harmis Vloženo 15. Říjen 2012 Vloženo 15. Říjen 2012 Niekde to tu uz bolo ako sa da zistit cez VAG ci su spravne nastavene rozvody. Hladam to tu uz od rana ale nemozem to najst. Pomoze mi niekto. Citovat
libero Vloženo 15. Říjen 2012 Vloženo 15. Říjen 2012 http://forum.skodahome.cz/topic/117235-14-tdi-59kw-vymena-rozvodu/ Citovat
camel1cz Vloženo 6. Listopad 2012 Vloženo 6. Listopad 2012 (editace) Zdravím všechny škodováky! :-) (omlouvám se za post "vedle" - mám OII) Mám 2.0 TFSI (2006) a najeto 110.000km - na servisu sem byl lehce přes 100 a strašili mě výměnou rozvodů. Chtěli ale "asi 10" tak počítám, že 12 mě nemine a to mi příjde hodně a uvažuji hned z několika důvodů o neautorizované výměně: Chci se zeptat: 1) do teď jsem servisil všechno v autorizovaném, co se stane, když si nechám udělat rozvody jinde? Jak se k tomu staví servis/škoda? Nebo doporučujete spíš kousnout tu cenu? 2) jeden z důvodů je, že nechci, aby mi to někdo udělal blbě/z blbých dílů a četl/slyšel jsem dost špatných referencí po výměně rozvodů - máte někdo doporučení na někoho, kdo ví co dělá a nekupuje čínský díly z bláta? Ideálně Praha/Louny/Teplice a okolí... Moc děkuji za rady! Editováno: 6. Listopad 2012, autor: camel1cz Citovat
žralok Vloženo 6. Listopad 2012 Vloženo 6. Listopad 2012 Kvůli záruce nemusíš jezdit do autorizáku. Přečti si něco o blokové vyjímce. Jen se nesmíš nechat zastrašit. http://cz.motofocus.eu/analyzy,6063.html http://www.autoservis-juma.cz/blokova-vyjimka-jiz-nemusite-do-autorizovaneho-servisu/ Citovat
jiri.lapard Vloženo 30. Duben 2014 Vloženo 30. Duben 2014 Ahoj, mám dotaz ohledně přípravků, který jsou potřeba na rozvody. Vím o pravítku na aretaci vačky, vrták nebo něco podobnýho na čerpadlo a něco na aretaci klikovky. Potom ještě něco na povolení napínací kladky. Je tam ještě něco navíc bez čeho se neobejdu? Díky Citovat
Pepa007 Vloženo 30. Duben 2014 Vloženo 30. Duben 2014 Je otázka jaký máš motor je to rotačka , nebo PD Nebo napiš kod motoru Citovat
jiri.lapard Vloženo 1. Květen 2014 Vloženo 1. Květen 2014 (editace) Kód motoru by měl být AWX myslím. Je to 96kW PD. r.v. 03 Editováno: 1. Květen 2014, autor: jiri.lapard Citovat
Pepa007 Vloženo 1. Květen 2014 Vloženo 1. Květen 2014 Tak na PD tu máš tema zde http://forum.skodahome.cz/topic/63638-výměna-rozvodů-19-tdi-pd-77-kw/ asi v 7 příspěvku je foto přípravků. Aretace klikovky a čep pro aretaci vačky. Citovat
Airman64 Vloženo 1. Květen 2014 Vloženo 1. Květen 2014 na AWXko nepotřebuješ žadné přípravky Pokud jsi šikovný Vystačíš si bohatě s 6kou kulatinkou :-) Citovat
Ghostbuster Vloženo 6. Květen 2014 Vloženo 6. Květen 2014 Chlapi čaká má nevyhnutná výmena napínaku remeňa alternátoru. Do rozvodov mám (údajne podla slov predchadzajuceho majitela) este dobrých 40 000 km. Rozmýšľam že dám rovno spraviť rozvody na komplet a bude pokoj. Superb má najazdených 240 tis km. je to 1,9 tdi PD kod motora awx rv 2005/11 Chcem sa spýtať čo by ste mi doporučili vymeniť. Z toho čo som tu čítal mi vyšlo: remeňnapínacia kladkavodiaca kladkahydraulický napínák napínacej kladkynapínák remena alternátorukladka remeňa klimyvodná puma a tlmič vibrácií ??? Je to všetko, či by som nemal ešte na niečo zabudnúť, resp by bolo dobré spraviť to popri rozvodoch. Dík za rady, poprípade aj na predajcu dielov ...nemám o tom predstavu (na felde toho tolko nebolo ) Citovat
