MenXB Vloženo 3. Červen 2008 Vloženo 3. Červen 2008 Cauky, kdyz to taky ctu, tak jsem si vsiml neceho podobneho na mem SuperBu 2.5TDI, presne jakmile auto stoji jeden cely den a dele a ja pote zacnu startovat, tak to toci a toci az kdyz prislapnu plyn nebo zkusim znovu nastartovat, tak chytne. Mam podezreni ze se mi straci nafta, zkusim vymenit naftovy filtr, ale nevim. Doufam, ze to nebude nic zavazneho. Citovat
KaJe Vloženo 4. Červen 2008 Vloženo 4. Červen 2008 Zvýšení startovací dávky má vliv pouze na teplý start. On píše, že když autem den nejede tak předpokládám, že studený start. Než do něčeho začneš vrtat tak změřít VAGem základní předvstřík a potom vyloučit padání nafty. To znamená hlavně tesnost kroužků v palivovém filtru. Aha, tak to jsem netušil, člověk se pořád učí. Citovat
brasel Vloženo 18. Říjen 2008 Vloženo 18. Říjen 2008 zdravim pokud mam vse nove filtr a krouzky ,a i presto asi pada nafta ,teda myslim si to ,protoze kdyz sem prijel do prace a mam auto mirne z kopce cumakem ,nahoru tak vzdy jak sdu nastartovat tak najednou musim dlouho tocit ,ale na rovine to nedela nevite cim to muze bejt je jeste nejake reseni z padanim nafty dik moc Citovat
albukerki Vloženo 24. Říjen 2008 Vloženo 24. Říjen 2008 Asi o nic nejde,ale když s autem jeden den nejedu octavia tdi 66kw 03, tak mi nejde nastarovat bez plynu. naskoči až po mirnem sešlapnuti plynu. diky To robilo aj mne stačilo lepšie dotiahnuť eskapásky na palivovom filtri, teraz mám niečo podobné, ale len za tepla točí točí a chytí až po stlačení plynu, za studena je to na šupu Citovat
TDIfun Vloženo 24. Říjen 2008 Vloženo 24. Říjen 2008 Kdyz uz si nebudete opravdu s temi teplymi starty vedet rady, mam reseni... vyzkouseno... SZ Citovat
Pepa007 Vloženo 25. Říjen 2008 Vloženo 25. Říjen 2008 To robilo aj mne stačilo lepšie dotiahnuť eskapásky na palivovom filtri, teraz mám niečo podobné, ale len za tepla točí točí a chytí až po stlačení plynu, za studena je to na šupu Na palivovém filtru nemá eska páska co dělat. Patří tam originál pružná páska. Nic jiného. Citovat
Gurizha Vloženo 16. Listopad 2008 Vloženo 16. Listopad 2008 Dobrý den, mámm Ostavii 1.9 Tdi 66Kw rv 98, nedávno koupenou. Mám problém se startováním. Občas chytne hned, někdy točím dlouho, než to naskočí, někdy to vypadá, že už naskočila, pustím klíč a ono nic. A to vše dělá bez ohledu na to, zda je motor teplý, nebo studený. Nevím co s tím. To i má milovaná Škoda 120 startovala lépe.. :-) Je pravda, že se s ní jelo zcela na prázdnou nádrž-koupil jsem ji s prázdnou nádrží, ale na benzinku dojela bez výpadku paliva. Ale to bych čekal, že vzduch po měsíci muí být už venku. Prosím poradte Citovat
Pepa007 Vloženo 16. Listopad 2008 Vloženo 16. Listopad 2008 (editace) Začal bych výměnou palivového filtru a kontrolou předvstřiku. Editováno: 16. Listopad 2008, autor: Pepa007 Citovat
Adriano Vloženo 18. Listopad 2008 Vloženo 18. Listopad 2008 Trápil jsem se s podobným problémem od jara do podzimu. Měření kapacity baterie, nový filtr, nový ventil u filtru, přenastavený předstřik a nic. Pak bez varování klekla baterka, dal jsem novou (74 Ah) a od té doby je klid. O1 startuje na drc. O1 66kW, 2000 210 000 km Citovat
Rossini11 Vloženo 3. Prosinec 2008 Vloženo 3. Prosinec 2008 Ahoj, já mám taky problém se startováním O1 TDi 81kW. Za studena vše OK a za tepla se musí točit dlouho. Kontroloval jsem TDi graf a tam je to OK (teda jen že úsečky se protínají ve vymezeným prostoru, víc o tom nevím). Baterku jsem kontroloval a je taky OK. Děkuji za návrhy Citovat
TDIfun Vloženo 4. Prosinec 2008 Vloženo 4. Prosinec 2008 Starty za tepla umim opravit softwerove!!! Funguje spickove.. Citovat
KaJe Vloženo 4. Prosinec 2008 Vloženo 4. Prosinec 2008 Špatné teplé starty taky dělá startér. Vyměnit, nebo aspoň vyčistit a promazat. Citovat
TDIfun Vloženo 4. Prosinec 2008 Vloženo 4. Prosinec 2008 JJ treba vyzkouset.. Uz jsme tady mel O2 a tam vymenily baterku i starter a beze zmeny..neveril ze to jde i jinak..A alo.. Citovat
Rossini11 Vloženo 10. Prosinec 2008 Vloženo 10. Prosinec 2008 a jak se to dělá softwarově? PLS. Zkusím to Citovat
