Přejít na obsah

LPG


lakos

Doporučené příspěvky

LUKE-vidíš,co tu píšou ostatní,počti si,já jsem to shrnul do jedné věty...Můj názor je takový,že kdo chce jezdit na plyn ,tak by to neměl cpát do nové octavie...Ta poznámka je víc než výstižná...A mnoho věcí,na které se tu někdo ptá,se tu probíralo moc a moc dokola.Chce to jen číst....

napověz mi, ať čtu jak čtu, tak tady nepadla jediná konkrétní zkušenost s provozem LPG v OII, ať čtu jak čtu, tak když už někdo má zkušenosti s LPG v jiných autech, jsou kladná, ať čtu jak čtu, tak vidím jen naše ničím nepodložené domněnky o zárukách a podobných věcech....

když už něco píšeš, buď konkrétní, věty typu: "kdo chce jezdit na plyn ,tak by to neměl cpát do nové octavie" mají vypovídající hodnotu nula.

lakos: zkus jednu věc, zvedni telefon a zavolej přímo do Boleslavi, tam se zeptej jak to s tím je, pak si zajeď do nejbližšího servisu škoda a zeptej se na to samý a jestli mají s LPG nějaké zkušenosti, případně jestli nějaký jejich zákazník ho má zastavěné a měl nějaký konkrétní problém. na věty typu, že do OII to nemá cenu atp. se vyprdni a sežeň si fakta...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

napověz mi, ať čtu jak čtu, tak tady nepadla jediná konkrétní zkušenost s provozem LPG v OII, ať čtu jak čtu, tak když už někdo má zkušenosti s LPG v jiných autech, jsou kladná, ať čtu jak čtu, tak vidím jen naše ničím nepodložené domněnky o zárukách a podobných věcech....

když už něco píšeš, buď konkrétní, věty typu: "kdo chce jezdit na plyn ,tak by to neměl cpát do nové octavie" mají vypovídající hodnotu nula.

lakos: zkus jednu věc, zvedni telefon a zavolej přímo do Boleslavi, tam se zeptej jak to s tím je, pak si zajeď do nejbližšího servisu škoda a zeptej se na to samý a jestli mají s LPG nějaké zkušenosti, případně jestli nějaký jejich zákazník ho má zastavěné a měl nějaký konkrétní problém. na věty typu, že do OII to nemá cenu atp. se vyprdni a sežeň si fakta...

Nikam volat nemusím,jsem u zdroje.

No právě,že zkušenosti jsou špatné,auta škubou,vyhazujou nesmyslné závady v elektronice,lambda,poměry směsí ,atd.Pár aut jsem viděl a majitelé naříkají...Tak VÍM,CO PÍŠU!!!

Zkrátka neštěstí...Doposud nemají vychytané chyby v zástavbě LPG a přizpůsobení na elektroniku motoru.A nepodložené domněnky ohledně záruky?Pokud budeš mít na vozidle namontováno neschválené zařízení,což zástavba plynu je,ztrácíš záruku.Je to hrubé porušení záručních podmínek.Je to napsáno v servisní knížce.Boleslav žádné firmě tuto zástavbu nepovolilo a nepovolí .Pokud by došlo na lámaní chleba a teda případnou kontrolu ze strany škodovky,vše zaplatí servis,který na autě něco prováděl.At se to týká čehokoli,třeba ložiska,plastů,různých ptákovin.

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to s tim telefonováním bylo směřovaný na lakose, ne na tebe, to jen tak na okraj.

ad ty další věci, fajn, beru, ale tohle všechno jsi tady měl napsat jako první, protože jsi evidentně jedinej, kdo má praktický zkušenosti narozdíl od nás dohadovačů, co tady psali jen svoje domněnky. nic z toho tady nepadlo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BURSIK?Ten toho namluví,jak tak dnes čtu,tak ho chce někdo pěkně potopit a vymáchat jako Čunka.Tet bude aférka pro změnu u zelených...

Jedna věc je povídat a druhá realizovat.S tou realizací to nevidím tak rychle.Plány určitě budou...

souhlasím s tebou ten chlap je mi ukradený i se svými názory mě zajímalo to ze mel otevrenou kapotu a bylo to tam

Editováno: , autor: lakos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Pkud chceš slyšet můj názor, tak zní plyn nikdy.