michal2009 Vloženo 6. Květen 2014 Vloženo 6. Květen 2014 Zdar, zitra jdu na montaz rozvodu auto uz ma 6 let tak je necham preventivne vymenit, po koupi jsem je nemenil.menim pumpu hepu (kovovej rotor) contitech remen a kladky, napinak remene a remen alternatoru, tot vse. Mam ale najeto 128 tis km, takze pozdeji s mozna meni uz vic veci, to ti poradi 1,9tkari Citovat
Doktorone Vloženo 6. Květen 2014 Vloženo 6. Květen 2014 proč si to nenechal udělat rovnou s tou vačkou, když už to bylo komplet sundaný? jinak materiál ti nejlíp popíše asi airman nebo sup1, máj to zmáknutý Citovat
supr Vloženo 6. Květen 2014 Vloženo 6. Květen 2014 rozvody se měni po 130000 je to tak ne???? Citovat
vick Vloženo 6. Květen 2014 Vloženo 6. Květen 2014 Chlapi čaká má nevyhnutná výmena napínaku remeňa alternátoru. Do rozvodov mám (údajne podla slov predchadzajuceho majitela) este dobrých 40 000 km. Rozmýšľam že dám rovno spraviť rozvody na komplet a bude pokoj. Superb má najazdených 240 tis km. je to 1,9 tdi PD kod motora awx rv 2005/11 Chcem sa spýtať čo by ste mi doporučili vymeniť. Z toho čo som tu čítal mi vyšlo: remeň napínacia kladka vodiaca kladka hydraulický napínák napínacej kladky napínák remena alternátoru kladka remeňa klimy vodná puma a tlmič vibrácií ??? Je to všetko, či by som nemal ešte na niečo zabudnúť, resp by bolo dobré spraviť to popri rozvodoch. Dík za rady, poprípade aj na predajcu dielov ...nemám o tom predstavu (na felde toho tolko nebolo ) když to budeš mít dole tak určitě se koukni i na ostatní kladky včetně držáku visko spojky.Tam je taky ložisko. Citovat
Airman64 Vloženo 6. Květen 2014 Vloženo 6. Květen 2014 (editace) U 1,9TDI co maji jeste tlumič vibrací rozvodového řemenu se měňí po 90 tisících rozvod a u motoru který to nemá čili má jen napínací kladku řemenu se měňí po 120 tisicích :-) Jinak u rozvodů můžeš vyměňit tohle všechno Sada rozvodů ( řemen,napínací kladka,vodítko řemene,dvě matičky ) Vodní čerpadlo ( Já volil značku GRAF ze statistik má nejmeně reklamací ) Je tam platový rotor což není na škodu sou to kvalitni pumpy sám ji mám v káře Řemen klimatizace ( 4PK855 ) Držák s napínací kladkou klimatizace Řemen alternátoru ( 5PK1432 ) Tlumič vibrací dřážkového řemene alternátoru poté ještě můžeš vyměňit řemenici s volnoběžkou co je na alternátoru Všechny šroubky co se budou dotahovat tak přilepit závit LOCTITE lepidlem ( vibrace jej samy nepovolí ) Doufám, že ti to stačí takhle vypsat jinak všechny díly kup od SEBA klidně ( http://www.hanza-autodily.cz Já je u něj všechyn koupil zavolal jsem mu a v emalu sem mu napsal co potrebuju a pak si proto zajel mám ho kousek tobě to pošle poštou za pár kaček Editováno: 6. Květen 2014, autor: Airman64 1 Citovat
Ghostbuster Vloženo 6. Květen 2014 Vloženo 6. Květen 2014 Doktorone ja v tom nemám taký prehľad, mechanik mi spominal ze to bude treba asi vymenit, ale ze to este pozrie(ci sa tam neda nieco zrepasovat) ked mi bude robit vačku... Len vačka dorazila až v piatok (štvrtok bol sviatok) ale musel ešte zohnať šróby lebo také nemal na dielni tak sa do toho pustil až v sobotu... Pytal som sa ho ci sa neoplati urobit aj rozvody, ale povodelal ze by som to mal asi zbytocne naraz velku investiciu atd, opisoval mi nejake postupy a v tom som ja už tápal... skrátka všetci ma strašili že ma tá oprava výjde 700-1000 