Přejít na obsah

CIMBU MOTORSPORT


HONZA83

Doporučené příspěvky

Vím že to sem nepatří, ale kromě škodověnky mám teď nově i malého pežotka a chtěl bych ho nechat taky chipnout. Proto se zeptám, neznáte firmu která by udělala chip na peugeota 1,4 HDi a měla takové kladne hodnocení jako Sportmotor a Cimbu u koncernových vozů ? Přítel google mě našel podle mě jen nic moc důvěryhodné firmy. Díky všem za info.

Zkus BitPower

http://www.bitpower.cz/index.php?module=ta...tegorie=Peugeot

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak rozvody by se meli u 1.8T,aspon co mi rikali, menit ve 180tis... ja urcite tak dlouho cekat nebudu..v 90tis jdu na to...jako u diesela :p a cena rozvodovy sady je tak 4-5tis + prace... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevim no...tak mozna bejt tebou bych pockal do 120tis k vetsi kontrole,aby se udelalo vic veci najednou... :) ale pokud vis jiste,ze to ma tolik najeto a nechovas se k tomu jako prase :p ,tak by to tech 180 melo vydrzet...kdyz se na ten remen kouknes tak je to ve srovnani s TDI takovej obrik ;) ale rozhodne je lepsi prevence,nez pak platit opravu potkanyho motoru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak jsem si nechal upravit u Sportmotoru O1 RS. Podle nich by teď mělo mít 210 PS a 310 Nm. V Mimoni jsem nechal odbrzdit a trochu se to teda liší. Výkon je jen cca 200 PS, krouťák je vyšší, cca 330 Nm ... Kolísavá křivka je prý pravděpodobně kvůli vadnému regulačnímu ventilu turba... Nemá s tim někdo zkušenost náhodou?

brzda___graf.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim, že je to OK, ne vždy lze dosáhnout 100% přesných cílených hodnot, navíc na to může mít vliv např. venkovní tlak, k té křivce si myslim, že toto může způsobovat čidlo klepání, které je závislé na kvalitě pohonných hmot, jinak ať dobře slouží :palec2: vypadá to dobře

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si nechal upravit u Sportmotoru O1 RS. Podle nich by teď mělo mít 210 PS a 310 Nm. V Mimoni jsem nechal odbrzdit a trochu se to teda liší. Výkon je jen cca 200 PS, krouťák je vyšší, cca 330 Nm ... Kolísavá křivka je prý pravděpodobně kvůli vadnému regulačnímu ventilu turba... Nemá s tim někdo zkušenost náhodou?

S tou kolisavou krivkou je to celkem casty problem u ORS1, hodne lidi rika jako by to turbo chvilu tlacilo chvilu ne a porad dokola...Kdyz se na to sousredis tak je to trochu znat,kdyz treba ve 40km/h ze 2 rychl.stupne tomu slapnes.Citis tam takove zanedbatelne propady.To bude asi ono. Jinak chci se zeptat, je to znat, ze je to po tom cipnuti zivejsi?Jak bys to hodnotil,hodne,malo? Uvazuji o tom taky na moje ereso.Ale asi si pockam az bude nekde video Cimbu vs Sportmotor.Tak at šlape jak ma!

Editováno: , autor: pavlino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

znát to opravdu je a pekelně, stačí když si např. seženeš druhou nečiplou RS a porovnáš je před tvým čipem a po čipu, já jsem byl u Cimbu a bylo to znát hnedky, auto jelo přesně jak uvádí na grafu Cimbu, a ohledně toho srovnání - jsme se už dost snažili a nikdy se to nepodařilo:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...