach tak ani nevim jak se to bude chovat svára plyn měl taky na couracky a v pohode ale byla to 120 tak fakt nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vis ja najezdim neco pod 20 000 km ale hodne po kouskach tak ani nevim jak se to bude chovat svára plyn měl taky na couracky a v pohode ale byla to 120 tak fakt nevim

Fakt do OII bych to vůbec nedával. A hlavně si myslím že by ti tímto mohla skončit i záruka na auto , pokud by to nebylo uděláno ve Škoda servise, což pochybuji.

Já bych dal plyn tak maximálně do feldy ale do Octavie bych to vůbec nedával.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fakt do OII bych to vůbec nedával. A hlavně si myslím že by ti tímto mohla skončit i záruka na auto , pokud by to nebylo uděláno ve Škoda servise, což pochybuji.

Já bych dal plyn tak maximálně do feldy ale do Octavie bych to vůbec nedával.

asi tak..s tou zárukou mi to ani nedošlo,máš asi pravdu... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem se s tím osobně nesetkal, ale tady na foru to někdo psal, že mu ho přímo ve škodovce dali-zařídili, navíc udělali záznam do servisky.

To bych se tedy velice divil . Již jsem tam několikrát psal a obdržel jsem odpověď že Škoda auto nedoporučuje přečipovat motor , a pokud bude motor přečipovám ztrácí ihned záruku .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nu, tak to by ti potom nezbylo nic jinýho, než se velice divit. spousta dealerů škody nabízí chiptuning, samozřejmě je to trošku dražší (cca 22-25tis Kč chtěli po mě, když mi to nabízeli). pochopitelně nechipujou oni ve svý dílně, ale mají partnera, s kým jsou domluvený, tady u nás konkrétně ABW sequana chiptuning. pokud jde o záruku, tak o tu samozřejmě v tomhle případě nepřicházíš, ale musí se potom dodržovat určitý postupy.

co se týče LPG, taky jsem byl ještě donedávna striktně proti, jenže byl jsem docela rozumně poučen, že doby podomních montáží LPG do Š120, vasilových sání a podobných aut už jsou pryč, dnešní sekvenční systémy už jsou tak vymakaný, že jsou naprosto bezpečný. s tou zárukou to vidim podobně jako mischicka nebo kdo to tu psal, je dle mě nesmysl, aby škodovka rušila záruku spojenou s oficiálním alternativním pohonem, jednak by jí aktivisti sežrali a taky by přišla o určitý spektrum zákazníků. jak myslíte, že to řeší subaru, který nabízí LPG přímo v autech (Legacy mam pocit)? těžko by prodávali auta bez záruky.

navíc až naši zákonodárci otevřou oči a zruší restrikci v podobě zákazu vjezdu s LPG do podzemek, kterej prej máme mimochodem jako jedni z posledních v evropě, tak nebude jedinej problém. dovedu si představit někoho, kdo je "alergickej" na dýzla, chce benzín a taky jezdit za levnějc. sám za sebe říkám, proč ne. při nájezdu 20tis km by se to už vyplatit mohlo. no, a že LPG smrdí? přátelé, nechci vypadat chytře, ale dneska poznáte LPG čichem tak maximálně u 20let starých aut.

jistě, do aut jako RS apod je to trošku divný, ale osobně bych se mu asi nebránil, kdyby mě náklady za benzín přílišně obtěžovaly...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Luke: Ty podmínky záruky bych viděl, že si to ten servis vezme na své triko, ale asi moc by ses nechytal přijet s tím do jiného servisu, třeba cestou na dovolenou a chtít něco v záruce opravit..

Jinak přesně, pokud se montuje do vozidla LPG, je to dnes už snad bez výjimky na základě povolení Ministerstva dopravy ČR k hromadné přestavbě a to obnáší celkem rozsáhlé řízení spojené i s konzultacemi a spoluprací s výrobcem vozidla, právě proto, že jde o takový zásah do konstrukce (tak minimálně vzhledem k přístupu ke konstrukčním datům), takže pokud na OII bude tímto stylem existovat výrobce a dodavatel včetně montáže, bude to 100% schválené, tedy včetně záruky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Luke: Ty podmínky záruky bych viděl, že si to ten servis vezme na své triko, ale asi moc by ses nechytal přijet s tím do jiného servisu, třeba cestou na dovolenou a chtít něco v záruce opravit..