eur aj s robotou... on si vypýtal za robotu 40eur samozrejme ze aj na dieloch nieco zarobil, ale bolo mi to jedno. Nemal som stým robotu, a mal ich k dispozícii skôr ako by som ich mozno zohnal ja a hlavne on vedel co treba ten napínak vydži ešte určite nejaký ten kilometer ale 40tis do rozvodov by asi nevydržal a riskovať to nechcem... každopádne mechanik je teraz v nemecku na 2 týždne tak zatial zisťujem čo a ako... každopáddne dík za rady a tipy a Airman64 ďakujem za vyčerpávajúcu odpoveď "vypsal" si to tak že som to pochopil aj ja, super! Citovat
Doktorone Vloženo 7. Květen 2014 Vloženo 7. Květen 2014 tak pokud ta práce neni tak drahá, tak je to asi jedno, jen že právě při výměně tý vačky musej rozvody dolu a pak zase vše nastavovat a synchronizovat vačku a tak podobně, že to bude chudák dělat dvakrát, ale pokud to máš za hubičku, tak je to v klidu, ti že třeba mě to dělaj kamarádi, tak to bych jim neudělal, že by mi to celí složili a sladili a já bych za 14 dní přijel, že chci nový rozvody, to bych asi dostal golou po hlavě Citovat
Ghostbuster Vloženo 19. Květen 2014 Vloženo 19. Květen 2014 No tak zajtra idem na to. Idem meniť prakticky všetko to čo písal airman plus ešte termostat ktorý je k.o. pár dní... tak držte palce nech sa dostavím na sraz rozhodol som sa dnes(mechanik bol v nemecku), tak som nechal diely na ňom aj keď to bude možno o pár korún drahšie ako by som našiel na nete, budem ich mať ráno pripravené. Len by ma zaujímalo koľko to zhruba vyšlo vás material + práca aby som zajtra nedostal inkfart teda ak to nie je tajne Citovat
Airman64 Vloženo 19. Květen 2014 Vloženo 19. Květen 2014 Musel bych se podívat ale víc jak 10 litrů za materiál a práci to nebylo :-) Citovat
Doktorone Vloženo 19. Květen 2014 Vloženo 19. Květen 2014 já na tom byl stejně, ale materiál jsem měl od známého přímo ze škodovky, takže ten mě stál málo, plus teda pak ten napínák mě vyšel zase za raketu z kelly ale i stim jsem to měl za 10 tis. ,bez něj bych to měl za cca 6000,- Citovat
vick Vloženo 19. Květen 2014 Vloženo 19. Květen 2014 já za 17000kč ale zase mám měněný i držák viskospojky Citovat
eXt Vloženo 12. Říjen 2015 Vloženo 12. Říjen 2015 Ahoj, mám v tom nějaký bordel, nevím jakou mám napínací kladku Na jaře budu dělat rozvody, tak pomalu koukám, co je k tomu potřeba. Mám AWX 96kw, 2004. Koukal jsem, že má můj typ motoru kladku s hydronapínákem nebo bez něj, nikde jsem nezjistil, od jakého roku se dával jaký napínák. http://www.motorrozvody.sk/1.9awx.html Poradíte někdo? Nechce se mi teď v té zimě hrabat v autě,.. Citovat
Airman64 Vloženo 12. Říjen 2015 Vloženo 12. Říjen 2015 Ahoj od 6/2002 < se hydronapínák už nedával jen do Supů co sou starší jak 6/2002 Citovat
sparco gti Vloženo 12. Říjen 2015 Vloženo 12. Říjen 2015 Ahoj, mám v tom nějaký bordel, nevím jakou mám napínací kladku Na jaře budu dělat rozvody, tak pomalu koukám, co je k tomu potřeba. Mám AWX 96kw, 2004. Koukal jsem, že má můj typ motoru kladku s hydronapínákem nebo bez něj, nikde jsem nezjistil, od jakého roku se dával jaký napínák. http://www.motorrozvody.sk/1.9awx.html Poradíte někdo? Nechce se mi teď v té zimě hrabat v autě,.. pre tvoje auto http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038198119a-rozvody-1-4tdi-1-9tdi-2-0tdi-skoda-14020.html Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.