Prosím tě montáží LPG to auto naprosto negraduješ. Navíc,měl jsem ho ve Fabii a servisní síť se ti zníží tak na 20%, protože z autorizovaných servisů od toho dávají ruce pryč. LPG jsem v tý fabce měl jako ve služebním autě, takže najeto dost a problémy byly výhradně s LPG. Motor cukal, řídící jednotka ukazuje neustále chyby, měněny vstřiky-zalepené v důsledku používání LPG. Jenom ty nejhorší zkušenosti a dnes bych auto s LPG nikdy nechtěl, ten se hodí do karburátorů, ale chudák OII.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co znamená negraduješ?

a taky by nebylo od věci napsat, co za systém LPG si měl...

Zdravim, jde o překlep, mám na mysli degraduješ, po demontáži LPG jsou na autě nenapravitelné škody-díry v karoserii po hadicích, vrtá se do palubní desky na přepínač apod. Nevím, co jsem tam měl za systém, protože to bylo služební auto, nádrž byla místo rezervy-výsledek rezerva v kufru, tím pádem opět málo místa v kufru plus omezený objem nádrže a nutnost tankování každý den. Mělo to svojí řídící jednotku, která byla nezávislá na řídící jednotce vozu-výsledek chaos v řídící jednotce vozu. Myslím, že do O2 se LPG opravdu nehodí a upřímně radím nezničte si auto přestavbou na LPG. Jednou mi auto na dálnici přestalo jet, ztráta výkonu, max. jelo 80km. Dojel jsem do servisu a tam řekli, že pokud nebude vymontovaný LPG nebudou nic opravovat. Nakonec ta závada byla v důsledku LPG. Jednou mi zase praskla membrána ve směšovači a unikal plyn do motorového prostoru, co se mohlo stát nechci ani domýšlet. Pak v důsledku působení teploty a nepatrného pokroucení přestlaly těsnit nějaké plastové ramínka, výsledek únik chladící kapaliny tak, že to museli odtáhnout. Zůstal jsem viset v Praze na Letné a musel jsem opět pracně sehnat v Praze servis na plyn, protože autorizovaný servis vás s tím pošle do p.... Nakonec poslední vážná závada byla zalepené trysky nutná výměna. To se stane, pokud jezdíte pouze na LPG, tak benzín neprotéká v tryskách a ty se postupně zacpou. Toto byly mé zkušenosti na Fabce 1,4, nutno říci, že měla 260 000km a LPG montován asi ve 30 000, což znamenalo okamžitou ztrátu záruky!!!-Nyní mám OII 1,9 naftu a když si vzpomenu na LPG, tak se osypu. Cukání studeného motoru v okamžiku, kdy se to automaticky přeplo na LPG beru jako samozřejmost- to přestalo po rozjetí tak na 50km v hodině. Mám jen a pouze negativní zkušenosti. Radím upřímně všem co o tom přemýšlejí dejte od toho ruce pryč, to se hodí do karburátorových motorů, ale ne do motorů plných elektroniky, která s tím nepočítá!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechci vypadat jako někdo, kdo se LPG zastává, to ne, taky o tom skoro nic nevim, ale co jsem tak čet, tak sekvenční vstřikovací systémy už jsem celkem v pohodě.

další věc, ono najet na plyn 230tis km je celkem dost, moc nechápu, proč to tam firma montovala

Protože v té firmě, byl člověk, který měl na starosti dopravu primitiv, nakonec stejně zjistili, že LPG nestojí za nic a začali kupovat Fabie SDI. Nyní jezdím vlastním autem na cesťák vychází to 5,66Kč na kilometr podle průměrné spotřeby v TP a jsem max. spokojený. Výhoda je, že si člověk koupí bezpečné auto a v pohodě mu to zaplatí leasing.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Jen tak na okraj, kolik jste toho najeli na LPG když máte tak "zaručené" rady kolem plynu, já osobně na Škoda 120 187000 Km, na Octě 1.6 74 kW 320000 a na 1.6 75 kW mám teď 121000 a žádný z popisovaných problémů jsem nezapsal a to jezdím stylem "kovářova kobyla", prostě na to své se dostanu až naposled a problémy nemám....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...