Jinak přesně, pokud se montuje do vozidla LPG, je to dnes už snad bez výjimky na základě povolení Ministerstva dopravy ČR k hromadné přestavbě a to obnáší celkem rozsáhlé řízení spojené i s konzultacemi a spoluprací s výrobcem vozidla, právě proto, že jde o takový zásah do konstrukce (tak minimálně vzhledem k přístupu ke konstrukčním datům), takže pokud na OII bude tímto stylem existovat výrobce a dodavatel včetně montáže, bude to 100% schválené, tedy včetně záruky

jak to myslíš s tim servisem, že by si to vzal na vlastní triko? jako ten servis, co namontuje to LPG? protože pochybuju, že to bude montovat přímo dealer škoda, tak myslíš, že si to vezme na triko ten montér LPG?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak to myslíš s tim servisem, že by si to vzal na vlastní triko? jako ten servis, co namontuje to LPG? protože pochybuju, že to bude montovat přímo dealer škoda, tak myslíš, že si to vezme na triko ten montér LPG?

Ta poznámka o záruce byla na ten chiptuning a zvláštní podmínky,jak jsi o nich psal (vzhledem k tomu, že škodovka ofice nic takového nenabízí a přesto tuto službu poskytují její servisy).

A pokud jde o montáž LPG, která bude oficiálně homologovaná do OII, tak za auto si ručí dál škodovka a za tu zástavbu samozřejmě firma, co montila LPG. To je stejné jak s ostatním dodatečně dodělávaným vybavením, např. montáž alarmu na vozidle v záruce apod. (to také přece nemusí vždy montovat nebo zprostředkovávat servis).

Editováno: , autor: Jirik.DC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Lakos: osobně bych ti plyn nedoporučil z těchto důvodů:

Máš 1.6 předpokládám MPI, ten motor nemá moc velký kroutící moment na tak velké auto jako je OII a plyn ho ještě sníží takže auto bude dynamicky na úrovni 1.4 a to v dnešním hustém provozu je na pováženou.Kdybys měl 2.0 tak ještě ale 1.6 asi není optimální.

Budeš mít problémy v servisech škoda, nebudou s motorem chtít nic dělat.Budeš odkázán jen na servis kde ti LPG namontují.

Nesmíš do podzemních garážích, ikdyž z toho tě možná hlava bolet nemusí.

V případě problémů je to vždy na odtahovku.Nejede to pak ani na benzín ani na plyn.S OII zkušenost nemám ale s Fabií ano.Kolegyni to nešlo nastartovat ve firmě na parkovišti a přestože máme diagnostiku motorů a kluci dokáží motor seřídit ani si neškrtli protože neznáme zkušenosti s LPG.Musela do servisu kde ji LPG namontovali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobře, ale LPG servis přece nemůže vědět o škoda motoru to co škoda servis. asi by to chtělo se zajet zeptat přímo dealera

To je právě ten problém, Škoda servisy LPG většinou nemontují, nechtějí s tím nic mít a pak když nastane nějaká porucha motoru z auta se stává horký brambor, který se snaží každý odpálit.Jsou z toho akorát šílený nervy a často to končí demontáží LPG ve Škoda servisu a teprve pak se přikročí k servisu motoru.Majitelé Fiatů jsou na tom lépe tam skutečně LPG montuje už firma a je to servisy i opravováno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je právě ten problém, Škoda servisy LPG většinou nemontují, nechtějí s tím nic mít a pak když nastane nějaká porucha motoru z auta se stává horký brambor, který se snaží každý odpálit.Jsou z toho akorát šílený nervy a často to končí demontáží LPG ve Škoda servisu a teprve pak se přikročí k servisu motoru.Majitelé Fiatů jsou na tom lépe tam skutečně LPG montuje už firma a je to servisy i opravováno.

Tam je to zas ale o to jednodušší, že samotný FIAT jako výrobce má docela velké procento vozidel s alt. pohonem už přímo z výroby

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LUKE-vidíš,co tu píšou ostatní,počti si,já jsem to shrnul do jedné věty...Můj názor je takový,že kdo chce jezdit na plyn ,tak by to neměl cpát do nové octavie...Ta poznámka je víc než výstižná...A mnoho věcí,na které se tu někdo ptá,se tu probíralo moc a moc dokola.Chce to jen číst....

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...