Přejít na obsah

Houpe se


KRYSIMLADE

Doporučené příspěvky

Cus,

OKI II Kratka najeto 50.000

Pozoruji ze pri jizde je to jak kdybych byl na trampoline. V podzemnich garazich i pri pomale jizde se jakoby mirne zhupuje zleva doprava. Testovano na dalsich trech OKI a nichts.

Dale sem zkusil jakoby rozhoupat auto na sloupku ridice a zjistil jsem ze se vykyvne vice nez zminovana dalsi vzorova auta.

Nejaka myslenka ci rada ?

P.S. Obcas si jakoby take zaplave o((

Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno

Leto 16 lita 205

Zima 15 plech 195

V lete se to ,,nehoupe,, ale zase jakoby je takovy tvrdsi a skakaci proti jinemu se stejnou konfiguraci.

Foukano snad vsechno od 2.0 po 2.5 na 2.0 je to ale sileny na 2.5 to alespon drzi smer.

nevěřím, že by tluniče byly po 50 t. km v čudu. Tenhle dojem mívám, když přezuju z letních na zimní. Co tam máš za gumy (rozměr) a na kolik nahuštěný ?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno

Leto 16 lita 205

Zima 15 plech 195

V lete se to ,,nehoupe,, ale zase jakoby je takovy tvrdsi a skakaci proti jinemu se stejnou konfiguraci.

Foukano snad vsechno od 2.0 po 2.5 na 2.0 je to ale sileny na 2.5 to alespon drzi smer.

vzpoměl jsem si, že někdy loni se to taky probíralo a někomu to dělala špatná geometrie zadní nápravy.Nevěřím, že by přechod mezi 205/55 a 195/65 je nějaký velký rozdíl-na služební OII 1.9TDI mám tuto sestavu taky a nějak dramatický rozdíl mi to nepřipadá.Předek se sem tam trochu zhoupne ve vyjetých kolejích ale to dělá ten těžký motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podobný pocit mám vždy po přezutí z letních na zimáky a to mám obě sady 205/55R16 a to nejen u Oct.II ale i dříve u Passatu jsem měl stejnej pocit.Jinak tlumiče musej být v 50.000km naprosto v pohodě,já mám na jedné z Oct.II přes 300.000km a na testech tlumičů byl předek 65% a zad.překvapivě horší 59%.Na to že funglový tlumiče nemaj kolikrát ani 85% je to myslim super na ty km.

Jinak geometrii nechávám na všech Oct.II dělat tak zhruba po 50.000km a vždy je aspoň trochu rozhozená a po seříz.je to znát.Výborně se mi osvědčila geometrie v AutoJarov nebo v A.T.U v Praze na spořilově,na obou místech maj leaser.geo.BOSCH.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady spise to jde jakoby od zadku. je to jak na kobyle o))

Test tlumicu vysel OK, ale da se tomu vubec verit ?

Podobný pocit mám vždy po přezutí z letních na zimáky a to mám obě sady 205/55R16 a to nejen u Oct.II ale i dříve u Passatu jsem měl stejnej pocit.Jinak tlumiče musej být v 50.000km naprosto v pohodě,já mám na jedné z Oct.II přes 300.000km a na testech tlumičů byl předek 65% a zad.překvapivě horší 59%.Na to že funglový tlumiče nemaj kolikrát ani 85% je to myslim super na ty km.

Jinak geometrii nechávám na všech Oct.II dělat tak zhruba po 50.000km a vždy je aspoň trochu rozhozená a po seříz.je to znát.Výborně se mi osvědčila geometrie v AutoJarov nebo v A.T.U v Praze na spořilově,na obou místech maj leaser.geo.BOSCH.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vzpoměl jsem si, že někdy loni se to taky probíralo a někomu to dělala špatná geometrie zadní nápravy.Nevěřím, že by přechod mezi 205/55 a 195/65 je nějaký velký rozdíl-na služební OII 1.9TDI mám tuto sestavu taky a nějak dramatický rozdíl mi to nepřipadá.Předek se sem tam trochu zhoupne ve vyjetých kolejích ale to dělá ten těžký motor.

Dramatický to není, ale je to velmi znát! Mám přesně tuto "sestavu" letních a zimních a po přezutí je auto podstatně náchylnější na vítr a každou nerovnost na silnici (auto se nechá snadněji rozhodit), vyjíždění ze směru (předjíždění), o hodně více se musí směr korigovat volantem, ty 15" jsou o poznání měkčí a to i pře to že jsou foukány na 2,4, přece jen je ta guma znatelně vyšší, ale už jsem si za ty cca 2měsíce zvykl.

Editováno: , autor: Rass
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dramatický to není, ale je to velmi znát! Mám přesně tuto "sestavu" letních a zimních a po přezutí je auto podstatně náchylnější na vítr a každou nerovnost na silnici (auto se nechá snadněji rozhodit), vyjíždění ze směru (předjíždění), o hodně více se musí směr korigovat volantem, ty 15" jsou o poznání měkčí a to i pře to že jsou foukány na 2,4, přece jen je ta guma znatelně vyšší, ale už jsem si za ty cca 2měsíce zvykl.

Souhlasím, auto se nechá snadněji rozhodit.Jezdím s kombíky 1.9TDI a 2.0FSI a TDI se mi více rozhodí na předku, hlavně ve vyježděných kolejích.Myslím, že je to vyšší vahou motoru dieselu.FSI mě tolik nezlobí, připadá mi, že sedí líp, ale jsem taky opatrný samozřejmě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak jsem ted zkusil vedle sebe 4 auta. Do vsech sme strcili stejne z boku a ten muj ..... se proste vykyvuje nejvice a nejdele mu trva nez se dostane do klidu. Taaaaakze otazka na mistni samany. Cim je dano vykyvovani kastle doleva a doprava pri strceni z boku do vozu ??? Protoze to bude stopro nejake divne, vadne nebo nevim co o))

Diky.

P.S. Typ na servis Praha kde rozumi podvozku u OKINEK II ??? Auto je uz mimo zaruku.

Cau

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...