davidek.c Vloženo 10. Prosinec 2008 Vloženo 10. Prosinec 2008 a jak se to dělá softwarově? PLS. Zkusím to TDI fun doporucuji...delali mne to taky a ted uplna parada Citovat
Host lachtan Vloženo 10. Prosinec 2008 Vloženo 10. Prosinec 2008 Zdravím, zrovna včera jsem řešil stejný problém, konec šichty, sednu do auta, startuji a nic, benzín byl, baterka v pohodě. Hodil jsem to do garáže, s tím, že asi něco zamrzlo. Domů jsem jel vlakem. Začal jsem obvolávat kamarády mechaniky. Jeden z nich se mě zeptal jestli nemám náhodou tajný vypínač, ja na to, že jo. Šel jsem to pak zkontrolovat a opravdu izolace kolem konektoru byla spálená i s vypínačem. Vyměnil jsem vypínač a všechno OK. Takže pokud nestartuje a máte tajný vypínač, tak začněte tam. Jinak je dobré, že se tady společně podělíme o různé nepříjemné zážitky s autem a jejich řešením, dík za to. lachtan Citovat
jarysek Vloženo 10. Prosinec 2008 Vloženo 10. Prosinec 2008 tak uz to nekdo vyresil s tim teplim startem-? Citovat
Indi Vloženo 11. Prosinec 2008 Vloženo 11. Prosinec 2008 A přečetl jsis to co je napsáno nad tvým příspěvkem? Citovat
12pp Vloženo 11. Únor 2009 Vloženo 11. Únor 2009 Dobrý den.Chlapi mám se startováním podobné problémy.Studený start jaloby po jednom válci,ale po několika otáčkách startéru všechny čtyři najednou nekucká ,netřepe se ,nekouří prostě zaškytá a pak chytne na všechny čtyři.Žhaviče OK,Předvstřik OK,filtry OK,není někde na čerpadle zpětný ventil jako u starých dieslů nebo něco takového.Dokonce se mi zdá,že i zahřáté točí dost dlouho,ale po startu nezakouří prostě jako by tam nebyla nafta.Jinak výkon OK,spotřeba OK.olej nežere ujeto cca.11000km a zatím ani kapka,všechno v poho akorát ty starty.Někdy se stane,že naskočí na půl otáčky to se vždycky leknu.Nejhorší situace je zy vlhka to se mu vyloženě nechce.Je to 1,9 TDi 81kw r.v.98.Prosím poraďte někdo děkuji Pája Citovat
Vanek86 Vloženo 11. Únor 2009 Vloženo 11. Únor 2009 Zravím řešil sek něco podobného a pomohla výměna hadiček od palivového filtru do čerpadla a zpět i s tím ventilem co je na filtru. Citovat
Pepa007 Vloženo 11. Únor 2009 Vloženo 11. Únor 2009 Zkontroluj gumičky na termoventilu. Je na palivovém filtru. Odjistíš drátěnou segrovku a opatrně vytáhni. Nové musí být origo odlné teplotě. Horní zpravidla modrý spodní černý. Ten předvstřik jsi kontroloval VAGem podle grafu? Citovat
12pp Vloženo 12. Únor 2009 Vloženo 12. Únor 2009 Zkontroluj gumičky na termoventilu. Je na palivovém filtru. Odjistíš drátěnou segrovku a opatrně vytáhni. Nové musí být origo odlné teplotě. Horní zpravidla modrý spodní černý.Ten předvstřik jsi kontroloval VAGem podle grafu? Ano na VAGu i žhavení i čidlo taploty proto jsem se ptal jestli se stím někdo nesetkal,když VAG nehlásí nic a auto jinak normálně fungije tak motor bude asi OK.Děkuju chlapi za ochotu pomoct,dneska se to moc často nevidí.Zkusím ty hadičky a ten ventil,pak dám vědět Zatím naschle Pája Citovat
pjerdole Vloženo 12. Únor 2009 Vloženo 12. Únor 2009 Zdravim Vas panové. Muj problem je nasledující: první start ráno.teplota venku je -4,kontrolka žhavení svítí tak 4-5s, pak to nakopnu.na poprve treba nic.na podruhe motor chytne tak na 2 valce, hned se vzpamatuje a šlape jak má,trochu smradu černé barvy z laufu a je to ok. další starty ten den i za te teploty už jsou v pohodě. Děkuju za radu. třeba žhavící svíčky?? či svíčky?? nechám to na Vás Citovat
juro sdi Vloženo 12. Únor 2009 Vloženo 12. Únor 2009 Skus trochu prelistovat forum a zistis co potrebujes vediet. Zli start sa tu riesil dost casto. indexCAF2XRCM.htm Citovat
khekar Vloženo 12. Únor 2009 Vloženo 12. Únor 2009 Zdravim Vas panové. Muj problem je nasledující: první start ráno.teplota venku je -4,kontrolka žhavení svítí tak 4-5s, pak to nakopnu.na poprve treba nic.na podruhe motor chytne tak na 2 valce, hned se vzpamatuje a šlape jak má,trochu smradu černé barvy z laufu a je to ok. další starty ten den i za te teploty už jsou v pohodě. Děkuju za radu. třeba žhavící svíčky?? či svíčky?? nechám to na Vás Zdravím, jestli že motor jede jak na dva válce a chvilku kouří, tak bych se přikláněl k vadným žhavícím svíčkám. Doporučoval bych výměnu všech čtyř. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.