Přejít na obsah

Rozvody


Miky-Praha

Doporučené příspěvky

Chystám se měnit rozvody ( po prvý na Supovi), koupil jsem si sadu řemen kladky a pumpa. viz obrázek

Zajímá mě, zda jste při výměně rozvodů měnili ještě něco jiného, třeba kladku na klimatizaci atd...

Když už to bude odstrojený, tak ať se to udělá zgruntu.

Dle obr. je to na 1.9ku tak bych ještě vyměnil tlumič vibrací ETKA 045 109 479B, a řemeny na klimu a na altík. Jinak jestli máš 2003 tak tam jsou dva druhy vodících kladek tak abys měl tu správnou, ale jestli to máš ze ,,škodovky" tak podle VINu to poznají. Jinak jestli si to budeš dělat sám tak potřebuješ přípravky!!!

Editováno: , autor: kačer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, je to 1,9 ale 2004-ka, takže problém s 2ma kladkama asi nebude ;)

Sám to dělat rozhodně nebudu, mám to domluvený s kámošem v servisu.

Na řemeny jsem se ptal servisáků a každý mi tvrdí, dokud na něm nejsou nějaké známky třepení či jiného opotřebení tak že je nemění, tak nevím

Na ten tlumič vibrací se kouknu. Díky :palec2:

A co kladka na klímě? Ta se nemění?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, je to 1,9 ale 2004-ka, takže problém s 2ma kladkama asi nebude ;)

Sám to dělat rozhodně nebudu, mám to domluvený s kámošem v servisu.

Na řemeny jsem se ptal servisáků a každý mi tvrdí, dokud na něm nejsou nějaké známky třepení či jiného opotřebení tak že je nemění, tak nevím

Na ten tlumič vibrací se kouknu. Díky :palec2:

A co kladka na klímě? Ta se nemění?

Já ji neměnil byla dobrá, ty dva řemeny už nejsou taková položka a máš klid. Za kolik jsi koupil ty čtyči věcičky, jsou to origo???

Editováno: , autor: kačer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já dělal rozvody na passatu r99 1.9TDi typ motoru AJM a musel jsem měnit celkem dost věcí,viz foto. Vyšlo to celkem draho. Dělal jsem to poprvé a trvalo mi to asi 8hodin.Netvrdím,že všechny tyto věci budeš mít špatné i ty,ale raději se na to připrav,je to možné,nevím kolik máš najeto.

řemen Contitech 1800,-

napínací kladka Ruvile 1450,-

vodící kladka INA 900,-

hydraulický napínák napínací kladky Ruvile 2200,-

napínák řemene alternátoru Ruvile 3600,-

kladka řemene klimy Ruvile 1200,-

vodní puma Ruvile 1600,-

Kdyby něco,jsem schopný všechny věci zajistit,zvlášť ten napínák řemene altíku,který stojí jinde od 6000,- nahoru ;)

post-14345-1200216864_thumb.jpg

post-14345-1200216882_thumb.jpg

post-14345-1200216895_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
No já dělal rozvody dnes. Po 90 000km.Zas taková položka to není aby se to muselo natahovat a modlit se při každém zrychlení že to rupne.

no já mám ještě s rozvodama čas,ale už jsem to zjišťoval a položka dost velká.Kolem 15000kč.Samozřejmě to není cena v servise.Tam bych ještě tak sedmičku připlatil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já mám ještě s rozvodama čas,ale už jsem to zjišťoval a položka dost velká.Kolem 15000kč.Samozřejmě to není cena v servise.Tam bych ještě tak sedmičku připlatil.

To je celkem dost, mě vyjdou 3000 materiál a 1500 práce - sice ze známosti ale v servisu, ne nikde doma v garáži

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

mám přesně ten motor co ty a ve čtvrtek začínám s rozvodama.Stály mě 7200kč včetně vodní pumpy a tlumiče rázů.mám to taky od Seba doporučuju.Značka kledek a tlumiče rázů je INA,řemeny tuším bosch a continental.Pumpa je nějaká německá.myslím že Graf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi potřebuju urychleně help.Kdo víte nebo znáte odpověď sem stím prosím.Dnes jsem začal dělat rozvody.Respektive jsme s kolegou rozhodili kryty a sundali část řemenů a pak to přišlo.

Hlinikový blok přes který jsou vodící kladky a drží na něm vrtule tak je popráskaný.nevím jak se to mohlo stát ale každopádně to asi není dobré.Má otázka zní máte někdo obdobnou zkušenost popřípadě nevíte kolik ta sranda stojí?

Jestli se mi můžete někdo kouknout do etky na cenu?

Číslo které bylo na tom dílu vyraženo je: GJ2 059 121 313F

přidávám i foto sice ve špatné kvalitě ale aspoň pro představu

post-5469-1270141244,07_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Jardo no nevím.Kdyby to bylo jen přes prostředek tak bych tomu i věřil ale ono to má i praskliny kolem šroubů kterými se to dotahuje a když přes to přejedeš prstem tak cítíš jako by to bylo uhlé.Část je výše a část níž,jako by to pracovalo.Mimo to jsem se dozvěděl od prodejců ND že tento díl opravdu praská vinou vysoké teploty a i to že jsem se potom poptával tak mi řekli že mají ještě jeden poslední kus.Tak nevím no.Nechci to podcenit když na tom budou nové rozvody.

Borci co stím dělají tak už viděli i případ,jak se ten díl rozkočil a byl ámen.Nemám jak k tomu dotáhnout ultrazvuk abych to zjistil víš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...